Laulun esittäjä???

kaaji

Olisiko joku niin ystävällinen ja kertoisi kuka esittää kappaleen, joka alkaa : Yö teki tuloaan, kaipaus kutoi verkkoaan, mietin voinko vielä soittaa vaikka lupasin sut unohtaa...

Kappale on syöpynyt mieleeni, mutten tunnu löytävän sitä mistään.Eli tietääkö joku , kuka sen esittää ja millähän levyllä se olisi?

22

2682

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .................

siis tanja manner laulaa tuon laulun ...

• -tanja-

tanja anneli laulaa sen laulun,

• hhjjjgtty

ei tämä oo kyllä mannerin tanjan (onneks) vaan se on toinen, mielestäni paljon parempi laulaja eli Tanja anneli joka on tämän laulun levyttänyt ja muistaakseni itse tehnytkin

• Anonyymi
        hhjjjgtty kirjoitti:

ei tämä oo kyllä mannerin tanjan (onneks) vaan se on toinen, mielestäni paljon parempi laulaja eli Tanja anneli joka on tämän laulun levyttänyt ja muistaakseni itse tehnytkin

Oikeassa olet

• on tietenkin

..Ruotsissa vaikuttava romani Tanja Anneli, joka ainakin jossain vaiheessa teki keikkaa ja levytteli paljon omiatekmiä kappaleitaan. Tään kappaleen nimi on muistaakseni En soita enää. Kyllä niitä netistä saa Tanja Annelin lauluja melosen paljonki ku osaa mennä oikeeseen paikkaan.

• vihjeen

Osaatko antaa vihjettä mistä päin nettiä niitä saisi?
        Jostain olen löytänyt joukon kappaleita mutta kovasti ovat huonolaatuisia ja häiriöisiä.

Saisikohan jostain ihan oikeen levyn? Mistä?

• tku nainen
        vihjeen kirjoitti:

Osaatko antaa vihjettä mistä päin nettiä niitä saisi?
        Jostain olen löytänyt joukon kappaleita mutta kovasti ovat huonolaatuisia ja häiriöisiä.

Saisikohan jostain ihan oikeen levyn? Mistä?

levyn saa levykaupasta kun pyytää tilaamaan sen ruotsista. näin ainakin itse sen sain..

• nainen^^

tanja anneli

• mies vaa

sen laulaa tanja anneli

• timanttimies

mutta en osaa laittaa linkkiä tänne

• oli tanja

Tanjahan se oli , lauloi nimellä Tanja Anneli

• kukaan,

onko rothin jari levyttänyt

• kaaleetrules

Nii ja laulun nimi En soita enää

• Vetskarit auki
        kaaleetrules kirjoitti:

Nii ja laulun nimi En soita enää

Biisi löytyy Jope Ruonansuun levyltä Kaalinpäät

• rgedgdsgvde
        kukaan, kirjoitti:

onko rothin jari levyttänyt

On Jari levyttänyt , kappaleen tuu,tuu peiton alle tuu ja varmaan muitakin lauluja .ainakin hengellisiä

• "Sande"
      • Anonyymi

Ei Tanja ainakkan mulle anttanu annalia

• mä tiesin ekaks

on Tanja Anneli joka on ruotsis ja saat sen levyn levykaupasta kun pyydät tilaan. Niin mä sen sain.
      On se hyvä laulaan tuo Tanja Manner.

• ruotsinsuomalainen i

Tanja Manner Ja Tanja Anneli ovat kaksi eri henkilöä. Tanja Manner on Suomalainen artisti Tanja Anneli on Ruotsin Suomalainen artisti sekä musiikintekijä. On kirjoittanut lauluja mm. Kaija Pohjolalle, Eija Kourimolle, Juha Matille jne. Häneltä on myöskin ilmestynyt kaksi omaaa äänitettä, joista hänen käsialaansa ovat kaikki sanoitukset sekä sävellykset. Vaikka hänen äänensä muistuttaakin erehdyttävästi Katri Helenaa on Tanja Anneli silti persoonallinen. Onnistuin tilaamaan ne molemmat vielä kun asuin Ruotsissa. Niitä löytyy kyllä You Tubeltakin. Ehkä näkyvin on esitys 1997 Syksyn sävel Juha Matin kanssa jossa parivaljakko sijottui puoliväliin 12 artistista joista Eino Grön vei voiton.
      Odotan lisää sinun musiikiasi Tanja Anneli!

• Anonyymi

Näin on

• Anonyymi

Mistähän löytäis niitä Palmi-vainaan vanhoja hyviä kappaleita mitä aikoinaan C-kasetilta kuunneltiin illasta toiseen?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      190
      1201
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1068
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      800
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      794
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      740
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      649
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      642
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      642
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      607
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50