Mistä asennoista te miehet tykkäätte?

Nimetön

tiedän että kysymys on hiukan typerä, koska kaikilla miehillä on omat tietyt suosikkinsa. Mitkä ovat helppoja ja vähän ujommallekkin tytölle mukavia asentoja? Ja sitten se että mitä lähetyssaarnaajan asennos pitää tehdä, se on hyvä perus asento mutta mua on alkanu ärsyttämään se kun mies tekee vaan ja nainen vaan ähkii siinä alla. :D

Mitkä ovat sellaisia asentoja joissa pääsee täysin miehen armoille? Rakastan niin sitä kun mies on päällä ja pitää mun käsiä lukittuna et en pääse mihinkään suuntaan.. Vaikka en itse saisi, nautin siitä että mies haluaa olla tuhma ja tehdä kaikkea...

14

15763

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksi

Kyllä takaa päin on hyvä ja toinen on kun nainen makaa kyljellään ja otan hänet siten että nostan ylemmän jalan ylös ja penis sisään.Olen itse silloin polvillani. Noo, onhan perus lähetyssaarnajakin ihan ok,kun pusututtaa..

• Hahmo-83

Miestäkin voi alkaa vituttamaan jos mies tekee ja nainen vaan ähkii siinä alla...

Alkaa tuntumaan puulta. Vaikka itse olenkin aika halitsevaan asemaan tyytyväinen mies, eli ei haittaa vaikka eukon hommaks jää vikinä, mut vaihtelu aina kivaa.

Itse tykkään kyllä kovasti takaa päin. Luulis kyllä onnistuvan ujoltaki, naama tyynyyn ja perse ylös vaan.

Kädet lukittuina? No et ole ajatellu kevyttä sidontaa? sängyn päätyyn muija ranteista kiinni ja ukko saa sit päättää mihin asentoon sut kääntää pannakseen. Sekään kai niin rohkeutta vaadi :)

Tai kyl se vaatii olla oikeasti kiinni siellä luotto pitää olla kunnos.

• Nimetön

ja laittakaa lisää jotain mukavia vinkkejä, kiva lukea näitä ja vielä kivempi kokeilla joku kerta. ;)

• asento

on ehd. kiihottavin asento. pitellessä naista takaa voimakkaasti kaksin käsin lantiosta kii siitä pääsee tosi syvälle naisen sisään. nautintoa lisää naisen pyöritellessä samalla voimakkaasti peppuaan.i-h-a-naa!

• ArttuHki

Kyllä paras asento on kun mies alla, nainen päällä ja vaimo anoppilassa

• Päkittäjä

Parasta kun olen kyljellään, nainen voi olla joko kyljellään tai selällään. Tässä asennossa pääsee samalla sormettaan klittaa ja hyväileen rintoja.

• paras!!!!

Kyllä takaapäin naiminen on parasta. Siinä tyttö on peppu pystyssä ikäänkuin "tarjottimella" - omassa vallassani ja sille kuuluvassa asemassa.
      Huonoin on tietysti nainen päällä, voi tulla väärät käsitykset valtasuhteista.
      Hehe!

• ai ai

No kyllä runkkaaminen on kuitenkin kaikkein parasta..eikö oo!

• Lähetyssaarnaajassa on kiva laittaa omat kädet tai ainakin toinen käsi naisen pepun alle ja nostaa hänen peppuaan työntöjä vastaan.

Miksei nainenkin voi työntää vastaan samassa tahdissa kuin mies nai tai ainakin pyörittää peppua nainin aikana. Molemmat tuntuvat kivalta.

Kun nainen alkaa olla lähellä orgasmia niin hän ojentaa kätensä miehen pakaroille ja puristaa kynsillään niitä, ei raavi. Nam.

Tiedän yhden asennon missä mies pääsee kiusaamaan oikein kunnolla naista.
      Eli nainen makaa selällään ja nostaa toisen jalkansa vatsansa päälle koukkuun.

Mies tulee lähelle siten, että ylävartalo on koukkuun kohotetun jalan puolella ja ottaa suorana olevan jalan jalkojensa väliin.

Mies työntää kalunsa naiseen ja hän voi laskea koukussa olevan jalkansa miehen lantion päälle.

Nyt mies voi ottaa 'tukea' naisen jalasta puristamalla sen omien jalkojensa väliin ja aloittaa työnnöt.

Tässä asenniossa penis työntyy naisen sisään hieman alaviistossa jolloin varsi hankaa aika tehokkaasti klitorista ja nainen ei voi oikeastaan tehdä muuta kuin antautua ähkien naitavaksi. =)

Parhaimmillaan asento voi antaa monia orgasmeja naiselle saman panon aikana.

Tässäkin asennossa voidaan naisen kädet sitoa vaikkapa sängyn päätyyn.

• Nimetön

hyvii asentoja hei.. Käyn ihan kuumana ;D Hyvä kuulla miesten suusta et mistä te tykkäätte.

Ainaki huomaa et "takaapäin" on aika ykkös juttu!!

• Nimetön kirjoitti:

hyvii asentoja hei.. Käyn ihan kuumana ;D Hyvä kuulla miesten suusta et mistä te tykkäätte.

Ainaki huomaa et "takaapäin" on aika ykkös juttu!!

Takaapäin on kanssa ihan mukavaa menoa.

Toisinaan tuntuu höpöltä kun nainen ottaa pusseista kiinni ja kun hän tulee, pitää miestä hieman aloillaan siten. Hivelykin kesken aktin tuntuu hyvältä.

Yksi juttu on se, että ennen seuraavaa työntöä nainen vetää miehen esinahan ihan taakse ja yhdyntä jatkuu siitä kuten normaalisti. Siten esinahka ei mene enään terskan päälle ja antaa kivan tuntemuksen kun se saa kiihotusta myös ulosvedossa.

• Haaveilija
        Pentti_Viitonen kirjoitti:

Takaapäin on kanssa ihan mukavaa menoa.

Toisinaan tuntuu höpöltä kun nainen ottaa pusseista kiinni ja kun hän tulee, pitää miestä hieman aloillaan siten. Hivelykin kesken aktin tuntuu hyvältä.

Yksi juttu on se, että ennen seuraavaa työntöä nainen vetää miehen esinahan ihan taakse ja yhdyntä jatkuu siitä kuten normaalisti. Siten esinahka ei mene enään terskan päälle ja antaa kivan tuntemuksen kun se saa kiihotusta myös ulosvedossa.

Kyllä pillua on parasta naida takaa päin. Siihenkin on monta asentoa. Mikään ei ole niin suloista katseltavaa kuin naisen ihana pylly siinä naidessa ja samalla saa sormilla hyväillä klitorista. Syvälle pääsee haara-asennossa jalat ristikkäin. Kokeilkaahan!!!! On mahtava tunne kun itselläkin ja ennenkaikkea naisella orgasmi tulee yhtäaikaa.

• zaza

Kuulosti kiihottavalta,mutta en oikein ymmärtäny,en ole koskaan saanut yhdynnässä orgasmia,tahtoisin kokeilla tuota asentoa...

• Pentti Viitonen
        zaza kirjoitti:

Kuulosti kiihottavalta,mutta en oikein ymmärtäny,en ole koskaan saanut yhdynnässä orgasmia,tahtoisin kokeilla tuota asentoa...

...Meritähti. Googlesta löytyy kuva asennosta antamalla hakusanaksi meritähti. Tulossivun yläreunalta valitset kuvat ja siellä pitäisi löytyä pieni piirretty kuva asennosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6873
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      676
      2978
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1271
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1120
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      223