Kuuntelin noita euroviisukappaleita, ni harva oli sellane mikä tykästytti. Ennen on ollu montaki kivaa kappaletta, mutta ei mun mielestä tänä vuonna. joten toivotaan, että oma Hannamme saisi paljon pojoja (:
Mitä mieltä te muut ootte noista eri maiden kappaleista..?
Yllättävää..
3
335
Vastaukset
löytänyt muutaman tosi hyvän kappaleen.Moldova siinä on ihana viulu, Makedonia ja Turkki ovat myös hyviä. Malta on mielenkiintoinen. Kreikka voittaa. Toivon että Hanna on kymmenen joukossa.
- -c-
Minun suosikkejani tänä vuonna on mm Slovenia ja Malta, Albania. Ranskallakin mukava positiivnen rallatus. Muuten on kyllä paljon rokahtavaa ja myöskin sielutonta tarjontaa.
- tänävuonna
on yllättävän monia ihan kuunneltavia kappaleita, kuten Islannilla, Valko-Venäjällä, Serbialla, Kreikalla, Moldovalla ym. Hanna Pakariselle en edes toivo voittoa, sillä onhan täysin epäoikeudenmukaista voittaa noin huonolla kappaleella. Kaikenkaikkiaan voin listata tältä istumalta ainakin 15 parempaa kappaletta, kuin Suomen "edustusbiisi". Pakarisen lauluääni kalpenee monien muiden edustajien lauluäänen rinnalla. Siis, miksi toivoisin voittoa Suomelle? Paras voittakoon, eikä se todellakaan ole Suomi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634