uskaltaako panna perseeseen? ettei siitä ole mitää suurempaa vahinkoa tai muuta?
mites tuota raskaana
6
4949
Vastaukset
- Määä.
Tokkiisa uskaltaa.Käytä liukkaria niin ei pitäisi aiheuttaa munallesi mitään vahinkoa.Voi tietysti vähän kakkaantua mutta saahan sen pestyä.
- missis-81
Raskauden loppupuolella saattaa aiheuttaa naiselle ennenaikaisia supisteluja ...kysykää neuvolasta tarkemmin.
- sdöjfasödjfaösdj
Kyllä uskaltaa, meillä ainakin harrastettiin, ja vielä ehkä parempi tapa koska tuo spermahan siellä pimpsassa aiheuttaa ennenaikaisia supistuksia...
- oli taas
sdöjfasödjfaösdj kirjoitti:
Kyllä uskaltaa, meillä ainakin harrastettiin, ja vielä ehkä parempi tapa koska tuo spermahan siellä pimpsassa aiheuttaa ennenaikaisia supistuksia...
asiantuntija!
- Kregah Bundolo
sdöjfasödjfaösdj kirjoitti:
Meillä ainakin harrastettiin, vaimo oli jotenkin poikkeuksellisen halukas monta kuukautta. Mitään äidin tai lapsen terveydelle haitallisia vaikutuksia ei havaittu mutta totta kai järki ja varovaisuus pitää olla aina mukana. Loppuraskaudesta laitettiin pelkästään ykköseen (ja usein) terkkarin neuvosta synnytyksen käynnistämiseksi. Kuulemma siemenneste itsessään kohdunsuulla edistää synnytystä ja "kypsyttää paikkoja" enemmän kuin takapuolen kautta saatu mekaaninen ärsyke.
Vituttaa nämä kommentit joissa porukka laukoo mutua ilman minkäänlaista kokemuspohjaa. Kregah Bundolo kirjoitti:
Meillä ainakin harrastettiin, vaimo oli jotenkin poikkeuksellisen halukas monta kuukautta. Mitään äidin tai lapsen terveydelle haitallisia vaikutuksia ei havaittu mutta totta kai järki ja varovaisuus pitää olla aina mukana. Loppuraskaudesta laitettiin pelkästään ykköseen (ja usein) terkkarin neuvosta synnytyksen käynnistämiseksi. Kuulemma siemenneste itsessään kohdunsuulla edistää synnytystä ja "kypsyttää paikkoja" enemmän kuin takapuolen kautta saatu mekaaninen ärsyke.
Vituttaa nämä kommentit joissa porukka laukoo mutua ilman minkäänlaista kokemuspohjaa.Vituttaa nämä kommentit joissa porukka laukoo mutua ilman minkäänlaista kokemuspohjaa.
Ja näitähän riittää. Kaipa se on parasta varmistaa ihan neuvolasta, varmasti neuvovat paremmin kuin yksikään täällä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450