Olemme lähdössä muksujen kanssa Sloveniaan Portorziin 10 pväksi lomailemaan.Sieltä jatkamme matkaa Italian kautta Lontooseen 6 pväksi.
Lennämme Tre-Hann-Venetsia-Trieste-Stansted-Heathtrow-Helsinki-Tre.
Lennämme ryanairilla kaikki lennot paitsi Heatrow-Hki, sen lennämme British Airwaysilla ja treelle jollain yhteistyö kumppanin koneella.
Olemme itse varanneet hotellit ja lennot ja matkan hinnaksi tulee noin 900€/pää.
(Eli 2 aikuista ja kaksi lasta 6 ja 9v)
Olemme jo useana kesänä matkustelleet reppureissuja eli itse varanneet kaiken.Siinä säästää valtavasti rahaa. Ja näemme monenlaisia paikkoja matkan varrella. Ja lapsetkin ovat pitävät tälläisestä matkailusta.
Olisi kiva kuulla joltain jotain kommenttia, joka on käynyt Portorozissa?
Reppu reissuilua
Reppuilijat
0
834
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635