Onnea kaikille

1943

Yrjöille tänään ynnä Jyrki-nimisille. Yhdelle Yrjölle lähetin kortin. Lähiaikoina on monet nimpparit. Kolmelle Tertulle lähetin ynnä yhdelle Mirjalle ja Outille. Lähetätkö/saatko nimipäiväonnitteluita?

7

428

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikennäköisiä kortteja, olen oikea korttifriikki.

Lähetän nimi- ja syntymäpäiväkortteja, ystävänpäiväkortteja, pääsiäiskorttejakin muutaman ja joulukortteja kasakaupalla ja sitten vielä muuten vaan kortteja. Ostan aina kun löydän kivoja kortteja ja lähettelen kun tuntuu jollekin sopivalta.

Tulee kortteja tänne päinkin, mutta paljon lähetellään tekstiviestejä, mutta ne ovat niin persoonattomia, itse lähetän, jos jää viime tippaan muistaminen, mitä tapahtuu valitettavan usein.

Yhtään Yrjöä ei kuulu tuttavapiiriin eikä Jyrkiäkään - onnea kaikille kyseiset nimet omistaville menkööt näin yhteisesti!

• 1943

samanhenkisiä näissä korttiasioissa. Olen myös säästänyt kaikki minulle tulleet kortit. Vielä ei ole ollut aikaa niiden lähempään tutkimiseen.

• netistä löytyy

paljon hauskoja tai juhlallisia sähköisiä postikortteja. Niitä laittelen sähköpostina tai Interfloran sivuilta pusuja tai oikeita kukkatilauksia. Pahvikortit ja postimerkkien nuolemiset ovat jääneet vuosia sitten menneisyyteen.

Muuten ovat tykänneet, mutta yksi kerta meni pahasti pieleen. Eräs "akateeminen apuhoitaja" suuttui ja laittoi raivoisan mailin, ettei nimipäivinä saa onnitella, ei siinä ole onnittelemista. No, se on yksi mielipide enkä siihen usko.

• 1943

tiukkapipoisia jossain. Synttärionnitteluista vielä voisi pahastua, mutta? Taitavat jotkut hukkua tervehdyksiin, minä aina ilahdun muistamisesta.

• kortit ovat mulle myös niitä viime hetken kortteja, löytyy sieltä niitä muuten vaan korttejakin.

Olen vielä vähän avuton tämän koneen kanssa, olen sen varmaan monta kertaa sanonut, niin kerran kun lähetin sähköistä korttia, niitä meni ainakin viisi kappaletta - onneksi oli oma sisko kyseessä.

Olipahan jotain hauskaa mun kustannuksellani.

• juuliska

Enää en lähetä kuin joulukortteja, muut onnittelut hoidan tekstiviestillä , soittamalla tai sähköisellä kortilla. Kaikilla tuttavapiirissäni ei ole tietsikkaa, ja löytyy vielä niitäkin joilla ei ole kännykkää tai sitten ei osaa lukea tekstiviestiä. Muutaman syntymäpäiväkortin kyllä saan.

• ja paljon

Juuri äsken laitoin Tertun-päiväksi ja Kummipoika JYri vastaanotti varmaan kortin hänkin minulta.Laitan ja saan paljon korttej.Se on jonkinlainen minun harrastukseni .Myös kerään kauniita kortteja ja tallessa on saatuja isot laatikolliset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7340
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3604
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      372
      1988
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1479
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe