... olla bi-tai homoseksuaali? Minusta ei! En ymmärrä ihmisiä jotka pitävät sitä sairautena. Ja joissain uskonnoissahan se kielletään. Ainakin homous. Minusta tuntuu että homous on nostettu muutenkin eniten esille kaikkialla. Olen itse bi ja hyväksynyt sen täysin itselleni. En häpeä sitä ja vaikka ystävilleni olen kertonut, en ole menettänyt heitä.
onko sairasta...
kouji
3
1138
Vastaukset
Itse en häpeä näitä juttuja, lähiomaiset tietää, paitsi vanhempani. Mutta hyvin elän sen kanssa se on osa mua ja minua. Uskallan olla se mikä olen ilman häpeää.
- parantaja
toisaalta esimerkiksi lesbot suhtautuvat erittäin varauksellisesti bi-seksuaaleihin, voi jopa sanoa bifobisesti.
uskontoja ei sillä tavalla kannata ottaa tosissaan, pääuskonnot perustuvat satukirjoihin ja tarinoiden tulkintoihin. maailma, missä eletään, avautuu jokaisen edessä ainutlaatuisena näkymänä, joten kannattaa nauttia jokaisesta päivästä. täysillä. - eihän
se normaaliakaan ole.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165