Olen ostamassa uutta dekkiä täältä http://www.overboard.biz/product_details.php?p=671 kuvan mukaisen dekin mutta en tajua noita mittoja kun mittasin oman vanhan dekin pituus: 79cm Leveys: 20cm ja toi netissä oleva on tosi pieni jos oikein ymmärrän miten dekki täytyy mitata ja jos ostaa liian ison niin ne renkaathan ovat siellä alla niin pienet että on vaikea skeitata tai liian isot niin pullottaa renkaat ulos dekin alta. Voisiko joku ystävällisesti auttaa olen vasta alkaja skeittaaja ja en ymmärrä oikein noista!
Uus dekki
kvd23xd
4
623
Vastaukset
- kvd23xd
Pitääkö muuten olla suojat päällä jos menee kisoihin ja jos ei niin nauretaanko jos menee suojat päällä.Tää on vähän noloo kysellä näitä mutta kysyn silti!
- kvd23xd
Siis ne erenkaat pullottaa ulos jos on pieni dekki ja isol taas käy niin et renkaat jää sinne alla liikaa
- hukassa?
Tuon linkin takaa löytyvän mitat on ilmoitettu tuumissa ja yksi tuuma on 2,54cm. Eli tuon dekin leveys on 19,685cm ja pituus 80,654cm.
- timpuroija
kun rakennus- tai kalustepiirustuksissa on maininta esim. R 500mm, tai H 2500mm. mitä nämä tarkoittavat: pituutta, leveyttä, korkeutta vai mitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635