Lukekaa tämä ja tyrmäkkää se jos löydätte siitä jonkin aukon.
Pelaamme tennistä joten pelivaihtoehtomme on 1 tai 2 tasapelejä ei ole.
Pelaamme aina Niemistä vastaan eli Niemisen häviötä.
Miksi näin? koska Nieminen on voittanut tai koska Niemisen taidot riittäisi ATP Tour kilpailun voittoon, yleensä "noutaja" on tullut jossakin vaiheessa, viimmeaikoina jo hyvin aikaisin.
Peli esimerkki.
1 kieros.
pelaamme Niemisen häviötä, jos Nieminen häviää niin hyvä/rahat kotiin. jos voittaa niin jatkamme peliä toisella kierroksella.
2 kierros.
Pelaamme taas Niemistä vastaan, tässä kohtaan lasketaan vastustajan kertoimen mukaan sijoitettava panos eli saadaan 1 kierroksen menetetty raha takaisin ja sijoitetaan vähän ylimääräistä että saadaan voittoakin.
Jos Niemine häviää niin hyvä ja rahat kotiin, jos taas voittaa niin sama pelisysteemi kolmannelle kierrokselle.
Esimerkisi viimme viikolla Nieminen kohtasi jonkun villinkortin vastustajan (ATP listalla 170 paikkeilla) kerroin silloin oli Niemiselle 1.3 vastustajaa en muista, toisella kieroksella vastustajan kerroin oli noin 2.4 Niemistä en muista.
Nieminen hävis, eli tässä tilanteessa panoksista riippuen olisi saatu voittoa.
Tosi asiahan on että mitä pidemmälle Nieminen pelaa sitä suuremmaksi panokset tulee ja voittokin pienenee, tosin viimme aikoina Niemisen pelit ei ole 2 kierosta pidemmälle edenneet.
Onko jossain varman voiton aukko?
Itse kun en ole oikein kerennyt syvämiettimään tätä pelisysteemiä.
Yksi voisi olla ettei Niemisen peliä ole listoilla jossain vaiheessa.
Toinen on sitten se että Nieminen voittaa ATP tourin osakilpailun, tosin hyvin epätodennäköistä.
Tennis/Nieminen/voitto.
4
356
Vastaukset
Tuskimpa ulkomaisilla bookkereilla tarvitsee olla harhaluuloja Niemisen kyvyistä et sillei hei! Erikoinen mietelmä kuitenkin hei! Taidat olla niitä samoja, jotka uskovat arbitraaseihin hei!
- Ikeva
semifinaali vaihde nieminen vs nadal kertoimet 3.1 ja 1.15 paljonko aattelit sijoittaa että, saisit omat takaisin ja mitäs sitten jos nieminen voittaakin vituttaako?
Ikeva kirjoitti:
semifinaali vaihde nieminen vs nadal kertoimet 3.1 ja 1.15 paljonko aattelit sijoittaa että, saisit omat takaisin ja mitäs sitten jos nieminen voittaakin vituttaako?
Nadallille sen verran että ainakin omat tulee takaisin. Loppupelissä Niemisen vastustajalle sopiva panos.
Tämä minun peli perustuu täysin laskuoppiin ja siihen todennäköisyyteen ettei Nieminen voita ATP tourin osakilpailua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496385Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6512679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831219- 841145
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.841124Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601088Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2901080- 871072
- 70971
- 228864