Paha mieli :(

Divatar

Vituttaa tää jatkuva kierre. Mietin koko ajan ruokaa; sitä mitä olen tälle päivälle jo syönyt ja mitä tulen vielä syömään. Syömisen jälkeen lähes poikkeuksetta huono omatunto. Poden huonoa omaatuntoa siitä, että ylipäätään syön!!
Liikuntaa pitäis harrastaa ihan hirveesti kompensoidakseen syömisiä.
Itkettää kun katsoo peiliin, näkee itsensä turvonneena vaikka todellisuudessa olen normaalipainoinen ja hyvännäköinen nainen. Harva ymmärtää mun ahdistuksen, koska kukaan ei voi oikeasti uskoa kuinka kompleksinen ulkonäköäni kohtaan olen.
Oksennan noin kerran viikossa ja joskus käytän ulostuslääkkeitä. Käyn terapiassa.

3

917

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet

normaalipainoinen, hyvännäköinen nainen. Jos nykytilanne on noinkin loistava, niin yritä keskittyä siihen etkä elä etukäteen tulevaisuutta, jossa luulet olevasi ruma läski. Syömishäiriöisten ongelma on usein juuri tuo; jos on lihava, ei voi elää ennen kuin on laiha ja jos on parhaillaan laiha, niin ei voi elää, koska saattaa tulla lihavaksi.
      Ryhdy systemaattisesti vakuuttamaan itsellesi, että jos olet kaunis ja hoikka tänään olet sitä todennäköisyysteorian mukaan myös huomenna. Usein pelkkä oikeanlainen itsensä kanssa keskustelu auttaa käyttäytymään eritavalla.
      Tsemppiä!

• vesiholisti

aivan kuin tuo tekstisi olisi ollut omaani..paitsi tietysti ton oksentelun osalta. itelläni on ollu just samanalaisia tuntemuksia, ja voin sanoa että tiedän täsmälleen miltä susta tuntuu... en voi muuta sanoa kuin tsemppiä!!

• divatar

Olen miettinyt pitäisikö liittyä johonkin ryhmään, kun ei toi mun terapia oikeen tunnu auttavan. Ootko sä jossain ts. saatko tukea ongelmaasi?
        Mä puhun joillekin kavereille tästä ja kaikki on aivan ymmällään. Haluaisin nähdä itseni samanlaisena kuin ystäväni. Eli kauniina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60