Depressiossa? Ota ryyppy, se helpottaa. Sydänsuruja? Ota ryyppy, se helpottaa. Puoliso jätti? Ota ryyppy, se helpottaa. Keskittymishäiriöitä? Ota ryyppy, se helpottaa. Jännittääkö? Ota ryyppy, se helpottaa. Flunssaa? Ota ryyppy, se helpottaa. Kipuja? Ota ryyppy, se helpottaa. Krapulassa? Ota ryyppy, se helpottaa.
Alkoholi on paras yleislääke
5
657
Vastaukset
- rattijuoppo
Ota vaan, niin riippuvaiseksi
- ongelmaa ei
olekaan, jota ei voisi viinalla pahentaa.
- sen serkku
Meinas lääkitä Karjalanmatkallaan joitakin kremppojaan aleviinalla.
Heti pääsiäisen jälkeen jo arkkuaan höylättiin. Että... Haukuitko ystäväsi?
Haukuitko työkaverisi?
Haukuitko tuntemattomia?
Kävitkö käsiksi?
Menikö muisti?
Soittelitko yöllä?
Tuliko turpiin?
Rikoitko tavaroita?
Oksensitko vaatteesi?
Kaatuilitko kadulla?
Satutitko itsesi?
Katosiko kamppeet?
Kärysitkö ratista?
Tuliko potkut?
Menikö kämppä alta?
Uhkasitko tappaa itsesi?
Lääkkeenhän tiedät!- oikeassa
Kohtuudella käytettynä toimii.
Kohtuus olisi korkeintaan 3-4 annosta ravintolaillassa, 2 iltana kuussa.
Kukapa noin pienillä määrillä selviäisi elämästään.
Pitää ottaa 1 annos joka päivä, pakko päästä baariin joka viikonloppu 2 iltana. Vetää lärvit, aamulla tasottavaa. Viikko käyntiin maanantaina muutamalla. Tiistaina loiventaa yhteen tai kahteen annokseen.
Keskiviikko kuivilla torstaina silloin tällöin lärvit.
Masennuslääkkeillä yristys päästä eroon.
Itselleen vakuuttelut en ole alkoholisti olen vaan muuten masentunut.
Mulla on todettu 2 suuntainen mieliala häiriö.
Se on synnynnäinen vika.
Koko sairaus on alkoholistisen todellisuuden tajun luoma illuusio.
Lähtee jo lapsuuden jomman kumman vanhemman luomasta roolimallista.
Valillä isi on iloinen valillä vihaienn kuin ampiainen ja väkivaltainen. Välillä rakstaa välillä vihaa.
Lapsi oppii tuon käyttäytymismallin.
Yhteiskunta ei hyväksy sitä selvinpäin meuhkaamista, niinkuin lapsi tai nuori aikuinen olisi olisi kännissä.
Niinhän onkin opitussa "kuivakännissä" roolimalleista.
No sitä pitää hoitaa mielialalääkityksellä.
Voi voi kun muutkin näkisivät syy seuraussuhteet paremmin.
alkoholin käyttö on tunne-elämän sairaus joka sairastuttaa kaikki lähimmäisesi.
Lapset ja ystävät vanhemmat ja vaarit.
Kaikki mielenterveysongelmat vähenisivät 90 % jos alkoholia ei olisi.
Koska ei se ole ainut joka sairastuu se joka juo vaan pahemmin sairastuu ne ihmiset siinä jotka häntä yrittävät auttaa tai ovat hänestä riippuvaisia kuten puolisot ja lapset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154