Olisiko joku niin ystävällinen ja kertoisi kuka esittää kappaleen, joka alkaa : Yö teki tuloaan, kaipaus kutoi verkkoaan, mietin voinko vielä soittaa vaikka lupasin sut unohtaa...
Kappale on syöpynyt mieleeni, mutten tunnu löytävän sitä mistään.Eli tietääkö joku , kuka sen esittää ja millähän levyllä se olisi?
Laulun esittäjä???
22
2682
Vastaukset
- .................
siis tanja manner laulaa tuon laulun ...
- -tanja-
tanja anneli laulaa sen laulun,
- hhjjjgtty
ei tämä oo kyllä mannerin tanjan (onneks) vaan se on toinen, mielestäni paljon parempi laulaja eli Tanja anneli joka on tämän laulun levyttänyt ja muistaakseni itse tehnytkin
- Anonyymi
hhjjjgtty kirjoitti:
ei tämä oo kyllä mannerin tanjan (onneks) vaan se on toinen, mielestäni paljon parempi laulaja eli Tanja anneli joka on tämän laulun levyttänyt ja muistaakseni itse tehnytkin
Oikeassa olet
- on tietenkin
..Ruotsissa vaikuttava romani Tanja Anneli, joka ainakin jossain vaiheessa teki keikkaa ja levytteli paljon omiatekmiä kappaleitaan. Tään kappaleen nimi on muistaakseni En soita enää. Kyllä niitä netistä saa Tanja Annelin lauluja melosen paljonki ku osaa mennä oikeeseen paikkaan.
- vihjeen
Osaatko antaa vihjettä mistä päin nettiä niitä saisi?
Jostain olen löytänyt joukon kappaleita mutta kovasti ovat huonolaatuisia ja häiriöisiä.
Saisikohan jostain ihan oikeen levyn? Mistä? - tku nainen
vihjeen kirjoitti:
Osaatko antaa vihjettä mistä päin nettiä niitä saisi?
Jostain olen löytänyt joukon kappaleita mutta kovasti ovat huonolaatuisia ja häiriöisiä.
Saisikohan jostain ihan oikeen levyn? Mistä?levyn saa levykaupasta kun pyytää tilaamaan sen ruotsista. näin ainakin itse sen sain..
- nainen^^
tanja anneli
- mies vaa
sen laulaa tanja anneli
- timanttimies
mutta en osaa laittaa linkkiä tänne
- oli tanja
Tanjahan se oli , lauloi nimellä Tanja Anneli
- kukaan,
onko rothin jari levyttänyt
- kaaleetrules
Nii ja laulun nimi En soita enää
- Vetskarit auki
kaaleetrules kirjoitti:
Nii ja laulun nimi En soita enää
Biisi löytyy Jope Ruonansuun levyltä Kaalinpäät
- rgedgdsgvde
kukaan, kirjoitti:
onko rothin jari levyttänyt
On Jari levyttänyt , kappaleen tuu,tuu peiton alle tuu ja varmaan muitakin lauluja .ainakin hengellisiä
- "Sande"
Tanja Annalilta en löytänyt kuin tämän Anna Käsi You Tubesta.
http://www.youtube.com/watch?v=F9uts-BmBVA- Anonyymi
Ei Tanja ainakkan mulle anttanu annalia
- mä tiesin ekaks
on Tanja Anneli joka on ruotsis ja saat sen levyn levykaupasta kun pyydät tilaan. Niin mä sen sain.
On se hyvä laulaan tuo Tanja Manner. - ruotsinsuomalainen i
Tanja Manner Ja Tanja Anneli ovat kaksi eri henkilöä. Tanja Manner on Suomalainen artisti Tanja Anneli on Ruotsin Suomalainen artisti sekä musiikintekijä. On kirjoittanut lauluja mm. Kaija Pohjolalle, Eija Kourimolle, Juha Matille jne. Häneltä on myöskin ilmestynyt kaksi omaaa äänitettä, joista hänen käsialaansa ovat kaikki sanoitukset sekä sävellykset. Vaikka hänen äänensä muistuttaakin erehdyttävästi Katri Helenaa on Tanja Anneli silti persoonallinen. Onnistuin tilaamaan ne molemmat vielä kun asuin Ruotsissa. Niitä löytyy kyllä You Tubeltakin. Ehkä näkyvin on esitys 1997 Syksyn sävel Juha Matin kanssa jossa parivaljakko sijottui puoliväliin 12 artistista joista Eino Grön vei voiton.
Odotan lisää sinun musiikiasi Tanja Anneli!- Anonyymi
Näin on
- Anonyymi
Mistähän löytäis niitä Palmi-vainaan vanhoja hyviä kappaleita mitä aikoinaan C-kasetilta kuunneltiin illasta toiseen?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595