minua on alkaneet vaivaamaan piereskely ja röyhtäily ja se etten pysty pidättelemään niitä.
On todella noloa mielestäni toisten ihmisten edessä tehdä noita kyseisiä asiaoita mutta joskus tulee vahingossa kun en kerkeä toiseen huoneeseen.
syön monipuolisesti,nikotiini purkkaa tarpeen tullen (joskus kaksi päivässä,joskus menee 4 päivää ettei tartte ottaa ollenkaan)
johtuisiko tuosta purkasta vai mistä nämä vaivat
rv 13 1
sika naiseksi :D
6
1559
Vastaukset
- *oksentaa*
No ei piereskely ja röyhtiminen susta sikaa tee, mutta nikotiinipurkan jauhaminen kun vauva vatsassa tekee.
Ällöä!- nikotiini purkan
silloin kun meinaa hermot pettää kun vedän päivässä tupakkaa.10 polttaneena on vaikea lopettaa aivan yhtäkkiä!
...ja mielestäni en syö niitä edes paljoa jos päiväsuositusannos on 8-12.
en voi enemmänkin ymmärtää tupakoivia äitejä ja minä sentään yritän lopettaa tosissani myöskin purkan syönnin! - Marrasvauva 07
nikotiini purkan kirjoitti:
silloin kun meinaa hermot pettää kun vedän päivässä tupakkaa.10 polttaneena on vaikea lopettaa aivan yhtäkkiä!
...ja mielestäni en syö niitä edes paljoa jos päiväsuositusannos on 8-12.
en voi enemmänkin ymmärtää tupakoivia äitejä ja minä sentään yritän lopettaa tosissani myöskin purkan syönnin!Tuota tuota, en tiedä oletko tietoinen, että nikotiinin korvaustuotteet ovat erittäin haitallisia sikiölle, se kun imeytyy suoraan myös sikiön verenkiertoon? Itse lopetin 17 vuoden sauhuttelun (aski päivässä ) yksinkertaisesti siitä syystä, että en halua vauvani elävän suljetussa tilassa savun keskellä, mistä se ei pääse raukka edes karkuun rajua savua ! Mieti !! Olen ihan varma, että sinäkin onnistut lopettamaan kerralla, mulla ei ollut mitään, ei MITÄÄN vieroitusoireita, kumminkin poltin putkeen 17 vuotta ja nyt on huomattavasti parempi olo itselläkin, omastatunnosta tai vaavista puhumattakaan.
Itse olen tismalleen samalla ajalla kun sinä
eli rv 13.
Tsemppiä :=)
- eipä johdu ei
Kyllä se piereskely ja röyhtäily kuuluu ihan normaaliin raskauteen. Itsellä sama ongelma vaikka en syö purkkaa. Elimistö toimii vaan raskausaikana eri lailla.
- lantionpohjalihaksia
Eli jos pierut karkaavat, syy voi olla huonoissa lantionpohjalihaksissa. Niitä kannattaa treenata muutenkin, koska synnytys ja siitä palautuminen on helpompaa, jos lihakset on kunnossa.
Röyhtäilyyn ne lihakset tuskin vaikuttavat :D- Anonyymi
Röyhtäilen ja pieren kuin mies, vaikken ole Kai raskaana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635