Minä poistun varjoihin ja palstaa alkaa tästä päivästä eteenpäin valvoa vallan Muka.va kaveri :D
Tsemppiä kaikille sekä hyvää kevättä ja kesää. Sätissä tavataan.
Zamio
Moikkelis kaikille
22
2256
Vastaukset
- HiljaR
Kevättä ja olkoon kesäsi lämpöinen!
oikein hyvää ja aurinkoista kesää...:)
siellä nähdään....- Buteo.lagopus
Mites sää nyt silleen poistut?
Mukavia kaikkia vuodenaikoja sullekki.Tähän päätökseen vaikutti nuo maagiset kolme Koota KKK ...Eli Kesä, kärpäset ja kesäloma :D
..ja aikansa kutakin..tulihan tämäkin palsta nyt tsekattua, mutta paikoilleen ei saa jämähtää..uudet kujeet oottaa poimijaansa :)
Zamppa- Buteo.lagopus
Zamio kirjoitti:
Tähän päätökseen vaikutti nuo maagiset kolme Koota KKK ...Eli Kesä, kärpäset ja kesäloma :D
..ja aikansa kutakin..tulihan tämäkin palsta nyt tsekattua, mutta paikoilleen ei saa jämähtää..uudet kujeet oottaa poimijaansa :)
ZamppaKolme K:ta oli hyvä syy irtisanoutua.
Noita kärpäsiä vähän ihmettelen,tairat tykätä niistä..
Mutta komiaa kesää kärpästen kurvaillessa kylmän kaljan kimpussa!
Kujeilemisiin!
Hyvää kevättä ja kaikkea hyvää valitsemallesi tielle ;D
- minusta 50+
onkin jo vanha essu nelkypäsille;-)
Hejjj... et sä mun ikääni tiedä, etkä tiedä Muka.vankaan..voijaan olla vaikka 80 vee kumpainennii tai 15 kuka senkään tietää :D
Zamio
- F-i-a
toivotan sinulle:))
En kaikkoa minnekkään..lopetan vain tän palstan valvonnan :)
saatan joskus kirjoitella..huu nous.
Zamio
- jane.london
nauttia elämästä,kaikkea hyvää varjoista huolimatta;D
Kesästä on luvattu kuuma..
Joten saattaa olla nastaa hillua varjojen suojassa! :D
Elämästä nautin koko ajan..oon sitte siellä, täällä tai tuolla.
nautitaan molemmat!
Zamio
- Puskis?
Olet ollut reilu kaveri , vaikka muutakin palautetta tuossa matkan varrella tullut.......siis ei multa , kuten näet varmaan jostain :) Mutta olen ollut sekä rekattu että kaikkea muuta , sillä omat tilanteet ollut myös sitä sun tätä.
Kaikkea hyvää Sinulle jatkoon ja muistele vaan pahalla tätä palstaa , sillä hirveästi kiittämätöntä ja aikaisempia muistamatonta tekstiä tullut...Reilu ja reilu :D vai mitens se mainos meni..
Pyrin reiluun kohteluun, mutta se ei ole aina helppoa, kun meitä ihmisiä on niin monenlaisia..ja monenlaista toivetta on palstan suhteen.
Toivottavasti Muka.va hanskaa homman himaan :D
Zamio
- PusKis
Oman osuudes hoidit loistavasti.
Tiiä,vaikka jonain päivänä tutustas ihan oikeesti? - blackwomans
Mä toivon sulle kaikkea hyvää,
on keskustelut täällä ollut välillä syvää.
Välillä kaikki on leikiksi muuttunut,
Mut toivotaan että et oo leikistä suuttunut.
Ihmisiä me kuitenkin vaan ollaan kaikki,
meillä on ajatukset välillä puusta,osa miestä on tehty umpiluusta.
Toiset meistä hetkeksi suuttuu,
vaan pian meidän mieli taas muuttuu.
Tänne taas hetkeksi palataan ja kivoja ihmisiä virtuaalisesti halataan.
Otetaan osaa ketjuihin täällä,
riippuu tietysti millä ollaan päällä.
Välilä heitetään läppää syvää,välillä tahdotaan toisille pelkkää hyvää.
Toinen toisiamme lohdutetaan,joku näistä kirjoitteluista sitä voimaa elämäänsä saa.
Sulle mä toivotan pelkkää hyvää,sisältöä sun elämääsi ,tunnetta syvää.
Kivaa kevättä ja alkavaa kesää sulle.
Lämmöllä Blackwomans:)) - sulla
olit ainaski ennen otavainen nyk zamio onko seuraava sammio???
- sullakaan
ole parempaa tekemistä, kuin kytätä toisia. Mitä väliä monesko nikki on menossa ja monennenko kerran on jättämässä palstan. Eikö kirjoitettu juttu ole tärkeämpää kuin kirjoittaja?
- kikakakkonen
pärjäile :)
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527040Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7043138Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1021332Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831320- 841305
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181149Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 781069