..19- ja 20-vuotiaan lähteä risteilylle keskenään..? Vai miten nämä ikärajat oikein menevät?
Jos ei onnistu,niin keksikääs hyvät ihmiset,minne voitaisiin lähteä poikaystävän kanssa lomalle,kun se täyttää 20-vuotta?
Onnistuuko..
10
836
Vastaukset
- päästä,
kun ne ovat matkustajakadon takia
joutuneet laskemaan ikärajoja.
Kallista kylläkin siellä,
ja palvelutaso laskenut.
Tai valvoja (30 ) mukaan,
ei tarvi miettii minne
pääsis matkalle! - henttu
arkisin jokaisen oltava 20v ja viikonloppuna 23v en tiedä et milloin olette lähdössä ja minne sillä se ei kuulu mulle ja milloin poikaystäväsi täyttää 20v jos hän silloin alle 20v tai risteily on viikonloppuna tarvitsette 30v valvojan
- Aina risteilyillä ikäraja!
Tallin-Siljalla = Tallink, Silja Line Tallink Superfast aluksilla risteilyikäraja on JOKA päivä 21 vuotta.
- ole enää
vaan Vapusta rajat ovat muuttuneet.
- tidittititii
Tai ei risteilylle, mutta kahdelle reittimatkalle. Pitääkö aina olla niin ääliö? Käyttäkää mielikuvitusta ja lukekaa varustamoiden nettisivuja, sitä varten ne ovat.
- Tukholmaan
onnistuu, katsopa Viking Linen tai Siljan sivuilta. Myös Rosellalle pääsette
- te teinit
kyselette näitä samoja.
Pyydä vanhempas mukaan ja leiki pallomeressä, kunnes tulet täysikäiseksi...samaa mieltä, ottakaa selvä sieltä, mistä se tieto on varmasti saatavilla, älkääkö vain kyselkö tyhmiä, jos ei osaa selvittää minkä ikäinen pääse millekin lähdölle, niin pysyköön kotona !
- Hyvä-me
Ei tartte enää vastata. Ongelmaan on saatu ratkaisu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496345Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6432641Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821133
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.831114Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601078Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2991076- 841055
- 66951
- 228854