ja klassikkovitsi:
kissanpentu vaani rannalla sudenkorentoja ja muita lentäviä elikoita. Se hyppeli ilmaan ja kauhoi tyhjää eikä saanut kiinni yhtään lentävää elikkoa ja oli jo aivan puhki ja turhautunut kun paikalle sattui tulemaan kokaiken kokenut konsulttikolli.Se ryhtyi neuvomaan kissanpentua saalistuksen taidossa:"Odota rauhallisesti kun perhonen tai korento laskeutuu kaislan lehdelle ja vasta sitten hyökkäät päättäväisellä loikalla paikallaan olevan saaliin kimppuun".Niinpä kissanpentu istui odottamaan sopivaa uhria.Se odotti ja odotti kunnes tunnin odotuksen jälkeen sopiva saalis laskeutuikin kaislan lehdelle.NYT!Kisu loikkasi perhosen kimppuun ja PLUMPS! putosi suoraan mereen.
Tarinan opetus:
Mitä pidempi esivalmistelu, sitä märempi mirri.
Iloista vappua kaikille myös konsulttikolleille eli leikatuille kolleille jotka tietävät kuinka homma tehdään mutteivät itse enää voi.
:D
parempi siemen syöksyssä...
kuin miljoona pussissa
0
1667
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1931321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657