Banaani vai kurkku?
kumpi parempi
5
4704
Vastaukset
- tarkoitukseen tehty
Varmaan kannattaa uhrata muutama euro ja ostaa ihan dildo.
Minusta lenkkimakkara on parempi vielä,on joustava ja ihanan aidon tuntuinen.Kurkku tietysti parempi kuin banaani,mut lämmitä sitä ensin!Nautiskele!Dildojakin on erilaisia,osta joustava sopivan kokoinen ja hieman käyrä..eikun nautiskele!
- hyssäri
Lähteeks makkaral oikeest hyvät orgut?
hyssäri kirjoitti:
Lähteeks makkaral oikeest hyvät orgut?
Kyllä makkarallakin olen saanut orkut,kun on sopiva vire päällä,tärkeintä,et se kapistus mikä on sisällä tuntuu hyvälle!Lisätehoa voit saada hieromalla glittaa varovasti ensin vaikka rasvaamalla vaseliinilla glitan ja sähköhammasharjan pään kunnolla ja anna surista...tää on parasta...kokeile...mut vain kerran viikossa ettei glitta ärsyynny...ihan totta olen vuosia tällä saanut hyviä huutoorkkuja!
- kotapoika
tituliini-hki kirjoitti:
Kyllä makkarallakin olen saanut orkut,kun on sopiva vire päällä,tärkeintä,et se kapistus mikä on sisällä tuntuu hyvälle!Lisätehoa voit saada hieromalla glittaa varovasti ensin vaikka rasvaamalla vaseliinilla glitan ja sähköhammasharjan pään kunnolla ja anna surista...tää on parasta...kokeile...mut vain kerran viikossa ettei glitta ärsyynny...ihan totta olen vuosia tällä saanut hyviä huutoorkkuja!
mites sais lulle laitettua viestiä, kiinnostais
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516976Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6883039Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831300Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841275
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891160
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.210999