PEKKASET

Teettäjä

Muistakaa hyvät työn-antajat tehdä sopimus 7,5 tunnin päivästä niin ei tarvitse maksaa pekkasia MUISTAKAA KIRJALLISENA

35

3875

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huomioon

Esim: metalliteollisuudessa ei tunneta 7.5 h:n työ aikaa vaan se on 8 h. Voit tarkistaa sen vaikka työehtosopimuksesta.. Siihen kuuluu pekkaskorvaus..
      Sinä haluat VARASTAA työntekijältä itsellesi työntekijälle kuuluvan osuuden, kerro miksi sinä haluat varastaa ja laittomasti. Jos yrityksesi on niin heikoissa kantimissa ja huonosti hoidettu, niin miksi et lopeta yrittämistäsi. kyllä sinun tulisi jo tässä vaiheessa huomata, että ala ei ole sinun, koska et menesty rehellisellä toiminnalla.
      Toivottavasti tulee se työvoimapula, sehän tulee koskemaan ensimmäisenä tälläisia heppel,hui yrityksiä, niin kuin sinua, sillä et kyllä tule saamaan ammattitaitoista työvoimaa. kyllä täällä Suomessa on niitä rehellisiäkin yrittäjiä, jotka panostavat ammattitaitoisiin työn tekijöihin, rehellisyyten ja tulevaisuuteen. Virosta ja muista Itäblogin maista ei sinulle riitä kusetettavia, sillä hekin on ihmisiä, joilla on järki päässä, ja täällä riittää tulevaisuudessa toitä rehellissä yrityksissä.
      Olet ehkä lähtenyt äkki rikastumus toivossa yrittäjäjäksi ja liian heikolla eväillä, sillä tuo viestisi kertoo siitä. YRITTÄMINENKIN ON TAITOLAJI,.... Kaikilla ei ole sitä taitoa, valitettavasti..Niin kuin sinulla, että täytyy turvautua laittomuuksiin.

• Ahne Porvari

Olipa säälittävä tarina, vai 7,5 tunnin sopimus! Ilmeisesti tarkoitit näitä orjia joita tuodaan Suomeen entistä Itä-Blokin maista? Kyllä niillekin joku kohta kertoo, että tuollaisia sopimuksia ei voi tehdä. Voihan tuo mennä läpi jossain T:mi Perse-Arskan Nyrkkipajassa mutta onneksi vielä on työsuojeluviranomaisia jotka pistävät kaltaisesi roistot ojennukseen.

Tämä aloituksesi oli trollinakin säälittävä.

• kanssa,.,.

Kenen kanssa meinaat saada aikaan laittoman sopimuksen??. Joku pöljä voi suostua, joka ei ymmärrä mistään mitään, mutta ei sellaisesta taida olla apua työssäkään.. Voi olla, että jälkikäteen maksat sitten korkojen kanssa,Mutta ennen sitähän yrityksesi on konkassa jo verorästienkin takia..
      Ei tainnut olla suunnitelmasi hyvin pitkälle tähtäävä..

• Sitten

Tälläinen sopimus täytyy sitten tehdä ehdottomasti KIRJALLISENA, että on sitten oikeudessa varma näyttö työnantajan epärehellisyydestä..Siis jätkät: ehdottomasti kirjallisena, sitten yhteys liittoon ja sen kautta oikeuteen..

• sopimuksenne

Siis olette lupautunnu tekeen 8h/pv. mut varastatte n, 2h/pv, minun rahaa, se on varkaus,, todellinen työaikanne on tuo 6h/pv, voi olla vähempikin, Jos kovasti vituttaa kapitalistin hyvin vointi ei silloin tuukkaan muuta kuin tupakoitua ja keskariakin menee, Mutta työ varastatte kapitalistilta paljonko vuodessa???Varkaille pitäisi jotai etuisuuksiakin vielä Pekkaset ei todellakaan kuulu Tehkää siis soppari oliko se nyt 37,5h/viikko.. SIIS VARKAAT KURIIN

• Voi.
        sopimuksenne kirjoitti:

Siis olette lupautunnu tekeen 8h/pv. mut varastatte n, 2h/pv, minun rahaa, se on varkaus,, todellinen työaikanne on tuo 6h/pv, voi olla vähempikin, Jos kovasti vituttaa kapitalistin hyvin vointi ei silloin tuukkaan muuta kuin tupakoitua ja keskariakin menee, Mutta työ varastatte kapitalistilta paljonko vuodessa???Varkaille pitäisi jotai etuisuuksiakin vielä Pekkaset ei todellakaan kuulu Tehkää siis soppari oliko se nyt 37,5h/viikko.. SIIS VARKAAT KURIIN

Opettele nyt ainakin aluksi oikeinkirjoitusta.

• petetty
        sopimuksenne kirjoitti:

Mun työsopimuksessa on työaika 8h/pv, mutta kun siihen lisätään se perkeleen ruokatunti 1/2h, niin se käytännössä onkin sitten 8,5h/pv, kyllä vituttaa, kun ei oo edes nälkäkään niin aikasin ja tylsä päivä siellä vaan pitenee entisestään. Mä olisin tosi onnellinen jos sais tehdä 7,5h päivää.

• kusetettu!
        petetty kirjoitti:

Mun työsopimuksessa on työaika 8h/pv, mutta kun siihen lisätään se perkeleen ruokatunti 1/2h, niin se käytännössä onkin sitten 8,5h/pv, kyllä vituttaa, kun ei oo edes nälkäkään niin aikasin ja tylsä päivä siellä vaan pitenee entisestään. Mä olisin tosi onnellinen jos sais tehdä 7,5h päivää.

Sua on kusetettu tuplasti, ei ruokatunnilla kuulu tehdä töitä! Mene silpputöihin, siellä on parin tunnin työpäiviä pari kertaa viikossa.

• töissä näin

Eli normaali työaika on 7,6 h/päivä. Perjantaina voi lähteä tilanteesta riippuen aikasemmin kotiin.
      Eli jos on 8 h töissä ma-to, niin perjantaina riittää, kun on töissä 6 tuntia. Näin tulee viikkotunnit täyteen.
      Pekkasia meillä ei ole käytössä.
      Plussatunteja tulee ylimääräiseltä ajalta, jos tekee pidempää päivää. Eli niitä voi käyttää vapaana ja niistä saa normaalin palkan, kun on kotona. Ei ylitöitä.

• noudata,,

Miksi et noudata voimassa olevia sopimuksia..???

• sopimus
        noudata,, kirjoitti:

Miksi et noudata voimassa olevia sopimuksia..???

on ollut vaikka kuinka kauan työpaikallani. Siitä on aikanaan tehty ihan sopimukset ja kaikki kirjallisena.

• SOPIJA
        sopimus kirjoitti:

on ollut vaikka kuinka kauan työpaikallani. Siitä on aikanaan tehty ihan sopimukset ja kaikki kirjallisena.

Sopimus on täysin laillinen, ja siihen pitää kaikkien siirtyä, emme muuten pysty turvaamaan kilpailuasetelmia,,,--Kommarit ja muut verenimiät ei sitä vaan halua ymmärtää,, Heille kun on tärkeintä mulle mulle kaikki ja heti

• Ahne Porvari
        SOPIJA kirjoitti:

Sopimus on täysin laillinen, ja siihen pitää kaikkien siirtyä, emme muuten pysty turvaamaan kilpailuasetelmia,,,--Kommarit ja muut verenimiät ei sitä vaan halua ymmärtää,, Heille kun on tärkeintä mulle mulle kaikki ja heti

Soita jollekin työnantajaliiton lakimiehelle ja kysy kuinka laillinen se sopimus on. Kerro nyt vielä yrityksesi nimi, että tiedetään kiertää kaukaa moinen tunkio.

Ai saatana, tuosta tuli kyllä päivän naurut: "muuten emme pysty turvaamaan kilpailuastelmia", muahahahahahhaaaaa!

• sopija
        Ahne Porvari kirjoitti:

Soita jollekin työnantajaliiton lakimiehelle ja kysy kuinka laillinen se sopimus on. Kerro nyt vielä yrityksesi nimi, että tiedetään kiertää kaukaa moinen tunkio.

Ai saatana, tuosta tuli kyllä päivän naurut: "muuten emme pysty turvaamaan kilpailuastelmia", muahahahahahhaaaaa!

Naura vaan luulen et minä nauran kuiteskin makkeemin,, heippa köhälistö

• Ahne Porvari
        sopija kirjoitti:

Naura vaan luulen et minä nauran kuiteskin makkeemin,, heippa köhälistö

Turha luulo, tuolla järjenjuoksulla on konkassa pikapuoliin ja se on sinulle aivan oikein.

• varastat
        sopimus kirjoitti:

Miksi varastat itsellesi työntekijöille kuuluvan pekkaskorvauksen (6,3%)..
        Onkai sinulla jokin peruste, minkä takia varastat..
        Vai on onko luonteesi perus rikoll,,,?

• läksynoppinnu
        varastat kirjoitti:

Kysyppä duunarilta joka ei varasta tekee työajan siis työtä

• Duunari...
        läksynoppinnu kirjoitti:

Kysyppä duunarilta joka ei varasta tekee työajan siis työtä

Miten Duunari voi varastaa itsellelleen kuuluvan pekkaskorvauksen..?

• mitään
        varastat kirjoitti:

varasta.

Olen siellä vaan töissä.

• edelliseen...
        mitään kirjoitti:

varasta.

Olen siellä vaan töissä.

Meille kyllä maksetaan silti työajan tasaamislisä, joka on nyt 0,80 €/h, vaikkei niitä pekkasia olekaan.

• päin
        edelliseen... kirjoitti:

Meille kyllä maksetaan silti työajan tasaamislisä, joka on nyt 0,80 €/h, vaikkei niitä pekkasia olekaan.

Missähän päin Suomea on noin läpeensä tyhmää porukkaa.Teitä saa pyöritellä miten haluaa..
        Noin tyhmälle porukalle on kyllä kysyntää nykyajan työmarkkinoilla.. Maksatte ilmeisesti jäsenmaksunne MTK:hon.. "taso" vaikuttaa siltä...

• juttusi
        SOPIJA kirjoitti:

"Heille kun on tärkeintä mulle mulle kaikki ja heti"

Jopas vitsin väänsit. Tuohan sopii nimenomaan sinunlaisiin verenimijöihin.

• ylläri?=(
        päin kirjoitti:

Missähän päin Suomea on noin läpeensä tyhmää porukkaa.Teitä saa pyöritellä miten haluaa..
        Noin tyhmälle porukalle on kyllä kysyntää nykyajan työmarkkinoilla.. Maksatte ilmeisesti jäsenmaksunne MTK:hon.. "taso" vaikuttaa siltä...

No ainakin tätini on ollut jo lähes 20v Mariatchissa, en tiedä kirjoitinko oikein, mutta nykyään se on joku ihme Partnertec ja heillä ei koskaan pekkasia ollutkaan vaan 7,5 työpäivät.

Itsekin käväisin siellä töissä ja kovasti rukoilivat minua vakituiseksi, mutta menin mieluumin toiseen paikkaan vain siitä syystä että siellä oli pekkaset.
        Miksi tyytyä vähempään kuin mitä itselle kuuluu?

Ja sielläkin työntekijät märmättivät mulle pekkasten puutumista, no itsehän siihen olivat suostuneet! Kuulema heidät pakotettiin siihen, pah, ei siihen voi pakottaa, itse suostuivat, piste. Turha muita syyttää omasta munattomuudestaan.

• pekkasia

Millä konsti saa duunarin tekeen täysiä työ päiviä, Hehän varastaa joka pv, n, 2 tuntia kirjoittaessaan tuntilappuunsa 8 tuntia.. Eikö tämä ole sinunkin mielestä petos,,,Kuukaudessa n, 20 tuntia Ei ole mikään lievä petos,,

• pettäjä

Sehän tekee n. 40 tuntia Revi siitä rehellinen duunari n 800-1000e et silleen. sotu maksuineen

• Pekkanen

Mistä näitä klovneja sikiää? Taas on keksitty hieno kuningasidea kun on istuttu aamupaskalla. Miksi et tee 4 tunnin sopimusta mutta työaika onkin 8 tuntia? Säästät puolet palkkamenoissa.

• teettäjä

Taas siellä paskassa itket palkan pienuutta, varastat työ-aikaa hoidat asiat, muijan-asiat, jos on vielä muijaa, ettei ole JO kyllästynny ainiseen ruikutukseesi ja köyhyydessä elämiseen,, SÄÄLIN SUA

• Rautakoura
        teettäjä kirjoitti:

Taas siellä paskassa itket palkan pienuutta, varastat työ-aikaa hoidat asiat, muijan-asiat, jos on vielä muijaa, ettei ole JO kyllästynny ainiseen ruikutukseesi ja köyhyydessä elämiseen,, SÄÄLIN SUA

Onneksi olen kunnon työpaikassa niin ei tarvitse kaltaisiesi idioottien kanssa asioida. Palkkakin on ihan hyvä ja pekkaset juoksee eikä tarvitse miettiä josko joku perseaukinen luuserituhertaja yrittää niitä minulta pimittää.

• maksaja
        Rautakoura kirjoitti:

Onneksi olen kunnon työpaikassa niin ei tarvitse kaltaisiesi idioottien kanssa asioida. Palkkakin on ihan hyvä ja pekkaset juoksee eikä tarvitse miettiä josko joku perseaukinen luuserituhertaja yrittää niitä minulta pimittää.

Hieno juttu et asiat hyvin ,mutta te varmaan itsekkin tunnollisia. Tässä säikeessähän on ollut kyse noista luspereista,, ei kunnon rautakourista jotka ovat arvossaan , Jäävät valitettavasti vähemmistöön kun ikäännytään.. Anteeksi jos tämä on koskettannu tunnollisia tekiöitä

• Joo.
        teettäjä kirjoitti:

Herranen aika, opettele nyt edes kirjoittamaan.

• Apukouluun
        Joo. kirjoitti:

Herranen aika, opettele nyt edes kirjoittamaan.

Jos et osaa lukea

• kävi
        Apukouluun kirjoitti:

Jos et osaa lukea

Taisi kalikka kalahtaa!

• P. A. Turpeinen

Verot syyniin, tukka pois ja linnaan.

• IAU

Kaksivuorotyö, pekkasia 15 vuodessa, näin meillä.

• työsopimus

on aina kirjallinen, mutta ongelmaksi tulee työnantajan määräämä vapaapäivä jos pekkasia ei kerry ja niitähän ei kerry, jos 7.5h työpäivä.
      Siellä missä minä olin, pulju oli kiinni kesällä, niillä, joilla ei ollut kertyneitä lomia, olisi pitänyt tehdä sisään ne päivät, sama oli joulukuussa joulun ja uudenvuoden välissä, kukaan ei pistänyt vastaan, paitsi minä, pidin palkattomana, sanoin aika tylysti, vapaapäivinä on muutakin tekemistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60