Suunnitteilla 2 viikon matka elokuussa, 2 henkilöä.
Meksikosta, Playa del carmenista pidimme todella paljon.
Haluamme All inclusive hotellin, hyviä snorklaus ja luontoretkiä.
Kumpikohan maa kannattaisi valita? Kokemuksia?
Mitä kautta kannattaisi lennot hotelli varata?
Finnmatkat näyttivät tekevän ainakin valmismatkoja Venezuelaan (kohtuu hinnalla). Dominikaaniseen eivät nuo tunnetuimmat matkanjärjestäjät näköjään järjestä matkoja elokuussa.
Venezuela vai Dominikaninen tasavalta?
2
947
Vastaukset
- rempo
venezuela ilman muuta. kantsii tehdä retki mantereele varsinkin jos on 2 viikkoo. Itse olin maalis-huutikuun vaihteessa porlamissa hilton
hotellissa. olen ollu myös pari kertaa domskussa mutta kyllä margareta vetää voiton. kantsii varata matka kassa käteisenä mukaan siä kantii vaihtaa rahat epävirallisesti saa 30-40% enenmän bolivareja ei siä kyllä virallisekaan kurssiin kauheen kallista ole - Stiinaaus
Dominikaaninen, kerta jos Mexikosta pidit. Dominikaanisen Puerto Plata ja Riu Merengue hotelli.
Merengue toimii yhteistyöösä kahden muun hotellin kanssa, ja kaikista kolmesta hotellista saa syödä ja juoda niin paljon kuin jaksaa. Niin, ainut että en tiedä järjestetäänkö niitä matkoja silloin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361813- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450