Äitienpäivä

Heido,

Nyt on taas tuokin päivä nurkan takana ja kaiken teennäisen ja imelän hössötyksen lisäksi se aiheuttaa loven miehen kukkaroon. Ennenvanhaa
oli mahdollista poimia maantievarsilta besiininkatkuisia valkovuokkoja ja ojentaa ne sitten äidillensä ja vaimolle. Nykyään ne eivät enää kelpaa, pitää ostaa ruusuja.
Tiedättekö te naiset yhtään mitä maksaa kun ostaa näihin aikoihin kaksi ruusupuskaa kukkakaupasta? Ette tietenkään, joten minä kerron: ne maksaa helvetin paljon! :P

"Parhaat asiat elämässä ovat ilmaisia"

MarttyyriMallari-TTt

9

636

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kait

kuitenkaan ole äitisi?

• tom the peep

Etkö tiedä että Martti-boi on peräkammarin poika ja niillehän käy niinku silleen että menee äidit ja sisaret ja muut naiset vähän niinku sekasin.

Martti on landelta. Kukaan ei stadissa alottaisi kirjettä sanalla "moido". Mutta ihan vaan Martin kiusaksi en kerro minkä virheen se teki.

• ...
        tom the peep kirjoitti:

Etkö tiedä että Martti-boi on peräkammarin poika ja niillehän käy niinku silleen että menee äidit ja sisaret ja muut naiset vähän niinku sekasin.

Martti on landelta. Kukaan ei stadissa alottaisi kirjettä sanalla "moido". Mutta ihan vaan Martin kiusaksi en kerro minkä virheen se teki.

nainen ku nainen, sama se kuka ne pyykit pesee ja ruuan pöytään kantaa.

• miiskuliinu

Mielestäni mies voi äitienpäivänä muistaa omien lastensa äitiä kuin myös vaimo voi muistaa isänpäivänä lastensa isää.

• miiskuliinu

Ettei vaan olisi omaa kuvitelmaasi? Jokainen nainen ja äiti ilahtuu enemmän itse poimituista kukista kuin persoonattomista kaupasta ostetuista ruusuista. Itsetehdyt kortitkin ovat parempi vaihtoehto kuin lähikaupan korttihyllystä ostetut.

• ........

Meinasin vastata ihan samoin.

• Te(naiset) ette siis olekkaan materialisteja koko sakki :D

"Luontoa ei ole tuhottu, se on myyty"

MarttyyriMallari-TTt

• aivan oikea
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

Te(naiset) ette siis olekkaan materialisteja koko sakki :D

"Luontoa ei ole tuhottu, se on myyty"

MarttyyriMallari-TTt

Olen itse ja suurin osa lähipiirini eri-ikäisistä naisista suorastaan ahdistuu näistä kauppiaitten keksimistä pakollisista "tunteiden juhlista"; äitienpäivä, isänpäivä, ystävänpäivä, naisten päivä ja mitä niitä onkaan.

Oma rakas äiti kieltää joka vuosi jyrkästi kantamasta hänelle minkäänlaisia kaupallisia huomionosoituksia. Paras lahja kuulemma on, kun eräänä toukokuun sunnuntaina kokoonnumme kaikki yhteen hänen luokseen. Kahvit on keitetty ja kakku leivottu, paljon puhetta ja iloisia ääniä. Jossain vaiheessa äiti aina ottaa esille vanhat valokuvat ja lapsena itse väkertämämme äitienpäiväkortit esitellen niitä lapsenlapsilleen.

Sellaisen perinteen olen omillekin lapsilleni siirtänyt ja sanonut miehelleni, että koska en ole hänen äitinsä... Lahjoja voi mies halutessaan ostaa muulloinkin omaksi ilokseen, mutta mihinkään velvollisuusjuttuihin ei ole syytä ryhtyä.

• on niin
        aivan oikea kirjoitti:

Olen itse ja suurin osa lähipiirini eri-ikäisistä naisista suorastaan ahdistuu näistä kauppiaitten keksimistä pakollisista "tunteiden juhlista"; äitienpäivä, isänpäivä, ystävänpäivä, naisten päivä ja mitä niitä onkaan.

Oma rakas äiti kieltää joka vuosi jyrkästi kantamasta hänelle minkäänlaisia kaupallisia huomionosoituksia. Paras lahja kuulemma on, kun eräänä toukokuun sunnuntaina kokoonnumme kaikki yhteen hänen luokseen. Kahvit on keitetty ja kakku leivottu, paljon puhetta ja iloisia ääniä. Jossain vaiheessa äiti aina ottaa esille vanhat valokuvat ja lapsena itse väkertämämme äitienpäiväkortit esitellen niitä lapsenlapsilleen.

Sellaisen perinteen olen omillekin lapsilleni siirtänyt ja sanonut miehelleni, että koska en ole hänen äitinsä... Lahjoja voi mies halutessaan ostaa muulloinkin omaksi ilokseen, mutta mihinkään velvollisuusjuttuihin ei ole syytä ryhtyä.

hölmöjä,rientää kauppaan helpomalla selviää tyyliin ostamalla jonku lahjuksen kun itse tehdä jotain,niille tarvis aina jaksaa muistuttaa joka juhlapäivä ettei mitään tarvis ostaa,mutta mutta silti ne ostaa ja viittis nyt siitä sitte alkaa huutamaan vaan hymyilen ja kiitän kauniisti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7300
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      738
      3551
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      356
      1887
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1805
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      85
      1435
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1391
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe