haluavat vanhempaa naista? Itse olen ns "vanhempi", nelikymppinen, kurvikas nainen ja olen kyllä huomannut nuorten miesten kiinnostuksen.
Miksi nuoret
16
3069
Vastaukset
- suuhun-pantavaa
Nuoret miehet arvaavat, että noin nelikymppinen nainen osaa tyydyttää miehen paremmin kuin parikymppinen. Nelikymppinen ei myöskään enää ujostele, vaan antaa itselleen luvan nauttia.
- se menee
Olen sen itsestäni huomannut ;)
- Mr. painisman
Asian yksinkertaisesti johtuvan siitä, kun nuoret miehet ovat kovin arkoja näissä asioissa, joten pelkäävät omanikäisiään. Tarvitsevat kuin äidin rakkautta ja huolenpitoa!
Ovat äidinpoikia. On tietysti myös itsensä tuntevia mihenalkuja, ja ellei olis jäis nuoret neidit ilman oman ikäisiään poikia.
Joten eikö se ole niin että meitä on niin moneksi? - Naiseni 48v
On iihaaaanaaa rakastaa naista joka on aikuinen ja hiton kaunis sisältä ja päältä!
- Mies29vuotta
Vanhemmat naiset ovat oman kokemukseni mukaan kiimaisempia, villimpiä, eivätkä pihtaile juuri mitään. Heillä on usein parempi itsetunto ja itsevarmuus.
Heidän kanssaan seksi tuntuu paremmalta ja vapaammalta, voi olla itsekin yhtä villi ja rento.- Nimetön
Kyllä se näin, että monet nuoret naiset tänä päivänä vaativat ikäsiltään nuorilta miehiltä liikaa ns. suorittamista, joten ei ole ihme, että miehet katselevat mieluummin kypsemmän naisen suuntaan, koska aikuinen nainen ymmärtää omaa ja miehen seksuaalisuutta täyteläisemmin kuin nämä "kaiken tietävät ja osaavat" nuoret naiset, jotka osaavat vain vaatia. Aikuinen nainen on sinut itsensä kanssa ja kyllä se näkyy seksuaalisuudessa. Nuoret noviisit, heillä on vielä pitkä matka tuon asian ymmärtämiseen, siihen tarvitaan kokemuksen tuomaa ymmärtämystä. Noviisit eivät vain sitä tiedä ja miksi siis ymmärtäisivät?
- hitsi..
kun mun 30-kymmpinen mies ihastus tajuaisi tämän ja uskaltaisi ottaa kontaktia...ja niin pitkään ollaan toisiamme silmäilty.
palan halusta häneen (oon 40), mut taitaa mummoikä ennättää tulla sitä ennen. Mä siis tiedän, miten meillä menis hyvin, aahh sitä himoa!
- shghfa
Nuoret naiset tuntuvat vaativan miehiltä PALJON. Vanhemmat naiset yummärtävät että kokonaisuus ratkaisee eikä ns pinnalliset jutut. Pitää olla ehdottomasti sitä ja tätä..jne. Näin ajattelen kokemusten perusteella.
Vanhemmassa naisessa se seksikkyys oikein säteilee. Niin yksinkertaiselta kuin se kuulostaakin, niin vanhempi nainen näyttää uskomattoman kauniilta.
- Apulaismies
Aiiiiiivan paistaa sieltä läpi juuri tuo juttu.
haetaan äidinkorviketta.
Sitä turvallista tuttua,
eli hieman on pelkoa omanikäisten suhteen
tuleehan se sieltä.
Miksi olette niin avuttomia aikuisiän kynnyksellä olevat pojat?
Ryhdistäytykää! Näyttäkää missä penis seisoo. Apulaismies kirjoitti:
Aiiiiiivan paistaa sieltä läpi juuri tuo juttu.
haetaan äidinkorviketta.
Sitä turvallista tuttua,
eli hieman on pelkoa omanikäisten suhteen
tuleehan se sieltä.
Miksi olette niin avuttomia aikuisiän kynnyksellä olevat pojat?
Ryhdistäytykää! Näyttäkää missä penis seisoo.No sähän se tiedät mun jutut parhaiten, joten kiitos kun kerroit mitä haluan.
- anmakkon
Aivan, onko kysymys siitä, että nuoret pojat hakee jotain äitihahmoo vai........ vai onko ne tajunnut, että paras opetus löytyy ns. 40 naisilta. Nehän tietää mitä ne haluu.
- nelikymppinen nainen
ja opettanut paria kokematonta :)
- parikymppinen mies
ja kuka teki aloitteen?
- neuvontapiste
parikymppinen mies kirjoitti:
ja kuka teki aloitteen?
Olen kuullut treffipalstoista. Pistä sinne anomus,niin saat sinäkin mummua! Ostat sitten treeni vehkeet?
- kautta
parikymppinen mies kirjoitti:
ja kuka teki aloitteen?
kuten varmaan nykyään useimmiten toimitaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634