En edelleenkään tykkää Ukrainasta...
Finaalin inhokit?
14
1071
Vastaukset
- alta arvostelun
Siinä inhokkini numero yksi.
- Pasi
Tosi IHQ. OMG.
- kuomaseni
Pasi kirjoitti:
Tosi IHQ. OMG.
Vaikka sekin oli tolla akalla vähällä laulaa.
- emma
ruotsin kappaleesta. Ja synnä ihan vaan kappale, The Arkilla kyllä muuten ihan ok kamaa, osittain ainakin.
- ovat seuraavat
Eli Britannia, Saksa, Ranska, Slovenia... Ja ei se Venäjän kappalekaan nyt niin ihmeellinen ole...
Latvia ja Britannia on nolla pistettä. Eikä Ruotsikaan kovin erikoinen ole kovasti siitä vain tykätään.
- MMS
UKRAINAN RALLATUS ON AIVAN HIRVEÄ..EI SOVI EUROVIISUIHIN...BELGIA TURHAN LIIAN 70-LUKULAINEN.TYKKÄÄN SERBIASTA...
- Yök!
Tyhjänpäiväinen renkutus. Ällö laulaja: tekorusketus, tehovalkaistut hampaat, meikit, paita auki ja killukkeita kaulalla. Tulee Danny mieleen Yööök!!!!
- Apassionata
Hirvee toi Espanjan edustajayhtye. Hirvee dance/techno musavideokii. Laulu kuulostaa mun isoveljeltä suihkussa :D
- Rangaistuslaukauskilpailu
Bulgaria, Ukraina, Georgia...ja tässä järjestyksessä siinä ne! Mä voin onneksi poistua huoneesta näiden biisien aikana, kuten tein eilenkin. En vaan kestä näitä.
Mut kyllä Bulgaria on siis ihan ylivoimaisesti kauhein näistä. Hitto mitä kamalaa rääkymitä, huh.- vastaisku Lordille?
Serbian Rukous-ballaadi saattaa koota taakseen Lordin voittoa paheksuneet? Olisko oikein laskelmoitua, nimetä kappale noin. Kaunis rakkauslaulu, mutta liian mahtipontinen minulle.
- *jellona*
Huvittavaa jonkun mielestä ja tulee saamaan paljon pisteitä...sääli viisujen puolesta :(
- make.19
olisi tuoda esiin suosikit. Suurin osa on täyttä roskaa. Hannan kappale on selkeästi parhaimmasta päästä.
- Fight fire with fire
Täsmälleen samaa mieltä edellisen kanssa. Suurin osa on niin naurettavaa poprenkutuspaskaa ja kappaleet niin samanlaisia, että hohhoijaa. (Niin no, minuun iskeekin paremmin rock/hevi/metalli.)
Hanna todella on vahvoilla, vaikka en henk. koht. siitäkään biisistä tykkää.
Semifinaaleissa tykkäsin eniten Georgiasta ja Bulgariasta (jotka joku muuten täällä listasi inhokeikseen. :D)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023539
- 623197
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342694- 812479
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 962096
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501742Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221720- 121706