ryhmään,voiko sinne mennä ihan ilmoittamatta etukäteen vai pitääkö ottaa ryhmänvetäjään yhteys?Täällä Helsingissä on hyvin tarjolla ryhmiä joista voi valita itselle sopivan päivän ja ajan.Luulen etten enään selviä yksin vaan on pakko uskaltautua mukaan vaikka jännittää ja hävettää suunnattomasti.Jospa muutos alkaisikin sieltä eikä tarvitse enään yksin jaksaa taistella.
muita OA ryhmissä käyneitä?
haluaisin mukaan
1
570
Vastaukset
- jodi lyn
kävin tänään työhöntulo tarkastuksessa ja terkkari työnsi mun eteen kyseisen OA-ryhmien esitteen... kannusti menemään, mutta enpä tiedä, ujostuttaa yms.. tosiaan jos jollain kokemuksia, niin kertokaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635