Onko Balilla paljon hyttysiä jotka tartuttaa malariaa? Auttaako Autan Active hyöntäiskarkote?
Miten olitte suojautuneet hyttysiltä?
Hyttyset balilla!
6
2369
Vastaukset
- iines 2
Tietääkseni Balilla ei ole tavattu malariaa.
Enemmän olisin huolissani Dengue-kuumeesta kuin malariasta. Balilla kannattaa ostaa hyönteiskarkotteita kaupasta, mm. Autan on edullista ja hyvää hyttyskarkoitetta. Taisi maksaa alle euron. Myös muita erittäin hyväntuoksuisia hyttysvoiteita on kaupoissa. - Kiitti vaan.
Osettiin jo täältä Suomesta 2 pulloa Autania hintaa å 12,50 euroa. Vapun aattona matkaan Frankfurtin kautta.
- mitä häh?
Suomessako myydään Autania? Ja 12,50 euroa pullo?
Hupsista, Balilla sama tuote maksaa 0,90 euroa 100ml pullo!
- Balilta palannut
Olin just huhtikuussa Balilla, jokunen hyttynen oli, mutta tosi vähän vaikka kierreltiin ympäri saarta.
- taudin sairastanut
balilla oli keväällä 2007 myös dengue-kuumetta levittäviä hyttysiä. tauti on inha, suojautukaa inisijöiltä.
- aelisoa
Olen sairastanut denguen Balilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635