Eipä ole uudet sitikat,pösöt ja fiatit kovin silmiä hiveleviä aika kolhon näköisiä vaikka eihän ulkonäkö olekkaan pakun tärkein ominaisuus,mites mahtaa valot näyttää sumussa kun ovat aika ylhäällä toki onhan niissä sumarit,mitäs muut ovat mieltä näistä kolmesta onko komia vai kauhia...jne.
katsojan silmässä
3
962
Vastaukset
rumia kun perkeleet,ite en ostais mut kauneushan on katsojan silmässä.. edellisessä korimallissa oli ainakin todella hyvät valot.
- hiace..
Aikaan pikkupoikana niin hiacen uusi malli silloin oli jotain tosi makeeta, sillä sitten mentiinkin varmaan 20 vuotta. Nyt uusittu ulkonäkö otti takapakkia 10 vuotta, ainoa merkki jonka suunnittelija on kyllä ollu unessa ja pahasti. Harmi kun muuten ollut hyvä paku aina.
Eihän noi muutkaan mitään ruusunnuppuja ja kaunottaria ole mutta on niissä edes yritetty laittaa nykyaikaista ulkonäköä. - hmhmhmhmhh
Makuasiahan tuo tosiaan on. Itse pidin sprintteristä edellisstä mallista ja nyt uusi on keulilta kyllä melko kamala. Sama kuin vw crafterikin. Ajelen kyllä nyt tällä vanhempikoppaisella boxerilla ja todennäköisesti vaihtuu uudempaan vaikka silmä ei ihan kokonaan ole vielä tottunut. Mielestäni kuitenkin varsin kiitettävän näköinen, vähän turhan suuri tuo keula mutta muuten tykkään.
Hiacen kasvojenkohotushan nyt oli vähän vitsi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462544
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312207- 792118
- 951946
- 321682
- 121516
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?251274Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181155