Vintin siivous

Tanttaralla

Kurkistan aina välillä tuonne vintille.Siellä odottaa katastrofi.Hiiret ovat pitäneet pitojaan.Pitäisi tsekata kaikki läpi ja heittää turha ikkunasta ja polttaa roviolla.Se tuntuu vain niin toivottomalta urakalta.Vihaan vanhojen talojen vinttejä,ulkorakennuksia ym.ryönäpesiä!
Oletko mahdollisesti joutunut joskus tällaisia paikkoja siivoamaan.Mikä oli kauhein?

6

1064

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KristaTee

kauheaa ole. (Minä nyt hyörin täällä joka paikassa) Vanhoilta ullakoilta löytää aarteita. Omia ja muiden. Ja mieti miten hyvä olo on kun siivous on tehty. Tosin sama kaaos on taas edessä muutaman vuoden jälkeen.

• Olen monta kesää hankkinut ja hankkinut, että pitäisi meikäläisittäin sanottuna vintti tyhjentää, ei mahdu kauan enää joukkoon, kun aina vie uutta "ryjää" lisää ja lisää...

Ja kun siellä on jo edellisenkin sukupolven tavaroita, ovat kyllä aarteista kaukana.

Ihmetyttää mihin ne vievät ylimääräiset tavarat, joilla ei ole vinttiä!

(KristaTee, sulla oli vielä "Pysty" käymättä!)

• KristaTee
        Tellastiina kirjoitti:

Olen monta kesää hankkinut ja hankkinut, että pitäisi meikäläisittäin sanottuna vintti tyhjentää, ei mahdu kauan enää joukkoon, kun aina vie uutta "ryjää" lisää ja lisää...

Ja kun siellä on jo edellisenkin sukupolven tavaroita, ovat kyllä aarteista kaukana.

Ihmetyttää mihin ne vievät ylimääräiset tavarat, joilla ei ole vinttiä!

(KristaTee, sulla oli vielä "Pysty" käymättä!)

nyt kävin. Tyhjää täynnä oli.

• a-woman1

Pikkusiskoni kanssa jo viime kesä hikoiltiin perikunnan (vanha omakotitalo) vintillä. Lajiteltiin tavaroita kolmeen paikkaan: Roskiin, itselle kelpaaviin ja kirpparille. Kirppareita pidimme 'perikunnan pihalla' kaksi kertaa ja saimme juuri ja juuri palkkamme kovasta työstä. Vielä jäi lajiteltavaa tällekin kesälle. Päätettiin tarjota kelvolliset tavarat jonkun järjestön kirpparille lahjaksi, jos noutavat paikan päältä. Loput laitamme lainatulle siirtolavalle ja sitä myöten kaatopaikalle.

• marjapensas evk

perikunnan vinttejä, kyllästymiseen asti siivonneena, omat, "ylimääräiset" tavarat,
        joita lapseni ei halua, hävitän samantien, joko vien punaisen ristin kirpparille, tai kaatopaikalle, kunhan pääsee eroon.

• lindroos

Taloon on tulossa täysremontti yli 30 vuoden asumisen jälkeen. Kaikki huoneet tyhjennettävä ja muutettava evakkoon. Siinä sitä olis pakostakin kirpparikamaa ym., mutta itse en viitsi siihen ryhtyä. Onkohan jotain halukkaita, jotka tykkäis viedä kirppikselle, nähdä sen vaivan, ja maksaa mullekin vähän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4790
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1424
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1332
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      127
      1111
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1055
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      253
      950
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      71
      942
    Aihe