Eipä viitsi katsella matseja joissa on Niki Juusela äänessä. SURKEA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Niki Juusela huono
5
272
Vastaukset
- eipähän
ainakaa suomen pelejä selosta
- Nimimerkki
Itseasiassa un mielestä Niki Juusela on todella hyvä selostaja. Varmasti tulee hienosti täyttämään tulevaisuudessa Mertsin suuret saappaat.
- amna
Juusela ihan ykkönen! Aina repeää ku tulee joku mielettömän hieno kielikuva. Ja jos on ankea peli, niin ainakin jostakin saa nauttia (tyhmemmille: elävästä selostuksesta). Lisää lisää! Toivottavasti heppu seuraa Mertarantaa :DDDDDDD
(Niin, ja kaikkihan sitä joskus puhuu mitä sattuu ja millon sattuu.)
- YLEisö
Tähän menee meidän vero rahat...Juusela on surkeaakin surkeampi. Kylkeen viel herra siipimutteri. YLE vero!!!
- urheilujääkiekkoleijona
mä en voi katsoa matseja
väkivaltaista
surkea ja äänessä
enemmän harjoitusta ja sitten vasta matseja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657