Kysyn nyt v70:sen ostoaikeissa kun olen, että kuinka paljon ja mitä SINUN v70 on tehty remonttia viimeisen vuoden aikana? Tai viimeisen 50tkm:n aikana? Vai onko ollut mitään? Ja tarkoitan vanhakoppasta, yli 200tkm ajettua.
v70 REHELLISTÄ tietoa
21
7847
Vastaukset
- ex- Toytan omistaja
Mie ostin juuri kanssa samanlaisen vanha koppaisen V70. Vaihdoin toyotan pois. Saa nähdä miten äijän käy. Autolla on kyllä huippuhyvä ajaa. Muusta en vielä tiedä.
- kittoksia vuan
Tiedän että on huippuhyvä ajaa, kävin koeajolla. Mutta viat joita olen kuullut olevan, ovatko propagandaa vai eivät, pistävät vain miettimään.
- webbe
kittoksia vuan kirjoitti:
Tiedän että on huippuhyvä ajaa, kävin koeajolla. Mutta viat joita olen kuullut olevan, ovatko propagandaa vai eivät, pistävät vain miettimään.
itselläni vuoden 2000 classic ajettu 180000 km ilman
vikoja,auto on toki huollettu vain biliassa ja
muutenkin pidetty hyvin.eli huoletonta ajoa ollut tähän saakka!!! - ajaa???
Onkohan noiden uudempien mallien ajo-ominaisuudet huonontuneet? Minulla on V70 vm. 2003 ja nimenomaan ajo-ominaisuuksien takia olen vaihtamassa pois. Auto on veltto ajettava (etenkin tyhjänä) ja jousitusmukavvuus huono.
Tämä ei ole mitään provoilua! Muuten minulla ei ole valittamista. Kerran on vaihdettu edestä jotkut tukitangot (mittarissa 120tkm). Auto on tilava ja turvallinen pohjolan oloihin tehty auto, mutta ajojämäkkyys puuttuu.
Kävin kokeilemassa scoda 2.0 tdi 4*4 mallia ja sen ajettavuus oli minun makuun. On mahdollista, että seuraava autoni on skoda tai jokin muu VAG-auto. Jos Volvo olisi parempi ajaa (eli takana erillisjousitus), olisi se varmasti myös vahva vaihtoehto. - ovat todellakin
ajaa??? kirjoitti:
Onkohan noiden uudempien mallien ajo-ominaisuudet huonontuneet? Minulla on V70 vm. 2003 ja nimenomaan ajo-ominaisuuksien takia olen vaihtamassa pois. Auto on veltto ajettava (etenkin tyhjänä) ja jousitusmukavvuus huono.
Tämä ei ole mitään provoilua! Muuten minulla ei ole valittamista. Kerran on vaihdettu edestä jotkut tukitangot (mittarissa 120tkm). Auto on tilava ja turvallinen pohjolan oloihin tehty auto, mutta ajojämäkkyys puuttuu.
Kävin kokeilemassa scoda 2.0 tdi 4*4 mallia ja sen ajettavuus oli minun makuun. On mahdollista, että seuraava autoni on skoda tai jokin muu VAG-auto. Jos Volvo olisi parempi ajaa (eli takana erillisjousitus), olisi se varmasti myös vahva vaihtoehto.huonommat uudemmissa malleissa. Vanhempi on jämäkämpi.
- ex-Toyotan omistaja
Eipä alkanut kovin hyvin tämän Ex-Tojo miehen V70 Volvoilu. Ensimmäinen normaali öljynvaihtohuolto:
Nokka-akseli vaihtoon, pyörän laakeri vaihtoon, alapallonivelet väljät, ilmastointilaitteen nesteet vajuneet normaalit suodattimen vaihdot ja öljyt.
Kokonaishinta = 640 euroa!! Enkä käynyt edes Volvon merkkiliikkeessä.
Noh, toivottavasti jatko sujuu sitten paremmin. - viitsinyt tsekata
ex-Toyotan omistaja kirjoitti:
Eipä alkanut kovin hyvin tämän Ex-Tojo miehen V70 Volvoilu. Ensimmäinen normaali öljynvaihtohuolto:
Nokka-akseli vaihtoon, pyörän laakeri vaihtoon, alapallonivelet väljät, ilmastointilaitteen nesteet vajuneet normaalit suodattimen vaihdot ja öljyt.
Kokonaishinta = 640 euroa!! Enkä käynyt edes Volvon merkkiliikkeessä.
Noh, toivottavasti jatko sujuu sitten paremmin.auton kuntoa ostaessa? Tyhmä saa olla muttei..jne.
- 300 000 ajettu!
Eli menin joku aika takaperin hommaamaan tuollaisen -00 vuosimallin volvon. Mittarissa tosiaan yli 300 000 ja jos eipä voi valittaa. Käytin autotohtorilla eikä löytänyt mitään mainittavaa. Jarru remontti on edessä lähiaikoina mutta muuten homma toimii. Huollot oli tehty keskusautohallissa.
Voin vilpittömästi sanoa että ainut asia mistä kilometrit huomaa on kuskin penkin lievä ryhdin menetys. Voin siis suositella paljon ajettua volvoa, täytyy toki muistaa että jokainen auto on erilainen. - pp10
Mulla -99/00 V70 Classic (170hv,automaatti). Normaali huollot tehty, viime huollon yhteydessä uusittiin takajarrut. Olen ollut todella tyytyväinen autoon. Mittarissa hieman yli 223000 km. Olen vaihtamassa just ko. autoa dieseliin.
- V70 -99 TDi
Takajarrut mullakin laittoon...ei muuta ollut. Kannattava ostos tuo vanhempi malli (aloittajalle: noissa uudemmissa malleissa niitä vikoja on huhujen mukaan ollut enemmän, ei näissä 'laatikkomalleissa'.
- jeremias99
minulla oli 170 heppainen V70 vm. 99 noin vuoden ja pakko sanoa että vaikka olikin mukava ajaa, niin mitta tuli täyteen vikojen kanssa ja auto lähti vaihtoon.
Mitäkö on korjattu:
- jarrut, lambda anturi, ohjaustehostimen putkivuoto, akku loppu ja muuta pientä.
Oli helkkarin kalliit varaosat.- hippula
Ootkos aatellu koskaan et noi osat on kaikissa automerkeissä kuluvia ja hajoavia osia. :)
- taitaa...
hippula kirjoitti:
Ootkos aatellu koskaan et noi osat on kaikissa automerkeissä kuluvia ja hajoavia osia. :)
ajella vain autoilla jossa ei ole akkua, ja ikuinen katti, hihihi
- Näinki
Jotta se tuo saksantuonti syö Volvon mainetta. Autoista mitään älyättömät ostelee 150-170tkm lukemilla olevia vehkeitä, joilla todellisuudes on ajettu 400-500tkm. Ja sit ku luonto ei anna periksi myöntää, jotta paskan möivät. Vätetään vaan kuin hyviä ja siistejä sielt saa ja halavalla. Luja vehje se todellisuudes on, vaan kilometrit tappaa senki, mut kyl niilä suhkot huoleti 400tkm ajelee, sit alkaa olla jotain pientä.
Mitään muuta remonttia ei tarvinnut tehdä 140tkm - 220tkm välillä, kuin vaihtaa koiranluut 10-20tkm välein.
- tuo
On tuo turha koiranluiden vaihteluki. Omassani luut on ajettu jo vähintään 60tkm voi olla enemmänki ja ei kolise, koko autolla 200tkm. Ei kannata ostaa niitä halpoja bilteman ja motonetin luita. Tokihan se riippuu mimmosilla teillä ajelee, itse pohjoisen kaikenlaisilla..
tuo kirjoitti:
On tuo turha koiranluiden vaihteluki. Omassani luut on ajettu jo vähintään 60tkm voi olla enemmänki ja ei kolise, koko autolla 200tkm. Ei kannata ostaa niitä halpoja bilteman ja motonetin luita. Tokihan se riippuu mimmosilla teillä ajelee, itse pohjoisen kaikenlaisilla..
Olen kokeillut kolmenlaisia myös alkuperäisiä. Motonetistä tai Biltemasta en tilannut. Enimmäkseen ihan pikkuteitä tuolla tuli ajettua, n.25% soratietä. Varmaan osaltaan koiraluiden kulumista vaikutti myös matalat 45-sarjan kumit.
- jokuvaa
Richartti kirjoitti:
Olen kokeillut kolmenlaisia myös alkuperäisiä. Motonetistä tai Biltemasta en tilannut. Enimmäkseen ihan pikkuteitä tuolla tuli ajettua, n.25% soratietä. Varmaan osaltaan koiraluiden kulumista vaikutti myös matalat 45-sarjan kumit.
Tuo vähän liian tiheä vaihtoväli on koiranluille. Hyvänen aika jos 10tkm välein, se olis mulle 5 kertaa vuodessa! Ei omassa riisikupissa ole tarvinnu vaihtaa ikinä vaikka on 300tkm mittarissa ja suunnilleen samankokonen auto kun v70
jokuvaa kirjoitti:
Tuo vähän liian tiheä vaihtoväli on koiranluille. Hyvänen aika jos 10tkm välein, se olis mulle 5 kertaa vuodessa! Ei omassa riisikupissa ole tarvinnu vaihtaa ikinä vaikka on 300tkm mittarissa ja suunnilleen samankokonen auto kun v70
Mun mielestä kuluvienkin osien pitäis kestää vähintään 100tkm tai 5 vuotta. Mieluummin kuitenkin vaihtelin koiranluita kuin...no jokainen ajakoon millä haluaa.
Niin tyyppivika n 200tuh aj, ja allekin, kytkimen ja moottorin välinen stefa vuotaa, kytkinkopan pohja kostea ja hammastanko, korjaus n. 1000e kytkimen kanssa, että se kannattaa katsoa ja tukivarret toinen heikko kohta, vaihdettuna työ osat n200e sinä heikot kohdat
- ...............
Jiähä volvo ostamatta, ei mulla ole aikaa jatkuvasti pajalla käyttää. Ostan vanhan farkku sigman niin eiköhän tuossa ole nokko autoo. Parempi vielä ajaakki ku volvo ja enempi varusteita sekä tehoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564850Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881352
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681075Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi261980- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955