Nyt saavat Amerikkalaiset maistaa taas Herran vasenta kättä tornadojen muodossa. Keskilännessä kuoli ihmisiä kun sairaala tuhoutui ja erään kaupungin melkein kaikki talot tuhoutuivat.
Ja tämän kaupungin kaikki 1600 asukasta jouduttiin evakuoimaan. Amerikalla on liian ylpeä, korskea ja sotaisa johtaja. Saa nähdä milloin Herra käy valkoisen talon kimppuun:( ...
Tornaado tuhoaa USA:ssa
6
407
Vastaukset
- Skäri
Keskilännessä tornadojen aikaa. Niin on aina ollut. En ole kuullut moista uutista, kerrotko mistä osavalitoista on kyse. Kiitos.
- pumpökt
ilinoisin osavaltiosta on hurja kuva ylen sivuilla ja tuhoutunut kaupunki oli 1600 asukkaan Greensburg, eiköhän maikkarikin kerro asiasta omilla sivuillaan
- noin miettimähän....
..mutta siis, mistä tämä tieto on. Onko ollut tänään tv:ssä vai mistä sait uutisen.
- Kyllä minäkin olen tuohon suuntaan taipuvainen aattelemaan, jotta asioissa syvempiä ja laajempia puolia. Otan kuitenkin huomioon, että tuntemani Herra kyllä aina ensin kauan ja kärsivällisesti yrittää hyvällä, niin yksilöä kuin paikkakuntaakin, kantsii olla herkkänä sillei. Emmää usko, että Herralla mitenkään on "himo" "kimppuun käydä", mutta jotakin sen suuntaista. Vai? Hän voi ja pystyy ohjailemaan asioita, hmmm?- Huracan
Hurrikaanikausi ei ole vielä kunnolla alkanut.Täksi vuodeksi ennustettu kohtalaista hurrikaanivuotta. Tiesittekö muuten että sana hurrican tulee Karibi intiaanien sanasta Huracan "yksijalka".Orionin tähtikuvion jalka osoitti alaspäin kauden alkaessa. Toivottavasti ne pysyvät siellä Atlantin takana.
- vaikka lähtisi kaupungit
juuriltaan amerikan mantereella.
Tulipa mieleeni, että jos Herra (mikähän hän on nimeltään?) tuon kaupungin tuhoamalla rankaisi koko Yhdysvaltain kansaa, niin erikoinen on hepulla käsitys rangaistuksista.
Jos sinä rankaiset jotakuta, niin varastatko hänen sukkansa pesukoneesta?
1600 ihmisen kaupungin evakuoiminen 250 miljoonan ihmisen valtiossa on suuruusluokaltaan samaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141737
- 941566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391369Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121325Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3521286