Olen seurustellut poikaystäväni kanssa vuoden alusta (ennen seurustelua olimme tunteneet vuosia), alku oli ihanaa ja huumaavaa aikaa. Seksi oli loistavaa ja yhteinen aika mahtavaa. asumme eripaikkakunnilla, mutta sekään ei ole vaikeaa koska välimatkamme on pieni (n.40km) olen lähes päivittäin hänen luonaan. Nyt viimeisen kahdenkuukauden ajan mieheni käytös, olemus ja suhtautuminen minuun ja kaikkeen on täysin muuttunut. Tuntuu että hän ei enää ole lainkaan se sama ihminen johon rakastuin. Seksiä ei ole, ei suudelmia, helliä sanoja tai kosketuksiakaan en ole juurikaan saanut. Tuntuu että hän pitää minua siivoojana ja kaupassa kävijänä. Hän tiuskii ja on mielestäni tunteeton. Mikään ei kiinnosta mitään ei jaksa. Usein hän vain nukkuu päiväkausia. lääkityksenä hänellä oli jonkinaikaa remeron, lääkityksen aikana hän vasta muuttuikin, oli kuin zombie. Lääkitys lopetettiin ja nyt hän on ilman lääkitystä. Mistä saan voimia jaksaa tällaista, kun kokoajan tuntuu että syy on minussa, ettei hän enää välitä tai rakasta. En halua jättää tai lähteä luotaan pois, varsinkaan kun hän on, kaiketikin masentunut. Kertokaa muut samassa tilanteessa olevat vinkkejä selviytymiseen arjesta ja mitenkä saisin hänen elämäniloaan ja -laatuaan parannettua??? Kaipaan sitä ihmistä johon rakastuin, kaipaan seksiä ja kosketuksia. Kaipaan yhdessä oloa ja sen riemua. APUA!!!
Masentunut poikaystävä
5
1035
Vastaukset
Tiedät varmaankin mitä poikaystäväsi mielellään tekee? Raahaat sen sitten puoliväkisin sellaisiin juttuihin, mistä hän on kiinnostunut. Ihan kokemuksesta tiedän (koska itsekin olen masentunut), ettei hän puhu tunteistaan tai mistään muutenkaan. Eikä mikään todellakaan kiinnosta. Siksi sun pitää auttaa mahdollisimman paljon. Ja ehdottomasti lääkkeet pitää olla käytössä. Masennus ei mene ohi ilman niitä. Ja käytön alkuaikana tapahtuu kaikkea, mitä et voi ennustaa, mutta pitää ymmärtää.
Ei muuta kuin jaksamisia!- zihu
niin kurjaa kun se onkin,kaverisi tarvii ammattiapua,kotipsykolokina voi sairastua itsekkin
- toivon..
Toivo teille molemmille! Ehdottomasti olen sitä mieltä, että poikaystäväsi pitäisi heti hakeutua esmes psykiatrin pakeille. Niitäkin on tosin monenlaisia, mutta kun hyvä löytyy, niin apu on tulossa. Toivon todella, että pystäväsi saisi apua ja vois taas kohdata sinut niin, kuin aikaisemmin kohtasi. Heikko ihminen menee parisuhteessa lukkoon helposti, ja ulkopuolinen apua ois varmasti tässä kohtaa paikallaan. Luovuttaminen on yksi vaihtoehto, mutta sitä en suosittele. Ihmiset toki muuttuu elämän varrella, mutta tietyt asiat ihmisessä on ja pysyy. Mikäli hetken tarkasteltuasi tulet siihen tulokseen, että ne mielestäsi hienot asiat ovat niitä pysyviä, niin toivon sinun jaksavan olla tukena pystävällesi!!
Tsemppiä - ja voimia
Oletteko ajatelleet kilpirauhasen vajaatoimintaa?
Oireet kävisivät aikalailla yksiin. Tuo haluttomuus, toivottomuus ja väsymys. Entä sen lääkkeen(remeron)vaikutus? Siis mun mielestä kannattaisi aloittaa yleislääkäriltä.
Toivottavasti saisitte yhdessä asioihin selvyyttä.Hyvää kevättä ja paljon paljon voimia! - minun ex-vaimoni
Jätä poikaystäväsi, lähde omille teille. Mitä sinä omaa elämääsi tuhlaat tuollaiseen nahjukseen. Ilo irti elämästä, tee mitä huvittaa sinua eniten, tutustu uusiin ihmisiin, harrasta sitä jne...
ONNEA ELÄMÄÄSI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450