Iik!Eilen löyty ensimmäinen punkki koirasta!
Oon ajatellut että ostaisi niitä punkin torjunta pantoja/suihkeita.
Mitä ootte käyttäneet, ovatko tehonneet? Minkä hintaisia?
Oon myös kuullut että kun syöttää valkosipulia koiralle,niin punkit pysyy poissa. Mitenkä,onko kellään kokemusta?
Mitä ootte käyttäneet punkkien torjumiseen?
5
547
Vastaukset
- HIHII!
Meilläpäs on ollut jo viisi punkkia!;(
Ollaan käytetty frontline vet-valeluliuosta. Hyvin toimi viime vuonna, ja kohta varmaan laitan taas. Hinta aika korkea, pienelle koiralle kuukauden suoja maksaa n.7e!(myydään kolmen putkilon paketeissa, yksi suojaa kuukauden punkeilta, kolme kk täiltä ja kirpuilta, hinta taisi olla jotain 21-23e apteekissa)
Saman merkin suihkettakin ollaam kokeiltu, tuo valeluliuos kestää vettä paremmin. (Koirani on vesipeto!)- tepsii meillä
Meillä tonttia ympäröi pelto jossa punkkeja kuhisee. Ainuttakaan punkkia ei ole vielä ollut laitoin ampullin niska nahkaan viime kuussa.viime kesänä oli 5 punkkia. Ennen tuota ainetta niitä oli ainakin 50 kesässä.
tepsii meillä kirjoitti:
Meillä tonttia ympäröi pelto jossa punkkeja kuhisee. Ainuttakaan punkkia ei ole vielä ollut laitoin ampullin niska nahkaan viime kuussa.viime kesänä oli 5 punkkia. Ennen tuota ainetta niitä oli ainakin 50 kesässä.
Minkä hintasta tuo exspot on?
- pienempi pakkaus
Miina05 kirjoitti:
Minkä hintasta tuo exspot on?
Meidän koiralle 15kg riittää pienempi pakkaus koko kesäksi. Siinä on 2 ampullia.
isompi makso muistaakseni 30e.
- tyytyväisiä tipsuja
olen käyttäny jo muutamia kesiä punkkipantaa, meillä on kyllä toiminut.hinta on 20 per panta mutta teho säilyykin sitten pidempään n. 5-6 kk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516976Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6883039Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831300Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841275
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891160
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.210999