miten olette antanut tavallista maitoa keskoselle? meillä olisi aika ajankohtaista kohta tuo maitojutska kun poika on 3 viikon päästä vuoden ikäinen.
oletteko antaneet punaista vai mitä maitoa? kun meillä ohjeissa sanotaan, että pitäisi antaa punaista ja jos ei anna, niin sitten 2-3 t-lusikallista öljyä ruokaan. sitten taas tavallisesti lapselle annettaisiin rasvatonta.. ihmettelen vain tuota punaista kun meillä ei ole ollut ikinä ongelmia painon kanssa, päinvastoin paino on ollut pluskäyrillä ja nyt viimeksi nollilla.
kiitos jos joku vastaa!
tavallisesta maidosta
jennijuu
1
805
Vastaukset
- Lumian
Minä annoin omille kaksosille jotka oli keskosia ihan sinistä maitoa..aloitin nii että juotin eka 1vk maitoa kolmas osa tuttelin seassa ja sit viikon puolet tuttelia ja puolet maitoa ja sen jäkee palkkää maitoa mitää ongelmia ei tullu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615