no antakaa nyt sitten risuja tai ruusuja=)
hate listaan..
1 Linjoja VOISI mennä useammin..
2 kuljettajat VOISIVAT olla mukavia ja kohteliaita...
3 Autot voisivat olla parempia.
ruusuja listaan...
#1 on kuljettajia jotka osaavat hommansa
#2 on kuitenkin vaihtooikeus kertalipulla..
#3 uskomatonta pitkämielisyyttä joillakin kuljettajilta (esim tyttö porukka tuli ULVILASTA huom... ja sitten kovaan ääneen häiriköivät bussissa ja kaiken päälle oksensivat autoon ja alkoivat urputtaa kuskille joka oli kovin kiukkuisen näköinen(se nuori tyyppi pujo parta ja lasit ja härö tukka...) ja sitten tytöt eivät halunneet maksaa ja alkoivat mekastamaanja. kuski heitti pihalle ja sano menevänsä pesemään bussin omalla tauollaan.. ja kaiken jälkeen kaveri vielä naurahti...ei olisi onnistunut multa)
joo ehdotuksiin en ota kantaa kaikki niitä kuitenkin kirjottaa
joten kantaa ottamaan kai siihen joku porin linjojen tyyppi saattaa jopa lukea tämän=)
hauskaa kesää ihmiset
Porin Linjat . mikä pielessä miten parantaisit?
12
1198
Vastaukset
- kokoomus
Pitkäsen (kommarin) touhuja .
Veronmaksajat maksaa!- MaBaker
jos tarkoitetaan PitkäLÄÄ niin se mies on demari (yllätys yllätys)
- - - -
Jos nyt on kyseessä SE härötukka jonka oletan, niin jos kaikki bussikuskit olisivat yhtä positiivisia, linjoille olisi tunkua ! Terveisiä vaan JM:lle !
- Kyllä ne mulle kelpaa!
Mitä vikaa niissä busseissa on?Kyllä ne mun mielest on todella hyviä.Jos ei bussit miellytä niin osta oma auto!
Ja ei Porin linjojen ole mitää järkee lisätä vuoroja kun ei ole matkustajia.Tulee liikaa tappiota jos kyydissä on yks tai kaks henkilöö.- lkjoi
Tässä yhtenä keväisenä päivänä satoi vettä rankasti ja oli pirun kylmä ja "kolmonen" ajoi torille, kiva, pääsee sisälle bussiin kun oli vielä 15 min. aikaa ennenkuin se lähti, mitä vielä, hieman pyöreä lyhythiuksinen miehenoloinen naiskuski löi oven kiinni ja sanoi ettei voi päästää kun toi laukku on sisällä ja lähti lyllertämään taukotuvalle. Olen mieskuskien nähnyt ottavan sen mukaansa. Siinä sitten värjöttelin ja pari muutakin että arvon neiti tuli pari minuuttia vaille lähdön ja päästi meidät sisään. Ei muuten mutta ilma oli karmiva. Toinen tapaus, mulla oikea käsi kantositeessä ja vasemmalla yritin kaivella bussin vieressä (sama kolmonen) rahojani ja nousemassa juuri bussiin, nuori poikasen näköinen kuski laittoi auton liikkeelle ja jouduin huutamaan että odota nyt, seisoin aivan vieressä, poikanen vastasi: "Ajattelin laittaa hieman vauhtia siihen touhuun"...olen yli 50-kymppinen ja hän varmaan näki oikean käteni olevan toimintakyvytön...että tälläistä huumoria Porin Linjoilla.
Yhtenä iltana nuori kuski jolla istui morsian mukana autossa ajoi miljoonaa Sampolaan ja aikataulun mukaan se lähtee sieltä 22.30 ajaen Väinölän kautta mutta kun just ja just viimeinen jäi pois niin ei kun talla pohjassa eteenpäin, kello oli 21.25, siinä ehkä joku jäi kyytistä joka luottaa aikatauluihin ja oli viimeinen vuoro
Muutamat sivistyneet ja hyvän kotikasvatuksen saaneet kuskit jopa vastaavat tervehdykseen mutta ovat harvinaisuuksia ja auta armias jos sulla on 20ekun seteli niin osoitetaan mieltä kun ei ole tasarahaa. Hinta 2,70 on törkeän kallis moisesta palvelusta, sen takia käytänkin äärimmäisen harvoin ja pakosta ja sinä päivänä taputan pieniä käsiäni, kun kuulen että tämä firma poistuu maailman kartalta ja tilalle tulee joku joka osaa hommansa ja tekee sen ilolla. - niiskuli6
lkjoi kirjoitti:
Tässä yhtenä keväisenä päivänä satoi vettä rankasti ja oli pirun kylmä ja "kolmonen" ajoi torille, kiva, pääsee sisälle bussiin kun oli vielä 15 min. aikaa ennenkuin se lähti, mitä vielä, hieman pyöreä lyhythiuksinen miehenoloinen naiskuski löi oven kiinni ja sanoi ettei voi päästää kun toi laukku on sisällä ja lähti lyllertämään taukotuvalle. Olen mieskuskien nähnyt ottavan sen mukaansa. Siinä sitten värjöttelin ja pari muutakin että arvon neiti tuli pari minuuttia vaille lähdön ja päästi meidät sisään. Ei muuten mutta ilma oli karmiva. Toinen tapaus, mulla oikea käsi kantositeessä ja vasemmalla yritin kaivella bussin vieressä (sama kolmonen) rahojani ja nousemassa juuri bussiin, nuori poikasen näköinen kuski laittoi auton liikkeelle ja jouduin huutamaan että odota nyt, seisoin aivan vieressä, poikanen vastasi: "Ajattelin laittaa hieman vauhtia siihen touhuun"...olen yli 50-kymppinen ja hän varmaan näki oikean käteni olevan toimintakyvytön...että tälläistä huumoria Porin Linjoilla.
Yhtenä iltana nuori kuski jolla istui morsian mukana autossa ajoi miljoonaa Sampolaan ja aikataulun mukaan se lähtee sieltä 22.30 ajaen Väinölän kautta mutta kun just ja just viimeinen jäi pois niin ei kun talla pohjassa eteenpäin, kello oli 21.25, siinä ehkä joku jäi kyytistä joka luottaa aikatauluihin ja oli viimeinen vuoro
Muutamat sivistyneet ja hyvän kotikasvatuksen saaneet kuskit jopa vastaavat tervehdykseen mutta ovat harvinaisuuksia ja auta armias jos sulla on 20ekun seteli niin osoitetaan mieltä kun ei ole tasarahaa. Hinta 2,70 on törkeän kallis moisesta palvelusta, sen takia käytänkin äärimmäisen harvoin ja pakosta ja sinä päivänä taputan pieniä käsiäni, kun kuulen että tämä firma poistuu maailman kartalta ja tilalle tulee joku joka osaa hommansa ja tekee sen ilolla.Toi kutos linjan touhu on tuttuu...bussi lähtee yleensä aina etuajassa.Miks aikatauluihin merkataan esim 17.30 jos bussi lähteekin jo 17.25??eiks siihen vois sit laittaa et noin siihen ja siihen aikaan??oon ite sampolas töissä ja kun jotkut asiakkaat kysyy et koska menee bussi niin tulee kyl sit sanottuu aika mut sanon myös et saattaa sit lähtee jo aikasemmin et kannattaa men ennemin..että näin..enkä kyl ymmärrä kuin aikataulut piti muuttaa nyt jo..monilla viel koulut kesken ja vuoroja vähennetään..eiks niitäki ois voinu muuttaa vast kesäkuun alusta?ja niistäkään informoitu ees kunnolla.oli kiva myöhästyä puoli tuntia töistä kun ei ollu hajuukaan et aikataulut on muuttunu.ja kuskeista on viel sanottava sen verran et on muutamii hyviä kuskeja ainakin ajamas 6 linjaa, mut on niitäkin keltä ei saa hymyä sitten millään.ja vaikka koittasit ite olla toooosi ystävällinen nii kuski on vaa nyrpeen näkösenä.mun tietääkseni se on asiakaspalvelu työ!!??täydet pojot tarttee kyl antaa yhelle kuskille...sellane nuori kaveri..silmälasit ja vähä sellane pörröpää :) hän kyllä muistaa aina hymylillä ja olla ystävällinen matkustajille!!kiitos sulle J :)..sä sovit työhös!!
- tiedoksi
lkjoi kirjoitti:
Muutamat sivistyneet ja hyvän kotikasvatuksen saaneet kuskit jopa vastaavat tervehdykseen mutta ovat harvinaisuuksia ja auta armias jos sulla on 20ekun seteli niin osoitetaan mieltä kun ei ole tasarahaa. Hinta 2,70 on törkeän kallis moisesta palvelusta, sen takia käytänkin äärimmäisen harvoin ja pakosta ja sinä päivänä taputan pieniä käsiäni, kun kuulen että tämä firma poistuu maailman kartalta ja tilalle tulee joku joka osaa hommansa ja tekee sen ilolla.Että eihän kuljettajilla ole mitään velvollisuutta päästää tyhjään autoon odottelemaan. Jos päästää niin silloinhan se on kuljettajan vastuulla. Ajattele esim tilannetta että auto syttyy palamaan, moniko osaa aukaista linbja-auton oven? Eivät todellakaan kaikki. Sitäpaitsi, jos on kurja ja kylmä ilma ei se varmaan ole kuljettajan vika jos sinulla ei ole riittävästi vaatteita päällä tai esim sateenvarjoa..
- että nyt
niiskuli6 kirjoitti:
Toi kutos linjan touhu on tuttuu...bussi lähtee yleensä aina etuajassa.Miks aikatauluihin merkataan esim 17.30 jos bussi lähteekin jo 17.25??eiks siihen vois sit laittaa et noin siihen ja siihen aikaan??oon ite sampolas töissä ja kun jotkut asiakkaat kysyy et koska menee bussi niin tulee kyl sit sanottuu aika mut sanon myös et saattaa sit lähtee jo aikasemmin et kannattaa men ennemin..että näin..enkä kyl ymmärrä kuin aikataulut piti muuttaa nyt jo..monilla viel koulut kesken ja vuoroja vähennetään..eiks niitäki ois voinu muuttaa vast kesäkuun alusta?ja niistäkään informoitu ees kunnolla.oli kiva myöhästyä puoli tuntia töistä kun ei ollu hajuukaan et aikataulut on muuttunu.ja kuskeista on viel sanottava sen verran et on muutamii hyviä kuskeja ainakin ajamas 6 linjaa, mut on niitäkin keltä ei saa hymyä sitten millään.ja vaikka koittasit ite olla toooosi ystävällinen nii kuski on vaa nyrpeen näkösenä.mun tietääkseni se on asiakaspalvelu työ!!??täydet pojot tarttee kyl antaa yhelle kuskille...sellane nuori kaveri..silmälasit ja vähä sellane pörröpää :) hän kyllä muistaa aina hymylillä ja olla ystävällinen matkustajille!!kiitos sulle J :)..sä sovit työhös!!
kun pyöräilykelit alkoivat ja aurinko paistaa, kannattaa ajaa esim sampolaan 3 kertaa tunnissa? Siinä varmaan syy miksi vuoroja vähennetään jo keväällä. Ja olihan vanhoihin aikatauluihin merkitty päivämäärä mihin asti ne olivat voimassa, tai minun aikatauluihini ainakin oli..
- kävelijoistä
niiskuli6 kirjoitti:
Toi kutos linjan touhu on tuttuu...bussi lähtee yleensä aina etuajassa.Miks aikatauluihin merkataan esim 17.30 jos bussi lähteekin jo 17.25??eiks siihen vois sit laittaa et noin siihen ja siihen aikaan??oon ite sampolas töissä ja kun jotkut asiakkaat kysyy et koska menee bussi niin tulee kyl sit sanottuu aika mut sanon myös et saattaa sit lähtee jo aikasemmin et kannattaa men ennemin..että näin..enkä kyl ymmärrä kuin aikataulut piti muuttaa nyt jo..monilla viel koulut kesken ja vuoroja vähennetään..eiks niitäki ois voinu muuttaa vast kesäkuun alusta?ja niistäkään informoitu ees kunnolla.oli kiva myöhästyä puoli tuntia töistä kun ei ollu hajuukaan et aikataulut on muuttunu.ja kuskeista on viel sanottava sen verran et on muutamii hyviä kuskeja ainakin ajamas 6 linjaa, mut on niitäkin keltä ei saa hymyä sitten millään.ja vaikka koittasit ite olla toooosi ystävällinen nii kuski on vaa nyrpeen näkösenä.mun tietääkseni se on asiakaspalvelu työ!!??täydet pojot tarttee kyl antaa yhelle kuskille...sellane nuori kaveri..silmälasit ja vähä sellane pörröpää :) hän kyllä muistaa aina hymylillä ja olla ystävällinen matkustajille!!kiitos sulle J :)..sä sovit työhös!!
tapahtui kerran että kuljettaja oli päästänyt matkustajan sisään ja mennyt kahville illalla mitä olikaan tapahtunut ? sisään kävelijä oli töhrinyt auton ja juossut karkuun. olipa siinä sitten hyvä mieli kuljettajalla. ja sitten ihmetellään miksei kukaan ota kyytiin etuajassa. ja ihan vain tiedoksi kaikille autoon pääsee sisään NOIN 5 min ennen lähtöä ja sjo ihmiset eivät pistä vaateita pääleen niin tulee kylmä(oliko äsköisessä jotain uutta?) ja se kuskien mollaaminen on naurettavaa miettikääs itse kuskin paikalle ei taukoja ja jos pääsee tauolle niin sitten kyytiin änkeää tipottain ihmisiä eikä kuski pääse välttämättä ollenkaan tauolle.. siis suomeksi sanottuna vessaan .. olkaa itse ilman vessaa 5-7 tuntia.. ja siihen vielä inhoittavat ihmiset jotka eivät tee muuta kuin haukkuvat kuljettaja joka kuitenkin vain on kuljettaja... kuljettajatkin ovat vain ihmisiä. mutta sitten on kuljettajissakin omalaatuisia persoonia...
joo eiköhän siihen tullut purettua lähes kaikki patoutumat. heh.
joten kun seuraavan kerran menette bussiin ajatelkaa miltä sanat kuulostavat omiin korviinne... sama koskee kuljettjia eivät kaikki kuljettajatkaan ole aina korrekteja.
koittakaa tulla toimeen keskenään! - uudestaan...
niiskuli6 kirjoitti:
sampolasta lähtee puolelta autot vata illalla, (linja 6 k) päivällä ne lähtee 25 yli.. ainakin aikataulujen mukaan..
tiedoksi kirjoitti:
Että eihän kuljettajilla ole mitään velvollisuutta päästää tyhjään autoon odottelemaan. Jos päästää niin silloinhan se on kuljettajan vastuulla. Ajattele esim tilannetta että auto syttyy palamaan, moniko osaa aukaista linbja-auton oven? Eivät todellakaan kaikki. Sitäpaitsi, jos on kurja ja kylmä ilma ei se varmaan ole kuljettajan vika jos sinulla ei ole riittävästi vaatteita päällä tai esim sateenvarjoa..
..joopa joo. Eihän tässä nyt mistään velvollisuudesta ole kysymys vaan terveestä järjestä ja inhimillisyydestä. Olen mä sen verran linja-autoja käyttänyt, että tiedän, ja olen kokenut, että monet kuskit päästää istumaan autoon vaikkei siellä itse olekaan. Yleensä ovi on auki ja kuinka monta palavaa linkkaria olet torilla nähnyt?? Enkä tietääkseni mitenkään syyttänyt kuskia huonosta ilmasta, sinulla nyt tuntui olevan hieman huono päivä niin saitpa purettua itseäsi tuohon kirjoitukseesi. Olen edelleen sitä mieltä että, terveen järjen käyttö ei ole Porin linjoissakaan kielletty, yleensä se on jopa suositeltavaa useimmissa yrityksissä, käytä sinäkin ennen kuin vastailet noita itsestään selvyyksiä.
- kikkeli_kakkelli
siis normaalisti tälläinen firma olis jo konkassa jos Pori ei rahottaisi toimintaa. Hyvä esimerkki yrityksestä miten, joku voidaan sössiä perusteellisesti, tällä tarkoitan sitä, että tuskin ne työtekijät tykkää olla siellä töissä jos jo ylemmällä asteella homma ei pelaa jne siis työntekijät peilaa suoraan yrityksen johdon ym asiat tässätapauksessa peilaus käy asiakkaisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706