Marianpäivänä lennätettiin jälleen Kytökylän lentokentällä RC- eli radio-ohjattavia lennokkeja.
Koneita ja lentäjiä tapahtumaan saapui lähialueelta ja kauempaakin useita kymmeniä. Liidokit, polttomoottorikoneet, helikopterit ja uusimpana suihkuturbiinilennokki, jonka polttoaineen eli kerosiinin tuoksu ja moottorin ujellus saivat ihon kananlihalle. Upea oli nähdä tällaisen suihkumoottorilennokin n. 340 km/h nopeus.
Tämän ansiokkaan lennokkitapahtuman pääjehu on Haapavetinen Hannu Tähtelä, joka itsekin on ilmailun harrastaja.
Lentotapahtuma on jokavuotinen, sitä ei juuri mainosteta.
Merkitkääpä kalenteriin ensi vuoden marianpäivä ja eiku joukolla nauttimaan Kytökylän lennätyspäivää.
Marianpäivän lennätykset
5
705
Vastaukset
- kävi ?
lennätettinkö vai lakkautettiinko ?
- eri asiaa
Koulun lakkauttaminen ei liity milläänlailla tähän keskusteluun.
En viitsi edes kommentoida - tuo koulun
eri asiaa kirjoitti:
Koulun lakkauttaminen ei liity milläänlailla tähän keskusteluun.
En viitsi edes kommentoidasilyminen ois tärkiämpää.
Jos se säilyy, niin on sitte lentäjiäki.
Kiitos, kun näin hyvissä ajoin kerroit, tulevan vuoden tapahtumasta. (On paljon helpompi järjästää itselle se vapaaksi.) Harmittaa, kun meni tapahtuma tänä vuonna ohi.
- tästä tapahtumasta
Nyt kalenterissa jo merkittynä ensi vuoden Marianpäivän lennätys.
Tulemme Bussilla täältä keskisuomesta.
Tähtelän Hannulle terveiset DC-3 lennättäjältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774834- 123416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402233Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly262004Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471946Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6801906- 1171841
- 1381767
- 451525
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101431