vappupuku?

poika!!!!!

Moi.
meillä on koulussa vappujuhla ja pitäisi keksiä jokin elokuvan hamo joksi pukeutuisi. puku pitäisi saada tehty/kasattua mahdollisimman helposti/halvalla ja nopeasti. saa myös ehdottaa elokuvienhahmoja joiksi on helppo/nopea/halpa pukeutua.
uusi tieto: ei tarvi olla välttämättä elokuvanhahmo!

James Bond ei käy. en laita pukua päälle!!!

Pojasta muuten kyse
Kiitos kaikille!!

11

2344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisi??

jos pukeutuisit vaikka merirosvoksi niinkun siinä elokuvassa mustanhelmen kirous jossa oli merirosvoja :) taikka ota joku piiretty elokuvahahmo taikka animaatoihahmo :)

• sitten..

SPIDERMAN!! puvun saat marketista alle 20e :D myös batman ois jees

• jlkjadsflaksfdj

Ron Jeremy?

• kallekkalle

no paa vaik seksihemmoks joka lumoaa luokan tytöt ja muuten oon oikeesti tosissani ei tarvii olla alasti vaa vaa sille vilauttavasti:DDD

• ...

En viitsi aloittaa uutta keskustelua joten lisään tänne oman kysymykseni. Haluaisin pukeutua cowboyksi, tai oikeastaan cowgirliksi, mutta en mitenkään yliampuvasti. Mulla on buutsi tyyliset saappaat joten laitan ne ja ainakin cowboy hatun, mutta muusta vaatetuksesta en ole ihan varma vielä, joten onko teillä ehdotuksia? Mietin vähän sellasita Revittyä" siis kulutettua farkkuhametta ja olisiko paidaksi sopiva vaikka joku ruutupaita, vai valkoinen kauluspaita ja päälle joku liivi? Kuulostaa hirveän juhlalliselta, mutta siis jotain H&M tyylisiä paitoja meinasin.

• ^-^

Suosittelin cowgirl paidaksi jotain sini-valkosta ruutupaitaa.

• JD

Peter Pan tai se merirosvo.Tai jos tiiät twilight elokuvan niin siitä olisit hyvin edward tai joku niistä vampyyreistä.

• JD

Jos kävisi eläin niin koira ja se lassie koira siitä elokuvasta jos tiedät, poliisi, palomies,lääkäri,ihmissusi,humalainen jolla on joku limppari pullo kädessä, pizza ukkeli pizza laatikko vaa kättee,tarzan tai se jane,joulupukki.Tai jos joku julkkis niin esim:Ari Koivunen,Pete Parkkonen,Lordi,Antti Tuisku,Kari Tapio,Lauri Tähkä,Cheek,Aste,Elastinen,The Rasmus tai mikä sun lempilaulaja on.Tai mikä on siun lempieläin esim:koira ,kissa,hevonen tai rotta tai no mikä se nyt onkaa.Kyllä sä voit ostaa palleriina puvun ja olla palleriina tokmannila on ainakin palleriina kenkiä 20 e kaksi paria.Myös sie voit men vaate kaapilles ja ja katselet kaappissa vaatteita löytyisikö sieltä mittää pukua että keksisit jonkun hahmon omista vaatteista jos sul olisi saman tapaset vaatteet ku Aku Ankalla niin ,sit ottaisit semmoiset.hehehe.

• EV

Harry Potter

• hiihihi:)

itsekkin haluun pukeutuu mutta en keksi mitään!!:))

• 2013 xd

:D Mä pidän vaa sellaset mis kaikki pukeutuu liilaaan♥ Ja koristelu on liila yms..Ne on Justin vappubileet (:
      Sen lemppariväri on liila :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      213
      1732
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1455
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      76
      1283
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1173
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1075
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      999
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      970
    8. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      7
      963
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      880
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      850
    Aihe