käydessäni kusella olen huomasin virtsani olevan sameaa, sakkaista.. näin tapahtuu melko harvoin(virtsan sakkaisuus), mutta olen kuitenkin huomannut tämän ilmiön jo muutaman kerran aikaisemminkin.. olenkin huolissani, että onko munuaisissani mahdollisesti vikaa..jotain vakavaa? Muita munuaissairauteen/vikaan viittaavia oireita ei ole ollut, mutta en tiedä että pitäisikö silti mennä lääkäriin...
virtsan väri
2
7941
Vastaukset
- jdsljdajd
Juotko tarpeeksi vettä?Käytätkö paljon kahvia?Virtsa voi olla sameaa ihan riittämättömän juomisen takia.Ja jos juo paljon kahvia(diureettinen)pitäisi vastapainoksi juoda paljon vettä.
- "pissintarkkailija"
Hei,
Kehoitan kuitenkin pyytämään labralähetteen aamuvirtsa testiin. Itselläni on ja tyttärelläni on häikkää munuaisissa ja virtsa on eriväristä kuin tavallisesti. Tällä tavoin saatiin tyttärenkin munuaissairaus selville, vaikka muita oireita ei ollutkaan. Sakkaisuus ei kuulemma toisaalta vielä kerro mitään, lähinnä jos on hyvin punaista /ruskeaa /vihreää, eikä kirkasta niinkuin tavallisesti.
Terveisin
"pissintarkkailija : )"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423