Oli todella lattea esitys video oli huippuluokkaa.
Dj Bobon ääni oli puhumista, se voimakas laulaminen oli videossa.
Petyin pahasti...
MIKÄ SVEITSIÄ VAIVASI
7
780
Vastaukset
- Röhnä-Reino
Dj Bobo itse ei laulanut noilla 90-luvun hiteillään ja nyt sen ymmärtää miksei. Lisäksi itse biisikin oli jo vähän vanhanaikainen.
- arvasikin sen
Yllätys silti, että ne ennakkoon youtubettaneet fanit eivät äänestäneet hurjemmin.
Areenalla moni youtubessa tylsältä kuulostanutkin sai uutta pontta. Kyllä viisut yhä ovat lavakisat, radion pikahitit eivät viisukansaan kolahda. - oli joo
Itse DJ Bobo oli jo pettymys mulle.
- miksaajien huonous
Yksi syy, miksi Sveitsin biisi ei kuulostanut samalta kuin videolla oli se, että YLEN miksaajat jäivät tasoltaan perussuomalaiselle kökkötasolle. Tuommoisessa discohässäkässä pitäisi olla pikkuisen elävämpi ja tukevampi basso-osasto. Ne miksausnappulathan on tarkoitettu säädettäväksi biisikohtaisesti. Ei ollut ainoa biisi, jossa äänentaajuksien balanssi oli tyylillisesti sopimaton. Siellä oli jotain rokkeja, jotka kuulostivat aivan pilipalilta - eikä kyseessä ollut soittajien huonous.
- kuni vain voi olla
Eikös tämä ole aivan epäreilua, jos jotkut työstävät toisten biisejä paremmin ja suuremmalla antaumuksella kuin toisten. Tai että kolahtaa paremmin, että ymmärtää, mitä tekevät toisille.
Viisut on loistoesimerkki pelaamisesta. Suuremman luokan. Mutta kuinka pitkäkestoisia vaikutuksia tälläisella menestyksellä on voittajalle tai osallistujille. Ja oleellista, ettei järjestäjämaalle jää laskuja maksettavaksi, vaan että siellä on saatu työllistettyä ihmisiä oikeaan palkkahintaan ja paikalle vääntäytyneet katsojat tyytyväisiksi. Firmoilla kiva kikka palkita työntekijöitään firmalipuilla viisuihin. - musiikkia
Toffe kirjoitti:
monet varmat putosivat, että tuli todella yllätys finalisteja.
Ja mitenköhän tämä järjestettiin. Koska julkistetaan esim. eri maiden raadit, ikineen, koulutuksineen, onko suljettu lippuäänestys vai avoin jne. Onko menettely sama joka maassa, valvottu jne.
Onko tätä ihan oikeesti totta vai vain suurta showta.
Aikaisemmin tuumin, että yhdentekevä ohjelma, mutta voisihan se olla jotain muuta. Miksi pitää olla jotain tuollaista iskelmätyyliä, suurimmaksi osaksi aivan tasapaksua, joka vuosi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113607
- 643232
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832533
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716