Kesän ensimmäiset terassi-illat, ja olen ollut muutamien kaverien kanssa siiderillä iltaa viettämässä. Samaan pöytään on illan mittaan tullut Lauran työtuttuja miehiä. Osa porukasta haluaisi jatkaa iltaa baarissa, mutta päätän lähteä kotiin nukkumaan, vaikka kundikaveri onkin työmatkalla eikä minulla olisi mitään erityistä kiirettä kotiin.
Yksi Lauran tutuista asuu samalla suunnalla, ja lähdemme yhtämatkaa kävelemään. Hilpeä kesätunnelma ja nousuhumala saavat minut flirttailemaan miehen kanssa. Mies on minua jonkin verran vanhempi, mukavan näköinen, ja minua kiusaa etten muista hänen nimeään vaikka meidät esiteltiinkin.
Havahdun huomaamaan, että mies pitää kättään luontevasti mun lantiolla. Tunnen punastuvani hölmösti, mutta annan käden olla. Keikuttelen lantiotani kiusoittelevasti flirttaillen. Välillä miehen käsi käy hipaisemassa pakaroitani. Oudosti kiihottava värähädys käy vartaloni läpi.
Olemme viimein kotitaloni alaovella, mietin pitäisikö mun kutsua mies vielä yömyssylle vai ei. Mies ratkaisee ongelmani ja pyytää, saisiko käydä mun luona vessassa. Tietenkin, mikäpä siinä.
Lähdemme nousemaan rappuja hiljaisessa porraskäytävässä. Yhdellä porrastasanteella mies pyytää minua pysähtymään. Pysähdyn, hieman jännittyneenä. Nopealla, varmalla otteella mies pyöräyttää mut itseään vasten ja suutelee mua suoraan suulle. Hämilläni vastaan suudelmaan... kiihkeämmin. Päässä suhisee. Miehen kädet pitää mua määrätietoisesti otteessaan, selästä, pakaroilta. Puristan käsilläni miehen selkää. Haukon henkeä ja tuijotan miestä posket punaisina. Mies virnistää mulle ja pyörättää mut ympäri, nojaan kaiteeseen.
Saman tien hameenihelma on jo lennätetty ylös lanteilleni, vaaleat pakarat paljaina, stringien naru peppuvaossa. "Herkullinen... ilmankos sä tykkäätkin kiusata miehiä pyörittelemällä tätä herkkupersettäsi...", mies kuiskaa mun korvaan. Käsi läimäyttää pakaroitani, kiljaisen yllätettynä. Rappukäytävä kaikuu. Mies hyväilee peppuani, selkää, vatsaa käsillään. Tunnen hengytksen niskassani. Huohotan ja ynisen hiljaa. Koetan miettiä mitä tekisin...Voimakkaat, määrätietoiset kädet kiihottavat, pieni humala kohisee päässä. Ennen kuin ehdin sanoa mitään, mies kiskaisee voimakkaaasti stringejäni ja heittää riekaleet rappukäytävän lattialle.
Käsi liukuu vatsani kautta karvatupsulleni, sormet tunnustelevat vakoani. "Mmmm... Kosteaa..." mies mumisee korvaani. "Taidat olla jo kiimassa..."
Haukon henkeäni, vieras mies sormeilee ujostelematta pimppaani. Tuntuu, että koko rappukäytävä kaikuu huohotuksetani. Naapureiden ovien ovisilmät tuntuvat tuijottavan herkeämättä. Jännittää. Kiihottaa. Nolottaa. En uskalla sanoa mitään, pelkään että naapurit heräävät ja näkevät mut, kiimaisena hyväiltävänä. Pelkkä ajatus vieraasta miehestä mun märän pimpan kimpussa saa mut kiihottumaan ja nolostumaan... Kiimainen litinä kaikuu jännittävästi pitkin seiniä.
terassilta
12
15584
Vastaukset
tarinalle, kiitos. Juuri kun alkoi päästä fiilikseen nii se loppui...
Alku (siis, jos tämä jatkuu) on ainakin lupaava.. ;)- astuttavaNarttu-net
Juuh, jatkoa tulee heti kun ehdin taas kirjoittamaan... :)
Ideoita ja toivomuksia saa myös heittää ;) - - jatka -
astuttavaNarttu-net kirjoitti:
Juuh, jatkoa tulee heti kun ehdin taas kirjoittamaan... :)
Ideoita ja toivomuksia saa myös heittää ;)jatka, jatka.. mmmm... ihanaa.. mutta säilytä kiimainen kerrontatapa ;)
- astuttavaNarttu-net
Mies upottaa sormeaan syvemmälle, hieroo pimpan seinämiä. Peukalo hyväilee ja painelee supistelevaa peppureikääni. Kuuma hengitys mun korvassa.
Ihana kiima leviää aaltoina alapäästäni... Puren alahuultani etten vikisisi liian äänekkäästi. Mies upottaa helposti toisenkin sormen sisääni ja vatkaa nopeammin, haukon henkeä kun irstaat sormet kiihottaa mua ujostelematta.
Mies lipsuttelee sormiaan vauhdikaasti mun pimpassa ja näykkii korvalehteä hampaillaan. Toinen käsi ui mun paidan alla... tunnustelee ja puristelee rintoja ja kaivaa toisen rinnan ulos rintsikoiden kupista. Tottuneesti sormet pyörittelee mun nänniä. "Hmm... tyttöhän on ihan kiimassa.." mies mumisee tyytyväisenä mun korvaan.
Äkkiä rappukäytävä kaikuu kolahduksesta.. joku on tullut rappukäytävään ja kiipeää nyt portaita ylöspäin. Vinkaisen hädissäni ja koetan kääntyä. Mies pyöryttää mut ympäri ja katsoo virnistellen silmiin. Mies selvästi nauttii hätäännyksestäni askelten noustessa rappukäytävässä koko ajan lähemmäs, eikä tee elettäkään että siirtyisimme jonnekin piiloon. Ennen kuin askeleet kääntyvät tälle tasanteelle mies suutelee mua kiihkeästi, vaistomaisesti vastaan suudelmaan ja painaudun miestä vasten. Miehen toinen käsi on selälläni,toinen häpeilemättä hameen alla hyväilemässä pimppaani...
Imen miehen kieltä ja yritän olla mahdollisimman piilossa miehen takana kun askeleet kääntyvät rapussa kohdalle.. silmäkulmasta näen, että se on seinänaapurini, vanhempi mies. Mies katsoo meitä ja henkäisee yllättyneenä. Naapuri kiihdyttää enisn hämillään vauhtiaan, ja pysähtyy sitten, kääntyy katsomaan... Katsoo portaissa lojuvia pikkareitani, sitten tarkemmin mua... "Saara?" Naapuri on tunnistanut mut, tuijottaa hetken aikaa ihmeissään ja jatkaa matkaansa asuntoonsa.
Mies virnistää mulle ja upottaa sormet syvälle pimppaan saaden mut kiljaisemaan ääneen. Haukon henkeä kun mies litisyttää mua nautiskellen. "Mennäänkö...?" kysäisee ja läimäyttää mun pakaroita. Mies seuraa mua meidän ovelle ja astuu perässä sisälle. Epäröimättä mies työntää mua edellään olohuoneeseen ja tuuppaa mut sohvalle polvilleni, ylävartalo selkänojalla.
Mies kourii ja levittelee mun pakaoita... "Herkkuperse..." Sormet jatkaa samantien pimpan hyväilyä. Toinen käsi peppuvaossa, sormet tunnustelee peppureikää... Sormet levittää kiimamehujani pimpalta supistelevalle peppureiälle. Toinen käsi, kaksi sormea sisällä pitää mun pimppaa otteessa, toisen käden sormi painaa ryppyreikää vasten. Vikisen ääneen kun se antaa hitaasti periksi ja sormi uppoaa sisään. "Eikö sun kundisi käytä tätä kun tää on näin tiukka?" mies kyselee ja vetelee sormeaan edestakaisin. "Mut kyllä me tää tilanne korjataan..."
Huohotan ja kiljahtelen ääneen kun mies venyttelee sormillaan mun reikiä. Olohuoneeessa kaikuu irstas litinä ja mun huohotus.
"Kiimainen narttu.... Haluatko munaa?" mies kysyy.
"Haluun.... ota mut" huohotan vastaukseksi. Kiimassani suostuisin melkein mihin vaan saadakseni orkun.- huhhuh......
..jatkoa pliis... =)
- astuttavaNarttu-net
Mies upottaa molempien käsien etusormet mun piukkaan peppuun ja alkaa hitaasti venytellä ryppyreikää auki. Vikisen kun peppu tykyttää kiepeästi venytyksessä. Jatken pimpan ja pepun kourimista mies repiii mun paitaa pois päältä ja kaivaa rinnat ulos kupeista. Mun nännit sojottavat kiimasta kovina.
Äkkiä mies käskee mut pois sohvalta, polvilleen eteensä. Sylki herahtaa kielelleni, tiedän saavani pian kuumaa kalua imettäväksi. Mies avaa housunsa ja kaivaa esiin paksun suonikkaan kalunsa. Epäroimättä otan kalun suuhuni ja alan imeskellä ja lutkuttaa sitä... hieron ja runkkaan kovettuvaa vartta kädelläni. Nautin kun kalu paisuu ja kovettuu nytkähdellen mun suussa. Katson ylöspäin mieheen, joka hymyilee mulle ja hyväilee mun hiuksia käsillään. Lutkutan ahneen äänekkäästi kovaa kyrpää ja hyväilen suuria raskaita palleja sormillani.
Mies tiukentaa otettaan mun päästä ja alkaa puskea kulliaan syvemmälle suuhuni viekkaasti hymyillen. Kuuma terska liukuu vastustamattomasti syvemmälle ja syvemmälle suuhuni.. nieluun asti. Huulet ovat punaisena ympyränä paksun varren ympärillä. Yskin ja yökin kun kalu tökkii kurkkuuni. Mies nussii pitkin vedoin mun suuta kalunsa koko mitalta. Kulli vetää sylkeä ja kuolaa suusta mun leualle.
Mies murahtelee tyytyväisenä kunnes meidän ovikello soi yllättäen. Mies katsoo mua kysyvästi. Tuijotan miestä avuttoman, kulli suussani. Mies vetää kalunsa ulos ja retuuttaa mut kädestä vetäen mukanaan ovelle. Huohotan ja vedän henkeä kun mies katsoo ovisilmästä. Hän iskee silmää mulle ja painaa mut voimakkaasti takaisin polvilleni. Kulli uppoaa suoraan suuhuni. Mies avaa oven ja painaa sitten kätensä korvilleni. Sykkivä kulli suussani en näe kuka ovella on, kädet korvillani kuulen vain vaimeaa muminaa.
Kyykin avuttomana avoimessa oviaukossa suuhun nussittivana jonkun aikaa. Mies nautiskelee hitain, pitkin ja syvin vedoin mun suustani. Lopulta mies vetäisee oven kiinni ja päästää kalun suustani. Ennen kuin ehdin sanoa mitään mies nostaa mut seisomaan ja työntää vauhdikkaasti takaisin olohuoneeseen. Henkäisen ääneen kun näen, että sohvalla istuu alasti naapurini, kalu jo pontevasti tanassa.
Mut tuupitaan naapurin eteen polvilleen. Naapuri vetäisee mun pään haaroihinsa ja tunkee kalunsa suuhuni. Kakistellen alan lutkuttaa uutta kullia suussani. Naapuri urahtelee tyytyväisenä. "Olisit Saara sanonut että sä ootkin tällainen kiimainen pikku narttu niin ois pidetty hauskaa jo aiemmin" naapuri jupisee ja painaa mun päätä syvemmälle kullinsa vartaa pitkin.
Kuuma terska painuu mun pimpalle takaapäin ja toinen mies alkaa hitaasti nussia paljaalla. Mumisen suu täynnä kuumaa kalua. Mies mun takana kiidyttää tahtia.. lantio läimähtelee mun pakaroita vasten, rinnat hölskyy työntöjen tahdissa. Mies nussii litisevän märkää pimppaani.. Naapurin kulli luiskahtaa välillä suustani, vingun ja hihkun ääneen kiimasta.
Naapuri nousee sohvalta syljestä kiiltelevä kalu huojahdellen. Toinen mies nussii mua, kourii ja puristelee rintojani, panee kiimaiseen tahtiin pallit heiluen. Äkkiä räpsähtää kirkas valo. Käännyn katsomaan taakseni. Tuijotan kiimasta ja yllätyksestä sekaisin suoraan kameraan. Naapuri räpsii kuvia kalu tanassa.
"Muutama muistofoto vaan... ettei pääse unohtumaan" naapuri röhöttää - Aasimies
astuttavaNarttu-net kirjoitti:
Mies upottaa molempien käsien etusormet mun piukkaan peppuun ja alkaa hitaasti venytellä ryppyreikää auki. Vikisen kun peppu tykyttää kiepeästi venytyksessä. Jatken pimpan ja pepun kourimista mies repiii mun paitaa pois päältä ja kaivaa rinnat ulos kupeista. Mun nännit sojottavat kiimasta kovina.
Äkkiä mies käskee mut pois sohvalta, polvilleen eteensä. Sylki herahtaa kielelleni, tiedän saavani pian kuumaa kalua imettäväksi. Mies avaa housunsa ja kaivaa esiin paksun suonikkaan kalunsa. Epäroimättä otan kalun suuhuni ja alan imeskellä ja lutkuttaa sitä... hieron ja runkkaan kovettuvaa vartta kädelläni. Nautin kun kalu paisuu ja kovettuu nytkähdellen mun suussa. Katson ylöspäin mieheen, joka hymyilee mulle ja hyväilee mun hiuksia käsillään. Lutkutan ahneen äänekkäästi kovaa kyrpää ja hyväilen suuria raskaita palleja sormillani.
Mies tiukentaa otettaan mun päästä ja alkaa puskea kulliaan syvemmälle suuhuni viekkaasti hymyillen. Kuuma terska liukuu vastustamattomasti syvemmälle ja syvemmälle suuhuni.. nieluun asti. Huulet ovat punaisena ympyränä paksun varren ympärillä. Yskin ja yökin kun kalu tökkii kurkkuuni. Mies nussii pitkin vedoin mun suuta kalunsa koko mitalta. Kulli vetää sylkeä ja kuolaa suusta mun leualle.
Mies murahtelee tyytyväisenä kunnes meidän ovikello soi yllättäen. Mies katsoo mua kysyvästi. Tuijotan miestä avuttoman, kulli suussani. Mies vetää kalunsa ulos ja retuuttaa mut kädestä vetäen mukanaan ovelle. Huohotan ja vedän henkeä kun mies katsoo ovisilmästä. Hän iskee silmää mulle ja painaa mut voimakkaasti takaisin polvilleni. Kulli uppoaa suoraan suuhuni. Mies avaa oven ja painaa sitten kätensä korvilleni. Sykkivä kulli suussani en näe kuka ovella on, kädet korvillani kuulen vain vaimeaa muminaa.
Kyykin avuttomana avoimessa oviaukossa suuhun nussittivana jonkun aikaa. Mies nautiskelee hitain, pitkin ja syvin vedoin mun suustani. Lopulta mies vetäisee oven kiinni ja päästää kalun suustani. Ennen kuin ehdin sanoa mitään mies nostaa mut seisomaan ja työntää vauhdikkaasti takaisin olohuoneeseen. Henkäisen ääneen kun näen, että sohvalla istuu alasti naapurini, kalu jo pontevasti tanassa.
Mut tuupitaan naapurin eteen polvilleen. Naapuri vetäisee mun pään haaroihinsa ja tunkee kalunsa suuhuni. Kakistellen alan lutkuttaa uutta kullia suussani. Naapuri urahtelee tyytyväisenä. "Olisit Saara sanonut että sä ootkin tällainen kiimainen pikku narttu niin ois pidetty hauskaa jo aiemmin" naapuri jupisee ja painaa mun päätä syvemmälle kullinsa vartaa pitkin.
Kuuma terska painuu mun pimpalle takaapäin ja toinen mies alkaa hitaasti nussia paljaalla. Mumisen suu täynnä kuumaa kalua. Mies mun takana kiidyttää tahtia.. lantio läimähtelee mun pakaroita vasten, rinnat hölskyy työntöjen tahdissa. Mies nussii litisevän märkää pimppaani.. Naapurin kulli luiskahtaa välillä suustani, vingun ja hihkun ääneen kiimasta.
Naapuri nousee sohvalta syljestä kiiltelevä kalu huojahdellen. Toinen mies nussii mua, kourii ja puristelee rintojani, panee kiimaiseen tahtiin pallit heiluen. Äkkiä räpsähtää kirkas valo. Käännyn katsomaan taakseni. Tuijotan kiimasta ja yllätyksestä sekaisin suoraan kameraan. Naapuri räpsii kuvia kalu tanassa.
"Muutama muistofoto vaan... ettei pääse unohtumaan" naapuri röhöttääHarvoin pyydän ketään jatkamaan tarinaa, mutta nyt toivon sitä todella.
Hyvä tarina pitää lukijansa otteessa ja tämä tekee juuri sen.
- tämähän on
muuten ihan tavallista panokertomusta!
- astuttavaNarttu-net
Naapurin räpsii kuvia samalla kun mies nussii mua kiivaaseen tahtiin. Mies pitää mun hiuksia nyrkissään niin että kasvot erottuu selvästi kuvistakin...
Karjahtaen mies laukeaa äkkiä mun pimppaan. Kuuma sperma ryöppyää syvälle sisääni... Mies ruiskii lastinsa loppuun asti ennen kuin vetää kalunsa ulos. Tunnen miten spermanoro valahtaa avonaisesta raostani reisille.
Mies pysyy mun takana... sormet levittelee pakaroitani ja sivelee kiusoitellen peppureikää. Paksu sormi tunkeutuu epäröimättä sisään ja alkaa hitaasti nussia. Mies sormettaa nautiskellen ryppyreikääni.. lisää toisenkin sormen ja kiihdyttää tahtia. Vikisen kiihkosta ja kivusta kun reikä venyy sormien mukana.
Välillä mies kostuttaa sormiaan mun valuvan märässä pimpassa ja voitelee mehuilla peppureikää... välillä molemmat peukalot pepussa, ja vetää reikää ronskisti auki. Naapuri kolistelee jääkaapilla ja tulee sieltä parin oluen kanssa. Naapuri hörppää reilun kulauksen olutta ja asettuu vuorostaan mun taakse. Toinen mies siirtyy sivuun ja ottaa kameran hoitaakseen.
Murahdellen naapuri alkaa tunkea suonikasta kankeaan peppuuni. Voimakkaasti painane se uppoaa juurta myöten sisään. Huudaan ääneen kun mut seivästetään säälittä. Naapuri alkaa saman tien vedellä pitkin vedoin peppuani. Pallit läiskyy pimpan huuliani vasten. Vingun kivusta, kiimasta, irstaasta nautinnosta.
Naapuri junttaa kalunsa paksua juurta myöten sisääni ja huohottaa hetken paikallaan. Äkkiä mun suuhuni tungetaan nahkavyö.. Molemmat päät ovat naapurin miehen käsissä. Ohjaksista kiskoen mies alkaa uudelleen nussia entistä rajummin peppuani. Naapuri karjahtelee nautinnosta. Pääni iskee sohvaa vasten rajujen työntöjen tahdissa. Kiivaasti pumpaten naapuri möyhentää mua kunnes ulvahtaen purkaa lastista supistelevaan suoleeni.
Huohotan kontillani lattialla.. Molemmat reikäni valuvat paksua spermaa. Kamera nautiskelee riettaalla näyllä. Miehet nostavat mut väiliinsä sohvalle, pää naapurin sylissä, lantio toisen miehen reisillä. Miehet hörppivät olutta. Naapuri työntää puolikovan limaisen kalunsa mun suuhun... Rietas maku kielelläni alan imeskellä sitä. Toinen mies lipsuttelee sormiaan valuvalla pimpallani.
Äkkiä tunnen jotain kylmää.. kovaa pimpallani. Naureskellen mies työntää tyhjää olutpulloa pimpalleni... Huulet venyvät pullon kaulan ympärillä. Haukon henkeä venytyksestä. Kaikki kolme tuijotamme miten pullo liukuu milli milliltä syvemmälle... Pimppa puristuu tiukasti pullon ympärille. Mies työntää pulloa sisään... ja antaa sen liukua ulos kunnes päästää sen taas kokonaan ulos. Irstasta näkyä katsellessa ja mun kiljatelua kuunnellessa molempien kalut nousee uudelleen kovaan stondikseen.- .........
kirjoittaa vähän pidempiä juttuja kerralla kun ei tässä kerkeä kunnolla runkkaamaan... kun pääsee fiilikseen niin tarina on jo luettu ja sit pitää taas oottaa viikko!
- Juulia
Hyviä yksityiskohtia, kuulen yninän korvissani. Kerro lisää...
Eläydyin kiimaisesena tapahtumiin, muistelin omia kokemuksiani...oli pakko alkaa sormettaa kostunutta pimpsaani. Kiitos...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567207Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7193370Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1481650Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2781530- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911240
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2331173- 811134