kokemuksia kyseisestä laitteesta?
kuuluuko laitteen pitää ääntä? esim: hurinaa? tai yms?
entäs se lämmin ilma? kuinka hyvin sen tuntee?
olen nyt lämmittänyt koneen eka sen tarvittavan kymmenen minuuttia... kauanko laitteella kestää sitten ruveta tekemään hattaraa?
kertokaa. olen ostanut kyseisen laitteen,
ja jotenki jo luulen että kyseinen laite on jotenki viallinen.... mutta ohjeet mitkä laitteen mukana on, ei ole kamalan hyvät.
iloisen kokkikoulun hattarakone
onko kellään
2
2107
Vastaukset
- LipsMix
Mulla on se iloisen kokkikoulun hattarakone.
Laite pitää ääntä(hurinaa)kun se lämpenee ja kun tekee hattaraa.
Lämmitä laitetta noin 10 min tai niin kauan että tunnet lämpimän ilman käsiin(älä kuitenkaan 20 minuuttia)ja sitten kun on kuuman/lämpimän tuntuinen niin sitten vain lisäät teelusikallisen hienoa sokeria ja pyörität hattaraa tikkuun. - Anonyymi
Meidän paketissa ei ole ohjeita ollenkaan?🆘 saimme kuitenkin laitteen kasattua (toivottavasti oikein) mutta mihinhän sokeria kuuluu laittaa tai mikä toi ihme soikio uloke tossa päälä on😰😂😂😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 60699
- 33692
- 47670