ihan juuri niinkuin arvelin.Mariko oli uskomaton ja hänen parinsa Aleksi aivan omaa luokkaansa.Parasta,mitä vähään aikaan kuuli,voitettiin koko paska!!!Hyvä Mariko,että vähän pölläytit ja sanoit asiat suoraan.Ei millään pahalla,mutta tanssi Jorma vaan niissä homobaareissa.
OIKEA PARI!
227
78609
Vastaukset
- Uotisen tanssi pisti mietti...
Olen samaa mieltä Marikosta! Onnea vaan heille!
Ensi reaktio Uotisen tanssista oli että jotenkin oudolla tavalla kylmäsi kun jatkoi tanssiaan...tuli vaan itselle naisena kumman ahdistava olo siitä piilo agressiivisesta helmojen leyhyttelystä?
Juuri kun saatu ihastella oikeita kauniita naisia Saria ja Marikoa niin jotenkin se Uotisen tanssi tuntui viestiltä, että "ei teillä naisilla oikeasti ole mitään valtaa tanssitaiteen puolella..."
Oli siinä huumoriakin..Ehkäpä se tanssi olikin kannanotto siihen naisasiaan? Pisti ainakin tunteet ja ajatukset liikkeelle.
Sanokaa mielipiteitänne?- avartuu...
jonkun on tehtävä aloite.
Jos ei ymmärrä voi vaikka asian laittaa sivuun ja ottaa sit esille kun alkaa ymmartää.Eiks ni :0 - turuust
Niinpä! Uotinen ei ilmeisesti osaa ymmärtää tarkalleen omaa sijaintiaan nykytanssimaailman kartalla!?!? Tuntuu kuin hän epätoivoisesti yrittäisi vielä vanhoilla päivilläänkin toteuttaa lapsuutensa haaveiksi jääneitä unelmia - mutta emmekö me oikeastaan kaikki tavallaan yritä tehdä sitä? Uotinen vaan osaa tehdä sen niin lapsenomaisen vilpittömän naivin aikuismaisesti, johon pystyy vain yxi sadasta miljoonasta!!!Kadehdittava olio!
- TANSSISTA nauttiva
turuust kirjoitti:
Niinpä! Uotinen ei ilmeisesti osaa ymmärtää tarkalleen omaa sijaintiaan nykytanssimaailman kartalla!?!? Tuntuu kuin hän epätoivoisesti yrittäisi vielä vanhoilla päivilläänkin toteuttaa lapsuutensa haaveiksi jääneitä unelmia - mutta emmekö me oikeastaan kaikki tavallaan yritä tehdä sitä? Uotinen vaan osaa tehdä sen niin lapsenomaisen vilpittömän naivin aikuismaisesti, johon pystyy vain yxi sadasta miljoonasta!!!Kadehdittava olio!
"Uotinen vaan osaa tehdä sen niin lapsenomaisen vilpittömän naivin aikuismaisesti, johon pystyy vain yxi sadasta miljoonasta!!!Kadehdittava olio!"
Totta on, että Uotinen on täynnä itseään ja omaa erinomaisuuttaan ja toteuttaa sitä, mitä luulee taiteellisuudeksi.
Mutta sehän tässä on karmeaa ja ala-arvoista, että me ihmiset vielä hyväksymme ja annamme mahdollisuuden hänelle esiintyä ja vielä katselemme jotain noin tosi härskiä kuin tuo Uotisen tassi.
Asian ydin on siinä, että omaa erinomaisuuttaan täynnä olevia, ilman itsekritiikkiä eläviä ihmisiä on aina ollut ja tulee olemaan, mutta että me tavalliset arvostelukykyiset ihmiset sallimme heidän ja hänen toteuttaa itseään meidän nähtemme.
On eri asia, jos Uotinenkin esiintyisi jossain muualla, mihin häneen ihastuneet koikkelehtimisesta pitävät ihmiset voisivat mennä häntä katsomaan ja myöskin sitten sinne ulkomaille, jossa kuulemma on guru - luulen, että ulkomailla ihmisistä on vain hauskaa ja naurettavaa katsella, kun taas yksi suomalainen nolaa itsensä. Siinä varmaan se Uotisen guruus on.
On jotenkin härskiä ja hävettää Uotisen puolesta, kun hän nyt vanhoilla päivillään on oppinut hameen käytön ihanuuden ja sen mukaan tuoman nautinnon ja käyttää erilaisia hameisiin verrattavia juttuja nykyisin - vanha härski mies. Pitäisi niitä kotonaan, jos saa hameista nautinnon, mutta jättäisi tuon uuden huormion aiheensa esiintyessään pois.
Että hävetti katsoa muuten hienon ohjelman loppua. - kunnon parin
turuust kirjoitti:
On sen verran hyvännäköinen nainen, että huh huh..
- kjuhiuhiuk
kunnon parin kirjoitti:
On sen verran hyvännäköinen nainen, että huh huh..
Kaunishan se on ja varattu, joten sul ei mitään mahkuja....
- ???????
TANSSISTA nauttiva kirjoitti:
"Uotinen vaan osaa tehdä sen niin lapsenomaisen vilpittömän naivin aikuismaisesti, johon pystyy vain yxi sadasta miljoonasta!!!Kadehdittava olio!"
Totta on, että Uotinen on täynnä itseään ja omaa erinomaisuuttaan ja toteuttaa sitä, mitä luulee taiteellisuudeksi.
Mutta sehän tässä on karmeaa ja ala-arvoista, että me ihmiset vielä hyväksymme ja annamme mahdollisuuden hänelle esiintyä ja vielä katselemme jotain noin tosi härskiä kuin tuo Uotisen tassi.
Asian ydin on siinä, että omaa erinomaisuuttaan täynnä olevia, ilman itsekritiikkiä eläviä ihmisiä on aina ollut ja tulee olemaan, mutta että me tavalliset arvostelukykyiset ihmiset sallimme heidän ja hänen toteuttaa itseään meidän nähtemme.
On eri asia, jos Uotinenkin esiintyisi jossain muualla, mihin häneen ihastuneet koikkelehtimisesta pitävät ihmiset voisivat mennä häntä katsomaan ja myöskin sitten sinne ulkomaille, jossa kuulemma on guru - luulen, että ulkomailla ihmisistä on vain hauskaa ja naurettavaa katsella, kun taas yksi suomalainen nolaa itsensä. Siinä varmaan se Uotisen guruus on.
On jotenkin härskiä ja hävettää Uotisen puolesta, kun hän nyt vanhoilla päivillään on oppinut hameen käytön ihanuuden ja sen mukaan tuoman nautinnon ja käyttää erilaisia hameisiin verrattavia juttuja nykyisin - vanha härski mies. Pitäisi niitä kotonaan, jos saa hameista nautinnon, mutta jättäisi tuon uuden huormion aiheensa esiintyessään pois.
Että hävetti katsoa muuten hienon ohjelman loppua.Olipa kerrassaan erikoisen kaamee esitys!!!
- Raikku
Että hävetti katsoa muuten hienon ohjelman loppua.Olen TÄYSIN samaa mieltä. Vaikka toisaalta hame on omiaan tuollaiselle...mikähän lieneekään.
- Oliivi
Että hävetti katsoa muuten hienon ohjelman loppua.Hyvä Jorma uotinen kauniista esityksestä se oli jotain!
Ja niille kateellisille menkää itte sinne jos kykenette ette varmaan osaa.
Lisää vaan samanlaisia esityksiä kaivattais. - tekisin jos osaisin
Raikku kirjoitti:
Olen TÄYSIN samaa mieltä. Vaikka toisaalta hame on omiaan tuollaiselle...mikähän lieneekään.
Homppeli tai ei se on on ihan sama, mutta tanssi oli jotain aivan jees!Hyvä Jorma Uotinen!
- Pärtteli
Tanssijan pitää olla tyylikäs puheitaan myöten. Marikon lausahdus, että voitti "koko paskan" pilasi kaiken.
Koko ilta oli hehkutettu tunteita ja rakkautta ja sitten kilpailuturnaus olikin "paska". Vaikka kysymys olisikin nuorison kielenkäytöstä, niin sanansa pitää osata valita tilanteen mukaan.
Lausahdus loukkasi varmasti kaikkia juontajiakin tyylikästä Marcoa myöten.- niinn,,
samoin,,,se sana *paska* olis pitänyt jättää sanomatta siinä mariko töppäs,ja pahsati., muten hyvin tannsivat,,ansaisivat voiton,,
- Olin pudottaa
korvat päästä! Äänestinkin Sari mutta ei harmikseni voittanut. Kyllä on nuoret vajonneet alas.. ei pääse mihinkään.
- mitä pitää
Mariko saa pyytää julkisesti anteeksi tokaisunsa, sillä se oli mauton ja loukkaava. Suurin osa varmaan, muista kuin faneista, ei hyväksy sellaista käytöstä hienoissa puitteissa.
- nainen62
Niin ei pitäis ihan mennä sanomaan mitä sattuu.Meni jotenkin fiivis koko voittaja parista.Aivan kuin ei olisi arvostanut koko touhua
- nyyh nyyh
Taidattepa olla aika herkkiä kukkahattutätejä?
- 2424
lause lässäytti koko ohjelman. sopiva kiitos kyllä marikon äänestäjille.
- jaadajaada
Olin pudottaa kirjoitti:
korvat päästä! Äänestinkin Sari mutta ei harmikseni voittanut. Kyllä on nuoret vajonneet alas.. ei pääse mihinkään.
läpäläpä, itserakas paska olet. niinhän se mariko sanoi että hän voittaa koko paskan silloin aluksi, ja niinhän se tekikin. ei perkeleen perkele, eikö ihmisillä oo parempaa tekemistä kuin inistä joka hemmetin asiasta!!??
- keopwfkpe
2424 kirjoitti:
lause lässäytti koko ohjelman. sopiva kiitos kyllä marikon äänestäjille.
toisin kuin teillä turhanpäiväisillä inisijöillä. varmasti olettekin itse täydellisiä ja puhutte oikein kirjakieltä. oikeastaan kaikkien pitäisi alkaa tästä lähtien puhumaan pelkkää kirjakieltä ja kuolemantuomio niille jotka ruman sanan suustaan päästävät. sallikaa mun nauraa.
- Nimetön
Väärä pari voitti. Se johtui siitä, että nuoret, jotka käyttävät sujuvasti viestintävälineitä, osallistuivat äänestykseen ja Mariko on heidän idolinsa. Mariko ja Aleksi olivat todella hyviä, muttä Sari ja Mikko olivat parempia ja tyylikkäämpiä sekä sanoissaan että teoissaan. Oli ikävää, että he jäivät toiseksi. Tämä on tämän päivän tapa kilpailla. Koskaan ei voi tietää kuka on se suoosituin, ei aina paras.
- nainen63...
Nimetön kirjoitti:
Väärä pari voitti. Se johtui siitä, että nuoret, jotka käyttävät sujuvasti viestintävälineitä, osallistuivat äänestykseen ja Mariko on heidän idolinsa. Mariko ja Aleksi olivat todella hyviä, muttä Sari ja Mikko olivat parempia ja tyylikkäämpiä sekä sanoissaan että teoissaan. Oli ikävää, että he jäivät toiseksi. Tämä on tämän päivän tapa kilpailla. Koskaan ei voi tietää kuka on se suoosituin, ei aina paras.
Kyllä Mariko ja Aleksi oli melkein alusta asti myös oma suosikkini vaikka en ole enää mikään nuori. Tai riippuu kuka lasketaan nuoreksi. Olen 44-vuotias nainen ja onhan se kiva jos minun ikäiset vielä nuoriksi lasketaan. Uskon että oli myös paljon muitakin ikäisiäni jotka kannustivat Marikoa ja Aleksia. Tuttavapiirissäni ainakin oli montakin. Ei toki Sarissa ja Mikossakaan mitää vikaan ollut mutta jotenkin vaan oli parempia Mariko ja Aleksi ja siksi myös äänestin heitä. Älkää nyt nuorisoa syyttäkö joka asiasta. Viimeksi euroviisuissa. Nykyajan nuoriso alkaa vasta ollakin jyvällä tästä suomen tyylistä myös ulkomaillakin.
- Inkku66
nainen63... kirjoitti:
Kyllä Mariko ja Aleksi oli melkein alusta asti myös oma suosikkini vaikka en ole enää mikään nuori. Tai riippuu kuka lasketaan nuoreksi. Olen 44-vuotias nainen ja onhan se kiva jos minun ikäiset vielä nuoriksi lasketaan. Uskon että oli myös paljon muitakin ikäisiäni jotka kannustivat Marikoa ja Aleksia. Tuttavapiirissäni ainakin oli montakin. Ei toki Sarissa ja Mikossakaan mitää vikaan ollut mutta jotenkin vaan oli parempia Mariko ja Aleksi ja siksi myös äänestin heitä. Älkää nyt nuorisoa syyttäkö joka asiasta. Viimeksi euroviisuissa. Nykyajan nuoriso alkaa vasta ollakin jyvällä tästä suomen tyylistä myös ulkomaillakin.
Juuri näin!!
- puhua/
keopwfkpe kirjoitti:
toisin kuin teillä turhanpäiväisillä inisijöillä. varmasti olettekin itse täydellisiä ja puhutte oikein kirjakieltä. oikeastaan kaikkien pitäisi alkaa tästä lähtien puhumaan pelkkää kirjakieltä ja kuolemantuomio niille jotka ruman sanan suustaan päästävät. sallikaa mun nauraa.
osata kirjakieltä, mutta hyvää käytöstä pitää omata.
- ikä kaikki
keopwfkpe kirjoitti:
Olenkin miettinyt mitä nykyään jatkuvasti hoettava sana asennetta merkitsee? Siis "asennetta = huono kielenkäyttö ja käytös".
- hkls874
jaadajaada kirjoitti:
läpäläpä, itserakas paska olet. niinhän se mariko sanoi että hän voittaa koko paskan silloin aluksi, ja niinhän se tekikin. ei perkeleen perkele, eikö ihmisillä oo parempaa tekemistä kuin inistä joka hemmetin asiasta!!??
Ei tunnu sullakaan olla parempaa tekemistä kun iniset täällä....
- mirumuru55
nainen62 kirjoitti:
Niin ei pitäis ihan mennä sanomaan mitä sattuu.Meni jotenkin fiivis koko voittaja parista.Aivan kuin ei olisi arvostanut koko touhua
kyllä särähti meikäläisen korvaan tuo "voitettiin koko paska"kyllä oli ihmeellinen sanavalinta siihen kohtaan.
- ollut
Nimetön kirjoitti:
romaaneja kilpailuissa,sillä he olisivat voittaneet ylivoimaisesti puhelinäänestyksessä,kuten aikoinaan syksyn sävelissä.
Nuoriso äänesti nyt näin ja tuomarit toisinpäin. - ********
nainen62 kirjoitti:
Kyllä Mariko veti ittesä alas, ku ei osaa ees käyttäytyä.
Ei ole enää meikäläisen suosikki, vaikka hänen musiikkia olenkin kuunnellut, niin en enää. Meni maku pois. Yök....
Ja kuulumisia kartsalta Mariko on nykyään PASKA-MARIKO, näin on uusi tähti syttynyt tanssitaivaalle.
Olisi luullut että osaa kunnioittaa arvostettua tanssiohjelmaa, mutta ei.
SARILLE JA MIKOLLE OLISI VOITTO KUULUNUT. - ggg
oot outo..Kyllä kaikki nuoret on kuullu joskus kirosanan. Onko se nyt niin ihmeellistä että joku kiroilee telkkarissa??? suurimmassa osassa kaikissa nuorten ohjelmissa on kyllä joskus kiroiltu..?? pitääkö siitä niin kauheaa meteliä pitää???
LOL - immeinen
nainen63... kirjoitti:
äänestin Marikoa....ei ole iästä kiinni. Tykkäsin Marikon vähän äijämäisestä puhetyylistä ja sitten oli tanssijana ihan toista maata. Minusta Sari näytteli yli välillä.....vaikka mahtava pari oli toiseksi tulleetkin. t. 53 v
- Phonevoice
Mitenhän lie puhelinäänetkin laskettu? Yritin pari kertaa äänestää Saria, mutta sieltä kuului vain tarkistakaa numero, vaikka se oli aivan oikea numero...
- voitti
Niin, väärä pari tosiaan voitti, mutta koskas Suomessa oilisi oikeaan osuttu. Voittihan Arikin Idols kisan vaikka esim Kristian ja Ruslanas ovat huomattavasti lahjakkaampia laulajia. Mariko on hiukka tönkkö, koska häneltä ei löydy vyötäröä, tälle hän tosin ei mitään voi, jotkut on "pötköjä" ja jotkut taas jotain muuta. Toinen pari huomattavasti parempi... kaikkihan sen tietää jos asiaa tosissaan tanssitaidon kannalta ajattelee.
- leon100
Muuten mahtava fiilis katsoessa kotona, mutta Jorkin nykytanssiesitys ja Marikon lausahdus "paska" sanaa käyttäen pilasi täysin lopun.
Hänen sanavalintansa oli täysin SIELTÄ myös!!! - Cha cha
voitti kirjoitti:
Niin, väärä pari tosiaan voitti, mutta koskas Suomessa oilisi oikeaan osuttu. Voittihan Arikin Idols kisan vaikka esim Kristian ja Ruslanas ovat huomattavasti lahjakkaampia laulajia. Mariko on hiukka tönkkö, koska häneltä ei löydy vyötäröä, tälle hän tosin ei mitään voi, jotkut on "pötköjä" ja jotkut taas jotain muuta. Toinen pari huomattavasti parempi... kaikkihan sen tietää jos asiaa tosissaan tanssitaidon kannalta ajattelee.
No ihan varmasti VÄÄRÄ pari voitti.Kuinkahan olis käynyt jos kukin sais äänestää vain yhden kerran.Nythän tanssista mitään tietämätön sai äänestää vaikka 100 kertaa,ja senhän jokainen ymmärtää mikä tulos sitten on.Jokainen tapaamani ihminen tänään on ollut sitä mieltä,että Sari ja Mikko olivat kiistattomasti parhaat.Tällaiset yleisöäänestykset jossa ei ole mitään rajaa voiskin lopettaa,niissä ei todellakaan toteudu kansan tahto.
- mummi 50
immeinen kirjoitti:
äänestin Marikoa....ei ole iästä kiinni. Tykkäsin Marikon vähän äijämäisestä puhetyylistä ja sitten oli tanssijana ihan toista maata. Minusta Sari näytteli yli välillä.....vaikka mahtava pari oli toiseksi tulleetkin. t. 53 v
paras pari voitti, ja se voitettiin koko p...ka, oli vain vitsiksi tarkotettu, ja tarviiko sitä aina olla niin s..nan niuhottoja kenenkään......
- ... Ü
jaadajaada kirjoitti:
Kannattaisko mennä hoitoon. Ü
- minä.vaan.niin
nainen63... kirjoitti:
minäkin olen yli 50 ja melkein alista asti Marikoa ja Aleksia äänestänyt. Kyllä se nyt on juu niin että paras pari voitti... :)
- Nimetön
Cha cha kirjoitti:
No ihan varmasti VÄÄRÄ pari voitti.Kuinkahan olis käynyt jos kukin sais äänestää vain yhden kerran.Nythän tanssista mitään tietämätön sai äänestää vaikka 100 kertaa,ja senhän jokainen ymmärtää mikä tulos sitten on.Jokainen tapaamani ihminen tänään on ollut sitä mieltä,että Sari ja Mikko olivat kiistattomasti parhaat.Tällaiset yleisöäänestykset jossa ei ole mitään rajaa voiskin lopettaa,niissä ei todellakaan toteudu kansan tahto.
että miten Mariko saattoi voittaa, kun kaikki joiden kanssa olen keskustellut asiasta, ovat olleet sitä mieltä että Sari oli parempi ja hänen olisi pitänyt voittaa. Mitenkään Marikon suoritusta vähättelemättä totean, että kyllä Sarin tanssissa oli kaikkea sitä mitä tanssissa kuuluu olla; osaamista, tunnetta, eläytymistä, iloa, ilmeikkyyttä, huumoria sopivasti, ym. ym. ym. Mutta lehdethän hehkuttivat koko kisan ajan Marikon puolesta, joten mikä ihme se on jos sopulit sen mukaan äänestivät. Tällä kertaa tuomarit olivat ehdottomasti oikeassa kun arvostelivat Sarin paremmaksi, vaikka se ei äänestäjille kelvannutkaan.
- mummo minäkin
immeinen kirjoitti:
...jopa mekin äänestettiin Marikoa ja Aleksia, tanssivat, eivät näytelleet 63 ja 65 vuotiaat
- ei mummot äänestele
mummo minäkin kirjoitti:
...jopa mekin äänestettiin Marikoa ja Aleksia, tanssivat, eivät näytelleet 63 ja 65 vuotiaat
edistyksellisiä ja viitseliäitä olette kaikki äänestäneet mummot! Olen asiakaspalvelutyössä ja suurin osa asiakkaistani on seurannut ohjelmaa tiiviisti mutta eivät ole äänestäneet
- eivät näytelleet
mummo minäkin kirjoitti:
ei missään vaiheessa tullut mieleen että näyttelevät
- Apix.xEllen
Nimetön kirjoitti:
että miten Mariko saattoi voittaa, kun kaikki joiden kanssa olen keskustellut asiasta, ovat olleet sitä mieltä että Sari oli parempi ja hänen olisi pitänyt voittaa. Mitenkään Marikon suoritusta vähättelemättä totean, että kyllä Sarin tanssissa oli kaikkea sitä mitä tanssissa kuuluu olla; osaamista, tunnetta, eläytymistä, iloa, ilmeikkyyttä, huumoria sopivasti, ym. ym. ym. Mutta lehdethän hehkuttivat koko kisan ajan Marikon puolesta, joten mikä ihme se on jos sopulit sen mukaan äänestivät. Tällä kertaa tuomarit olivat ehdottomasti oikeassa kun arvostelivat Sarin paremmaksi, vaikka se ei äänestäjille kelvannutkaan.
""">>>> Jonkun on voitettava
nyt se oli Marikon tilaisuus:
Voitto sille kelle voitto kuuluu :D - RAHTARI 24
sari oli aivan 10-0 parempi marikoa ! sari tanssi oli kuin unelmaaa ! ihmettelin suuresti marikoa kun se lausui että VOITTI KOKO PASKAN !!! marikolta puutuu täysin KÄYTÖSTAVAT !!!!! MARIKON PITÄISI HÄVETÄ JA TOSI PALJON. AJTTELIN ETTÄ MARIKO OLISI OPPINUT KÄYTTÄYTYMÄÄN YLEISÖN EDESSÄ, MUTTA EI !!! AJATTELIN MENNÄ KÄYMÄÄN MARIKON KEIKALLA, MUTTA EN MENE VAIKKA MAKSETTAISIIN 200euroa. SARI OLET UPEA TANSSIJA JA NAINEN !!! TSEMPPIÄ SARILLE !!!!
- 37583
... Ü kirjoitti:
Kannattaisko mennä hoitoon. Ü
...MITEN HOITOSI ONNISTUI? SUOSITTELETKO?
- L_L_
ALusta asti mariko oli tuomareiden suosikki, muilla mitään mahkuja.
- siikka
Eipä saaneet Mariko ja Aleksi hienoilla tansseillaan yhtään kymppirivistöä tuomareilta.Sarille ja Mikolle kymppejä tuli.
Kyllähän Marikon ja Aleksin viimeinen veto olisi ollut kymppirivistön arvoinen,vaan eipä tullut.Että se siitä puolueellisuudesta.Ja ehdottomasti oikea pari voitti,Sarin suorituksissa liian paljon näyttelemisen dramatiikkaa jolla sai tuomarit herkistelemään. - rami49
Mariko parineen oli vaan niin hyviä
- snyft
siikka kirjoitti:
Eipä saaneet Mariko ja Aleksi hienoilla tansseillaan yhtään kymppirivistöä tuomareilta.Sarille ja Mikolle kymppejä tuli.
Kyllähän Marikon ja Aleksin viimeinen veto olisi ollut kymppirivistön arvoinen,vaan eipä tullut.Että se siitä puolueellisuudesta.Ja ehdottomasti oikea pari voitti,Sarin suorituksissa liian paljon näyttelemisen dramatiikkaa jolla sai tuomarit herkistelemään.Näkihän sen, mitä paria tuomaristo suosi!
Ärsytti siinä Sarissa liiallinen teatraalisuus ja se itkeminen! Tuntui, etteikö tuo jo riitä ja eikö se lopu ollenkaan. Ei tuntunut aidolta ja miksi alkaa vesittelemään? - LLL
Kyllä ainakin parissa viimeisessä lähetyksessä tuomarit suoso Saria&Mikkoa.
- passee
siikka kirjoitti:
Kyllähän Marikon ja Aleksin viimeinen veto olisi ollut kymppirivistön arvoinen,vaan eipä tullut.Että se siitä puolueellisuudesta.Ja ehdottomasti oikea pari voitti,Sarin suorituksissa liian paljon näyttelemisen dramatiikkaa jolla sai tuomarit herkistelemään.Marikon kehitys tanssijana oli upeata katseltavaa, mutta loppua kohden parin tekniikka voitti tanssin. Tanssista tuli nykivää tekemistä tekemisen vuoksi.
Moraalisesti voitto toki kuului Marikolle, mutta kyllä Sarin loppuvetoa oli todella ilo katsoa eli tanssillisesti voitto olisi kuulunut Sarille. siikka kirjoitti:
Kyllähän Marikon ja Aleksin viimeinen veto olisi ollut kymppirivistön arvoinen,vaan eipä tullut.Että se siitä puolueellisuudesta.Ja ehdottomasti oikea pari voitti,Sarin suorituksissa liian paljon näyttelemisen dramatiikkaa jolla sai tuomarit herkistelemään.samaa mieltä kanssasi,enempää lisäämättä!
- mariko rules
snyft kirjoitti:
Näkihän sen, mitä paria tuomaristo suosi!
Ärsytti siinä Sarissa liiallinen teatraalisuus ja se itkeminen! Tuntui, etteikö tuo jo riitä ja eikö se lopu ollenkaan. Ei tuntunut aidolta ja miksi alkaa vesittelemään?Ihan samaa mieltä....Sari liian diivamainen ja ylinäyttelevä!
- entinen kilpatanssiharrastaja
siikka kirjoitti:
Kyllähän Marikon ja Aleksin viimeinen veto olisi ollut kymppirivistön arvoinen,vaan eipä tullut.Että se siitä puolueellisuudesta.Ja ehdottomasti oikea pari voitti,Sarin suorituksissa liian paljon näyttelemisen dramatiikkaa jolla sai tuomarit herkistelemään.Noin puhtaasti arvioitaessa tanssia, niin kyllä Sari ja Mikko tanssivat paremmin kilpatanssia. Siinä oli tyylikkyyttä ja dramatiikkaa, jota yleensä tanssissa saa olla. Kun osaa jo tanssia, voi siinä jo näytelläkkin hieman. Eikös se vapaaohjelma ollutkin tietynlainen kertomus heistä itsestään ja siinä sai olla vapaat kädet?
Kyllähän Mariko Ja varsinkin Aleksi tanssi hyvin, mutta Marikon viimeinen lausahdus koko paskasta veti "ansaitusta" voitosta viimeisetkin hippeet. - Nimetön
entinen kilpatanssiharrastaja kirjoitti:
Noin puhtaasti arvioitaessa tanssia, niin kyllä Sari ja Mikko tanssivat paremmin kilpatanssia. Siinä oli tyylikkyyttä ja dramatiikkaa, jota yleensä tanssissa saa olla. Kun osaa jo tanssia, voi siinä jo näytelläkkin hieman. Eikös se vapaaohjelma ollutkin tietynlainen kertomus heistä itsestään ja siinä sai olla vapaat kädet?
Kyllähän Mariko Ja varsinkin Aleksi tanssi hyvin, mutta Marikon viimeinen lausahdus koko paskasta veti "ansaitusta" voitosta viimeisetkin hippeet.ottaen huomioon että Sari on näyttelijä meni tanssiminen mielestäni melkeempä pelkästään eikä vain _hieman_ näyttelemisen puolelle. Sarin asut olivat yleisesti ottaen tyylikkäämpiä kuin Marikon, mutta kylmä totuus on että Marikon jalkatyöskentely oli upeaa katseltavaa jopa maallikon silmissä. Ketterää ja kepeää. Sarin tanssiminen oli tönkköä ja kaikki kipaleet aika hidastempoisia..
- niin ihkuu...
ONNEA MARIKO oot ihana,osaava ja vaikka mitä :)
- tanssinaskelin
... Mariko on todellakin niiiiin ihana. Aito oma itsensä. Räväkällä huumorilla varustettu herkkis. Valloittava karismaattinen persoona. Upea oli kavaljeerikin Aleksi.
Oikea pari voitti, Onnittelut! =)
- VOITTI
EIIHHH
- V.O.I.T.T.I.
JEEE :)
- mieltä olen
minäkin. Mariko pomppii ylös alas ja on tosi pökkelö naiseksi:) ja myöskin epänaisellinen.
- Aivan ehdottomasti
Tuomaritkin antoivat enemmän pisteitä toiseksi jääneelle parille
- äänestäjä
Kuulostaa jo siltä, että koko Suomen tulevaisuus on tuhottu, kun oikea pari ei voittanut. Mutta kuka pohtii, saimmekohan me oikean hallituksen? Siinäpä vääntämistä! Tanssit on tanssittu, mutta kuinkahan SUOMEN uusi hallitus hallitsee oikeat spinnit, chasseet ja chocktoot?
- sakke lunkvist
Onhan se typerää, että äänestys alkaa ennen kuin toinen pari on edes päässyt lattialle !
- vanha pieru
kyllä kansa tietää kansalaiset äänestivät marikon voittajaksi 70% vastaan sarin 30% vaikka homo jorma yrittikin muuta!!!hyvä suomalaiset huvä mariko!!!oli muuten tosi rima akka tämä sari !!!
- Juhlin mukana
Upea suoritus!!! mä fanitan voittajia ihan kympillä!
- Jorma A.
Kyllä hävettää olla suomalainen. Koko kilpailun finalli oli skandaali. Parhaan parin menee joku vähäjärkinen lössi laittamaan kakkoseksi.
Olisi edes järjestetty kilpailu oikealla nimellä, jos kerran kysymyksessä oli suosituimman, eikä parhaan parin valitseminen.
Mutta koska suomalaiset ovat tyhmiä, niin omissa nahoissaanhan he kaikki typeryydet kärsivät, joten onhan asiassa tietysti positiivinenkin puoli.
Tai ei sittenkään. Kyllä tyhmästä kansasta kärsii täysin viattomatkin.- Kuka mitä häh..
Tanssi tähtien kanssa on koko kansan viihdettä tuskin kukaan siitä kärsii sen vuoksi että Mariko sattui voittamaan..:)) Älä ole rypyt otsalla vaan iloa ja aurinkoa elämääsi:))
- "ei äänestäjä"
Minkä verran sinä olet joutunut kärsimään kun ns. väärä pari voitti?
Olisiko se muuttanut sinun maailmaasi millään lailla jos se toinen pari olisi voittanut?
Miksi ylipäätään stressaat asiasta joka ei sinulle edes kuulu, eikä vaikuta elämääsi millään tavoin? - Toisinaan täällä
Kansan sekaaminen johonkin telkkariohjelman suuntaan ihan tyhmää.Eikö ole tärkeämpiä asioita?
- Jorma A.
"ei äänestäjä" kirjoitti:
Minkä verran sinä olet joutunut kärsimään kun ns. väärä pari voitti?
Olisiko se muuttanut sinun maailmaasi millään lailla jos se toinen pari olisi voittanut?
Miksi ylipäätään stressaat asiasta joka ei sinulle edes kuulu, eikä vaikuta elämääsi millään tavoin?Tässä maassa voisivat edes hyvät tavat olla kunniassa. Kyllä tuommoinen on jo voittajan nolaamista, kun asiantuntijat laittavat parit järjestykseen ja sitten jotkut mulkerot ovat tietävinään muuta. Siis tuommoisia tilanteita ei saisi päästää edes syntymään. Siinä pointtia, tosin tuskin menee perille.
- Jorma A.
Toisinaan täällä kirjoitti:
Kansan sekaaminen johonkin telkkariohjelman suuntaan ihan tyhmää.Eikö ole tärkeämpiä asioita?
Kyllä tuotakin ohjelmaa toljotti satoja tuhansia ihmiseksi nimitettyjä. Ja mitä tavallinen taukki näkee tv:stä, sitä se toteuttaa käytännössä, joten nolaamiset ja tunkion takaiset tavat jatkuvat.
Nousevat kukoistukseen, luulen jopa. - Jorma A.
Kuka mitä häh.. kirjoitti:
Tanssi tähtien kanssa on koko kansan viihdettä tuskin kukaan siitä kärsii sen vuoksi että Mariko sattui voittamaan..:)) Älä ole rypyt otsalla vaan iloa ja aurinkoa elämääsi:))
Ilo ja aurinko vain otettiin väärällä tavalla. Voittajia nolaamalla. Kyllä kekkuloinnillakin pitää olla kestävä pohja.
- mulkvitsi
Jorma A. kirjoitti:
Tässä maassa voisivat edes hyvät tavat olla kunniassa. Kyllä tuommoinen on jo voittajan nolaamista, kun asiantuntijat laittavat parit järjestykseen ja sitten jotkut mulkerot ovat tietävinään muuta. Siis tuommoisia tilanteita ei saisi päästää edes syntymään. Siinä pointtia, tosin tuskin menee perille.
...perille, ei. En ymmärrä tuommoista valittamista, kyseessähän on nimenomaan suosiokisa jossa keinoja ei ole rajattu pelkkään tanssimiseen. Ainakin minusta. Siksi tyydyn tulokseen vaikkei se omankaan mielipiteeni mukainen ollut.
- hohhoijakkaa
Jorma A. kirjoitti:
Kyllä tuotakin ohjelmaa toljotti satoja tuhansia ihmiseksi nimitettyjä. Ja mitä tavallinen taukki näkee tv:stä, sitä se toteuttaa käytännössä, joten nolaamiset ja tunkion takaiset tavat jatkuvat.
Nousevat kukoistukseen, luulen jopa.paska on hyvää!!
- voitti
mulkvitsi kirjoitti:
...perille, ei. En ymmärrä tuommoista valittamista, kyseessähän on nimenomaan suosiokisa jossa keinoja ei ole rajattu pelkkään tanssimiseen. Ainakin minusta. Siksi tyydyn tulokseen vaikkei se omankaan mielipiteeni mukainen ollut.
mariko ja aleksi olivat parhaat.Sari Siikander on näyttelijä ammatiltaan joten hän osaa myös tanssiessaan näytellä ja eläytyä varmasti toisella tavalla kuin joku muu. Mutta ottakaa huomioon millaisen valtavan työn takana on opetella eri tansseja ja esittää ne sitten yleisölle.Aja telkaa, jos kenen tahansa meistä pitäisi opetella tanssit ja mennä esiintymään ammattitason tuomareiden eteen. Ei olisi helppoa.Joten jätetään arvostelut sikseen,eikä auta yhtään vaikka kuinka oppisi askeleet,jos vähääkään ei ole rytmitajua.
- Päivän säde
Hävettää kun miljoona suomalaista käyttäytyy typerästi. Siis maksaa äänestyksestä, jää koukkuun ja soittaa. Ei tyhmä ole se joka pyytää, vaan se joka maksaa! Ja tanssikilpailuissa huonoimmatkin tanssivat paremmin kuin voittajat. Ovat ammattilaisia.
- parempia
Kyllä Sari ja Mikko olivat ehdottomasti parempia tulkinnaltaan ja kaikin puolin kypsempiä tanssilliselta otteeltaan.
Hyviä tietysti olivat myös Mariko ja Aleksi, mutta Sarin ja Mikon lopputulos selvästi miellyttävämpi katsella.
Puhelimellahan nyt voi äänestää mitä vaan, mutta nyt on kyse tanssiosaamisesta. - pulapete
mariko esiintyi ennen tätä ohjelmaa kuin leidi,hyväkäytöksinen,kaunis nuori nainen.tänään hän aivan selvästi jännitti ja oli huomattavasti epävarmempi ja huonompi kuin sari.hän tiesi sen itsekkin kun ´tuomioita´luettiin.viisas kansa oli kuitenkin puhunut,mariko voitti!sitten putkahti esiin entinen rivosuinen ja oikea mariko!VOITETTIIN KOKO PASKA!oikeaa esimerkkiä nuorille ja n 2 miljoonalle tv.n katselijalle käytöstavoista!EI SUOMENHEVOSESTA TULE LÄMMINVERISTÄ!huonokäytös ja rahvaanomaisuus ei lähde kauneilla vaatteillakaan,se tuli taas todistettua!
- 1w2w3
Ettekö huomaa mistä se "voitetaan koko paska" juttu tulee ???
Mariko sanoi sen jo ennen ohjelman alkua, että kovaa treeniä mutta me voitetaan koko paska.... ja nyt se tuli "kuittauksena" finaalissa kun ahdasmieliset oli sitä kommenttia jauhaneet julkisuudessa.
Mitä siitä, kyllä se paska ja muutkin kirosanat vilahtelee. Ei kannata asettautua toisten yläpuolelle, jos ei ole edellytyksiä- - Don_Heikkilä
tiivistit hyvin, eihän osuuskaupan kaakista saa lämminveristä tekemälläkään. Miksi muuten äänestyslukuja ei julkaistu, vaan sanottiin vaan että tasapeli ( ei voi olla mahdollista ) ja yleisö ratkaisee. VÄÄRÄ PARI VOITTI JA JUTTU OLI ENNALTA SOVITTU. MOT.
PS. Toivottavasti Sanna Hirvaskari saa tasoisensa parin ensi vuonna, voitto lienee varma... - Mä vaan
Don_Heikkilä kirjoitti:
tiivistit hyvin, eihän osuuskaupan kaakista saa lämminveristä tekemälläkään. Miksi muuten äänestyslukuja ei julkaistu, vaan sanottiin vaan että tasapeli ( ei voi olla mahdollista ) ja yleisö ratkaisee. VÄÄRÄ PARI VOITTI JA JUTTU OLI ENNALTA SOVITTU. MOT.
PS. Toivottavasti Sanna Hirvaskari saa tasoisensa parin ensi vuonna, voitto lienee varma...Pakonomaisesti hymyilleellä Hirvaskarilla oli tasoisensa pari jo nyt. Laskelmoiva, turhamainen näyttelijänplanttu, jonka "seksikkyys" lähinnä haukotutti ja "flirtti" rajoittui on/off -tyyppisiin kasvonilmeisiin.
- pettynyt
olen samaa mieltä marikon loppu sanat olisi saanut jäärä sanomatta,on häpeä jo tanssi parillekkin,ja vielä tossa asussa menee päästämään suustaan tökeröjä sanoja,sekä ne sormien näytöt olivat ärsyttäviä
- Sevlous
Mariko olikin koko kisan aikana LIIAN hyvää ollakseen totta.
Vain 3 sanaa - ja hän paljasti typeryytensä.
Pitäisi muistaa että ko. ohjelmaa katsovat myös lapset. - annamun kestää
Sevlous kirjoitti:
Mariko olikin koko kisan aikana LIIAN hyvää ollakseen totta.
Vain 3 sanaa - ja hän paljasti typeryytensä.
Pitäisi muistaa että ko. ohjelmaa katsovat myös lapset.Mariko pilasi lopuksi kaiken, Aleksia kohtaan loukkaavaa paksuilla käsivarsilla puristaa nyrkkiä ja huutaa paska. Häpeä, olit hyvä tanssimaan, mutta käyttäydyit tyhmästi. Varhaisnuoriso Kwan-fanit äänestivät sinut voittoon.Vanhemmat saavat maksaa puhelinlaskut. Aleksi sympaattinen hyvä opettaja.
Mariko, miksi pilasit kaiken?
- m,.b
Näkihän sen sokiakin ettei tönkköö mariko osannut tanssia niin hyvivin kun sari...
- ,,,siis
voitti kisan. Sari ja Mikko tanssivat paljon paremmin, kauniimmin,,jne. Tuomareiden äänten olisi pitänyt ratkaista, koska he ovat ammattilaisia.
- Perhonen
Olen samaa mieltä. Sarin tanssi oli tunteikkaampaa ja sai minutkin kyyneliin.Sari tosiaan elää täysillä tanssissa ja vakiotanssit menivät Marikoakin paremmin, mutta freestylessä Mariko näytti miten upeasti osasi muuttua liikkesstä toiseen ja oli meininkiä. Tosin Mariko on taas tosi antautunut tanssille ja vain niin pidetty persoona. En tiedä mikä siinä vetää puoleensa.
- 13579
Olin varma, että Sari voittaa. Ehkä laulaja-Marikon fanikannatus oli suuri ja äänestivät. Onnea!
- Lopen_Uupunut
Voittajan lausahdus kertoikin kaiken!
Voitimme tämän PASKAN! Siitähän oli kyse! Todellista paskaa.....
Ebnsimmäinen hyvä kommentti mitä olen Marikon suusta ikinä kuullut! - kippura5
Mariko olisi voinut jättää sanomatta"Paska juttu"
Ei kivaa lasten kuultaville, maku meni koko tansseihin. Ei hyvää mainosta! - kari13
Aleksi varmaan oli hyvä, onhan hän ammattilainen.
Marikosta ei voi sanoa samaa, näytti kun puupökkelöä ois viety pitkin lavaa.
On myös ihmeellistä, että ne jotka eivät tanssista mitään ymmärrä, ratkaisevat voittajan.Eli yleisö.- hölmistynyt
Lyhyt ja tönkkö voitti oli väärin ja sit vielä matkii idols aria lausahduksissaan,nenärengas takasin ja hevi ryhmiin,sinnehän se mariko kuuluu.
- hu huh
vai pökkelö..ite ot pökkelö,mees tansimaan nii katsotaan, ei ollu mikään missi kisa,,van tanssi kisa,, molemmat hyviä,, mariko vaan töppäs pahasti,lopussa,,
- paremman
voittaa ja suomen kansa sen ratkaisi. ONNEA Marikolle ja Alexille upeasta voitosta, olette ansainneet sen.
- Nimetön
paremmuudesta vaan julkisuudesta. Mariko on vaan kuuluisampi "julkkis" kuin Sari ja media vielä toi Marikoa koko kisan ajan kovasti esille. En muista lukeneeni montaakaan etusivun juttua Sarista, vaikka seurasin koko kisan ajan asiaa, Mariko sen sijaan oli lööpeissä joka viikko.
- kuulinko oikein???
Kauniisti puheltiin rakkaudesta ja yhteenkuuluvuudesta, mutta mitä tulikaan Mariko suusta?
Kyllä tuli huono fiilis katsojalle, minulle ainakin.
En osaa sanoa kumpi pari oli parempi, molemmat olivat osaavia.
Totta tuo, että Uotinen ei oikein sopinut kuvaan...- tanssinut minäkin
Kuinkahan moni olisi jättänyt Marikon äänestämisen väliin, jos loppusanat olisivat olleet etukäteen tiedossa. Sari tanssi huomattavasti paremmin ja kunnioti yleisöään enemmän.
- paskaaks tässä, ku voitetti...
sanos muuta...mariko muka pukeutunut tyylikkäästi ja voitti kilpailun hienostuneesti ja mitä pääseekään prinsessan suusta...osais etes käyttääntyä....onhan se totta että mariko voitti koska on kwan yhtyeestä, nuorilta kaikki äänet jo sen perusteella ei siis tanssin.....
- Äimistynyt katsoja
paskaaks tässä, ku voitetti... kirjoitti:
sanos muuta...mariko muka pukeutunut tyylikkäästi ja voitti kilpailun hienostuneesti ja mitä pääseekään prinsessan suusta...osais etes käyttääntyä....onhan se totta että mariko voitti koska on kwan yhtyeestä, nuorilta kaikki äänet jo sen perusteella ei siis tanssin.....
Olisi Mariko todella voinut ajatella mitä suustaan päästeli,ei fiksusti tehty miljoona yleisön edessä.
Kannustettiin koko perhettä tanssin pyörteisiin vauvasta vaariin.....ja mitäpä ne ainakin pienemmät TV:n katsojat oppivat tai muistivat finaalista???No,ainakin samomaan "voitettiin koko paska".
Voi voi...ei voi kun kummastella.Minunkin mielestäni väärä pari voitti.Kuitenkin kaiken kaikkiaan kiva formaatti otettu suomeen,kiitos siitä tekijöille. - väärin valittu voitto
Tosi ikävästi loppui kaunis satu....todella tämä 'rengastettu' Mariko puhuu rakkaudesta -ja sitten möläyttää tuon paskapuheensa,niin kyllä meni taso alas. Vastaisuudessa tuomarien äänet ratkaiskoon voittajan - ehdottomasti parhain ja fiksuin pari oli Sari ja Mikko.Heille toivotan ONNEA -teitä oli ilo katsella.
- AKvst
Äimistynyt katsoja kirjoitti:
Olisi Mariko todella voinut ajatella mitä suustaan päästeli,ei fiksusti tehty miljoona yleisön edessä.
Kannustettiin koko perhettä tanssin pyörteisiin vauvasta vaariin.....ja mitäpä ne ainakin pienemmät TV:n katsojat oppivat tai muistivat finaalista???No,ainakin samomaan "voitettiin koko paska".
Voi voi...ei voi kun kummastella.Minunkin mielestäni väärä pari voitti.Kuitenkin kaiken kaikkiaan kiva formaatti otettu suomeen,kiitos siitä tekijöille.Mariko sivistystasonsa osoitti tällä viljelemällään lauseella. Lähetyksessäkin näki, kuinka lausahduksen jälkeen yleisössä oleva pikkutyttö toisteli kyseistä lausetta ja varsinkin sitä sanaa. No, ainakin tietää mikä lause tulee jäämään Marikolle pitkäksi aikaa motoksi väestön tietoisuuteen.
- mitä tapahtui...
AKvst kirjoitti:
Mariko sivistystasonsa osoitti tällä viljelemällään lauseella. Lähetyksessäkin näki, kuinka lausahduksen jälkeen yleisössä oleva pikkutyttö toisteli kyseistä lausetta ja varsinkin sitä sanaa. No, ainakin tietää mikä lause tulee jäämään Marikolle pitkäksi aikaa motoksi väestön tietoisuuteen.
kun Mariko sanoi "tuhman sanan". Tajuatko ollenkaan miten koomiselta tuo havaintosi vaikuttaa???
- josta et kai ole tietoinen.
Se huudahdus sopi hyvin tilanteeseen juuri sen takia. Hyvä kun Mariko on repäisevä eikä hymistele käsikirjoituksen mukaan. Huippu nainen.
Jorman vaikuttava ja osittain surullinen nykytanssi lopussa oli dramatiikkaa,jota eivät kaikki aina ymmärrä. (kukaan ei ole profeetta omalla maallaan...)
- käytös ennenkaikkea
Sentään kokoperheen ohjelma.
Mariko on hyvin itsekäs näimme sen jo
viime lähetyksessä kun hän
ikävällä tavalla uhosi voittavansa
koko p...n. kuten hän mainitsi joka oli kyllä
todella viimeinen niitti.
hän kyllä osaa tanssia, siinä ei ole mitään sanottavaa mutta pitää olla myös sivistynyt.
Sari tanssi erittäin näyttävästi jota tuomaritkin
pistejaollaan todisti.
siis rokkikansa jälleen arvioi väärin,
suomiko on nyt varsinainen "euroviisumaa"- Roopertino
Tuo typerä "lehmäkö" nenärenkaineen "paskoineen"
on tämän päivän naisesta koko kuva.Tanssii täh-
tien kanssa kilpailun olisi luullut olevan todel-
lisuudessa kilpailu kokonais esiintymisestä.
Kuka on todellinen tähti,tanssijana,esiintyjänä,
eli,koko olemukseltaan.Sari oli tuhat kertaa pa-
rempi ja näytävämpi, kuin tuo romuluinen Mariko. - paljon seurannut
Roopertino kirjoitti:
Tuo typerä "lehmäkö" nenärenkaineen "paskoineen"
on tämän päivän naisesta koko kuva.Tanssii täh-
tien kanssa kilpailun olisi luullut olevan todel-
lisuudessa kilpailu kokonais esiintymisestä.
Kuka on todellinen tähti,tanssijana,esiintyjänä,
eli,koko olemukseltaan.Sari oli tuhat kertaa pa-
rempi ja näytävämpi, kuin tuo romuluinen Mariko.Tosi rumaa käyttää Marikolta noin härskiä kieltä julkisuuden edustajana.
Hän varmaan ajelee tunturi-mopolla kesät, kun on varaosat aina mukana.Tuomarit oli oikeassa, Sari oli parempi ja viksumpi. - ejipwjp
tuomarit antoivat hyvät pisteet myös marikolle ja aleksille. joten se siitä sitten. ei tanssikilpailussa tarvitse ola sivistynyt, missä muka lukee että pitäisi???!!
- ei pidä paik..2 )
Jos mariko aikoo hyötyä jotain kilpailuvoitosta,
siiä kun ei ole kuin hetkellinen lööppihyöty tai haitta niin
on kiire opetella käytös.
Mielummin ennen torstain aamu TV.
Jos siellä ei käytös ole kunnossa on suunnilleen
turha odottaa positiivista palautetta taikka sitten juuri positiivista.
Elämme niin umpikierossa maassa, ei tarkoittaakin kyllä :)
- mi**a
Musta kyl molemmat parit oli ihan hirmusen hyviä. Markio ja Aleksi oli niin tunteella mukana alusta alkaen, ni kyl ne sen voiton ansaitsi. Sari ja Mikko oli kyl myös ihan mielettömän hyviä, ja se niitten viimenen tanssi oli siis aivan mahtava. Molemmat parit on voittajia!
Ja yhdyn kyllä siinä, että siinä Jorman esityksessä oli vähän heteromeininkiä. - mi**a
Musta kyl molemmat parit oli ihan hirmusen hyviä. Markio ja Aleksi oli niin tunteella mukana alusta alkaen, ni kyl ne sen voiton ansaitsi. Sari ja Mikko oli kyl myös ihan mielettömän hyviä, ja se niitten viimenen tanssi oli siis aivan mahtava. Molemmat parit on voittajia!
Ja yhdyn kyllä siinä, että siinä Jorman esityksessä oli vähän heteromeininkiä. - Anssi
Miljoonä kärpästä voi näköjään olla väärässä. Harmi.
- voitti
Mun mielestä taasen väärä pari voitti. Marikon tanssi oli semmosta hutiloimista ja sätkimistä koko ajan, hirveetä säätöö ja ne naaman ilmeet....suu mutrulla ja se vartalon hirvee vatkaaminen, miksi ei voinut olla luonnollisesti, ehkä sitten olisi voinut olla hyvä minunkin mieleen. Sarin tanssi oli rauhallista ja luonnollista...olisi ollut oikea pari ja ansaittu pari voittoon...tämä siis vain ja ainoastaan minun mielipide...
- Åke on OK!
Äänestäjät äänestivät tuomariaukrotiteetteja vastaan ja huonompi voitti.
Sama ilmiö oli kun Ari voitti Idolsin.
Suomalaiset heikolla itsetunnoollaan eivät siedä tuomareiden arvostelua ja ovat heikomman ja huonomman puolella. - rahankeräystä ei taidetta
Voitto ratkesi muista syistä kuin tanssitaiteesta. Tuomaristo linjaton ja yksi variksenpelätin ei olisi kelvannut Lapissa ko. pelättimeksi lainkaan. Yleisö kannatti voittaja naista musiikintekijänä, ei tanssijana, koska se ei sitä ollut. Vastaavanlaisia ja parempiakin löytyy maastamme ikähaarukasta 40 - 50 vuotta.
- Kamala
Tuon olisi voinut olla näyttämättäkin. Kyllä hän parempaankin pystyy, mutta on tainnut todella rakastua tuohon punaiseen klenninkiinsä ja avoasuunsa:)
- mulkvisti71
Meillä naurettiin , että pirtti raikasi !
Liekö ollut vitsiksi tarkoitettu , mutta olihan tuo karmean näköistä kun aikuinen mies tunnelmoi
prinsessahameessa !
HUH HUH !!! mulkvisti71 kirjoitti:
Meillä naurettiin , että pirtti raikasi !
Liekö ollut vitsiksi tarkoitettu , mutta olihan tuo karmean näköistä kun aikuinen mies tunnelmoi
prinsessahameessa !
HUH HUH !!!..mielestäni jorma esitti show:n parhaan tanssin..
..sitä paitsi tanssi oli tasa-arvoisin ja tasokkain esitetyistä..
..kaiken lisäksi jorman tanssi ilmensi mainiosti sukupuolisen tasa-arvon tilan suomessa..
..kun tasa-arvo tästä vielä etenee, niin mihin päädymmekään..
..ei mitään nauramista..
- jossukkainen
Kyl on jossain vikaa kun pömppömaha voitti. Sari liikkuu ja tanssii paljon kauniimmin ja hänellä on glamouria enemmän kun nenärengas eukolla. Näinköhän oli sovittu juttu koko homma.
- just nii!
Sari ja parinsa olivat todellisia voittajia!
Kaunista katseltavaa kaikin puolin.Tunteikasta,tyylikästä,taitavaa menoa!
Olihan tuomaristokin sitä mieltä pisteillään.Mutta taas kansassa varmman noita keskenkasvuisia
ihailijoita oli,suurin osa, jotka Marikon äänesti voittoon.
Koska tasossa SARI OLI PARAS.!Sanokaa mitä sanotte.
Ja mitä tulee Uotisen "tanssiin"oli todella mautonta katseltavaa.Olisi noin kauniin tanssiohjelma jälkeen odottanut jotakin parempaa.Vaikka jotain kaunista kansainvälistä laulua...tanssia.
Suomessa voi näköjään taiteena pitää mitä vain..olis nyt ollut edes karvanen mies tuo Uotinen:)
Mutta onnea nyt kuitenkin Marikolle ja partnerille!
- jive
...kylläkään voittanut. Tanssitaidollisesti paras pari jäi toiseksi, mutta mitä muuta sitä voisikaan odottaa, kun kilpatanssin vaatimuksista tietämätön kansa äänestää. Suurin osa ihmisistä ei ole tanssijoita tai tanssineita, jotenka eivät osaa katsoa esityksiä samoin kuin tanssista jotain tietävät. Sari ja Mikko olivat myös esityspuolella ehdottomia ykkösiä. Tanssissa kuuluu olla myös tanssiin kuuluvat ilmeet ja tätä ei Marikon tanssissa näkynyt niin hyvin kuin Sarin tanssissa. Marikon tanssi on jäykähkömpää kuin Sarin ja hänen käsiensä liikkeet eivät ole yhtä pehmeitä kuin Sarin.
- tosissanne
kun ette huumoria ymmärrä?! marikon "voitettiin koko paska" -kommentti oli vain viittaus hänen uhoamiseensa ennen tanssien alkua, jolloin hän mainitsi heidän voittavansa koko paskan. myöhemminhän ohjelmassa näytettiin, kuinka mariko itsekin sanoi kommentin oleen turha. nyt hän sitten viittasi HUUMORILLA tuohon ensimmäiseen kommenttiinsa. hankkikaa huumorintaju hyvät ihmiset ;)
- eräsN1
Sari Siikanderin notkeus ja eläytyminen oli kerrassaan mainiota, kaikissa kolmassa tanssissa. La Strada oli todella sykähdyttävä. Onnea heille.
Mariko oli todella pökkelö roikkuvine vatsoineen. Ja loppukin hänen vähästä glmourista katosi, kun hän suunsa avasi. - sammaa mieltä..
eräsN1 kirjoitti:
Sari Siikanderin notkeus ja eläytyminen oli kerrassaan mainiota, kaikissa kolmassa tanssissa. La Strada oli todella sykähdyttävä. Onnea heille.
Mariko oli todella pökkelö roikkuvine vatsoineen. Ja loppukin hänen vähästä glmourista katosi, kun hän suunsa avasi.Marikon ei olisi kannattanut laittaa valkoista päälle kun vatsa oli tuollainen. Sari oli todellinen voittaja ja kaunein!
- minä.....
tosissanne kirjoitti:
kun ette huumoria ymmärrä?! marikon "voitettiin koko paska" -kommentti oli vain viittaus hänen uhoamiseensa ennen tanssien alkua, jolloin hän mainitsi heidän voittavansa koko paskan. myöhemminhän ohjelmassa näytettiin, kuinka mariko itsekin sanoi kommentin oleen turha. nyt hän sitten viittasi HUUMORILLA tuohon ensimmäiseen kommenttiinsa. hankkikaa huumorintaju hyvät ihmiset ;)
Huumori on ihan yes mutta Mariko lataa sitä väärään aikaan, väärässä paikassa.
- zjmdygnf
mutta marikolla rytmitajua paljon enemmän ja askeleet sattuvat sen takia useammin oikein. sarilla kyllä enemmän tanssijan vartalo kun marikolla. järkytyin itsekkin välillä niistä marikon asuista kun se maha niin selvästi pullotti siinä. mulle on ihan sama et kumpi pari voitti mutta tämän marikon voiton tosiaan pysty jo arvaamaan koska mariko on nuorten joukossa hiukan tunnetumpi kuin sari.
- Kaaleppi34
ehdottomasti Mikko ja Sari olivat parempia mutta Kwan voitti silti. Eli äänestettiin nimiä eikä tanssitaitoa tai -esitystä. Muutenkin ohjelma meni farssiksi siksi, että tuntuu uskomattomalta se , että tuomarit antavat vielä pari viikkoa sitten esim. Epulle ja sille böönalle 2-4 pistettä ja nyt sitten finaaleissa täysiä kymppejä. Sis eihän julkkiksista saa parissa kuukaudessa tanssin ammattilaista. Eipä silti me tavalliset pulliaiset nähdä niitä virheitä mitä finaalissa tanssin saralla tehtiin...
Sitäpaitsi ei se Marikon paksuhko vartalo nyt niin kauniilta näytä tanssin aikana....mutta eihän sillä ole tekemistä tanssin kanssa....heh.. - itselläkin pömppövatsa
sammaa mieltä.. kirjoitti:
Marikon ei olisi kannattanut laittaa valkoista päälle kun vatsa oli tuollainen. Sari oli todellinen voittaja ja kaunein!
Surullista, että mielestäsi voi tanssia hyvin vain jos on kaunis - itse yli kymmenen kiloa ylipainoisena täytynee sitten lopettaa tanssiminen. Luulin että kisassa arvosteltiin tanssitaitoa, joka Marikolla aian huikea, Sari on myös hyvä tanssija, mutta hyvillä näyttelijänlahjoillaan myös osasti näytellä, sen mitä ei osannut tanssia. Minä puolestani alan sitten kai vain lenkkeillä pimeässä musta kaapu yllä ja jätän kaikki vaaleat vaatteet ja varsinkin tanssimisen kokonaan pois
- pettynyt
Väärä pari ehdottomasti voitti!
Mitä kielenkäyttöä naisvoittajalta...kauheaa...en ollut uskoa korviani....käyttäytymisen aakkoset hukassa!
Sari ja Mikko olivat upeita!! VAUUU!! Ottivat hienosti vastaan häviönsä. Harmi kun ihmiset katsovat, mutta eivät näe?
Tuomarit näkivät oikein. - väärä pari voitti..
Sari Siikander ylitti itsensä finaalissa ja veti 4 kymppiä mitä ei Mariko saanut missään vaiheessa.
Olen samaa mieltä kuin tuomarit todellisesta voittajasta. Ei puhelinäänestys ole totuudenmukainen!- Rääväsuuu
Mitähän olis tapahtunut, jos Mariko olisi päästänyt suustaan V-alkuisen sanan? Hah hah haa!!!!!
- pekuliar
Kahdesta hienosta parista popularistisempi voitti kansan äänillä. Huom: Halonenkin valittiin kansan äänillä, samoin Väyrynen... Kansalle ei saisi antaa valinnanoikeutta.
Sitäpaitsi joutsenesta tulee taas ruma ankanpoikanen lävistyksineen, surkeine rääsyineen ja rivoine puheineen. Siikander toisaalta pysyy edelleen naisena. - surkea tapaus...
Rääväsuuu kirjoitti:
Mitähän olis tapahtunut, jos Mariko olisi päästänyt suustaan V-alkuisen sanan? Hah hah haa!!!!!
Ei osaa tanssia kovinkaan vakuuttavasti, ei sitten mitään kauneutta.
- s.e
pekuliar kirjoitti:
Kahdesta hienosta parista popularistisempi voitti kansan äänillä. Huom: Halonenkin valittiin kansan äänillä, samoin Väyrynen... Kansalle ei saisi antaa valinnanoikeutta.
Sitäpaitsi joutsenesta tulee taas ruma ankanpoikanen lävistyksineen, surkeine rääsyineen ja rivoine puheineen. Siikander toisaalta pysyy edelleen naisena.Väärä pari voitti. Ruma ankanpoikanen kehtasi vielä kirota.
- kuuleppas
s.e kirjoitti:
Väärä pari voitti. Ruma ankanpoikanen kehtasi vielä kirota.
kurppa siellä, taidat siteerata itseäs siellä sanoillasi.Ihan mieletöntä tai jos sinusta tulee joskus kuoriutuva prinsessa/prinssijoutsen. Kuitenkin taidat olla lähempänä miss tai mr maailmanloppua.Näin niitä ihmisiä tuomitaan tuntematta edes heitä, kivaa vai.
- ja hauskinta on...
s.e kirjoitti:
Väärä pari voitti. Ruma ankanpoikanen kehtasi vielä kirota.
lukea noita närkästykseensä halkeemaisillaan olevien ääliömäisiä kommentteja. Mahtaa niiden kupoleissa kuhista :D
- sinä itsekin
ja hauskinta on... kirjoitti:
lukea noita närkästykseensä halkeemaisillaan olevien ääliömäisiä kommentteja. Mahtaa niiden kupoleissa kuhista :D
vaikutat, joten ei ole varmaan hyvä olla sinullakaan. Ü Noin yleisesti ottaen. Ü
- Nöpöläinen
Olen sitä mieltä että paras ja taitavin pari voitti!
Onnea heille! - enkä koskaan
katso. Moinen polemiikki pätö asiasta. Pahempi on kai, kun polvenkorkuiset lataa v:ttua, p:llua yms
- puah hah
kuule, suomessa ei muuta oo ku tälläisia paska ohjelmia mitä onnettomat ihmiset seuraa.
- lienet näet katsonut..
ohjelmaa vai kuinka?
- Udonna
Ennusttetu.
- anirpe
Todella!
Ymmärrän, että Marikolla on musiikki ym. faneja ympäri Suomen, mutta hänellä ei ole käytöstapoja eikä hän sitäpaitsi ollut paras hyvästä valmentajasta huolimatta. Valitettavasti ammatti-ihmisten äänet eivät ratkaisseet! - MHF
J.Uotisen ikiaikainen haave eli päivä prinsessana
toteutui sitten eilen.
Kyllä meitä nauratti!!!- säpinää...
"Mariko ja Aleksi aikovat palkita toisensa voitosta myös henkilökohtaisesti. Millä tavalla, se jäi ainakin vielä salaisuudeksi. Lahjan tarkempaa sisältöä udellessa kaksikko vilkaisi toisiaan merkittävästi.
- Pitkä piiiiiiiiiiiip! Mariko ujelsi salaperäisesti."
http://www.iltalehti.fi/tanssi/200704236018744_tn.shtml
- kirjoitus
onpa mennyt mainostelevisionkin ohjelma huonoksi. kansansivistystasoa pitäisi kohottaa
- jyyy
Tyttö kuin Kalina Kulakova, nimittäin Mariko.
- aaji
jyyy kirjoitti:
Tyttö kuin Kalina Kulakova, nimittäin Mariko.
Huh mitkä uppotukki jalat Marikolla. Sirous kaukana. Tönkkö mikä tönkkö.
- voitti
olen siitä todella iloinen ettei suuri teeskentelijä/näyttelijä Siikander voittanut. Kiitos kansa on puhunut.
- harrastelijanäyttelijä
Kukahan se siinä teeskenteli rakkauspuheillaan alussa ja pillityksillään voiton kiilu silmissään kuin Mariko. Ei tarvitse olla näyttelijä ammatiltaan ollakseen teeskentelijä. Sitäpaitsi liian jäykkä tanssijaksi jaloistaan, sulavuutta pitää löytyä koko kropasta yhdessä. No, ei kai se nyt tanssijaksi meinaakkaan, mutta näyttelijän ammatissa vaaditaan jos minkinlaisia taitoja ja kaikki ovat kotiinpäin.
- Essi
Aikaisemmin olin Marikon voiton kannalla, mutta finaalissa kyllä Sari pareineen oli jokaisessa tanssissa parempi. Voittaja ratkaistiin muilla perusteilla, sääli...
- tiedän
Oikea pari voitti ,vaika olihan marikolla omiakin faneja mutta tanssi silti tää toienkin pari kaikki tanssit hyvin ,,mutta paras aina voittakoon ,,siis Onnea viellä voittaj parille !!!--->---@
- Hermonsa menettänyt
Ompa hyvä että loppuu se hirveä vouhotus moisesta ohjelmasta
- ei se muuksi muutu...
vaikka kuin kiukkuatte ja ilkeilette. Onnea voittajille - ja myös hyville kakkosille :)
- koululainen
ei se muuksi muutu... kirjoitti:
vaikka kuin kiukkuatte ja ilkeilette. Onnea voittajille - ja myös hyville kakkosille :)
kiroilu ei sovi perheohjelmiin
- PIRRE
koululainen kirjoitti:
kiroilu ei sovi perheohjelmiin
mutta ei myöskään koululuokkiin ja busseihin ym ym missä lasten suusta kuulee paljon paljon pahempaa, sanoja joita eivät itse edes ymmärrä. Eikö se närkästytä edes omia vanhempia. Katse sinne missä varsinainen ongelma on....
- siitäs saitte
"pallero" voitti. Satun vain pitämään tuosta Kwan -laulajattaresta ja olen iloinen hänen voittonsa puolesta. Kehäraakki tanssi-kääkkä haukkui tönköksi... voi rähmä, ehkä nyt ajattelee toisin. Onnea voittaneelle, muutkin olivat ihan hyviä, mutta vain yksi on paras ja ylitse muiden!
Molemmat parit ovat voittajia. Todella mahtavaa katseltavaa. Marikolle miinuspisteitä käyttäytymisestä, ei ole sana hallussa eikä tapahtuman arvostus korkealla. Takaisin koulunpenkille, ainakin tapa- ja käytöskurssille!
- Tanssi muistelmat kirjaksi
ja sitten tanssikoulu kirja eli opas kuinka pyörähdellään. Sivisen poeka vois kirjoittaa kanssa käyttäytymis kirjan tanssilavojen etiketistä ja kuinka käsi livautetaan huomaamatta partnerin tissin kautta jonnekin ja rouva ex-sievinen voisi kirjoittaa kirjan mille tuntuu kun ex mies tanssii telkkarissa. Hyvä suomi, kirjallinen tulevaisuutemme on pelastettu, kun ruusunenkin voi kirjoittaa kirjan miten minusta tuli ruusunen.
- merja52
Kyllä se niin on että paras pari voitti. Mariko koko kisan ajan anto itsestään uutta. Hänestä puhkes kisan myötä Tosi tyylikäs nainen...
- TANSSITTE SYDÄMIIMME!
Ei mitään väliä koikkalehtijoilla -te teitte UNOHTUMATTOMAN elämyksen meille suomalaisille aivan fantastisilla esityksillänne.
Kwan-yhtye nyt voitti - mutta te kaksi olitte ylivoimaisesti parhaat TANSSIJAT JA TULKITSIJAT KIITOS SIITÄ!!! - voittajille
Onnittelut hyvälle voittajaparille !!
Hyviä olivat toiseksi tulleetkin :)
Upea ohjelma , lisää tuollaista katsottavaa
TVstä. - juulikka
jou jou miten menee onko nyt hyvä fiilis kun voitit tän tansii tähtien kanssa kilpailun!!!!!!!!!!!!!
- tarude
jes.... onneksi mariko voitti!!!!ja sitäpaitsi
tuomarit suosi saria!!! katsojat äänesti marikon voittoon!!!!!!!!!!jee - Tanssijanainen
Mariko on kuin seipään niellyt. Ei lyyli vakuuta. Sari Sikander, porsas ulkoiselta olemukseltaan "tanssi" paremmin.
- kun olet läpinäkyvä ;))
Silkkaa kateellisen panettelua !! :D
Mariko loistava ja kaunis sekä samaa voi sanoa kakkoseksi tulleesta Sarista :) - novit..terve
Jaaha..sanoo vissii neiti kateruus Ja itse täydellisyys!xD
- reps :¨D
Jaaha..sanoo vissii neiti kateruus Ja itse täydellisyys!xD
- minä.vaan.niin
Mahdatkos itse olla puu pökkelö. He olivat tosi ihana tanssipari
- heidiheluna mäki
jos olisin soittanut kilpailuun,niin olisin kyl toivonut että mariko voittaa....niin siitä erilaisesta ihmisestä vaan saadaan mahdottoman kaunis tanssija...mariko ota vaan kaikki korut pois ja ole oma itsesi kaunis ja sisukas...
- tanssin osaava
heh..väärin nyt näköjään menikin niin ettei tässäkään kilpailussa yleisö arvostellu tanssia vaan julkisuuskuvan mukaan..sari ja mikko olivat tanssillisesti parhaita aivan parhaita kun saivatkin tuomaristolta 2 kertaa 40 pistettä mitä taas mariko ja aleksi eivät..mutta tässä ratkasikin se et Mariko on nuorison suosikki tanssipa se sit tai ei..niin hän sai nuorisolta äänensä suuremmaksi osaksi..mutta en sano etteikö he tanssineet hyvästi..ainakin paremmin kuin eppu ja anna tai jorma omassa versiossaan tanssista..=) mutta mun mielestä sari ja mikko olisi ansainneet taidoilleen vastikkeen eli voiton..
- PIRRE
Mistä sinä sen tiedät ketkä äänestivät ja ketä? Osa nuorista äänesti varmasti Marikoa mutta myös Saria. Samoin ihan kaikenikäiset varmasti Marikoa. Kysymys on mielipiteistä ja yleisöäänestys tarkoittaa sitä, että ihmiset saavat äänestää omasta mielestään parasta. Ei sinunkaan tanssimisesi varmaan kaikkien mielestä ole taitavaa vaikka omasta mielestä osaatkin tanssia. Kaikessa on jotain ja kaikessa on puutteita. Ei täydellisyyskään ole aina eikä kaikkien mielestä kauneinta..
- nallu n
PIRRE kirjoitti:
Mistä sinä sen tiedät ketkä äänestivät ja ketä? Osa nuorista äänesti varmasti Marikoa mutta myös Saria. Samoin ihan kaikenikäiset varmasti Marikoa. Kysymys on mielipiteistä ja yleisöäänestys tarkoittaa sitä, että ihmiset saavat äänestää omasta mielestään parasta. Ei sinunkaan tanssimisesi varmaan kaikkien mielestä ole taitavaa vaikka omasta mielestä osaatkin tanssia. Kaikessa on jotain ja kaikessa on puutteita. Ei täydellisyyskään ole aina eikä kaikkien mielestä kauneinta..
juuh eikös keskustelut ollukkaan sen takia et niissä kerrotaan mielipide aiheesta kuin aiheesta..vai onko se sitä et keskustelijoita aletaan haukkua tai vastaavaa..sanoin vain mielipiteeni mistä moinen et väärät voitti..ja olihan kyseisestä asiasta myös lehdessä et nuoriso äänestää marikoa koska on suosikki..mm. eikös suomi24 ollunna aiheesta juttua..
mutta se mitä toiset ajattelevat mun tanssitaidosta niin ei ole olennaista en olekkaan esiintynnä ammattilaisena tai missään kilpailussa..tässähän oli kilpailukyseessä ja eikös niis arvioida taitoa ei sitä kuin julkkis on ja minkäkin porsaan näkönen tai vastaavaa..mutta en kiistele asiasta enempää sen sanon et väärä pari voitti!!!!!Sari ja Mikko olisi ansainnu palkinno he eivät oisi varmaan sanoneetka et tulipa voitettua koko paska..he eivät vouhottaneet vaikka jäikin toiseksi..
- '''
Sari on niin teennäinen ja näyttelee koko ajan, että oksettaa!!!!!!!!!! Sitä paitsi Mariko osasi monia tansseja hyvin. Sarin taso joissakin tansseissa jäi hyvin kevyeksi.
- edes
osallistujia voitto? Jos homma olikin "koko paska"
Tietenkin se oli vain voiton huumassa päästetty sammakko, antoipahan vaan paskan maun suuhun.
Jorma voisi laittaa tanssihousut hameen kanssa jalkaansa seuraavalla kerralla niin voisi katsoakkin hänen "esitystään" oksentamatta. Vanhan äijän karvaiset reidet ei välttämättä ole kovin miellyttävää katseltavaa - kärppä fani
ei ********* ko tiesin ihan oikee että mariko ja aleksi voittaa
- Kärppä-man
Voittaisi koska vaan tanssikisat. Me Oululaiset ollaan yli-ihmisiä, jotka voittaa mitä vaan! Lestadiolaisuus tekee meistä vahvempia!
- yksi vain
miksi siihen ohjelmaan sitten otettiin "tönkköjalkasia rumiluksia" niinkuin täällä kirjotellaan. Olisi pitänyt osallistujat sitten alunpitäenkin olla kauniita ja laihoja jos se kerta oli oleellisinta tässä kisan loppuratkaisussa. Hassua että nyt kirjotellaan kuinka mariko ei osannut tanssia... miksi sitten oli päässyt finaaliin ja miksi tuomarit antoivat niin hyvät pisteet jos tanssi muka oli niin tönkköä ja taitamatonta???? Onnea vaan voittajille... parempi näin.
- HUIPPU MARIKO!!<3<...
MARIKO, tanssit todella kuin tähti;) ainaki mun mielestä!!
mutta sinä joka olit edellisen kirjoittanut saisit kyllä hävetä! Ei nuin rumasti saa sanoa vaikka olisi kuinka huono tanssimaan!!
miettisit eka mitä teet, ja sitte sanot!
Hei, dorka kelaa vähä!;) no ei! - mINÄ.
Kyllä nyt tympii,musta niin leuhka akka että oksettaa,muutenkin vähemmän(fiksu).
- voittanut.
Oli luultavasti huonoin pari koko ohjelman historiassa. Mariko varsinkaan ei häävi ollut.
- Hanna
Sari on kuulemma synnyttänyt mustan lapsen...voi kauhistus..ja oli vielä silloin kai naimisissa ex-ukkonsa eli vaalean suomalaisen kanssa...pitääkö tuo paikkansa?...huh huh
- hiu
Lopeta toi paskan levittäminen
- asiasta asiaa
Ja mitenkähän tämä vauvajuttu liittyy tähän???
Miettii........
- jojo
Valitettavasti väärä pari voitti. Ei Mariko ja Aleksi huonosti tanssinut, mutta Sari ja Mikko oli paljon näyttävämpi tanssipari.
- pupu
niinkuin Veikko Vennamo aikoinaan, että "kyllä kansa tietää"
- 5 miljoonaa
pupu kirjoitti:
idioottia ei voi......
- jojo
pupu kirjoitti:
No Veikko Vennamo ei tiennyt mitään. Kossu maistui ja palvoi Neukkuja
- yksvaa::::
Eilen Mariko ei pystyny mielestäni parhaimpaansa. Sen sijaan Sari ja Mikko tanssivat todella upeasti, kuten myös tuomariston pisteet osoitti. Selvästi skaban parhaimmat tanssit Sarilta.:) MUTTA, ottaen koko kisan kokonaisuudessaan huomioon, Mariko on tanssinut tasavahvasti jo alusta asti ihailtavan mahtavalla asenteella.Kuka olisi uskonut, että jätkämäinen ja joskus hieman pullukalta näyttänyt Mariko olisi pärjänyt kisassa noin loistavasti?! Siispä mutinat sikseen, paras voitti!!!;P
- JOTKA
HAUKUTTE MARIKOO OOTTE NIIIIIN KATEELLISIA ETTÄ !
- mä vaan
paljon onnea marikolle ja aleksille oikea pari voitti joten ihan turha sitä on väittää vastaan.mariko ja aleksi olivat koko ajan suosikkini.
- LUETTUANI....
Tuli vaan mieleen että kyllä se niin on. Että tuomareiden sana se olis ollu se,mikä ratkasee.
Heillä kun on silmää nähdä tanssi toisin kuin meillä tanssi taidottomilla pulliaisilla.
Luulen että Marikoa äänesti niin paljon sellaisia nuoria faneja,jotka hänen musikkia kuuntelee,ja siitä myös pisteet.
Kumpiki pari oli tavallaan hyviä.Ja varmasti olivat tehneet kovasti töitä että selvisivät finaaliin asti.
Mariko pois kaikki lävistykset jatkossa.On paljon viehättävämpi ilman niitä.
Ja kielen käyttöä miettiä,missä päästelee,ja mitä sattuu.
Sehän kuuluu jo sivistykseen osata pitää joskus suunsa kiinni.- f.leå.fåp.lfepå
jorma oli hyvä ja tyylikäs,junttimiehet ei kestä jos miehellä on hame päällä.se oli merkityksetöntä mitä hänellä oli päällä.
- jjee
HYVÄ Mariko ja Aleksi!! aivan mahtavaa että he voittivat! Oikea pari todellakin. Sari oli mahtava mutta Marikolta löytyi kilpailun myötä tanssilahja!
- kassy
siis ei voi olla totta et tuollainen voittaa joka omistaa paksuimmat jalat kuin ....se oli karmivan näköistä. väärä pari voitti!!!! samaa mieltä olen kyllä jorman tanssista, et ei me tavalliset ihmiset taideta ymmärtää..
- Nipsu vaan
Mitä ***** väliä sillä on kuinka paksut sääret on?? Aika naurettavaa. Toivottavasti itelläs on tooosi pitkät, kauniit, lihaksikkaat ja kaikinpuolin täydelliset sääret. Ni.
- PIRRE
Luulitko että kyseisessä kilpailussa etsittiin ohuita jalkoja?? Marikolla on oikein kauniit sääret, varsinkin korkokenkien kanssa. Mitä enemmän tanssii sitä upeammat sääret saa. Kannattaa yleensäkin katsoa peiliin ennenkuin alkaa arvostella ihmisten ulkonäköä. Ja senkin jälkeen ymmärtää olla hiljaa. Ei mikään ole niin katoavaa kuin ulkonäkö...
- Nipsu vaan
Oikee pari voitti todellakin ton kilpailun. Mun mielestä Siikander ois voinu vähän vähemmän kihnata ja hiplata ja lirkutella sille Mikolle, kun toinen on naimisissa, must se oli ÄLLÖÄ. Mariko ja Aleksi oli asiallinen ja näyttävä pari:)!!
olla molemmin puolista se silmäpeli. Sari ja Mikko tanssi tosi upeesti.Voitto olis kuulunut heille. Mutta porukat päätti toisin.
- .mariko.best.
Minusta mariko ja aleksi tanssi mahtavasti! meidän koko perhe katsoi Jorman tanssia vähän että mitä toi on! Jorma näytti ihan homolta siinä sen hameensä kanssa! ei millään pahalla Jorma mutta se näytti siltä kun sinulla ei olisi olut munia ollenkaan! olen samaa mieltä kanssasi voitti tälläkertää. UPEAA! JA SE MITÄ MARIKO SANOI KUN ELLA KYSYI FIILIKSISTÄ! VOITETTIIN KOKO PASKA!! UPEETA!!
- ei merkitystä
tanssitaito ja rytmitaju ratkaisee.kyllä sen näkee heti tanssijasta onko rytmitajua vai ei. säärien paksuus ja muut ulkoiset ominaisuudet eivät kisaa ratkaise.joku tällä palstalla puhui säärien paksuudesta.
- Muumuu
Oikea pari voitti, vaikka tuomaristo mielisteli Saria ja Mikkoa.Jorma Uotisen esitys meni kyl multa vähän yli hilseen,oliks toi muka tanssia??
että Jorman tanssi esitys oli joku mies murheen merellä tai jotain sinne päin. Ainakin Jorman ilmeestä päätellen . Musta siinä oli kyllä vakavuus kaukana. Aikas villi esitys.
- Apix.xEllen
aikamoista mielikuvitus matkaa
haipakkaa....
- mikään kauneuden
huippu todellakaan ole, jos nyt ei ole moni mukaan nainen ilman meikkiä ja koristeita ja sillehän ei voi mitään. Mutta kielelleen voi ja se letkaus häntä varmasti itseäänkin harmittaa ja lopun ikänsä. Pilasi kaikkien tai ainakin melkon monien upean juhlatunnelman täydellisesti tuollaisella halventavalla sanalla. Onneksi hän on nuori joten on aikaa kiduttaa itseään tällä töppäyksellä vielä vuosia. Ja jos ei ole kauneuden huippu, niin ei taida olla älykkyydenkään puolella kehumista.
- PIRRE
Kyllä elämästä helvetin saa jos on joka sanaa jää loppuelämäkseen katumaan. Mitä yksi paska nyt on lasten ja nuorten ja vanhempienkin vittujen ja homojen rinnalla...ei sitten yhtään mitään. Älykkyyden mittaus ei myöskään ole aivan näin yksinkertaista... Ja mitä kauneuteen tulee; ero kauniin ja ruman välillä on erittäin häilyvä, sielukkuus sensijaan on jotain paljon enemmän eikä sitä pysty meikeillä loihtimaan...
- sielukkuutta
PIRRE kirjoitti:
Kyllä elämästä helvetin saa jos on joka sanaa jää loppuelämäkseen katumaan. Mitä yksi paska nyt on lasten ja nuorten ja vanhempienkin vittujen ja homojen rinnalla...ei sitten yhtään mitään. Älykkyyden mittaus ei myöskään ole aivan näin yksinkertaista... Ja mitä kauneuteen tulee; ero kauniin ja ruman välillä on erittäin häilyvä, sielukkuus sensijaan on jotain paljon enemmän eikä sitä pysty meikeillä loihtimaan...
ei kyllä marikosta löydy : )
- Ruutis
Kyllä munkin mielestä oikea pari voitti! Mariko ja Aleksi vaan oli parhaita!!
- Nastaton naama.
On se vain niin hienoa ettei Mariko pitänyt tanssin aikana niitä killuttimia nenässää jotka toivat mieleen erittäin epämiellyttävän räkä-klimpin roikkumassa nenässä. Olet Mariko paljon kauniinpi ilman roikkuja kasvoissasi.
- hiu
Marikosta ei saa kaunista, ei sitten millään.
- Ruman ihailija
Etkö tiedä ettei ole Marikolle kauneudell merkitystä, kun narurengasta nenässään pitää. Hän haluaa tietysti olla ruma.
Herratkin tietää paremmin mistä häntä pitää vetää. Tämä ihminen tanssi kuitenkin aivan säällisesti. - jaha
Ruman ihailija kirjoitti:
Etkö tiedä ettei ole Marikolle kauneudell merkitystä, kun narurengasta nenässään pitää. Hän haluaa tietysti olla ruma.
Herratkin tietää paremmin mistä häntä pitää vetää. Tämä ihminen tanssi kuitenkin aivan säällisesti.miten voi ihmisiä kiinnostaa katsoa kun mukajulkkikset tanssii?! en voi ymmärtää eikö olisi parempaa tekemistä (kaivaa vaikka nenää) kun katsoa tällaista sontaa? huhhuh...
- ajan hukkaa
jaha kirjoitti:
miten voi ihmisiä kiinnostaa katsoa kun mukajulkkikset tanssii?! en voi ymmärtää eikö olisi parempaa tekemistä (kaivaa vaikka nenää) kun katsoa tällaista sontaa? huhhuh...
sitä itsekin olen miettinyt! eikö todellakaan ihmisillä ole muuta tekemistä,kun laittaa oma aikansa johonkin piirileikkien tollottamiseen...
- ERI MIELTÄ ASIASTA
ajan hukkaa kirjoitti:
sitä itsekin olen miettinyt! eikö todellakaan ihmisillä ole muuta tekemistä,kun laittaa oma aikansa johonkin piirileikkien tollottamiseen...
Eikö näille palstoille kirjoitteleminen sitten ole ajan hukkaa..kaikki on niin suhteellista! Mutta..Mariko on kuin jätkä ja jätkällä on jätkän jutut..ja karmeet paksut tönkköjalat. Väärä pari voitti!
- antaa
hiu kirjoitti:
Marikosta ei saa kaunista, ei sitten millään.
kauneusvinkkejä lehdissä!!!!! Hahahahahahahahahahahahaaa, onko parempaa vitsiä kuultu! Kato peiliin!
- Jorma Uotinen
Kerrassaan karmeaa katsottavaa. http://www.youtube.com/watch?v=A7ANyKvqsps
- pitäis tietää
Mihin mahtoi unohtua voittajaparin kiitos tanssi.
Sitä moni muukin olisi katsonut paljon mieluummin
Mitä ihmettä varten Uotisen piti mennä sinne
piehtaroimaan. Toivottavasti Uotinen saat pitkän
pestin ulkomailta, älä tule tänne esiintymään
YYYÖÖÖÄÄÄKKKK . - voitti!
pitäis tietää kirjoitti:
Mihin mahtoi unohtua voittajaparin kiitos tanssi.
Sitä moni muukin olisi katsonut paljon mieluummin
Mitä ihmettä varten Uotisen piti mennä sinne
piehtaroimaan. Toivottavasti Uotinen saat pitkän
pestin ulkomailta, älä tule tänne esiintymään
YYYÖÖÖÄÄÄKKKK .Turha siitä on kinastella. Äänestin Marikoa, vaikka en koskaan ole pitänyt hänen musiikistaan, eikös tämä ollut tanssikilpailu?
Loistavaa eläytymistä ja heittäytymistä tanssinlumoihin. Kyllä minun mielestä se Marikon "voitettiin koko paska" oli enemmän tilanne komiikaa, kuin mauttomuutta, tai no mihin kenenkin huumorintaju riittää. Ei sitä pidä kaikesta niin ottaa nokkiinsa. Kyllä humppakansa yhden paskan lausumisen luulis kestävän!
Kyllä se on Uotinen kenen pitäis kansalta anteeksi pyyttä! Ei paljo erottanu oliko siellä Turkka, vai Uotinen lavalla. Näytti siltä, kuin papalla olis tullu lähtö kesken, sen kuuluisan paskalla istumisen! Miten tuommonen kaiffari voi istua tuomaristossa???! No joo, makuasioista ei voi kiistellä, mutta huonosta mausta voi huomauttaa.... Keskustelu siis jatkukoon.
- NYT!!!
Nyt taas on pakko sanoo, että pistäkää omat kuvat kehiin niin katotaan kuka täälä on ruma ja kuka ei, ennenku alatte Marikoa haukkumaan. Mä voin arvioida jokaisen ja sanoa suorat sanat kaikista jotka ei silmää miellytä. KUVAT KEHIIN NYT!
- aivannäin
todellakin turhaa täällä inistä. ei tämä ollut mikään missikisa tai käytöskoulu. hyvähän se on netissä toisia arvostella kun ei oma lärvi ole näkyvissä. kateellisten panettelua, siinä kaikki. ja aina se oma mielipide on muka ainoa oikea, menisivät ihmiset itseensä.
- joka
Marikoa haukkuu, laittakoon oman kuvansa mukaan niin katsotaan minkälainen missi tai misteri sieltä nimimerkin takaa löytyy.
- yksin_tanssija
Hyvä, että oikea pari voitti!!
- Formaatin loppuhuipennus
Olis ne voinu kertoa sen voiton siä takahuonees niin olis sitte siellä saanu haistatlla ja kirota ihan tarpeeksi
- k,v
hyvä pari voitti
- suvaitseva
Kyllä tämä lausahdus kuvailee nykytilanne oikein hyvin. Tämä on yleinen meininki jopa pienille lapselle .Suomi kävelee oikeaan suuntaan .
Ohjelman nimi ehkä kannattaa muuttaa .
p.s. Normaalissa yhteiskunnassa se saisi vähintään sakkoa ja pannaa. mutta kun kaikki hyväksyy niin se on siinä .
- Sekaisin Jormasta
Esityksellään nousi koko skaban kuninkaaksi.
- Fani fani faniiii
Onnea ja menestystä nuorille tanssintaitajille. Upeeta ja mahtavaa! Hyvä Mariko ja Aleksi.
- Nimetön
koko kisa oli farssi
Ketjusta on poistettu 46 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637