seksi ei kiinnosta

plussapallooh

oon pian 19 vuotias tytteli. mua ei seksi vois vähempää kiinnostaa -siis seksillä tarkoitan yhdyntää- ja oon siis neitsyt.

En oo ikinä seurustellu, ja kontaktit jätkiin on fyysisellä tasolla ollu viel aika pieniä.

mut onko se ihan okei, että seksi ei kiinnosta? mulla ei oo pienintäkään tarkoitusta menettää neitsyttäni, kun en tällä hetkellä koe sitä tärkeänä enkä mukavanakaan. mulla ei oo mitään "ei seksiä ennen avioliittoa" -periaatetta. kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. inhottava vaan kuunnella kaveriporukassa kaikkii seksijuttui ja ne pitää sitä niiiiinn fantastisena asiana. jätkäporukassa heti menee vessahuumorin puolelle, joka mua e-i v-o-i-s v-ä-h-e-m-p-ä-ä- kiinnostaa.
MUTTA mua nolottaa kun ihmiset puhuu seksistä, kun tietävät minun olevan kokematon.. tuntuu että seksi on asia, jolla ihminen voi kehuskella. eli mua toisaaalta NOLOTTAA se että oon neitsyt.

oon hirveen naiivi ihminen ja kiinnostuksen kohteet on vähä eri ku kavereilla: taide, piirretyt, eläimet, urheilu.. olenko onnellinen? no en. mut en oo epäonnellinenkaan.

rasittaa ku kavereilla on menossa varmaan jo kymmenes jätkäkaveri. mulla ei mitään. toisaalta ittestänihän se on kiinni. ja kyllähän ne pojat kiinnostaa, mut samaan aikaan.. pidän tiettyi asioita tärkeämpinä.

NIIN. onko TEIDÄN MIELESTÄNNE ihan ok olla 19 vuotias ja kokematon seksiasioissa ja ei mitään kiinnostusta ollakaan "kokenut"?

sitten oon miettiny sitäkin, että kun "se oikea" (no, en usko Siihen oikeaan mut sanotaanko eka vakava miesjuttu) osuu kohdalle, niin mitenhän hän reagoi siihen että olen neitsyt... ja tämänikäinen kuitenkin..

äh. kakspiippunen juttu. aika pinnallinen juttu, mut eiköhän tänne palstalle tämmönenki mahdu.

11

1924

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vihreät_silmät

Kirjoitin tästä asiasta vähän aika sitten tuonne 'rakkaus'-palstalle. Tiivistettynä kokemattomuudessa ei ole yhtään mitään hävettävää, eikä sitä saa todellakaan pitää ns. aikuistumisriittinä. Eli älä yhtään ota paineita tämän asian suhteen...

Kantasi seksiin ihmetyttää kuitenkin hieman. Kuulostaa, kuin sinulla ei olisi seksuaalisuutta ollenkaan (olisit siis aseksuaalinen). Suurin osa ihmisistä on seksuaalisesti aktiivisia, joten ehdoton kantasi ei välttämättä ole kaikkien mieleen. Vai tarkoititko tuolla vain, että sinua ei kiinnosta ympäriinsä paneskelu ja irstailu? Seksi kun on todella ihana ja kaunis asia jos sitä harrastaa oikean ihmisen kanssa...

Ei millään pahalla, mutta kaverisi kuulostavat jakorasioilta. Haluaisitko sinä muka kymmenen jätkän historian? Kevytkenkäisyys ei ole todellakaan miesten mieleen, ei ainakaan niiden fiksumpien (ja tuskin sinä ketään riemuidioottia edes haluaisitkaan vierellesi). Pidä kiinni neitsyydestäsi, tuleva miesystäväsi tulee oikeasti arvostamaan sitä.

• plussapallooh

mmm.. nyt mä taisin ilmaista itteäni vähän väärin. en oo aseksuaali. ihan pojat kiinnostaa ja tykkään esim. halata tai pussata poikaa.

mää puhuin ihan niiko yhdynnästä. se ei mua kiinnosta lainkaan. ainakaan tällä hetkellä. no ei se asia mua muuten sureta, kyllä elämässä voi tapahtua vielä vaikka mitä, mutta siis on tavallaan yhteiskunnan vaatimus että pitäis menettää neitsyytensä nuorena: esim. 30-vuotiaat neitsyet on aika hävettävä asia. ja itte nyt oon vielä nuori, ja näin, mutta myös minä pidän hävettävänä asiana sitä että olen neitsyt. ja jotenkin niin moni olettaa (lähinnä jätkät), jotka ei tiiä että oon neitsyt, että noTOTTAKAI mäki oon harrastanu seksiä, ei tiiä kenen kans, mut kuitenki.. äh. on noloa myöntää oikeesti että on neitsyt, vaikkei siinä periaatteessa ookkan mitään hävetäävää. hmm, mikähän oli mun pointti? :D

muttA, kaikki ajallaan..

• -tyttelipytteli-

Ei kannata ottaa paineita.

Osaan samaistua ajatuksiisi ja tunteisiisi.

Tiesitkös, että nuoret tytöt ja aikuistuneemmat pojat/miehet hakevat enemmän rakkautta kun taas aikuiset naiset ja teinipojat hakevat seksiä.

• naaras_22

Heippa!

Olen omillani asustelva ihan normaali 22-vuotias nuori neiti. Poikaystäviä on ollut 3 ja viimeisemmän kanssa seurustelin 3 vuotta, joista viimeisimmän vuoden asuimme yhdessä. Emmekä vain pitäneet toisiamme kädestä kiinni ;) Neitsyyden menetin 15 vuotiaana. Nyt ole sitä mieltä, että se oli liian aikaisten, turhan hätiköiden tehty juttu.

Seksi on ollut ihan jeesh mutta en sitä sen enempää kehu. Itseasiassa seksi on musta tylsää ja mielummin syön vaikka jätsiä ja köllin kultani sylissä. Haluan seksi yhtä paljon nyt kuin silloin 15-vuotiaana eli en lähes lainkaan. Hyviä kokemuksia on kyllä ollut mutta en käsitä mikä siinä seksissä muka niin hienoa on - orgasmikin on vain hetkellinen huuma, eikä myöskään kovin ihmeellistä. Olen myös hyvin varma, että ongelmani ei ole siinä, että oliskin piilo lesbo...mies sen kyllä olla pitää ;)

Seksi on mielestäni ihan ylikorostettun mahtavaa. Yhtä nautinnosta on piirtää, nauttia kesäpäivästä, nauraa kavereiden kanssa ym.

Kieltämättä seksuaalinen passiivisuuteni hiukan huolestuttaa mua itseenikin. Ei tunnu normaalilta olla lähes täysin haluton näin nuorena "viriilinä" naisena mutta pelkät suukot ja halailut rittävät minulle.

Se mitä eniten kaipaan onkin läheisyys ja aito ystävyys. Poikaystävä on minusta se maailman aidoin ja parhain ystävä, jolle voit olla täysin oma itsesi - ei niinkään seksipartneri.

Älkää tytö hätiköikö. Jokainen nuppu puhkeaa kukaan aikanaan ettekä menetä mitään "kokemattomuudellanne". Perusseksin salot kun oppii parissa yössä ja loput tulee itsestään ;)

• Kiltimpi____

Taas esitetään niin järkevää, mutta sitten neitsyys on menetetty 15-vuotiaana teininä (luultavasti humalassa) ilman omaa halua siihen (huora, joka vain antaa, koska luulee saavansa poitsun/miehen tykkäämään). Näistähän kuulee.

Itselläni ei ainakaan ole yhtään kunnioitusta tuollaisia kohtaan. Jos sentään menette nussimaan alaikäisenä, niin tehkää se edes omasta tahdosta ja ilman katumista!

Itse olen neitsyt vaikka seksihimot valtavat. Silti tajuan, että 16-vuotias ei ole valmis seksiin vaikka minkälaiset ryntäät olisi jo kasvaneet ja vaikka olisi muita älykkäämpi (olevinaan). En ymmärrä näitä nuorena neitsyytensä menettäneitä, sitten leikitään isona niin sivistynyttä ja kadutaan omaa teiniseksielämää!

• Kiltimpi____ kirjoitti:

Taas esitetään niin järkevää, mutta sitten neitsyys on menetetty 15-vuotiaana teininä (luultavasti humalassa) ilman omaa halua siihen (huora, joka vain antaa, koska luulee saavansa poitsun/miehen tykkäämään). Näistähän kuulee.

Itselläni ei ainakaan ole yhtään kunnioitusta tuollaisia kohtaan. Jos sentään menette nussimaan alaikäisenä, niin tehkää se edes omasta tahdosta ja ilman katumista!

Itse olen neitsyt vaikka seksihimot valtavat. Silti tajuan, että 16-vuotias ei ole valmis seksiin vaikka minkälaiset ryntäät olisi jo kasvaneet ja vaikka olisi muita älykkäämpi (olevinaan). En ymmärrä näitä nuorena neitsyytensä menettäneitä, sitten leikitään isona niin sivistynyttä ja kadutaan omaa teiniseksielämää!

Onko lakin hikinauha nyt VÄHÄN tiukalla? Puhut kuin hän olisi tehnyt valtavan rikoksen. Eikö seitsemässä vuodessa nyt voi vähän järkistyä?

Ei siitä muutenkaan nyt niin isoa numeroa kannaata tehdä. Eikö ole jokaisen oma asia, miten sitä seksiä haluaa harrastaa (kunhan ei tietysti vahingoita muita)? Jos minun pitäisi valita kuvailemasi "perus lutkamaisen" tytön, ja sellaisen, joka ajattelee hänellä olevan oikeus tuomita muita, jos heidän seksielämänsä poikkeaa hänen omista mielivaltaisista normeistaan, niin valinta ei olisi vaikea. Ei se neitsyys sinusta nyt NIIN hyvää ihmistä tee, että sinulla olisi oikeus haukkua muita mielesi mukaan.

Ihmisen tarve kyylätä muiden seksielämää on sitten valtava - tavalla tai toisella.

Yksi vähän offtopic-juttu muuten: Miksiköhän aina unohdetaan se noin 15-vuotias poika, joka antaa kännissä tytölle, koska luulee saavansa sen tykkäämään. Poika tuntuu usein pääsevän paljon helpommalla.

• Naaras_22
        Kiltimpi____ kirjoitti:

"Luovuin" neitsyydestäni ihan vapaaehtoisesti silloin 15-vuotiaana, koska luulin rakastavani sitä poikaa ja luulin, että oli sopiva aika aloittaa seksin harrastaminen.

En pitänyt itseäni aikuisena, enkä varsinaisesti halunnut päästä eroon neitsyydestäni. Tuntui vain, että seksi olisi hyvin sopinut siihen suhteeseen. Mutta ei se sitten sopinutkaan ja tajusin aika pian, ettei sitä seksiä ihan silloin pitäisi harrastaa. Eli mua harmittaa neitsyyden menetys 15-vuotiaana, koska arvoin silloin itse väärin oman kypsyyteni. En olisi menettänyt mitään, jos olisin aloittanut seksin harrastamisen vähän myöhemmin.

En myöskään saanut mitään kovin ihmeellistä irti niistä ensimmäisistä kerroista.

Täysi-ikäisyyttä ei tarvitse mun mielestä seksin suhteen odotella mutta ihan rauhassa voisi mun mielestä odottaa kivaa kumpani ja todellisen intohimon rouhua (kummankin puoleista sellaista).

Ja kyllä se on tosiaan kumma, että nainen/tyttö on heti huora kun pikkasenkin toteuttaa seksuaalisuuttaan tai yrittää seksuaalisuuttaan etsiä. Naiselle/tytölle ei sallita virheitä millään lailla seksin saralla. Se on väärin, sillä ei kukaan meistä ole täydellinen ja naisilla/tytöillä on samanlainen oikeus tehdä virheitä kuin miehillä ILMAN huora nimittelyä.

Eiköhän itsekukin oman seksielämänsä aikana ole tehnyt ainakin jotain, mistä ei ole niin ylpeä. Kompurointeja tulee ja menee.

Ja sekin on naurettavaa, että sinä halveksi mun "huorimisia" mutta et varamsti halveksisi, sitä että oma partnerisi haluaisi harrastaa seksiä sinun kanssasi. Eikö ole ihan sama kenen kanssa seksiä harrastan?

• Kiltimpi____
        PikkuNäätä kirjoitti:

Onko lakin hikinauha nyt VÄHÄN tiukalla? Puhut kuin hän olisi tehnyt valtavan rikoksen. Eikö seitsemässä vuodessa nyt voi vähän järkistyä?

Ei siitä muutenkaan nyt niin isoa numeroa kannaata tehdä. Eikö ole jokaisen oma asia, miten sitä seksiä haluaa harrastaa (kunhan ei tietysti vahingoita muita)? Jos minun pitäisi valita kuvailemasi "perus lutkamaisen" tytön, ja sellaisen, joka ajattelee hänellä olevan oikeus tuomita muita, jos heidän seksielämänsä poikkeaa hänen omista mielivaltaisista normeistaan, niin valinta ei olisi vaikea. Ei se neitsyys sinusta nyt NIIN hyvää ihmistä tee, että sinulla olisi oikeus haukkua muita mielesi mukaan.

Ihmisen tarve kyylätä muiden seksielämää on sitten valtava - tavalla tai toisella.

Yksi vähän offtopic-juttu muuten: Miksiköhän aina unohdetaan se noin 15-vuotias poika, joka antaa kännissä tytölle, koska luulee saavansa sen tykkäämään. Poika tuntuu usein pääsevän paljon helpommalla.

No naisia alistetaan edelleen, siksi miehestä ei saa huoraa tekemälläkään, vaikka olisikin miesprostituoitu.

Täälläpäin ainakin koulussakin kauhistelleen 15-vuotiaiden seksisuhteita niin nuorina. Miksei se "tiukkapipoisuus" olisi täten minuunkin tarttunut? Seksi on kuitenkin pohjimmiltaan lapsentekoa varten. Hieman epäilen, että he kuitenkaan pyrkivät hankkimaan lapsen? Lopputulos olisi abortti, vaikka oikeasti harrastaessa seksiä tulee ymmärtää, että mikään suoja ei ole 100% varma. Täten jos lapsi tulee, se pitäisi vain hyväksyä. Ja molempi osapuoli vastaamaan teoistaan! Tyttö synnyttämään ja saamaan läskiä vyötärölleen ja poika hoitamaan lasta.

Pojat/miehet saisivat kyllä jäädä teinitytön rinnalle hoitamaan lasta eikä vain tyytyä maksamaan niitä elatusmaksuja. Miehillä/pojilla helppoa, kun voivat korjata virheensä rahalla eikä kukaan välttämättä saa tietää. Nainen/tyttö joutuu "kärsimään" vauvasta.

• Niinpä. Nykyään yritetään virallisissa tahoissa kertoa, että lähes minkälainen seksuaalisuus tahansa on ihan OK. Usein ainoastaan ne jäävät ulkopuolelle, joita seksi ei yksinkertaisesti kiinnosta lainkaan. Se on pieni vähemmistö, mutta heitäkin olet. Seksivalistuksessa pitäisi muistaa kertoa, että myös täysi seksittömyys on sallittua.

Täälläkin näkyy viestejä tyyliin: "Hyvä, säästä itseäsi sille oikealle!" Kuitenkin tuossakin pidetään seksiä itsestäänselvyytenä. Entä jos ei halua harrastaa seksia "sen oikeankaan" kanssa?

• Pakko selitellä vähän, ennen kuin nimimerkki Vihreät_Silmät hyökkää kimppuuni. Kohdassa: "Täälläkin näkyy viestejä tyyliin" tarkoitan foorumin ilmapiiriä yleensä, en varsinaisesti tässä keskustelussa VIELÄ olevia viestejä.

(Ehkäpä saan jopa tällä karsittua tulevat tämän tyylilajin viestit pois, kuka tietää.)

• Vihreät_silmät
        PikkuNäätä kirjoitti:

Pakko selitellä vähän, ennen kuin nimimerkki Vihreät_Silmät hyökkää kimppuuni. Kohdassa: "Täälläkin näkyy viestejä tyyliin" tarkoitan foorumin ilmapiiriä yleensä, en varsinaisesti tässä keskustelussa VIELÄ olevia viestejä.

(Ehkäpä saan jopa tällä karsittua tulevat tämän tyylilajin viestit pois, kuka tietää.)

Älä huoli, en ole hyökkääväistä sorttia. :D Ymmärrän täysin mitä tarkoitat... Oikeastaan ajoin juuri tuota takaa, mutten vaan löytänyt oikeita sanoja ajatuksilleni. Ei aseksuaalisuus ole mikään paha juttu, täytyy vain muistaa että valtaosa ihmisistä on ainakin jollain tasolla seksuaalisia, joten kovin kaan moni ei olisi valmis "steriiliin" suhteeseen.

Kyllä niitä alavireisiä (tai jopa kokonaan vireettömiä) poikiakin on (satun jopa tuntemaan pari), joten aloittaja ei ole millään tapaa yksin jos hän todella on suuntautumiseltaan aseksuaalinen (typerästi sanottu, mut hei, kello on kaksi yöllä :/). Silti minulle jäi tuosta viestistä kuva, että aloittaja tarkoitti seksillä lähinnä irtosuhteita, eikä niinkään rakastelua. Ne ovat nimittäin kaksi täysin eri asiaa. Mainittakoon, että minulla on ystävä, joka pitkään luuli olevansa täysin sukupuoleton, kunnes sattui törmäämään ihmiseen, joka muutti hänen elämänsä. Nykyään en saakaan kuulla häneltä muuta kuin että kuinka ihana asia seksi onkaan jaadajaada. Voi siis olla, että jos aloittaja sattuisi löytämään seksin suhteen maltillisen, rakastavan miehen, niin myös hänen käsityksensä saattaisi muuttua.

En toki vieläkään sulje pois aseksuaalisuuden mahdollisuutta (ja edelleenkin olen sitä mieltä, että se on täysin hyväksyttävä asia), mutta minusta kenenkään ei pitäisi vetää hätiköityjä johtopäätöksiä suuntaan tai toiseen. Kyse on kuitenkin elämän kannalta todella merkittävästä asiasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      7016
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      703
      3123
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1310
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1291
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1285
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1187
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1180
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      236
      1136
    9. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      218
      1120
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      76
      1046
    Aihe