Apua, tänään ne euroviisut on!

Pinkkihattara

Minua ainakin jännittää illan lähetys, ei malta odottaa. Ajatelkaa, SUOMESSA pidetään euroviisut! On ihmettelemistä. Ja ei ehkä enää koskaan elinaikanani viisuja tule suomeen, joten pitää nauttia täysillä illan esityksistä. Mones luulette Hannan olevan? Veikkaan 4.

TSEMPPIÄ HANNALLE!

390

41367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • annamanna123

Jännittää niin ettei meinaa housuissa pysyä. En edes odota suomelle voittoa mutta hyvin näissä kisoissa pärjätään. Lähinnä sitä jännittää juuri tuota asiaa, että nyt ne ovat täällä SUOMESSA!!!

Mutta pakko sanoa, että kuten maailmalla on todetta, niin nyt on järjestelyihin nähty todella paljon vaivaa! Ei voi sanoa että hävettäisi! Pelkäsin kyllä' pahinta sen mm-kisa katastrofin vuoksi kun maailmallakin haukuttiin lyttyyn järjestelyt. Mutta onneksi nyt toisin! Suomi on musiikki maa!

En osaa sanoa monesko on mutta 2-6 veikkaan!

• ........43trgef6543ew

0 pistettä ja maailman naurut. Paska biisi ja artisti tänävuonna.

• 2905

Niin upea nainen, (puku kohdallaa ym.) noi paskan jauhajat saa mennä itseensä jotka Hannaa paukkuu.
        Tulossa aivan upean loistelias spektaakkeli Hannan tueksi, että Svedutkin sitä jo ihmettelee..

• jennafhrdhg
        2905 kirjoitti:

Niin upea nainen, (puku kohdallaa ym.) noi paskan jauhajat saa mennä itseensä jotka Hannaa paukkuu.
        Tulossa aivan upean loistelias spektaakkeli Hannan tueksi, että Svedutkin sitä jo ihmettelee..

Tänä vuonna Suomi ei pärjää... Veikkaan et tulee 18.

• ........43trgef6543ew kirjoitti:

Samaa mieltä.. Jotkut siitä tykkää ja jotkut eivät.
        Siitä on turha kinastella mutta toivon ettei tässä tarvitsisi hävetä olla suomalainen..

(Suomi Hevi myy ulkomailla paremmin kuin mikää muu.
        Hevillä emme olisi hävinneet tänä vuonna)

• .....
        ........43trgef6543ew kirjoitti:

Miten niin? Hanna pääsee pisteille eikä biisissä ole mitään nauramista! Sen sijaan monen muun maan biisissä on paljonkin nauramista. Joitain kun kuuntelee niin ajattelee vaan että onneks ei oo suomen kappale toi.

• tangontaitaja
        jennafhrdhg kirjoitti:

Olen samaa mieltä ei pärjää eikä voi vähempää kiinnostaa pärjäs tai ei.Ei ole minun mieleen nämä kisat,turhaa rahan tuhlausta koko viisut.

• Itsetuntoa!
        jennafhrdhg kirjoitti:

Pärjääminen? Kokonainen ja onnistunut esitys on jo hyvä suoritus näissä viisukarkeloissa. Esiintyjiä on niin paljon. Euroviisut suomessa on ainutlaatuinen juttu. Nautitaan nyt siitä. Toki suomen toinen voitto taitaisi tuoda lisää viisuhistoriaa.

• euroviisuhuumaa

Veikkaan, että Serbia täräyttää kauniilla äänellään kärkeen,ei ehken voita.
        Hannasta ei osaa sanoa, kenties johonkin 9-12 parhaanjoukkoon, kohteliaisuuspisteitäkin voi odottaa.
        Ruotsin The Arkia en ole vielä kuullut,mutta sekin tulee tänä iltana nähtyä.Valkovenäjän kappale ei taas minusta ollut mitenkään ihmeellinen.

• kipa
        jennafhrdhg kirjoitti:

18... kun osallistujiakin on hiukka vähemmän.. kannattaa hiukka tarkempaan seurata ennen kuin arvostelee ;)

• Finnish
        ..... kirjoitti:

Miten niin? Hanna pääsee pisteille eikä biisissä ole mitään nauramista! Sen sijaan monen muun maan biisissä on paljonkin nauramista. Joitain kun kuuntelee niin ajattelee vaan että onneks ei oo suomen kappale toi.

Kyl Hanna voi olla niin hyvä ku Lordiki mut ei vie voittoo

• Muhos
        2905 kirjoitti:

Kyllä se Hanna pärjää ihan hyvin. Pidetään peukkuja.

• Nainen..

HEI!! Et sää tiiä mistää mitää. Hanna on hyvä. Mut laulu on huono... >:D HAHAMUAHA. Eh.

JOO MUT... JOO ! ! >.

• Goodwin
        Seraphi kirjoitti:

Samaa mieltä.. Jotkut siitä tykkää ja jotkut eivät.
        Siitä on turha kinastella mutta toivon ettei tässä tarvitsisi hävetä olla suomalainen..

(Suomi Hevi myy ulkomailla paremmin kuin mikää muu.
        Hevillä emme olisi hävinneet tänä vuonna)

Lordi on varmaan hyvä kundi, mutta miksi h:tissä joka tuutti työntää melkein väkipakolla infoa näistä katinkultamarkkinoista, jotka ei kiinnosta PÄTKÄÄKÄÄN.

• Piiperow
        ..... kirjoitti:

Ihan hyvä biisi Hannalla, vaikka tykkäsin Lordinkin voittokappaleesta ihan hirmuisesti. Ei mitään hävettävää tollasella kappaleella.

• suomen kieli on hyvin monim...
        Goodwin kirjoitti:

Lordi on varmaan hyvä kundi, mutta miksi h:tissä joka tuutti työntää melkein väkipakolla infoa näistä katinkultamarkkinoista, jotka ei kiinnosta PÄTKÄÄKÄÄN.

Slovenia on suoraan kuin vanha (ja uusi?) Nightwishin yksi solisteista. Upeaa. Vaikka kappale aika outo eikä varmana sijoitu.

vANTAA JA ei-poikamiehet!

Niin, siis epäselväksi jää että onko siviilisäätysi jotain muuta kuin poikamies, tai etkä tunne muita kiinnostuksen kohteita koskaan, joo joo ei saa julkisesti kysyä - no joo - vai etkä ole(kaan) kiinnostunut pojista.

Kuten tiedämme, suomen kieli on hyvin rikas. Finnish language siis (käännös: suomen kieli siis).

• bassomaha
        ..... kirjoitti:

Vittu siinäs näit että hanna hävisi, SUOMI hävisi, lähes kaikille, sijoitus 17.!!!!!!!!!!!

• HYVÄ SUOMI!!!
        suomen kieli on hyvin monim... kirjoitti:

Slovenia on suoraan kuin vanha (ja uusi?) Nightwishin yksi solisteista. Upeaa. Vaikka kappale aika outo eikä varmana sijoitu.

Niin, siis epäselväksi jää että onko siviilisäätysi jotain muuta kuin poikamies, tai etkä tunne muita kiinnostuksen kohteita koskaan, joo joo ei saa julkisesti kysyä - no joo - vai etkä ole(kaan) kiinnostunut pojista.

Kuten tiedämme, suomen kieli on hyvin rikas. Finnish language siis (käännös: suomen kieli siis).

TURHA TÄSSÄ ON ENÄÄ IHMETELLÄ: EUROVIISUISA TULI TURPIIN, LÄTKÄSSÄ EI TULE KULTAA JA KIMI KESKEYTTÄÄ KISAN!!

MEILLÄ SUOMALAISILLA SUURTET ODOTUKSET, MUTTA SIT PETYTÄÄN.. JA JUODAAN VIINAA! :d

• ......
        kipa kirjoitti:

18... kun osallistujiakin on hiukka vähemmän.. kannattaa hiukka tarkempaan seurata ennen kuin arvostelee ;)

Olisiko aiheellista ihan itsellesi.....

• : )
        2905 kirjoitti:

NOO .....

• Goodwin
        suomen kieli on hyvin monim... kirjoitti:

Goodwin ei vaivaudu vastaamaan moisiin uteluihin, mutta palstan luonteen vuoksi tehtäköön selväksi:
        En ole poikamies, enkä tykkää pojista.

• suomi24

hanna on ihan paska. harmittaa ku joku tollanen pääsi edustaan suomea. uskomatonta. HANNA TULEE VIIMESEKSSSSSSS!!!

• Marianna

Laulun sanat ovat huonot: ei sanoja ollenkaan ja melodia mitään sanomaton. Eivät muutkaan ole kovinkaan onnistuneita, muttei Suomi sittenkään sijoitu. Oma vika, mitäs äänestivät.

• Manta-55

Siellä joku tiukka pipo urputtaa, etkös kuunnellut muita, ihan p-stä kaikki.Kyllä Hanna pärjää, ei varmaankaan voita,mut kärjes on.

• ottaaks pannuun vai

Kuule, älä ole noin huolissasi Hannan paskamaisuudesta ym. Minulle on ainakin sama tuleeko ekaks,tokas jne. Hanna on kaikista huolimatta hyvä valinta. Tyttö on näyttävä, luonnollinen ja luultavasti laulaakin paremmin kuin Sinä. Ota vaan ihan rauhallisesti ja nauti lauantai illan huumasta. Minä ainakin aion.
        ONNE HANNALLE TULI SITÄ TAIKKA TÄTÄ!!!!!!!

• Olen positiivinen

Se mitä sanoit Hannasta...oletkin ihan itse sitä!!!! todisteena on kirjoituksesi!!!

Hannalla on hyvä karisma ja hyvä biisi... Veikkaan että Hanna Pakarinen on kolmen parhaan joukossa lopputuloksessa.

ONNEA HANNALLE TÄNÄ ILTANA !!

• adikos kopos
        ottaaks pannuun vai kirjoitti:

Kuule, älä ole noin huolissasi Hannan paskamaisuudesta ym. Minulle on ainakin sama tuleeko ekaks,tokas jne. Hanna on kaikista huolimatta hyvä valinta. Tyttö on näyttävä, luonnollinen ja luultavasti laulaakin paremmin kuin Sinä. Ota vaan ihan rauhallisesti ja nauti lauantai illan huumasta. Minä ainakin aion.
        ONNE HANNALLE TULI SITÄ TAIKKA TÄTÄ!!!!!!!

Ei pitäisi riittää, että euroviisuedustaja on parempi laulamaan kuin joku netissä pää punaisena raivoava nimimerkki. Pitäisi olla parempi kuin muiden maiden euroviisuedustajat!

• Raataja2
        adikos kopos kirjoitti:

Ei pitäisi riittää, että euroviisuedustaja on parempi laulamaan kuin joku netissä pää punaisena raivoava nimimerkki. Pitäisi olla parempi kuin muiden maiden euroviisuedustajat!

Minä olen kuitenkin paikalla ja nautin tunnelmasta täysin rinnoin voitti kuka hyvänsä.

• mie vaa

Jos sinä (suomi24) et pidä Hannasta niin se ei tarkoita että euroviisuissa jäisi viimeiseksi. Jos sinä olisit siellä laulamassa, niin SINÄ jäisit viimeiseksi. Kyllä Hanna on parempi edustamaan Suomea kuin joku sinunlaisesi.

• mie vaa

Jos sinä (suomi24) et pidä Hannasta niin se ei tarkoita että euroviisuissa jäisi viimeiseksi. Jos sinä olisit siellä laulamassa, niin SINÄ jäisit viimeiseksi. Kyllä Hanna on parempi edustamaan Suomea kuin joku sinunlaisesi.

• jokuuu..

Mee vitsi ite laulamaan paremmin, kaikessa jännityksessä ja paniikissa. Tuu sen jälkeen vasta arvostelemaan !

• ...aiva...

...samaa mieltä

• näin on
        Olen positiivinen kirjoitti:

Se mitä sanoit Hannasta...oletkin ihan itse sitä!!!! todisteena on kirjoituksesi!!!

Hannalla on hyvä karisma ja hyvä biisi... Veikkaan että Hanna Pakarinen on kolmen parhaan joukossa lopputuloksessa.

ONNEA HANNALLE TÄNÄ ILTANA !!

Finlandee zero pöäng

viimeinen sija ja katkera palaaminen maanpinnalle.

Ei tuollaisella vollotuksella voi voittaa.
        Ja meillehän nauretaan jo nyt pitkin eurooppaa.
        Idols "tähti" edustaa suomea.

Minä soitin Hannan ekan kappaleen yhdelle ulkomaalaiselle kaverille (joka siis asuu ulkomailla) niin se kysyi että onko tuo laulaja jotenkin kipeä kun se noin vetää henkeä senojen välissä.
        Itsekkin olen samaa miettinyt kun olen kyseistä kappaletta kuunnellut.

• 2905
        Manta-55 kirjoitti:

Siellä joku tiukka pipo urputtaa, etkös kuunnellut muita, ihan p-stä kaikki.Kyllä Hanna pärjää, ei varmaankaan voita,mut kärjes on.

Samaa sontaa kuultiin vuosi sitten "ei Lordi pärjää" mistä helvetistä on tämä alemmuuden tunne tullut suomalaisiin. Tottakai Hanna pärjää, fiksu ja kaunis nainen, hyvällä kappaleella. Lopettakaa toi ainainen mollaaminen maamiehiänne kohtaan. Ei mitään saa jos ei yritä. Hävettää olla suomalainen, kun näyttää olevan niin, että suomalainen mollaa suomalaista.

• Onks niistä,,
        adikos kopos kirjoitti:

joku sitten parempi?
        Aletaan vaan järjestämään viisuja myös ensi vuodelle. Kyllä Hanna tyttö pärjää, mie oon sitä mieltä. Tuota ruotsipoppia on nyt viisuissa kuunneltu viime vuoteen asti, ei toimi enää.

• 2905 kirjoitti:

Samaa sontaa kuultiin vuosi sitten "ei Lordi pärjää" mistä helvetistä on tämä alemmuuden tunne tullut suomalaisiin. Tottakai Hanna pärjää, fiksu ja kaunis nainen, hyvällä kappaleella. Lopettakaa toi ainainen mollaaminen maamiehiänne kohtaan. Ei mitään saa jos ei yritä. Hävettää olla suomalainen, kun näyttää olevan niin, että suomalainen mollaa suomalaista.

Itse uskoin vankasti ja vahvasti että Lordi voittaa ja niin Lordi voittaa.

Nyt on vaan realistinen ote itsellä. Suomalainen Idols-kisan voittaja viisuissa edustamassa omaa maata?!?! Ei järki! Mahtava mahdollisuus Hannalle näyttää kyntensä, mutta epäonnistui onnettomalla piisillä. Olisi äijien kirjoittanut kunnon HEVI kappaleen, eikä mitää onnetonta pissis-teini-angsti kappaletta.

Minä ainaki annan Hannan olla ihan yksin ku niin raakasti sitä laulussa hoilaa...

• näin on kirjoitti:

Finlandee zero pöäng

viimeinen sija ja katkera palaaminen maanpinnalle.

Ei tuollaisella vollotuksella voi voittaa.
        Ja meillehän nauretaan jo nyt pitkin eurooppaa.
        Idols "tähti" edustaa suomea.

Minä soitin Hannan ekan kappaleen yhdelle ulkomaalaiselle kaverille (joka siis asuu ulkomailla) niin se kysyi että onko tuo laulaja jotenkin kipeä kun se noin vetää henkeä senojen välissä.
        Itsekkin olen samaa miettinyt kun olen kyseistä kappaletta kuunnellut.

..voittanut sen, ei todellakaan tarkoita sitä, ettei voisi olla laulajana yhtä hyvä kuin joku " tavallista" kautta levyttämään päässyt.

Ja onhan muistakin maista usein edustamassa ihmisiä, jotka ovat maassaan pinnalle nousseet jonkin kykyjenetsintäkilpailun kautta. Tuskin tänä vuonnakaan Hanna on Euroviisu-esittäjistä ainoa kykykilpailun kautta tunnetuksi tullut.:)

• hyvä Hanna
        2905 kirjoitti:

Ja hyvä Suomi!

• ikkrok
        Marianna kirjoitti:

Laulun sanat ovat huonot: ei sanoja ollenkaan ja melodia mitään sanomaton. Eivät muutkaan ole kovinkaan onnistuneita, muttei Suomi sittenkään sijoitu. Oma vika, mitäs äänestivät.

sitä äänesti kännyköillään Lol , toivon kuitenkin menestystä. aika vaatimaton on biisi, muijassa ei vikaa..

• Sonttis
        2905 kirjoitti:

Hanna pärjää ihan varmasti.En osaa sijoitusta arvat,mutta varmaan kymmenen parhaan joukossa on.Biisi ei samanlainen ku kaikki muut finaalibiisit niin eiköhän sillä jo pärjää

• Gozanderixteeni
        Seraphi kirjoitti:

Nyt on vaan realistinen ote itsellä. Suomalainen Idols-kisan voittaja viisuissa edustamassa omaa maata?!?! Ei järki! Mahtava mahdollisuus Hannalle näyttää kyntensä, mutta epäonnistui onnettomalla piisillä. Olisi äijien kirjoittanut kunnon HEVI kappaleen, eikä mitää onnetonta pissis-teini-angsti kappaletta.

Minä ainaki annan Hannan olla ihan yksin ku niin raakasti sitä laulussa hoilaa...

Jaa Lordiko oli sitten kunnon Heviä???
        Suurin osa viime vuonna Lordia äänestäneistä olivat lapsia tai lapsiperheiden vanhempia!!! (Tutkittu juttu) Sekin biisi oli aika kaukana kunnon Hevistä!
        Hannan biisi ihan yhtä "rankka" ainoa ero on se että Hanna laulaa kun Lordi taasen "Ärjyy"...

• muijassa vikaa
        ikkrok kirjoitti:

sitä äänesti kännyköillään Lol , toivon kuitenkin menestystä. aika vaatimaton on biisi, muijassa ei vikaa..

mutta sunlaisissa omien hävittäjäjoukoissa löytyy syyt ja seuraukset kaikenlaisille tappioille. Onneks ei kaikki lähdetä tollasella "anteksettäoonolemassa" -asenteella skaboihin. Koeta ryhdistäytyä.

• mie diggaan
        Sonttis kirjoitti:

Hanna pärjää ihan varmasti.En osaa sijoitusta arvat,mutta varmaan kymmenen parhaan joukossa on.Biisi ei samanlainen ku kaikki muut finaalibiisit niin eiköhän sillä jo pärjää

Hannaa, hän on kaunis ja oma ittensä, ei sorru halpishommiin eli diivailee, se on merkki hyvästä itsetunnosta, nääs.

• Apollo
        Seraphi kirjoitti:

Mitäs sontaa noi muut on...Haloo.
        Ja ehkä just tollaset toivookin jättävän rauhaan.
        Etukäteis pessimistit.

• paikalla ollut

turhia jännitellä. Olin eilen harjoituksissa ja kaikki meni Hannalta loistavasti. Hannalla oli hienot lavasteet, ehkä parhaimmat kaikista. Lordi on kaikista paras, aivan mahtava esitys ja upeat kuvat Lapista. Kyllä Suomi järjestää kaikista parhaimmat Euroviisut kautta aikain.

Tiedoksi vain paikalle menijöille, että meteli on niin korvia huumaavaa, että korvatulpat olisivat olleet paikallaan.

• Judi34

Tänään sen näkee 22.00 alkaen:)

• jfdjfjvkvjv

Miettikkääpäs nyt niitä toisin kappaleita ja esityksiä tiukkapipot. Kyllä Hannalla on hienot lavasteet ja kunnon biisi verrattuna muihin. Kärkeen päin mennään varmasti :)

• En äänestä

En takuulla suomea äänestä turkissa on kautta aikoje makee esitys kyllä ääneni menee sinne.Hanna mustine mekkoineen ja tylsyyttävänä saa mennä mihi pippuri kasvaa vai joko suomesta tuli musta maa lordin myötä?

• voi suomea äänestää

vaikka haluaisitkin, joten eikö ole hiukan turhaa selittää että en äänestä suomea?? Itsestäänselvyys ettet äänestä suomea kuten en minäkään vaikka haluaisinkin!

• samaa lordin

linjaa vedetään,olisivat nyt keksineet jo jotain muuta,ei se enää pure!
        Turkkia äänestän minäkin.
        Suomalaiset ajattelee,että mikä toimi viime vuonna,se toimii myös tänä vuonna,mutta se on toistoa.

• annamanna123
        samaa lordin kirjoitti:

Suomalaiset ajattelee,että mikä toimi viime vuonna,se toimii myös tänä vuonna,mutta se on toistoa.

hannan esityksessä on lordiinn verrattuna? Ei niin mitään! Ja mustiin pukeutuminen ei ole toistoa.

• Minttuu2
        samaa lordin kirjoitti:

Ei,niin suomella oli tosi kamala esitys sain hävetä maatani hui!

• Minttuu2
        voi suomea äänestää kirjoitti:

vaikka haluaisitkin, joten eikö ole hiukan turhaa selittää että en äänestä suomea?? Itsestäänselvyys ettet äänestä suomea kuten en minäkään vaikka haluaisinkin!

Toivon vaan ette,suomi pärjää!

• Mutta,,
        voi suomea äänestää kirjoitti:

minäpäs saankin, ja aion äänestää Hannaa! Terkkuja vaan Hannalle täältä swedulasta.

• euromission

no just... ei se mikään upee oo tod! olin eilen semifinaalissa paikan päällä......

• uudestaan..

Pistetään vain Lordi parin vuoden kuluttua uudelleen kisaan.

• mä vain

Muistatteko Sweet bändin?Pahasti matkittu biisi!

• m@ri
        mä vain kirjoitti:

historia toistaa itseään ruosilla on aina nmenestynyt euoviisuiisa ja niin taitaa nytkin käydä ,,

• voi veikata tulevan, kunhan odottelee ensin puoli vuosisataa, kunnes syntyy uusi "monsteri" Lordi 2, laitetaan se kisaan. Näin lähiaikoina aika mahdoton uskoa, kun itäblokin maita on noin paljon , ne syrjäyttää Suomen ja Euroopan.

• uuno t.
        mä vain kirjoitti:

ryysii Loordin & Hannan lehd.tilaisuuteen kutsumattomana, ei oo jäbällä mitään tajua hyvistä tavoista. Ja se homppelimaskeeraaja kulkee yötäpäivää perässä, et onks fleda ok ja ettei vaan hikipisarat näy käppänällä yhdessäkään fotossa, oijoijoi... jo on aikoihin eletty.

• ei pärjää

Liian ylpee ei osaa laulaa. 0 pistettä.

• sanokaa mun sanoneen

esitys on kaikessa korniudessaan katastrofi ja suomen ei tarvitse taas ensivuonna edustaa.

• ..olisi Suomella silti oikeus lähettää edustaja ensi vuoden mittelöihin. Ilmeisesti et siis ole seurannut kisoja ja sen sääntöihin tehtyjä muutoksia kovin tarkasti.

• concreator-67

Itse en henkilökohtaisesti jännitä suomen puolesta. Lähinnä kauhulla pelkään tilannetta, että ruotsi voittaa euroviisuut sekä lätkän MM kisat tänä keväänä. Voi luoja sitä aftonbladetin kiekumista jos näin kävisi

• Hmmm.......

Jhuu on se aika taas , kun olisi valittava vuoden Eurovisio kappale,,,,,,,,,hmm. Voi pyhä jysäys,,,,,Niin Suomelle tietysti toivoisi yhtä hyvää menestystä , kuin viime vuonna, mutta,,,Hmm, Suomi sijoittuu nyt sijalle 14, ja ensi vuoden osallistuminen on vain haave,,,Niin se on, mut Tsemppiä Hannalle kuitenkin ja toivottavasti sijoitus ei häntä masenna jatkossa,, Moikkelis..=o)

• on tänä vuonna

ehkä kuudennella sijalla jos hyvä tuuri käy.
      Mutta eihän se nyt ainakaan voita se on yks joka on varmaa.

• kans

, et Hanna on siinä sijoilla 5-7, parempia kappaleita/esityksiä on Virolla, Makedonialla, Serbialla, Ruotsilla, Venäjällä?, Moldovalla on muuten vielä huonompi kappale kuin meillä:), mutta kaunista naista on aina kiva katsella..Niin ja Liettuakin voisi pärjätä, lisäksi ei tiedä, vaikka Turkki tai Kreikka pärjäisivät hytkytyksillään pari näistä yllättäjämaista(nimiä tai biisejä ei kylläkään edes muista)saattaa yltää pitkällekin. No, tuossa taisi tulla vähän enemmän noita maita heh heh

• kaskim

Olisi ollut parempi, hannakin on ihan jees.
      Vaikea on veikata miten Hanna sijoittuu Hannan koko paketti aika hyvä. Mutta luulen kun on aika monta Itä-Blokin maata mukana niin kärkisijoitukset menee sinne, perinteiset Euroopan ovat jäämässä sivu osaan.

• Turhaan enää siitä jauhaa!!!!

Lovexilla muutenkin menee ihan hyvin euroopassa. Lordi oli sillein eriasia. Lovexin poijaat olisivat vain kärsineet euroviisu leimasta, mutta Hanna no kyllähän siltä tuli musiikkia, mutta jäi pahasti mm valitettavasti Ruiskun jalkoihin.

MUTTA! Trukkikuski on kolmen parhaan joukossa tänään!

• Hevimies666

no en kauheest pidä Pakarisest mut koska se on suomen edustaja nitäytyy sitä kannustaa.Veikkaan et se on kuudes

• vaikka oonkin suomalainen

Valitettavasti minun ei tarvitse tehdä kansalaivelvollisuutta ja kannustaa suomea koska en tahdo, eikä ole sota kyseessä. Kannatan Grotiaa mikä on suosikkini, henkeen ja vereen. Miksi minun pitäisi suosia suomalaista kun eiväthän nämä toisetkaan osta kotimaisia Pohjanmaan kalustetehtaiden sohvia vaan hakevat ne ruotsalaisesta kalusteliikkeesttä, tai mitä tahansa kenkiä, vaatteita... Hyvä kaikki Euroviisujen osallistujat, eri toten Georgia !

• siis mikä?
        vaikka oonkin suomalainen kirjoitti:

Valitettavasti minun ei tarvitse tehdä kansalaivelvollisuutta ja kannustaa suomea koska en tahdo, eikä ole sota kyseessä. Kannatan Grotiaa mikä on suosikkini, henkeen ja vereen. Miksi minun pitäisi suosia suomalaista kun eiväthän nämä toisetkaan osta kotimaisia Pohjanmaan kalustetehtaiden sohvia vaan hakevat ne ruotsalaisesta kalusteliikkeesttä, tai mitä tahansa kenkiä, vaatteita... Hyvä kaikki Euroviisujen osallistujat, eri toten Georgia !

Grotia?

• Realisti^^

Hanna saa vaan muutaman sääli pojon ruotsalaisilta.

• !!!!.....

Hannafanien ja muiden todellisuuspakoisten maailma romahtaa tänä iltana.

Semifinaalista oli todella vaikea päästä jatkoon.
      Semifinaalista selviytyi paras 41.7% finaaliin, eli 10 kappaletta. Loput 58.3% joutuivat katkerana karsiutumaan.
      Jos oletetaan, että suorien finalistin laulut ovat yhtä hyviä, niin tuo merkitsisi, että finaalissa on vain 5 karsinnasta selviytyneiden veroista kappaletta.
      Selviytyminen finaalissa 15 joukkoon, olisi siis yhtä kova suoritus, kuin semifinaalista jatkoon meno.

Semifinaalissa esiintymisellä yleisesti uskotaan olevan etua menestymisessä. Kymmenen joukoon finaalissa tulisi todennäköisyyden mukaan sijoittua 3.33 kpl suoraa finalistia ja 15 joukkoon kaikki 10 semifinaalista selvinnyttä.
      Viime vuonna kuitenkin kaikki semifinaalista selvinneet olivat finaalissa 12 parhaan joukossa!

Hannalta vievät ääniä ennenkaikkea
      Unkari
      http://www.youtube.com/watch?v=m8IzQDIN9Hw

ja Moldova, joka esiintyy parhaalla paikalla kilpailun viimeisenä.
      http://www.youtube.com/watch?v=sEgm7fuheP8&mode=related&search=

http://www.youtube.com/watch?v=N5WcZ357H9E
      Hannalle siis 15. sijakin olisi ihan hyvä saavutus, eikä mikään häpeä.
      Vedonlyöjien veikkaus 18. sija on kuitenkin todennäköisempi.
      Tsemppiä kuitenkin UPEALLE Hannalle SURKEALLA kappaleella!

• itelles

riisiapua, eläkä turhia turise. Jos ei päästä 10 joukkoon, niin ei tässä riisiapua tarvita, soon kato kaurapuuroo aamusta kuten normaalisti, että näin tuli häviö tai voitto. Suomalainen sisu jyllää.

• sakissa

Vedon paikka..

• :<)

Ai muka se voi voittaa??!! Ei. Me hävitään ylivoimaisesti, jos joku uskoo voittoon nii minä en silti usko!!>:( varma häviö..

• Illan odotus

Suomen sijoitus on 7. Tsemppiä Hanna!!

• Toivon, että tämän iltainen finaali on yhtä hyvin toteutettu kuin torstain semifinaali. Etukäteen pelkäsin, että mitähän tämänkin tapahtuman järjestämisestä tulee, mutta aivan loistavasti on kaikki tähän asti mennyt, jopa äänestysteknisellä puolella!

Uskon Hannan pärjäävän tänä iltana; oma veikkaukseni on, että hän tuo Suomelle sijan kymmenen parhaan joukosta. Eikä vain siksi, että isäntämaalle yleisesti ropisee pisteitä maasta kuin maasta! :D
      Toivon myös, että Hannalla on yllään jokin tilanteeseen sopivan tyylikäs asu!

• :O:O

Mitä HE######Ä oikein höriset ?? Hanna ei todellakaan pääse kymmenen parhaan joukkoon. hyvä jos saa edes yhden pisteen.

• :O:O kirjoitti:

Mitä HE######Ä oikein höriset ?? Hanna ei todellakaan pääse kymmenen parhaan joukkoon. hyvä jos saa edes yhden pisteen.

..kyllä se Hanna ainakin kaksi pistettä saa!*naurua*

Ja kyllä aina sen verran pitää oman maan edustajaan olla uskoa, ettei itse sitä ala mollaamaan.

• on varmaankin
        Lizzytah kirjoitti:

..kyllä se Hanna ainakin kaksi pistettä saa!*naurua*

Ja kyllä aina sen verran pitää oman maan edustajaan olla uskoa, ettei itse sitä ala mollaamaan.

yhtä hyvä kuin torstainen, sitä paitsi se on kuulemma eilen nauhoitettu varalta, että tänään tulisi jtn teknisiä ongelmia, kaikki hyvin, ja Suomea pitää kannustaa!! Hanna näyttää hyvältä!!

• on varmaankin kirjoitti:

yhtä hyvä kuin torstainen, sitä paitsi se on kuulemma eilen nauhoitettu varalta, että tänään tulisi jtn teknisiä ongelmia, kaikki hyvin, ja Suomea pitää kannustaa!! Hanna näyttää hyvältä!!

..että hyvin se menee! Hanna on aivan varmasti harjoitellut esityksen niin hyvin kuin mahdollista, ja tekee parhaansa.

Tulos on kiinni äänestäjistä; toivottavasti biisistä tykätään kovasti Suomen rajojen ulkopuolellakin!:)

• Janikaaa

Hanna saattaa pärjätä huonosti taikka voittaa vaikka koko kisan!Arvaamattomia esityksiä on tulossa ja jännitän iltaa.Toivottavasti Suomi pärjää kun on jo kerran tittelin vienyt.Oma suosikkini on silti vahvasti Turkki.

• baritoni1

viimeiseksi jää, laulu muistuttaaa känniläisen jorinaa, ei osaa lausuu,,,,,,,,,,,,,,

• ...-...

Kiva, että suo-suomessakin joskus tapahtuu jotain...mutta ei ny tollasesta hinttarijuhlasta pitäis numeroa tehdä.

• ]<

on se kumma miten hintit omii kohta kaikki jutut itselleen. Kohta varmaan lätkäkatsomatkin on täynnä pelkkiä hinttejä. Siinä lajissahan otetaan miestä :)

• OLET TODELLA

THE BEST, SANOKOOT NOI KATEELLISET MITÄ SYLKI SUUHUN TUO. OLET VETÄNYT POINTSIT HIMAAN JO NYT, SUOMI ON SAANUT PALJON HYVÄÄ MAINOSTA, KIITOS!

NIIN JA SIJOITUS, VEIKKAUKSENI SIJOISTA 1-5. JA JOS EIVÄT YMMÄRRÄ HYVÄN PÄÄLLE, NIIN NYT NÄHTIIN, MISTÄ ON SUOMALAISET NAISET/MIEHET TEHTY. RAUTAISIA TAHTOPERSOONIA, JOITA EI PIKKUASIAT KAADA. ON SE NIIN KOVAA NOILLE VELLIHOUSUILLE...

ONNEA JA MENESTYSTÄ!

TERKUIN SIRIUS

• Tsemppiä Hanna!!!

Oon samaa mieltä siitä et Hanna on hyvä ja karismaattinen artisti. Itse veikkaan sijoja 1-10
        Ei Suomella kuitenkaan yhtä hyviä mahiksia oo kuin viimeks mutta pidän peukut pystyssä Hannalle.

• varpaatkin
        Tsemppiä Hanna!!! kirjoitti:

Oon samaa mieltä siitä et Hanna on hyvä ja karismaattinen artisti. Itse veikkaan sijoja 1-10
        Ei Suomella kuitenkaan yhtä hyviä mahiksia oo kuin viimeks mutta pidän peukut pystyssä Hannalle.

pystyssä... jääkiekkomatsi osoitti, että taas voitettiin jo toinen iso maa, eheheee... Harjoituksen puutettako aiemmin, vaan nyt on itsevarmuus ainakin kohdallaan ja sillee (kiitos Loordin), jotenka ei ole Hannan syy jos ei pärjätä kymmenen parhaan joukkoon. Syy on niissä, jotka on kateita pikkufinlandialle, joka tuppaa pärjäilemään joka asiassa. On se niin katkeraa kalkkia häviäjille.

• Hanna Pakarinen

Euroviisut suomessa!!!!!!!
      Ihanaaa!Hanna Pakarinen esintyy!
      EUROVIISUT ON TÄNÄÄN!
      HANNA ON PARAS!

• peeloposti.com

surkeasti menee...en kehtaa katsoa sellasta ******!!!

• NoTiinaMoi

Mihin aikaan lähetys mahtaa tulla ??

• ...

euroviisut..kello:22.00-1.15

• Sofi@

moi Hanna ! ;) haluisin,että sä voittaisit euro viisus. oon kannustanut sua myös 2003 silloin olit paras kaikki muut oli ihan huonoi.

• TheArkIsTheBest

Ei Hanna ehkä iha neljänneks pääse.. Luulen että kymmenestä alaspäin. Ja kun kahtoo noita kaikkia kyselyjä että kuka voittaa nää kisat, nii huomaa väkisinkin että Ruotsi on ennakko suosikki. Omasta mielestäniki Ola Salo on paras. Niiden kappale on niin vauhdikas ja iloinen, vaikka ne onki matkinu sitä siitä toisesta kappaleesta, (en nyt muista nimeä). Semifinaaleissa äänestin seitsemää ja vain yksi niistä pääsi jatkoon. En muista maata, mutta kappale oli Lovepower. Seki on iha hyvä. Venäjälläki on iha menevä kipale, mutta ei se viisuja voita. Espanjan laulajilla on ulkonäköä ja kappaleki menee iha hyvänä discomusana. Serbialla on voimakas kappale, mutta en olisi koskaan kuvitellut, että pääsee finaaliin asti! Bulgarialla on taiteellinen, mutta ei uppoa minuun. Ukrainalla on iha hölmö, mutta silti niin ihanan hauska kappale.

Tsemppiä Suomi ja loputkin maat. Kukaan ei jää ainakaan minun musiikkimaullani viimeiseksi. Suomi teki oikean valinnan kun päästi Hannan viisuihin. Hannan uusi tyylikin on aika säväyttävä.

Illalla nähdään! ;)

P.s. Huomaa heti kun Lordi voitti, että jotkut maat, esim. Sveitsi, ottivat hirviö teeman viisukappaleeseen, ja useimmat ovat alkaneet pukeutua ihan "muodottomiksi", esim. Ukraina ja Tanska.

• Hanna voittaa

tuo ruotsipoppi ei toimi enää joten arkki ja Ola poika saa nyt vaan tyytyä ns, ei voittoon. Hanna pärjää, ja hyvin.

• VOITTOON!!

Täytyy kyllä sanoa, että tuo Pakarisen kappale erottuu noista muiden maiden "euroviisurenkutuksista" kyllä edukseen. Tätä taustaa vasten voisi olettaa, että Hanna menestyy suhtellisen kivasti, vielä kun ottaa huomioon, että isäntämaa saanee aina joitain sympatiapisteitä.

Hyvää Euroviisuiltaa kaikille! =)

• seikku

Hannahan sen kisan voittaa se on selvä ! Tosi upea kaunotar ja mikä ääni, kappale sopii Hannalle! Onnea vaan Hannalle luonnolliselle karjalan tytölle !

• lolan.

Hanna on paras....pääse ainakin 10 parhan joukon
      ...niin myös Ruotsi. Kiitti Lordi et järkäsitte
      viisut myös kerran meille.

• Sijoitus: 12

EI PÄRJÄÄ. HUONO KAPPALE.

• että pärjää...

mielestäni on väärä esittäjä ja laulu.. En usko, että pärjää ja on aivan sama...pärjää tai ei - se ei minun elämääni vaikuta, korkeintaa siihen, että laulajalla "nousee päähän" muukin kuin viina...
      No, mutta se on vain oma mielipiteeni joten sillä ei liene mitään merkitystä. En niin pitänyt edes juontajista...
      Liian "suomalaista" englantia - kuulosti todella karmivalta...liikaa kirjakielellä. Olisin toivonut puheen olevan paljon paljon rennompaa ja soljuvampaa.
      Enkä mä jotenkin siitä Jaanan pään ihmeellisistä "nykimisistä" mitenkään nauttinut..jotenkin tuli todella tukala olo katsellessani, ehkä liikaa yritystä? - Lavasteet ok.

• ..olen juontajien kielitaidosta ja englannin lausumisesta hieman eri linjoilla. Täytyy myöntää, että Jaanan englannin lausuminen oli ajoittain hieman hapuilevaa, mutta Mikko suoriutui tehtävästä virheettömän kuuloisella englannilla; ei häntä puheensa perusteella olisi suomalaiseksi uskonut. Lieneekö moiseen vaikuttanut hänen nuoruudessaan Kanadassa viettämänsä aika?

Ja kirjakielisyydestä..kyllähän moisessa ohjelmassa tulee pitkälti kirjakielessä pysytellä. Selkeämpää ja virallisempaa.

• VAIMOKE

JAA ETTÄ LAVASTEET SENTÄÄN HYVÄT

• sinä
        VAIMOKE kirjoitti:

JAA ETTÄ LAVASTEET SENTÄÄN HYVÄT

uskonut, että joku on erimieltä kanssasi ? Niinkö kenties ajattelet ? En osaa muuta sanoa, että toivottavasti olet tiennyt, että kaikesta voi olla erimieltä ja kaikki asiat ihminen "käsittelee", "kuulee", "näkee" omalla tavallaan. Miksi minun näkemys nyt noin sinua jurppii ? Eihän yhden ihmisen "vastarinta" nyt päivääsi pilannut ?

• sosinjos

saattaa tai en tiedä no jos kuitenkin voi olla ehkä että on no ei ihan varma mutta kyllä se laulaa tänään ja voi olla että onnistuuhan ne muutkin kuin vain hannakin on hyvännäköinen laulaja ja voittaa saattaa joku muukin jos niin käykö no sitä ei tiedä viellä voittaako kukaan hannaakin voi odottaa yllätys ken tietää.

• 8-12 pistettä

ja sijoitus kahdenkymmenen huitteilla.

• mutta sijoitus

aika hyvin hanskassa, eikös vain. Myöntäkää pois, että oikeassa olin.

• ellei loorat auta niin mikä...
        mutta sijoitus kirjoitti:

Ei sijoittunut Hanna parhaaseen AAA-luokkaan, jonka voi sitten keikkamyyjät ottaa huomioon Suomessakin. Ei taida olla kv-ovet neitokaiselle muutenkaan auenneet, eikä tämänkään esityksen tiimoilta, vai miten, vaikka kuinka AnttiT, Ellen ja Lordi hehkuttaisi Hannaa.

Kaikkea hyvää, jos joidenkin ryhmittymien kannatus riittää, jostain syystä, jota ei kai sitten pysty selittämään. Tukan väri ja asusteet ovat tosiaan viitanneet tiettyihin kuvioihin.

HIM ja APO jyrää maailmalla!

• vai antanut
        mutta sijoitus kirjoitti:

Hanskoja voi käyttää myös yhteen tarkoitukseen, anteeksi... tää kellonaika saa jo tällaista aikaiseksi.

Hanskat, käsineet vai rukkaset.

• Huono Kappale

Ääh!
      Niin sopimatonta että joku Pakarisen Hanna laulaa Amerikan malliin jotain enklantia...
      luuleekohan tämä nyt sitten olevansa "NU-Metallia"?
      Mitä lienee, mutta voittoon ei yllä!

• mievaan80

Hannassa ei oo mitään vikaa, mutta eiköhän se voittaja sieltä itäisestä Euroopasta löydy, loppujen lopuksi sillä biisillä ei taida olla edes suurta merkitystä.
        Jos Hanna jää 10 parhaan ulkopuolelle, ei Suomi varmaan pitkään aikaan selviä semifinaalista finaaliin, iahn sama mikä biisi siellä on mukana, sen voi jo päätellä tämän vuotisesta äänestyksestä.

• jp.

Voittaa ehdottomasti aitoudellaan ja suloisuudellaan:)

• down goes hanna

Ei pärjää ei. Liian laimea ja mitäänsanomaton tuo biisi jos vertaa esim juuri ruotsiin... ei täytä salia ja koreografia on mitä on... hyvä jos pääsee niin korkeelle et ens vuonna automaattisesti finaalipaikka

• **Sisar**

Hanna on todella HUONO Suomen edustaja.
      Kielitaidotonkin. Hanna raukka se luulee, että kielitaidottomuuden voi peittää huumorilla. (hänen huumorinsa????)
      Jeps, joku tuolla kirjoittikin, että takapuolen leveydellä voittaa.... olen samaa mieltä.

Hyvää on se, että nämä kisat ovat Suomessa ja Suomalaiset voivat näyttää osaamisensa maailmalle.
      Ja Suomalaisethan osaavat hommansa.

Mutt hei, kohta alkaa kiekko ja se on ziljoona kertaa jännittävämpää!
      Ihanaa Leijonat ihanaa!!!

• ..huomattavastikin (ensimmäinen kansainvälinen pressitilaisuus oli kovin nolo), mutta kyllä Hanna lähes poikkeuksetta laulunsa sanat ääntää oikein, joten.. lavalla hänen heikohko englannin puhetaitonsa ei haittaa.

• kiroo
        Lizzytah kirjoitti:

..huomattavastikin (ensimmäinen kansainvälinen pressitilaisuus oli kovin nolo), mutta kyllä Hanna lähes poikkeuksetta laulunsa sanat ääntää oikein, joten.. lavalla hänen heikohko englannin puhetaitonsa ei haittaa.

Siitä me suomalaiset luonnonlapset voimme olla rinta rottingilla, että se tyttö ainaski on opetellut kirosanansa perinteisellä tyylillä. Ärrät tulee sieltä ihanasti sorahtaen ja muutenkin intonaatio on selkeä. Katselin viihdeuutisia ja ihmettelin, että mitä sie tyttö oiken hööpötät, et oo muka ollut tehotreeneissä... niin sujuvasti tuli sanat ilman takeltelua. Hyvä Suomi!

• hanna

juu onhan se siistii et ne pidetää suamessa ny!veikkaan et pakarine on ainaki viiden joukossa..mut epäilen vahvasti et suami ei ainakaa tällä kertaa voita..ei nii et hanna huano ois mut kuitenkii.ite en tykkää hannan biiseist ollenkaa.mut seki on maku kysymys et mist musasta ketäkin tykkää.en kyllä mee voittajaakaa sanomaa,ku en oo ainottakaa esitystä nähny.

• mäty

SE EI VAIN OSAA LAULAA!!!!!!!!!!!!!!

• hanna on hyvä

Miten niin ei osaa? Se olis vissiin sun pitäny sitte mennä vetää se biisi. Tai sulla varmaan on itselläs siellä pöytälaatikossa joku parempi kappalekkin? Haloo. Hanna on mahtava.

• -marsku-

Olen aina katsonut Euroviisuja, se on vaan sellainen perinteeksi muodostunut tapa. Kyllä Hanna varmasti pisteitä tulee samaan, eihän ketään kehtaa olla antamatta viime vuoden voittajalle pisteitä, mutta ei Suomi peräkkäisiä Euroviisuja voita, varsinkaan tällaisella aika mitään sanomattomalla biisillä.Toivottavasti The Ark ei voita, Arkilla on paljon parempia biisejä kuin tämä Euroviisu kipale!! Olen vähän katkera ettei Montenegro päässyt finaaliin, mutta onneksi Georgia, Bulgaria, Turkki & Unkari pääsivät!

• ]<

ja huonoääninen esittäjä. Seksikäs asu voisi pelastaa jotain, mutta kun sekin on pielessä. Ei mitään toivoa.

• -marsku-

Asu ei tosiaan ole ei hieno... Mun mielestä Hanna yrittää olla liian rock.

• lolan

Tietysti Hanna pärjä yhtä hyvin kun joku muu.
      Lordi toi voiton suomen...hyvää niin....ja Hanna
      näytä et kyllä sekin pärjää...veikkan et 10 joukon
      se kyllä pääsee.
      Voitoa ei tarvitakan...se tulis vaan lian
      kallis Suomelle.

• Muusikko myös

Hei te kaikki jotka kritisoitte aina kaikkea ja valitatte kaikesta, menkää itse kokeilemaan ensi vuonna jos pääsisitte.

• dhhsef

Halosesta ei yhtään kommenttia, vaan ensivaaleihin mukaan vaan :)

• ..olen täysin samaa mieltä kanssasi.

Ihmisillä on aina jokin suuri tarve kritisoida tai haukkua muita ihmisiä. On sitten kyseessä jokin kilpailu tai vain ihan jokapäiväinen elämä.

Jos itse kokee olevansa toista parempi johonkin tehtävään, kannattaa yrittää tehdä jotain asian eteen, eikä esim. kadehtia tai haukkua ihmistä, joka on jo tähän asemaan päässyt.

• Onpas täällä raakaa mielipide sotaa.

Eiköhän nyt ihmiset oteta kunnioittava asenne toisten mielipiteisiin.

Ok. En tykkää Hannasta enkä toivo hänen voittavan, minussa pitäisi olla isänmaallisuutta ku kerra kauniissa Suomessa viisut heitetään. Mutta en vain tykkää kappaleesta ja laulajasta vaikka yrittäisin tykätä.

Se on ok jos joku hänestä tykkää. Kunhan emme nyt alkaisi toisia haukkumaan. Kunnioita toista niin sinuakin kunnioitetaa.

• ..ja niin pitääkin olla!

Ei oman maan edustajasta missään tapauksessa tarvitse väkipakolla pitää. Ja silloin täytyykin pitää kiinni omasta mielipiteestään, mutta ei haukkua kyseistä esitystä tms. maanrakoon, kuten useimmat ovat täällä tehneet :/

• arvostelija

KYLLÄ OLETTE HULLUJA SUOMALAISET- HANNA SAA VAIN SÄÄLIPISTEITÄ- MENKÖÖN VAIN AJAMAAN REKAAA - JÄTKÄ HANNA

• tuulispää79

Mikä teitä suomalaisia vaivaa kun ette osaa muuta kuin valittaa ja mollata toisia? Joku tuolla kommentoi jopa Hannan ulkonäöstä mikä on mielestä törkeätä? Oletteko rehellisesti sitä mieltä että vain laihat ihmiset saavat menestyä tai esiintyä julkisuudessa? Itse musiikin ammattilaisena olen sitä mieltä että Hanna osaa sekä laulaa että esiintyä, tuo kappale on ehkä sellaista tusinatavaraa mutta niin on kaikki muukin kyseisissä kisoissa. Hävetkää arvostelijat!!!

• ...omien haukkujia

tätähän on euroopan lehdissäkin ihmetelty, miksi suomalaiset haukkuvat omaansa, kun pitäisi uskoa ja kannustaa. Eikö se riitä, että ruotsin lehdissä parjataan kilpaa meitä. Kuinka kaikki on niin pielessä, että voi hellanlettas sentään. Samaa touhua kun mm-kisoissa. Kun ilmakin on niin huono ja liirum laarum. Älkää nyt hyvät ihmiset paskoko omaan pesään. Kaikki on todella mahtavaa ja Hanna on hyvä esiintyjä. Kaunis, karismaattinen ja vahva tulkitsija upean äänen kera. Eikä biisissäkään mitään vikaa ole. Mikä sunkin ongelmas on?

• tuulispää79 kirjoitti:

Mikä teitä suomalaisia vaivaa kun ette osaa muuta kuin valittaa ja mollata toisia? Joku tuolla kommentoi jopa Hannan ulkonäöstä mikä on mielestä törkeätä? Oletteko rehellisesti sitä mieltä että vain laihat ihmiset saavat menestyä tai esiintyä julkisuudessa? Itse musiikin ammattilaisena olen sitä mieltä että Hanna osaa sekä laulaa että esiintyä, tuo kappale on ehkä sellaista tusinatavaraa mutta niin on kaikki muukin kyseisissä kisoissa. Hävetkää arvostelijat!!!

Vaikka ei esityksestä tai esittäjästä itse pitäisikään, täytyykö sitä silmittömästi alkaa haukkumaan.

Oikeutettua on tuoda julki oma mielipiteensä, mutta se tulisi edes pyrkiä ilmaisemaan siten, ettei se loukkaisi asianomaista.

Kyllähän Hanna median myllerryksessä on varmasti oppinut jättämään haukut toisarvoiseen asemaan, mutta kuten mainitsit; nämä ovat tosiaan laulukilpailut, joten..ulkonäöllä ei tulisi olla sinänsä mitään merkitystä.

Toki, onhan aina mielekkäämpää seurata esitystä, jos laulaja on kaiken muun lisäksi vielä miellyttävän näköinenkin. Tässäkään asiassa ei mielestäni tänä vuonna ole mitään ongelmaa Suomen osalta; Hannahan on varsin kaunis nainen. Se, ettei hän ole anorektisen laiha, ei suinkaan tee hänestä rumaa -ei todellakaan!:)

• Sandra Mullock
        Lizzytah kirjoitti:

Vaikka ei esityksestä tai esittäjästä itse pitäisikään, täytyykö sitä silmittömästi alkaa haukkumaan.

Oikeutettua on tuoda julki oma mielipiteensä, mutta se tulisi edes pyrkiä ilmaisemaan siten, ettei se loukkaisi asianomaista.

Kyllähän Hanna median myllerryksessä on varmasti oppinut jättämään haukut toisarvoiseen asemaan, mutta kuten mainitsit; nämä ovat tosiaan laulukilpailut, joten..ulkonäöllä ei tulisi olla sinänsä mitään merkitystä.

Toki, onhan aina mielekkäämpää seurata esitystä, jos laulaja on kaiken muun lisäksi vielä miellyttävän näköinenkin. Tässäkään asiassa ei mielestäni tänä vuonna ole mitään ongelmaa Suomen osalta; Hannahan on varsin kaunis nainen. Se, ettei hän ole anorektisen laiha, ei suinkaan tee hänestä rumaa -ei todellakaan!:)

Siksi toisekseen kyllä nuo monen muun maan puolialastomat rimppakintut on jotenkin korneja. Hyvä vaan, jos joku siellä välissä on kohtalaisesti puettu ja normaalivartaloinen ;-)

• nannukka91

Hanna ei pärjää onhan se nyt snaomattakin selvää koska suomi ei voi mitenkään voittaa euroviisuja kaksi kertaa peräkkäin mutta tää on mun mielipide jokaisella on omansa.....

• kaikki hyvin

Hanna pärjää. Järjestelyt, kaikki kunnossa. Ilma on mitä parhain. Turhaa ruotsalaiset haukkuu. olin eilen paikanpäällä katsomassa finaalin harjoituksia. Hanna pääsee kyllä kymmenen parhaan joukkoon. Aivan varmasti.

• voittoon

kylla suomi sen taas voittaa.

ei saa kuvetellakkaan muuta kun voittoa suomeen TAAS.

• Nimetön

eli ei oo Hannallakaan eikä taustavoimilla suurtakaan väliä miten Lappenrannan tyttö näissä skaboissa pärjää. Ei kahta voittoa tule millään perän jälkeen eli veikkaan kolmanneksi. Tämä tuotantokoneisto hoitaa Hannaa nyt Euroopan markkinoille ja kaikki näkyvyys on nyt tärkeintä. Toivottavasti rahkeet kantaa ja musa uppoaa ulkomailla vielä paremmin kuin Suomessa. Ettekö ole yhtään ihmetelleet kun Hanna ei ole jokaisessa suomalaisessa mediassa koko ajan esillä eikä kaikilla silakkamarkkinoilla keikoilla. Kyllä tää paletti on laskelmoitu vuosiksi eteenpäin ja uskon ja toivon menestystä. t. lappeenrantalainen

• marjo89^^

eipä järjestäjä maa ole tainnut koskaan pisteíttä jäädä. suomelle yksi voitto oli huima saavutus. hanna nyt vain saa kolme minuuttia euroopan julkisuutta, joten hyvä niin. kymmenen parhaan joukkoon tullaan :)

• nicki3

suomi ja Hanna tekee kaikkensa mutta ei taida riittää

• adistar

niiiiiiiiiiiiiin just

• hannafan(ko)

ei hanna tuu pärjään! :/

• ilopike

hanna ei pärjää suomi on täynnä typeriä vouhottajia

• hanna.fani

kyllä Hanna on miljoona kertaa parempi kuin Ruotsi tai Irlanti. Hanna tulee varmasti ainakin 5 parhaan joukkoon. Haukkujat kuvaatte vaan itteenne kuinka tyhmiä ootte!

• 97r
        hanna.fani kirjoitti:

kyllä Hanna on miljoona kertaa parempi kuin Ruotsi tai Irlanti. Hanna tulee varmasti ainakin 5 parhaan joukkoon. Haukkujat kuvaatte vaan itteenne kuinka tyhmiä ootte!

Irlanti kilpailee suomen kanssa jäännössijoista. Ruotsi on sentään 10 joukossa..ehkä.
        Onko sulla masennuslääkkeet illaksi valmiina. Kannattais olla.

• ----=-=------

Hanna Pakarinen on sijalla viimeinen SUOMI HÄVIÄÄ Hanna pakarisen pitäiis olla erikoinen ja mieleen jäävä kuten lordi!!!!!!!!!!!!!
      hanna pakarnen unohtuu heti! huomenna kukaan ei muista hannaa!!

• suz1e

Hannan sijoitus on 11.

• gozanderixteeni

Hanna sijoilla 4-8
        Voittaja on Ukraina tai Valko-Venäjä

• uskon

... että Suomi & Hanna ei voita, mutta kova usko on että 5 parhaan joukossa on varmasti Hanna ON!

• että Hanna olisi 10 parhaan joukossa. Moldova voittaa tai Kreikka.

• Pitää

Luottaa, että Hanna sijoittuu. Nyt vain peukku hänelle pystyyn.
      Tsemppiä Hanna!!!

• jepulis

että kymmenes

• vaikkaus on

että Hanna sijoittuu noin kymmenenneksi. Eli sijoitus on 8 - 11.

Olisi todella hienoa jos hän pääsisi neljän parhaan joukkoon.

• ...

Hyvä esiintyjä on Pakarinen ja biisikin ihan jees, ei sitä tarvitse hävetä ollenkaan, mutta saas nähdä mihin asti Suomen rahkeet tänä vuonna riittää. Peukut pystyyn vaan!!

• Viisu-Fan

Valko-Venäjällä on kiva biisi ja söpö poika. Toivottavasti se tai ihan joku ylläri voittaa ja Ruotsi sais taas nenilleen. Ei sillä että biisi ois huono, mutta halooo. Niin leuhka jätkä, että vituttaa

• juuroviisu

Miten ihmisillä onkaan energiaa kiistellä netissä voittaako hanna vai ei ? senhän näkee sitten illalla, keskittäkää kaikki vain energianne siihen, että euroviisut järjestetään ensimmäisen ja ehkä viimeisenkin kerran SUOMESSA. Hanna jakaa mielipiteitä puolin ja toisin, ei kukaan voi olla täysin varma miten hanna menestyy. häviäminenkin on mahdollista, mutta myös voittokin. olihan lordikin yllätys. Mutta kävi miten kävi teidän, suomalaiset , pitäisi kannustaa omaa maatanne, olisi lavalla sitten vaikka maailman surkein laulaja! (en väitä nyt hannan olevan sitä)
        Mutta kysymys teille kuuluukin, mitä luulette, mikä on hannan paljon puhuttu yllätys tänään?

• voittaa voittaa

mitä nyt muutamia säälittäviä räpeltäjiä kuullu,
      ni kyl hannan pitäis voittaa..

• sittenkin saattaa

käydän niin, että Suomi huomataan uudelleen. Ei koskaan kannata ajatella, että "ei koskaan"...pitää sanoa: vieläkin me voitamme!
      Onhan tuo Suomen ottelu Venäjää vastaan siitä oiva osoitus. Tsemppiä omalle joukkueellemme sekä laulun, että jääkiekon merkeissä. Kulttuuria kumpikin!

• paskavvitut!

Se Hanna mittää voita! Ei siitä hyödy mitenkään!

• Viisufani30

Pahoin pelkään ettei Hannan biisillä pärjätä näissä kisoissa. Liian tasapaksu. Ukraina pärjää ja Valkovenäjä. Hannaa veikkaan 15 sija.

• satu.36

jaa et miks
      no ei tollasella kappaleella pärjätä

• oliko...

...Kojo parempi? Tai viulu-ukko?
        Ai mutta ettehän te niitä muista koska ette olleet syntyneetkään silloin...
        Tiesittekö muuten Euroviisujen olemassa olosta ennen Lordin voittoa....

Terv. vm 1962

• hyvä kpl

paikkaansa.Suomi on varmasti mukana ensivuonnakin ilman karsintoja.

• kuinka

ihanaa kun telkkarissa eräs mies totesi Hannasta kun oli katsonut harjoituksia että Hanna on ammattitaitoinen ja hyvä esiityjä ja koko spektaakkeli oli hyvä,,tuli niin suoraan sydämmestä koko homma et kaikki,veikkailut ja haukkumiset ja ivailut jätän omaan arvoon ja kiitti suomalaiselle miehelle joka KUNNIOITTI osaamista:)Pidän itsekkin Hannasta joka on tosi hyvä tyyppi eikä ole teeskentelelyllä pilattu eli ei ole "kusi" noussu päähän.

• Neahh
        oliko... kirjoitti:

...Kojo parempi? Tai viulu-ukko?
        Ai mutta ettehän te niitä muista koska ette olleet syntyneetkään silloin...
        Tiesittekö muuten Euroviisujen olemassa olosta ennen Lordin voittoa....

Terv. vm 1962

jos hanna OIKEASTI on viimeinen, minä lupaan heittäytyä kaivoon ja suolestaa itseni puusta roikkumaan.
        ja kyllähän Hannan kehnohkot riimit (myönnettäköön) aina silti voittaa perinteiset "I wanna sing about peace", tai "pylly vasten pyllyä pum pum."

• ei voita

Se taitaa olla Ruotsi joka voittaa!

• Jukka-x

Jos Lordin ennustukseen on luottaminen niin Hannanhan ei voi tulla huonommalle sijalle kuin 2. mutta toivon että se Lordin toinen mahdollinen veikkaus on lähempänä eli 1.

Onnea Hannalle ja koko Euroviisuilulle...

Ensivuonna osta liput kun Hanna tuo sen toisen kerran suomeen :)

• Liian optimistinen(ko?)

Itse veikkaan että Hanna pääsee ainakin viiden ehkä jopa kolmen kärkeen.

• white rabbit

Kyllä ehdottomasti! Hanna hevonen pärjää laukassa. OOn koko päivän kelannu että miten sen ravi hepan käy katkeeko siltä luu vai kallo ja turpa. Eurovisio ravi tulos hannan ROVIO voittoon. Hyvä että vero rahoja käytetään niin järkeviin kisoihin kuin laukka eurovisiot Hyvä hyvä hyvä...On se hienoa että ollaan euroopan ravi maa vaikka mä en poneista kauheesti pidä...saastaisia...hrr. Jysekettä korville antaa raippa ja urban tribe jah,s childrens never die.

• Hei haloo!

yhtä hyvin tietty kuin viime vuonna mut saadaan me paremmat pisteet ku 0..hei haloo!
      Tänä vuonna Turkki vie voiton!!

• pökö

eukonkanto- saappaanheitto-, kännykänheitto-, euroviisut-, kusiaispesässä istuminen...... ja ei ku lisää vaan samaa paskaa...

• ON TÄSSÄ:

SUOMI,UKRAINA,VENÄJÄ. VEIKKAA ETTÄ VENÄJÄ VOITTAA.SITTEN TULEE SUOMI JA SITTEN VENÄJÄ! OON AIVAN VARMA SIIT!

• musikisti

tuo kappale ei sovi hannalle oikein ja siinnä on risti riitaa esittäjän ja esitettävän kanssa..sen kuulin jo muunkin artistin tänään julkisesti sanovan ja samaa mieltä olen.

Hanna on hyvä artisti ja olen alusta lähtien Hannaa dikannut mutta tsemppiä Hannalle.

• Jeesus nasaretilainen

vitut hanna voita niin perseestä ja meille veronmaksajille tulee vaan kalliiksi kun suomi voittaa viisut... sais ite järkätä ne pippalot eikä meidän vero rahoilla juhlia... perkele

• vanda75

mitä turhaan siitä euroviisuista vatvotaan,kyllä sen sitten näkee joko,tai ei hanna pärjää.mä en itse aijo katsoa koko ohjelmaa,kun ottaa niin paljon päähän tätä hannan hullunmyllyä ja hannalla on kyllä varmaan paineita ihan tarpeeksi.sitten vielä hannan liikakiloista rutistaan,että tarvitsisi hannan laihduttaa se nyt on ihan täysin älytöntä,ettäkö hanna muka lihava no huh,huh se ei kyllä pidä paikkaansa.hanna voisi tehdä kunnialoukkaus valituksen.

• lpfgi

Luulempa että Hanna pärjää parhaaseen ryhmään...
      Hmm...Elikkäs veikkaisin 3 sija!!! =)

• ihan onneton

kappale

• kun OLashemale

astuu lavalle pylly kipeänä

• jm123

Innollahan tuota odottaa mikä illasta tulee.. Kyllä minä uskoisin että viiden parhaan joukkoon tullaan, mutta sitä ei voi kun odotella :) Illan jatkoja kaikille vaan!!

• eihän

taida niin käydä, koska Suomi on "isäntämaa", Hanna saa ns. bonus pisteitä mailta. Sanoisin että on ehkä sijalla 15.

• on just tätä!

Olemme kyllä niin alemmuudentuntoista sakkia, että ei tosikaan. Itse täällä jo kansalaiset lyttäävät oman maansa...ei me pärjätä...ei Hanna pärjää jne jne.Meistä puuttuu usko omaan kansaan kokonaan, uskomme enemmän muihin maihin, kuin omaamme.

• Arttu-poika

Niimpä!!

Mutta ko Hanna voittaa kirkkasti....ikävää muille maille viarahille!!

• kuule---

tuu lappeenrantaan siellä ei oo alenmuudentunnosta tietoakaan,myö suomalaiset ollaa hyvä kansa ja samalla tavalla ne spekuloi muutkin maat voitoilla ja häviöillä,,ja mitä hiton väliä sillä on mitä ruotsalaiset meistä sanoo ihan sama miulle ja monelle muulle syökööt sokerikakkua ja mantelimassaa ja ihailkoot kuningas perhettää mikä on hulluuden huippu aika ihmiset liput kädessä heilumassa tavalliseten ihmisten eessä ketkä on nimitetty kuningas perheeksi voi kamalaa,,,ja lopuksi Hanna voittaa ja Suomi jääkiekossa eli optimistiltä terkkuja

• Fanittajat

JEAAAA!!!

Toivottavasti Hanna voittaa tänään, vaikka Lordin saappaisiin astuminen on todella vaikeaa. Euroviisut ja Lordin voitto on parasta mitä meidän elämässä on tapahtunut ehkä koskaan. Tsemppiii

• örkki

hanna tulee olemaan 28. ja kaiken lisäks huumeissa

• tlgkdfg

Luulisin ehkä 5 koska no myönnän se luki aamulehdessä

• NOOBER

EI PÄRJÄÄ PASKARINEN

• Pohjan-Akka

Tosin en tiedä, mikä hannassa mättää, niin etten varsinaisesti fanita. Voi olla että olen niin pirun porvari akka, että ärsyttää kun joku kuuluu Halosen lakeijakuntaan. Mutta myönnän, ettei se tässä tapauksessa ole viisasta.

Hanna edustaa Suomea ja jännitän nyt sitten hänen puolestaan.

Ja onhan se niin, että niin paljon rupusakkia siellä on, että kyllä Hannan kappale on paremmalla puoliskolla. Ja se on tyylikäs esitys. En tykkää, että joku mauton persheen pyörittäjä edustais Suomi-Finlandiaa. Hanna ei ole sellainen, hän on ihan persoonallinen...ja silti kaunis.

Voisko Suomi sitten voittaa. Ehkä se sitten on "riski" äänestää Ruotsia : )

Häätyy hunteerata. Jos äänestäis sitä Ukrainaa sitten...tai jos ei äänestäisi ketään.

Hyvä Suomi, Nej-Hej Sverige.

• Mie vaan

Suomalaiset eivät ilmeisesti ole oppineet mitään. Ei tuollaisella valitusvirrellä pärjätä näissä kisoissa. Leave me alone.Voi vittu sentään. Kyllähän ihan varmasti äänestäjät jättävät rauhaan kun oikein pyydetään. Pitäisi olla paljon iloisempaa musiikkia kuin tuo. Kovalla asenteella iloista rallatusta. Se puree joka puolella. Uskokaa minua.
      Hanna on siellä sijoilla 20-24.
      Kyllä jämpti on niin.

• muikkari

veikkaan et 8

• hulluna Lordiin

Olin tänään Areenalla katsomassa koko ohjelman läpi, siis kenraaliharjoituksissa. Niin mahtavia valoefektejä ja tunnelmaa en ole eläissäni kokenut vaikka monta vuosikymmentä on jo kulunut.
      Hanna tulee pärjäämään hyvin, monet biisit olivat tosi surkeita mutta se ei tahtia haitannut, sainhan nauttia Lordin alkuesityksestä ja Hanna Pakarisen tyylikkäästä esiintymisestä. Muutama muukin maa oli ihan jees, mutta kyllä täällä Suomessa tosiaan osataan, kiitos sille joka on vastannut euroviisujen valopuolesta, parenpaa ei voisi kukaan toivoa....täysi kymppi!!!!!!

• vahva

Hannat pärjää aina!!!!
      Tsemppiä koitokseen, Hyvin menee!!!!!!

• äätzyy

10 Sija...

• Hanna fani xD
        äätzyy kirjoitti:

10 Sija...

Ei Hanna varmaan voita, mutta kyllä pääsee 10 parhaan joukkoon. Ja vaikka Hanna ei voittaisi hän on silti aina todella suosittu. Hanna on panostanut erittäin paljon euroviisuihin ja siksi kunnioitan häntä. Hanna on paras !!!!!

• Tunnelma latistuu

Toinen juontajista ahkeroi 7 päivää -lehden mainostajana vuosikaudet. Täysin väärä henkilö esiintymään juontotehtävissä.

• puhdasta maailmanpolitiikkaa

Nolla pistettä ja koskaan ei enää viisut Suomeen! Ei nykyisten eikä tulevien suku Polvien aikana! Etenkään kun - no ei kai sitten voi sanoa, jotten syytetä kunnianloukkauksesta, kun ei ainakaan asiantuntijat ole päässeet vaikuttamaan, kuka edustaa.

Ei vois vähempää... onneksi Suomei24 tarjoaa vaihtoehtoista ohjelmaa. Toivottavasti ainakin, etteivät kaikki istu telkun ääressä, tänään. Että tuki toimii.

• hanna 1826

Veikkaan, että parhaimillaan Hanna Pakarinen voi olla kympin sakissa. T: Hanna

• on ehdoton häviäjä kun on o...

Ihan sama, ei siis yhtään kiinnosta ja siksi roikun täällä.

Muuten numero 2, viittaisiko jotenkin Ahtisaaren Rakastan elämää -kampanjointiin? Tuli vaan mieleen...

• 0 pisteet odotettavissa

andy macoy on edes hannan parempi valinta.

• villinä tässä kuka Nyt halu...

Andyhan on ilmiö! Eikös se ole sen jonkun tv-uutistenlukijan poika, ai Nyt taitaa mennä väärään osoitteeseen...

Ja kuka nyt kotiin haluaisi ja taitaa sanoitus mennä yli hilseen taitaa olla niin suurta filosofiaa!

Kuka muistaa Ukrainan villit tanssit - ja kuka uskaltaa väittää jota kuta muuta villiksi.

• VIOLET57

Kuka tommoinen Andy on?

• tuhkimotarinat alas!

Sorry, Irlanti, ällö balladi - ei mitään erikoista - ei!, Valko-Venäjä no valkovenäläisiä en ole koskaan maistanut eikä mieskään ollut makuuni;

uh, onko kukaan täällä paikalla, vai onko pakko turvautua viisuihin.

Espanjan pojat on tietysti aivan omaa luokkaansa, senhän jokainen tietää, jokaiselle jotakin, vaikka imelää olikin. Eli Kakkonen! häviää, kun ihmiset protestoivat kaunista ulkonäköä, siirappia jne.

Ei mitenkään voi kannustaa Suomea, jos laulaja ei osaa... sorry! (sheriffit poistakoon ennen kuin tulee kunnian mikä syytös se nyt onkaan) kun ei osaa laulaa, niin ei osaa, sorry. Seksikkyyskin puree vain osaan miehiä, ei todellakaan kaikkiin.

I don't wanna go home! (käännös: en halua todellakaan mennä kotiin! elävänä tai kuolleena)

• näin meillä

Hannahan veti hienosti biisin.. en yhtään ihmettele jos euroviisu väki kokoontuu ensivuonakin suomessa..:) onnea hannalle

• no en nyt tiedä

oliko mikään hääppönen, aika jäykkänä törötti lavalla, ois voinu rokata enemmän. Näytti vähän pelsätyneeltä Katotaan kuinka käy

• odotin
        no en nyt tiedä kirjoitti:

oliko mikään hääppönen, aika jäykkänä törötti lavalla, ois voinu rokata enemmän. Näytti vähän pelsätyneeltä Katotaan kuinka käy

Kunnon moshausta, mutta eipä tullu. Pyöriköhän pitti ees?

• Kihti
        no en nyt tiedä kirjoitti:

Tosi hyvin veti Hanna! Mun mielestäni esitys sopi biisiin älyttömän hyvin, eihän tuollaista tuskabiisiä voi esittää iloisesti poukkoillen! Ja miten sitten olisi enemmän pitänyt rokata?

• uittu
        Kihti kirjoitti:

Tosi hyvin veti Hanna! Mun mielestäni esitys sopi biisiin älyttömän hyvin, eihän tuollaista tuskabiisiä voi esittää iloisesti poukkoillen! Ja miten sitten olisi enemmän pitänyt rokata?

moshausta tietenkin!

• jollybegood
        Kihti kirjoitti:

hyvinhän se meni!itseäki jännitti hannan puolesta!kyllä suomi saa hyvin pisteitä!

• HUPSIS

SIISTIÄ MEIDÄN HANNA!!!

• oli se

yllätys, että biisiin löytyi poweria, niin kuin minä ainakin toivoinkin. sikahyvä. hyvä hanna.

• rusi - tarviitko e.mail seu...

Ai, sillä lailla, 4:4 vai 5:4 vai 4:5. Numerot on tärkeitä, senhän me tiedämme.

No, mullakin on hyviä muistoja vanhoista musaopettajista (Musa on muuten kaupunginosa jossain Suomessa... vai onko, tietääkö kukaan).

P.S. Saako Suomen vankiloissa kaikki vangit katsoa euroviisuja, yhdessä muiden vankien kanssa, ja chattailla suomi24:ssa vapaasti omassa sellissään. Onko selleissä internet-yhteys ja jos on, pitääkö tuoda oma kannettava tai saako tuoda muunkin koneen. Saako vankikoppiin tuoda oman tv:n, onko joka vankikopissa tv-lupa,k uten sairaaloissa.

Thank-you.

• jujitsu

hannan olis pitänyt ryhtiä parantaa ja liikkua enemmän..

• Miimi

Miks hanna oli ihan kyttyrässä?? Ja seistä tönötti vaan? Näytti tosi pelästyneeltä ja jännittyneeltä.. Biisistäkin katos vähän poweri..

• näinonkyllä

Leppiniemi ja tämä lyhyt tipu hoitivat hommansa hyvin, mutta kyllä on erikoisia kappaleiota tarjola, jopa hannalla on mahiksia tässä joukossa

• hanuli1826

Mun veikkaus Hanna Pakarisen sioituksesta on, että jos hyvin käy niin Hanna voi olla parhaimillaan kymmenen parhaan joukossa.
      TSEMPPIÄ HANNALLE
      T: HANNA

• kitarat mulle

Ja seuraavaksi:

ketkä on valittu antamaan Suomen pisteitä? nimilista pitäisi julkistaa ja valintaperusteet. Ja valitsijat. Ja onko voinut hakea raatiih vai vain kutsusta. Ehtottomasti julkiseen tietoon, ei voi olla mikään salainen tieto, kuka edustaa Suomea.

Liettua: ei mitään säväyttävää, vaikka kitaraa vilautetaankin.

Ja sen puoleen, HannaP ei tosiaan osaa laulaa englanniksi, kun kuultiin jo ettei haastattelussakaan pärjännyt englanniksi. Ja laulun englantia sai suorastaan hävetä, terv, se olla on kehuttu LAAjaa sanavarastoa.

• Japatsi

oli Hannan englannis?? Kirjoittajan suomen kielen taitoa tässä kai saa hävetä; vai mitä tarkoittaa "terv, se olla on kehuttu LAAjaa sanavarastoa"??

Ja miksi yleensäkin pitää aina mollata suomalaisia, onko se niin että pitää jo varmuuden vuoksi haukkua jos sattuu ettei menestytä? Sitten jos kuitenkin menestytäänkin niin sitten ollaan että joo, mä kyllä olin heti sitä mieltä!

By the way, mitä tykkäätte The Arkista? Minä en juuri käsitä miksi siitä on niin kohkattu, mielestäni on "ihan hauska" (ja Ola Salo on tietty ilo silmälle), mutta ei mikään erikoinen.

• kamikaze33

Hyvin meni Hannun esitys, tsemppiä Hantta

• Dieseljannu

Komeasti veti. On taatusti voittajaehdokas, jos luonnonlait sallivat...

• oikeassa

Tähän astisista Hannan biisi on ollut paras. Ruotsin esitys oli pettymys. Mutta "kassotaan" millä mielellä Eurooppa on tänään. Paras esitys tuli ohjelman alussa, minäkin keski-ikäinen naisihminen kuulutan kovaan ääneen että Hard Rock Hallelujah...

• debyytit tai ei

Mutta kun luontohan harvoin sallii...

mitä sen tikanpojan kohtalosta sanotaankaan.

Saksa: ei mitään kommentoitavaa.
        Rukous: meidän - meneekö tääkin poliittiseksi - Me ja ... vai tätä ei sitten saakaan kommentodia tällä palstalla, kun herätyskeskustelut on toisen otsikon alla (onneksi - vaikka ei vara venettä kaada).

• 100 % upeaa!

Serbia: miksi on stailattu tuollaiseksi. Tehty ns. mies, vaikka on oikeasti nainen. Kauhean näköinen.

Miten juontajat voi sanoa tuollaista. Ihan OK (lue: on siis poliittista Suomen oloissa).

Ukraina: olet yliveto, huumoria sitä pitää olla, elämöässä. Haitari ihana.

Vaikka kaikki elementit on nähty aikaisemminkin, onhan tämä hyvä.

• näin se menee, makiata on!½ !

Saitte koukkuun. Kreikkahan on fantastinen, silkkaa fantasiaa, mies komea kuin kreikkalainen jumala vain voi olla, ja kappaleessa oli etnoa. Mutta tasaista poppiahan se oli.

193 cm. Ai, jaa, ettei kanna esitystä. Kokkeja tunnetaan muitakin!

Loppuarvio: V-u, huono.

• Ruotsi^

Loistava OLA! Ruotsi voittoon!!

• vittu..

mitä paskaa tuan olankin esitys oli...

• ....

Ruotsista vaan tulee parempia artisteja...

• ....
        .... kirjoitti:

ja bändejä...

• kuinka vaan
        .... kirjoitti:

Joo, hyvin on muistissa, ulkonäönkin suhteen, ja pitänee verestää kohta.

• kun on mennäkseen
        .... kirjoitti:

ja bändejä...

Sisäpiirin juttuja. Ne bändit. Ja bändärit.

• suomi - verbi: suomi!

Georgia: mitähän tässäkin kappaleessa sitten on. Pitäisi euroviisut lopettaa, jos tälläsita tasoa sinne lähetetään. Vai onko kyse jostain sopupelistä, että osallistuu sellaisia, jolla ei ole mahdollisuuksiakaan voittaa.

Nro 12, miksi on muuten arvottu nro 12.
      Ruotsihan on nyt niin hyvä - ja ruotsalaiset ovat jokainen kauniimpia kuin suomalaiset ja kohteliaampia, ja osaavat hurmata naiset! Kun flirttaavat vain sen verran, kon tarpeen... juuri sopivasti, oletteko koettaneet, jollette, kannattaa mennä Ruotsin laivalle (lue: piilomainontaa).

Tämä Arkin kappale vain on aivan surkea, kun sillä on muita todella hyviä kappaleita.

Tää on ihan p-ska, tää on hyvä, maut siis viahtelevat, muttei ole kaikkien mieleen, joten ei ole takuuvarma idoli.

P.S. Mulla oli hiukka eri väristä feikkivoidetta pari kesää sitten.

• huh-huh kaksonen

Krisse - vähän ihana!

Kuulut muuten niihin tv-naamoihin, joista ensin en pitänyt yhtään, mutta sitten tuli aivan kauhea addiktio! Lue: tämä on siis kehu.

Mutta en tietysti tiedä, kuinka kauan työ tyyli puree. Tai että pureeko lainkaan ulkomaille, mutta kohtahan siitäkin saadaan palautetta. Meinaan siitä tönkkö-tönkkö -englannista. Sopii varmaan komediaan, muttei kyllä työpaikalle... Suomessa... antamaan kuvaa suomalaisten kielitaidosta, josta voisi antaa tietysti näytteitä, täytyy varmaan turvautua Sokko-hommiin, jos ei muuten ala tilanne petraantua. Ymmärsitkö jo (paikalliset)?

P.S. Miten sun taikurimiehees sai yhteyden, onks se vielä vapaa tai tuliks se koskaan vapaaks, meinaan taikatemput kyllä kiinnostais tosi kovasti.

• ne neljä miästä

Ranska: p-ska. Sorry.

Latvia: miksi J-ger kannattaa, ennakkomainintaa.
      Italiataksi.

Tämähän on tietysti yliveto. Ei vaineskaan, Valkoinen ruusu: ihan tavallinen, ei tosiaankaan yllätä - miten kukaan voisi kuvitellakaan. Ihan tavallinen, ei siinä valkoiset ruusut ja silinterit auta. Ei laulu siitä kiinni ole.

• taitaa1

ukraina viedä tämän vuoden viisut!

• no ei nyt oikeen

Ihanaa, juontajat, ihanaa, onkos se se ihana Heikki kuitenkin juontokopissa ja Mikko sulosilmineen lavalla. Ei tosin Heikin silmät yhtään sille hävii.

Jo vaikeaksi menee. Enpä tiedä tässä vaiheessa, voiko ketään äänestää.

Onko Euroviisut muuten aina äitienpäivän aattona, ja suomalaisuuden päivänä vai mikä lapsettomuuden päivä sen tänään 12.5. muuten on=? Onko kellään aavistustakoon, liputettiinko tänään euroviisujen takia (huom. mennyt aikamuoto, aurinko on laskenut, mutta nousee taas huomenaamulla, joka Suomen kunnasa - ei kun Kunanssa vaan Kunnassa, ei ole vielä kaaos, ei kun kaamos).

Edellinen maa - en ees muista, ennen Saksa, voi Saksa minkä teit, eihän tämä nyt pure.

Voi teitä, jazz on niin vaikeasti tajuttavaa, että miten sellaista voidaan. Sopii tosin sanoitukseen, siinä mielessä, että jos naisetkin ovat vaikeasti tajuttavia.

• Susi-hukat

Ei siis voi mitään, Ukraina ei tarvinnut edes käännöstä, niin kansainvälistä on tanssin kieli.

Jollei tämä, niin mikä olisi siis saanut hyvälle tuulelle.

Britit: mihis se Bryan Lautta on unohdfettu.
      Musta klippu: oi oi. Onko tarkoitus antaa voitto toisille, 007-teema koreografissa, joskus käytetty puree, toisinaan sitten taas ei. Uhh. Ilmeisesti luovutusvoitto. Ei yhtään mitään sanottavaa, tästä.

• .............

tuli sitten tuplajuhlat ... euroviisu voitto ja jääkiakon maailman mestaruus !!! on se vaan hianoo olla SUAMALAINE !!!!!!!!!!!!!

• etno-osuus toteutettu

Brittien... saisi jatkua tietysti. Ovathan se aivan ilmiömäisiä.

Mitenköhän käy, kun Sveitsi varasti Romanialta vampyyriteeman. Tämähän on hyvä. Hyvä komppi. Kiihtyy loppua kohti. Olen olen käynyt Romaniassa, ovat niin kaunista ja köyhää kansaa, ankat kävelee raitilla.

Ihan hyvä, kun kuunteli, muttei katsonut (tarpeetonta kaikki rekvisiitta, pelkkä yksinkertainen esitys olisi purrut). Tulee tietysti mieleen Boleron kiihtyvä rytmi.

Upea! Kansalliset ominaispiireet kunnoitettu. Äijä-ryhmä siis.

• uusi Nightwishin solisti va...

Romania: ei voisi vaatia yhtään enempää, oli aivan todella parasta mihin pääsi eikä yhtään parempaan pitäisikään päästä.

Bulgaria, ruusujen maa näin äitienpäivän aattona, oisko enää vertauskuvallisempaa. Etniset

• AAA123rytrytr

Enää 3 maata ja Hanna on ollu paras!

• Hitlerin viikset

Odotan mielenkiinnolla, saako tämä onneton Pakarinen ensimmäistäkään pistettä. Taitaa Suomi palata tutuille ja turvallisille nul points -linjoille.

• uskota

kyllä. Eiköhän Hanna kympin sakissa ole.

• usko tota

kyllä. Eiköhän Hanna kympin sakissa ole.

• herras jestas

Ja miksiköhän Hannaa esityksen jälkeen itkettää. Outo reaktio. Ennemminkin pitäisi värisyttää, kun jännitys purkautuu.

Ei mua ainakaan itketä, vaikka kaikki on menetetty! Itkeä kannattaa korrrkeintaan vain rakkauden tähären.

Turkki: nykyisin maksetaan senttejä, eikä pennejä (taivaasta). Eikä ees senttejä, vaan viisiä sellaisia.

Ei oikeen.

• gtrew

sitä hannaa olis ihana pistellä takaa päin,sen tissit hölskyis ihanasti!

• lyhyet katkelmat

Kenen vaan hölskyy... jos on jotain mitä hölskyttää, kaikillahan sen ole :)

Joten tulkitaan kuitenkin niin, että sulla kohdistuu kutakuinkin Hannaan eikä ylipäätään sieltä suunnasta. Saako julkkikselle muuten ehdotella julkisesti. Miksei saisi. Kai ne sitä odottaakin, että adrenaliini nousee. Muuten voisi mennä ura ihan metsään.

Jospa lähettäisit fanipostia - suoraan Hannalle! Voipi olla, että levy-yhtiö vaikka järjestäisi jonkun fanitapaamisen tai jotain sen suuntaista.

• aatokset sulle

Armenia: romantiikkaa tihkuu, tosi on. Totta puhuivat juontajat. Muttei silti saa kyyneliä silmiin, kuten jotkut kappaleet, ei näissä viisuissa tosin. Ehkä sitten myöhemmin.

Ihan tavallinen.

• buff

veikkaan 10 parhaan joukkoo

• ei kai

Moldova:

Kiitos, sheriffit ja osallistujat. Vaikken lukenutkaan välikommentteja.

Tnä vuonna ei herätä suuria intohimoja, kunhan nyt vaan HannaP ei sijoittuisi, koska ei tosiaan osaa laulaa, anteeksi nyt ensimmäisen suomalaisen idolsin valinneet tuomarit (ja jos loukkaa niin ylläpito poistakoon edelleen ettei tule sitten sanomista jälkikäteen).

• urtbay

kaksintaistelu voitosta moldovan sukkahousumissi vs meidän Hanna...

• houkuteltiin taas turhaan k...

Ukraina on paras!

No, onhan tää siis poliitista... meiän Hanna, ei oo ainakaan mun, vaikka oon suomalainen, en omista siitä yhtään osuutta, saati saa levymyynnistä rahnaa.

Teiän Hannahan se! Suomi on kahtiajakautunut: teinä Hanna ja meiän ne, jotka osaa laulaa ja joille on sävelletty jotain kunnollista.

Eikä tääkään oo ylläri, ei mua niin vaan ylltäetä, vaikka Hanna lupasi.

• koekäytetty on, hyvin kohte...

Ja oliko muka Joulupukki jokin yllätys. Ei ollut, sorry.

Mutta ihan hyvä, koska Joulupukkihan on suomalainen. Ja se pitäisi tehdä selväksi koko maailmalle. Ei ruotsalaiset saa sitä omia.

• ei myös toteuta lupauksia

Täytyy silti sanoa, että HannaP on karismaattinen näiden muiden surkimusten joukossa, joten vertailu ei ole oikein reilua.

Joten ehkä se voitto tulee taas Suomeen. Olisihan sen jotain, jonka muistaa. Kaksoisvoitto Suomeen. Se olisi ainoa yllästys, joka voisi yllättää.

Koska: Hanna lupasi yllätyksen ja kysyn vaan, että ei sitä ainakaan esityksessä nähty.

Joten?

• Pohj.

netin kautta Hannaa?

• schitzo kombinaat

Kävi viisuissa miten tahansa, Hanna veti biisinsä hyvin. Onnea hänelle ( toivotaan parasta)

• jäljellä siis, kuten luvattiin

Kävi, kävi - kenelle kellot käyvät! Ei meidän tarvitse Hannan puolesta toivoa mitään, jos emme pidä hänen laulustaan ja olemme sitä mieltä, ettei hän ole edes hyvä Suomen edustaja lukuun ottamatta sitä, että kanssakilpailijat olivat nyt niin huonoja, että jos voittaa niin voittaa ilman omia ansioitaan.

Oletko se sinä, joka kehuu, että aina skitsot yksinolon voittaa.

• Nyt ottaa pattiin

Voi prkl! Nyt vasta huomasin että analogiselta kanavalta kattoen olisin kuullut myös selostajien kommentit, siis Heikin ja Ellenin! Digipuolella ei kuulunut sanan sanaa! Harmittaa ankarasti!!

• vain ja ainoastaan
        Nyt ottaa pattiin kirjoitti:

Voi prkl! Nyt vasta huomasin että analogiselta kanavalta kattoen olisin kuullut myös selostajien kommentit, siis Heikin ja Ellenin! Digipuolella ei kuulunut sanan sanaa! Harmittaa ankarasti!!

ellei se ylläri sitten vielä tule.

• elämä palaa: siis palaa tak...

Apo: oli tosiaan hyvä. Ei huomautettavaa ohjauksesta Minna Vainikaiselle.

• OIS SALEE
        vain ja ainoastaan kirjoitti:

ellei se ylläri sitten vielä tule.

VOITTANU JOS OIS OSALLISTUNU!! APO, VITUT HANNASTA!!!!!!!!!!!

• ei me nyt dvd:nä osteta sen...

Ymmärtääkö Eurooppa, että Krisse vitsailee huonolla artikulaatiolla. Meinaan, eri maiden huumorintaju on niin erilainen.

• voi voi

We are not ready!

• schitzo kombinaat
        jäljellä siis, kuten luvattiin kirjoitti:

Kävi, kävi - kenelle kellot käyvät! Ei meidän tarvitse Hannan puolesta toivoa mitään, jos emme pidä hänen laulustaan ja olemme sitä mieltä, ettei hän ole edes hyvä Suomen edustaja lukuun ottamatta sitä, että kanssakilpailijat olivat nyt niin huonoja, että jos voittaa niin voittaa ilman omia ansioitaan.

Oletko se sinä, joka kehuu, että aina skitsot yksinolon voittaa.

Pakkohan ei ole pitää mistään muusta kuin omasta navastaan. Toivon silti että Suomen biisi/Hanna menestyy, onhan näitä "finland zero point " kuvioita nähty jo ihan riittävästi.

Ja se olen juuri minä, joka kehuu että schitzot aina yksinolon voittaa, siinä olet olet oikeassa, ten points for you.

• Hana-hana
        OIS SALEE kirjoitti:

Apoc olisi tosiaan ollut varma voittaja! Mutta voittaa nyt varmasti. Enemmän kuin kukaan muu. Jollei, niin on maailmankirjat sekaisin.

Mutta jos tällä ei rahahanat aukea niin ei sitten millään. Vaikka ei se raha tärkeä olekaan, mutta pääsy maailmaa valloittamaan, jos niin haluaa.

Siis, jos Venäjä voittaa, herrajumala, sulavääryys, ei sekään ole silti yllätys, kompensoi varmaan jääkiekkohäviötä, sitten myöhemmin tänään.

• pisteet penkin alle
        OIS SALEE kirjoitti:

Mutta miksi Apoa ei siis kutsuttu ja sille tehty tilaustyönä sävellys. Tässä kai kuultiin joku uusikin, se eka, joka oli hyvä. Jossitella saa, muttei varmaan Apo kieltäytynyt kunniasta.

Joskus ei pääse osallistumaan, kun itsensä etua ajavat huolehtivat siitä, että ne pääsevät edustamaan. Tähän aikaan yöstä menee jo totuuksiksi.

Ei sillä ole mitään väliä, johtaako Suomi Ruotsia, koska Ruotsi on kaikessa parempi, ainakin vapaamielisyydessä.

• maa'am ja maanantai on toiv...
        OIS SALEE kirjoitti:

Juontajakullat: miten tästä voisi tulla jännittävä ilta, kun se Hannan lupaama yllätys jäi siis suuriksi sanoiksi. Voivatko julkkikset tuolla tavoin höynäyttää. Joku sakko? vai ovatko toimittajat tulkinneet sanoja vain taas kerran löyhästi.

• v:lta 2002 54000 ihmistä
        OIS SALEE kirjoitti:

Jos noin tuumit, ehdotan suoraa yhteydenottoa levy-yhtiöön, kuten sanottu, ehkä jotain tuon suuntaista voisi Hanna lupaillakin (ylläpito: poistakaa viesti heti, jollei toisen psta voi lupailla, myydä tai ostaa).

Eikös media ole jo saanut selville, kenen kanssa se kulkee.

Herrajumala - Ankara voi vielä pelastaa tilanteen.

• Jaakko
        voi voi kirjoitti:

We are not ready!

hahaa, säälipisteitä pari!!!

• Rouki
        voi voi kirjoitti:

We are not ready!

Ei transuhanna pärjänny!!!

• Tony
        Jaakko kirjoitti:

hävitään jopa ruotsille..

• lol lommot tot
        OIS SALEE kirjoitti:

Jos Serbia voittaa, niin en kaho enää viisua ikunas, tosin en nytkään. Ei tää nyt mikään uskonnoll. kisa ole (pitäisikö jatkossa sananvapautta rajoittaa - anteeksi, eihän näin saa sanoa).

Tietynvärisiä aavistuksia on jo ensi vuoden kisapaikasta.

• grrr!
        Jaakko kirjoitti:

Jaakko ja Tony. Olette ihania, muttette tekään yllätä. Siis uskotteko edelleen Hannaan, eikö uran pitäisi olla loppu tyhjistä lupauksista, ylläreitä joita ei näy ei kuulu.

• Midian`
        Jaakko kirjoitti:

ai meijä idoli! =))
        missä vika kun pullukka hanna ei saa pisteitä..
        tämä oli tiedettävissä.. suomi on metallin maa ei purkka popin :P

• ja mistä hyvästä
        Jaakko kirjoitti:

ja miten tulevana vuotena.

Sääli on melko erilainen tunne kuin empatia, psykopaatit taitaa kohdentaa sääliä urheihinsa, jotta niiden tunnetaso nousee. Ei se muuten.

Mutta en mä sitä tarkota, että sä olisit p-paatti. Niitäkin silti varmaan tarvitaan.

• eikö 1
        Jaakko kirjoitti:

piste olisi mojovampi, sitä sopii sitten jaella ensi vuonna.

• Midi

Kai se nyt selvä on että meidän pullukka hanna ei pärjää kun raukka ei osaa laulaa.. :)
      ohan se paskaa musaa kaikki tyynni :)
      ei mitään uutta tämä oli odotettavissa/tiedettävissä..

• ei tää lohuta

Saako tällä palstalla sanoa Pulskaksi (huom. sheriffi), eikös se oo aika loukkaavaa!

Vaikka minusta on hyvä, kun on jostain josta ottaa kiinni. Ei oo miehet valittanu, päinvastoin... Eikös se Hannan ongelma ole ihan toinen, kun ei ole niitä kaaria, tarpeeksi, sillai naismaisesti. Jollain erityisruokavaliolla varmaan pystyy ohittamaan geenit ja sijoittamaan kilot sinne, mihin halutaan.

Säälipisteet on säälittäviä.

• ei kuulu lempikappaleisiini

Selvähän tämä pläkki nyt on: optikot ovat valinneet Serbian voittajaksi, jotta tietty silmälasimalli kohahtaa myyntilistan kärkeen.

Mutta ei tämäkään ole yllätys, osoittaa vaan huonoa silmälasimakua ja -muotia! Eli Hanna petti yllätyksellä lupailemallaan.

Kenenkään ei kannata kuvitella, että silmälasimuoti sopisi heille.

Taitaa olla sponsoroidut rillit! Oi miksi - ihmisille puetaan silmälasikehyksiä, jotka eivät sovi heille.

Suomi sai
        pisteitä.

Kiitos oikein paljon (lue: than-you very much).

• ihan ali-mahtava

palstan sheriffi on ollut aika hiljainen: profiilissaan lupailee että chattailemisiin.. mittee tämä meinaa, palaa alkuun vai?

Krisse: kauheaa sanoa, että minun täytyy nyt mennä. Aivan kauhea ilmaisu, vaikka ehkei suomeksi tarkoita samaa kuin euroviisujuonnossa. Vaikka menisi juhlimaan, häviötä.

Joo, yksityisbileet olisi poikaa!

• Kiukkuinen mies

koko ohjelman, Hanna oli täysin kipsissä ja Krisse kanamaisempi kuin koskaan ennen.
      Voi paskat.

• sdgse54

nälvivät esiintyjiä, mielestäni sellanen ei ollut korektia, varsinkaan kun suomi oli isäntämaana!

• Suomi joo

Ihme ku ei Suomi saa pisteitä. Nooh. pitää aina muistella viimevuotista esitytstä ja kaikkien aikojen pistesaalista :).. Hyvä Suomi! :)

• turha koko euroviisut

Turhat koko euroviisut,mitä merkitystä?

• jaha taas

lepsolle serbiastta 12 pistettä jopa suomessta

hävettävää

• naapurimaa

sitä saa mitä tilaa!

Mutta voi vit... sano vatanen!

Ja krisselle tekoälyä hiusten värjäyksellä!

Aika juusto koko ohjelma!

• mitä tilasitte

Samaa mieltä - suomalaiset saivat mitä tilasivat.

Onneksi Mikko Leppilampi on kuitenkin hoitanut homman täydellisesti - kehuivat häntä useiden maiden taholta:-)

• harvoille ja valituille
        mitä tilasitte kirjoitti:

Samaa mieltä - suomalaiset saivat mitä tilasivat.

Onneksi Mikko Leppilampi on kuitenkin hoitanut homman täydellisesti - kehuivat häntä useiden maiden taholta:-)

Ai, että sitä saa mitä tilaa!

Kaikki suomalaiset sananparret eivä ainakaan kannusta - työntekoon.

• PAKARINEN ON SILTI PERSEESTÄ

KYLLÄ JOKAINEN PISTE ON VOITETTU! ENPÄ OLIS USKONUT, ETTÄ TULEE YHTÄÄN!! TOHON EI PYSTYNYT SILLANPÄÄ. MIEHEKÄS NAINEN NÄHTÄVÄSTI PÄIVITTÄÄ NAISELLISEN MIEHEN......

• ei ole maailmassa mitään

Kiitos - eipä tarvitse mennä töihin maanantaina, kun Serbia voitti. Kiitti - mulle riitti, mutta eihän sekään ole yllätys.

• Pink_Tigris

Suomi tällä kertaa, mutta jospa ensi vuosi menisi paremmin.

• ja oranssi-musta

Niin, mihin ne tiikerit raidoistaan... mutten taida uskoa ikääsi...

Ja Hannan yllätykset siis jäivät puheenparreksi, joten eikös katsojille pitäisi saada jotain hyvitystä.

• JurPPaiuiuiu

Ei mene. Tää olikin sitten viimenen kerta kun Suomi pääsi finaaliin asti. Sanokaa mitä sanotte mutta tää on totuus...

• Pink_Tigris
        ja oranssi-musta kirjoitti:

Niin, mihin ne tiikerit raidoistaan... mutten taida uskoa ikääsi...

Ja Hannan yllätykset siis jäivät puheenparreksi, joten eikös katsojille pitäisi saada jotain hyvitystä.

iässä on sellaista jota ei usko? Olen 20-vuotias eikä minun tarvitse sinulle sitä todistella. =)

• Pink_Tigris
        JurPPaiuiuiu kirjoitti:

Ei mene. Tää olikin sitten viimenen kerta kun Suomi pääsi finaaliin asti. Sanokaa mitä sanotte mutta tää on totuus...

totuus. Kaikki riippuu kuitenkin siitä kenet Suomi valitsee ensi vuonna edustajakseen ja millaisen kappaleen esittää.

• sinkku
        Pink_Tigris kirjoitti:

iässä on sellaista jota ei usko? Olen 20-vuotias eikä minun tarvitse sinulle sitä todistella. =)

No ei se mitään. Tiedän sitten, etten kutsu rehveille. Muuten olisit ollut kiinnostava, mutta ikä ei iske, sukupuolta nyt tarkemmin analysoimatta.

• ratkesi jo 10 v. sitten

v. 1996 - eikö ole yllätys, hengelliset kisat sitten jatkossa eri sarjaan (jollei loukkaa ketään).

• AMDIGJDHBUGHADGJODSJFDDSG

MIKS VITUSSA PITI MENNÄ LAITTAAN HANURI LAULAAN !? MIKS EI SAMAN TIEN JOTAKIN PAREMPAA LAULAJAA...TAI LAULAJASTA TIIÄ MUT LAULUN OLIS VOINU PERKELE VAIHTAA...JA NY SAATANAN SARBIA VOITTI...VITUT NIILLE... !

• jessööööör
        AMDIGJDHBUGHADGJODSJFDDSG kirjoitti:

MIKS VITUSSA PITI MENNÄ LAITTAAN HANURI LAULAAN !? MIKS EI SAMAN TIEN JOTAKIN PAREMPAA LAULAJAA...TAI LAULAJASTA TIIÄ MUT LAULUN OLIS VOINU PERKELE VAIHTAA...JA NY SAATANAN SARBIA VOITTI...VITUT NIILLE... !

ja mitä v***** se krisse sielä teki ennemmin vaikka mikko alatalo kerpeles

• manserokkaa äitienpäiväksi
        jessööööör kirjoitti:

Oot muuten oikeassa - MikkoA olisi selkeästi suomalaiskansallisempi! Ehkä sitten ensi vuonna.

• muuten olis kyllä
        jessööööör kirjoitti:

Puhuuko MikkoA myös kielillä, siis laulaa enkuksi (paremmin kuin HannaP)? Voit ihan itekin kommentoida, nimimerkillä.
        - Olisi muuten vaadittava kansanedustajilta kielinäyte. Muutenkin on kyllä tuo demokratia aika arveluttavaa, miten pystyy päättämään ja tietämään kaikista asioista, kun erityisavustajiakaan ei ole kaikilla tai avustus voi olla valikoivaa. MikkoA:lla riittää rahkeet, mutta miten muilla.

• Suomi vajoaa

Saatanan suttura Krisse kun pilas senkin mitä Hanna ei ehtinyt pilata. Laura Voutilainen vielä kolmantena hössönä pilasi Suomen maineen. Juontajista toinen lisäksi Seiskan mannekiini.

• grrrrrrrrrrrrrr

Tuo Krisse, voi hel....ti, mitä myötähäpeää sen ämmän toilailu herätti.

• BUAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAHAHAH...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHAHAHHAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA naurattaa! Hanna Pakara oli niin huono tuli vasta sijalle 17. Eli ihan täys floppi koko likka. Ihan p*ska niinkuin arvasinkin.

• FDGDFHDAFGHF

OLIS HIENO PÄÄSTÄ PARTSILLE RÖÖKILLE SAATANA JA SINNE REKALLINEN VIINAA..HÄVIÄIS TOI SAATANAN HANURI MIELEST...HANURI=HANNA

• M. Koivu

Venäjä antoi meille 2 pistettä!

• adsfjklöä-l.kjhgfd

ainaki me voitettin Ruotsi 2lla pisteellä,loistavaa,ei Hanna voinukkaa ikinä voittaa
        :)

• ZGDFGRDGZU
        adsfjklöä-l.kjhgfd kirjoitti:

ainaki me voitettin Ruotsi 2lla pisteellä,loistavaa,ei Hanna voinukkaa ikinä voittaa
        :)

EI NII...PERKELE ETTÄ MENI RAHAAA TURHAAN PASKAAN..VITTU...OON PIKKASEN SUORASANAINEN MUT KYL SEN KAIKKII YMMÄRTÄÄ KUN MUISTELEE PARINVUODEN AJAN PAKARAN LAULUA....!

• voimiksinäin
        ZGDFGRDGZU kirjoitti:

EI NII...PERKELE ETTÄ MENI RAHAAA TURHAAN PASKAAN..VITTU...OON PIKKASEN SUORASANAINEN MUT KYL SEN KAIKKII YMMÄRTÄÄ KUN MUISTELEE PARINVUODEN AJAN PAKARAN LAULUA....!

miksi ihmeessä pakaran laulua täytyy muistella pari vuotta? Joko mun luetun ymmärtämisessä tai sun kirjallisessa ilmaisussa jokin nyt mättää:) Hanna oli hyvä ja hyvä niin. Sopii mennä itse pakaraa paukuttelemaan...

• hyvä suomi

siistii ku suomi oli suomi suomalaisuus nii siistii huippuu ku suomi pärjää ja voitti hanna pakarisen biisillä euro viisut tänäkin vuonna .jeeeeee hyvä suomi ja musti sotakoira lipponen

• olikin

jääkiekko?

• Lopettakaa

Lopettakaa nämä "laulukilpailun nimellä" olevat Eroviisut , nämä ovat "kilpailujen irvikuvat".
      Fy fan!!!!!!!!!!!!!!!!

• hoitsu_04

Ei Hannan esiintymisessä vikaa ollut, se meni mielestäni kaiklita osin tosi hyvin,mutta kappale ei oikein ollut mieleeni. Oilsiko se sitten johtunut kyllästymisestäkin. Mutta Eipähän jäänyt ainakaan ilman pisteitä.

• trukkikuskiks

takasi ja äkkiä tämähän oli jo tiedossa et esa pakarinen ja suhmuran sandra ois pärjännyt paremmin kuin hannan nyyhky biisi!!!!!!!!!!!!!!!

• Make

että ruotsi hävisi.

• että semmonen biisi

pahus...menikin se "lepakko"biisi voittaan, eikä kukaan ees oo heti tajunnu että kyse on lesbo rakkaudesta ja sen anteex rukoilemisesta...ei tota voi hoilata niinku hard rockia pikku sievässä...

• Eurootikko

Sanoin jo heti Lordin voiton jälkeen, et ensi vuonna voittaa jokin balladi (lue ruikutus) jonka sanoilla ei ole mitään merkitystä ja näin tais käydäkkin. Otan osaa!!!!!!!!!!

• hannako viisuissa neljäs

Joo tää ei tullu kyl yhtään yllätyksenä :DD Sekä biisi että artisti valinta Suomen edustukseen päin persettä...

• JAKSA uskoa että

lovexit ja thunderit olis pärjänneet hannaa paremmin . miettiikä nyt oikeesti jären kanssa ? ! hyvin hanna veti, ja vielä parempi voitettiin ruotsi.

• Hannako olisi muka neljäs

Kyl tää Suomen floppaus tiedettiin...Biisi ja artisti valinta päin persettä...Vaivaset 53 pistettä...Voi jessus sentään...

• sentään

ruotsin... Hyvä Hanna :)

• Just tyypillistä.

Kun Suomi kerrankin voitti viime vuonna, on odotuksena porukalla näköjään että sitten pitää voittaa aina. Olihan se selvä ettei Hanna voita mutta biisi oli hyvä oikeasti kun katseli mitä tuubaa siellä oli. Esim. Venäjä, Ruotsi (joka muuten voitettiin kahdella pisteellä), Iso-Britannia (SE OLI KAUHEE! IHME ETTÄ SAI NOINKIN PALJON PISTEITÄ!) Hannan sijoitus oli loistava verrattuna mitä ne on joskus ollu ennen Lordin voittoa.

• joopa joo

vittu ite lavalle ja nappaa 226 pistettä ja voita koko paska. Tää on just tätä suomalaista vitun vahingoniloa parhaimmillaan. Vitusti naurattaa kun kanukit vetää meitä latkässä turpaan 6-0. Ja kun Räikkösen Fiatin kone leikkaa kiinni kisan puoli välissä, vai? Ollaanpa junttikansaa me. Pakarinen esiintyi vitun hyvin, 12 pistettä hänelle.

• ...
        Just tyypillistä. kirjoitti:

Kun Suomi kerrankin voitti viime vuonna, on odotuksena porukalla näköjään että sitten pitää voittaa aina. Olihan se selvä ettei Hanna voita mutta biisi oli hyvä oikeasti kun katseli mitä tuubaa siellä oli. Esim. Venäjä, Ruotsi (joka muuten voitettiin kahdella pisteellä), Iso-Britannia (SE OLI KAUHEE! IHME ETTÄ SAI NOINKIN PALJON PISTEITÄ!) Hannan sijoitus oli loistava verrattuna mitä ne on joskus ollu ennen Lordin voittoa.

Iso-Britannia oli kyl jotain niin... :DD Mutta kyl mä olin viime vuonna tyytyväinen heti kun Suomen edustaja julkistettiin mutta toista se oli tänä vuonna...

• Just tyypillistä.
        ... kirjoitti:

Iso-Britannia oli kyl jotain niin... :DD Mutta kyl mä olin viime vuonna tyytyväinen heti kun Suomen edustaja julkistettiin mutta toista se oli tänä vuonna...

No mitä helvettiä sinne sitten olisi pitänyt valita? Jani and the Jetsetters? Vai Jann Wilde & Rose Avenue? Noi jos oltais lähetetty niin enemmän oltais hävetty silmiä päästä. Hannan suoritus oli loistava ja saatiin jopa kaksi kertaa 12p. Annan Hannalle täydet pisteet ja niille jotka auttoivat valitsemaan hänet Finaaliin.

• ja Räikkönen nyt
        joopa joo kirjoitti:

vittu ite lavalle ja nappaa 226 pistettä ja voita koko paska. Tää on just tätä suomalaista vitun vahingoniloa parhaimmillaan. Vitusti naurattaa kun kanukit vetää meitä latkässä turpaan 6-0. Ja kun Räikkösen Fiatin kone leikkaa kiinni kisan puoli välissä, vai? Ollaanpa junttikansaa me. Pakarinen esiintyi vitun hyvin, 12 pistettä hänelle.

tähän liitty?...Hannalla hyvä kertosäe laulussaan leave me alone, I wanna go home...Reps...

• ahaaaa

serbia lol. tollasia lauluja on kymmenen joka vuosi viisuissa. tollanen vaisu. en voi oikeesti usko :oo
      täyttä paskaa.

esim. georgia ois ollut aivan mahtava.

• Serbia...voi jessus...

Georgia ois kyl ollu hyvä jos ois voittanu :)

• ylpeä olen

no voi voi. Ei saatu pal pisteitä. Mutta show oli hyvä ja KRISSE PARAS! Hanna loisti. Mikko ja Jaana hoitivat homman erinomaisesti. HYVÄ SUOMI!!!

• latte83

SERBIALLE OLI TOSI HYVÄ KAPPALE! ja onneks kappale voitti eikä ulkonäkö! eikä tässä mitään! Hanna oli loistava kuten aina ja pääasiahan tässä oli se ettei ruotsi voita suomea!! XD

• raot kohalleen

Lasit poistettuaan Serbian visuaalinen ilme oli parempi, mutta lasienkin kritisoinnissa pitäisi olla silti jotain rajaa.

Klass. ilmiö: me vai minä, kun voitetaan ja hävitään. Häviäjiä lohduttamaan riittävät uudet levytyssopimukset, raha, maine, maailmankiertueet - ei siihen muuta tarvita.

Ei ainakaan tämän kappaleen sanomaa, jolle oli ilmiselvä markkinarako.

• että...

Krissen huumorisointia ei monessa maassa ymmärretty, sillä hänen "hahmoaan" ei tiedetä, joten häntä vain luullaan kanamaiseksi bitchiksi.

Hannan suoritus oli tasan niin huono kuin arvelinkin. Huono taso tänä vuonna kaikenkaikkiaan esityksissä. Kai sentään päihitimme ruotsin?

• hannan taso
        että... kirjoitti:

Krissen huumorisointia ei monessa maassa ymmärretty, sillä hänen "hahmoaan" ei tiedetä, joten häntä vain luullaan kanamaiseksi bitchiksi.

Hannan suoritus oli tasan niin huono kuin arvelinkin. Huono taso tänä vuonna kaikenkaikkiaan esityksissä. Kai sentään päihitimme ruotsin?

oli yksi niistä parhaista mitä esiintymiseen tulee ja esitykseen.
        mut mitäpä pikku suomi on koskaan voinut politikoinnin edessä.
        tämä mikään laulu kisa ollut...sotaa ne tuolla yritti estää äänestämällä naapurimaata.
        mitä krisseen tulee niin hyvin häneltä homma suju..mitä helvetin väliä sillä on mitä muut maat ajattelee...onpahan todistettu että suomi ei ole puukkojunkkareitten maa..vaan bitchien :)

• Muuten...
        latte83 kirjoitti:

SERBIALLE OLI TOSI HYVÄ KAPPALE! ja onneks kappale voitti eikä ulkonäkö! eikä tässä mitään! Hanna oli loistava kuten aina ja pääasiahan tässä oli se ettei ruotsi voita suomea!! XD

Tajusitteko vielä sellaista tosiasiaa että sSuomi päihitti Ruotsin jo toisen kerran peräkkäin. Hyvä Hanna :)

• et nyppii

tää selvä politikointi...
      pelkääköne sotaa vai mitä helvettiä ne naapurmaata äänestäävät aina.

• ...mutta asiaa.

Olet aivan oikeassa. Vuosi vuodelta vaan lisääntyy toi naapurimaiden suosiminen. Etenkin entisissä itäblokin maissa. Pitäisiköhän laittaa EBU:lle viestiä ja adressia että alkavat rajoittaa noitten tiettyjen maiden osallistumista. Esim. Bosnia, Georgia, Armenia, Makedonia, Serbia (vaikka voittikin) yms. yms.
        Niitten kesken voisi pitää vielä oman karsinnan jossa valittaisiin maks. neljä maata edustamaan Viisuihin. Ja sitten tuohon Kreikan ja Kyproksen veljeilyyn pitäisi myös puuttua.

• ..yäk..

mix toi lesbobiisi voitti, eix kukaan tajunnu että siinä oli "kielletystä" rakkaudesta kysymys????

• ja jos oot, saako noin sano...

Ku en lukenu sanoja, katoin ja kuuntelin vaan, kun oli pakko.

• jos mistään

Ku en lukenu sanoja, kahoin ja jou'uin kuuntelemaan, ku oli pakko.

Jos näin olis, saako Suomessa sanoa noin - huumormielessäkään. Kuulostaa hiukan epävarmalta mielipiteeltä, tuo arvostelu.

Kuka pistäis tänne sen kohan niistä sanoista.

• sanoitukset, puvustus vai k...

Mikähän rakkaus on sitten kiellettyä? ikäraja rakkaudelle, serkusten välillä, jos ikkää kuin toinen kuvittelee toisen luvanneen jotain vaikken olekaan vai mittee meinaat?

• helkutti..

Just Hannanhan vika se on ettei Suomi pärjänny... Oletteko huomanneet ettei Suomi ole KOSKAAN pärjänny eikä tule enää ikinä semifiinaleista läpi pääsemään. Syy siihen ei niinkään ole biisissä vaan naapureiden äänestämisessä (Ruotsi sentään meille pisteitä antoi toisin kuin Venäjä, kertonee jotain meidän väleistä). Kattoo taas mitkä maat ovat huipulla niin... Sitäpaitsi Hanna veti tänään tosi hyvin, olin ihan ylpeä vaikka en koskaan ole Hannasta pahemmin digannutkaan. Mutta muidun syyttäminen huonosta menestyksestä on täysin naurettavaa.

• euroviisut ei itäviisut

Loistavaa Hanna, olit paras Eurooppalainen Kreikkakin kuuluu kielellisesti Itäblokkiin!!!
      Musiikillisesti täyttä p...aa, Hannaa ja paria muuta lukuunottamatta!!!!!!!!!!!!!

• Miksuuuuuuuu

Näköjään itä jyrää viisuis ja syö myös pohjolan pisteet...Miks ei Pohjolan/Itä/Länsi ja Etelä-Euroopan viisuja????!!!!

• vi...untunut
        Miksuuuuuuuu kirjoitti:

Näköjään itä jyrää viisuis ja syö myös pohjolan pisteet...Miks ei Pohjolan/Itä/Länsi ja Etelä-Euroopan viisuja????!!!!

Ei näytä suurin osa tänne runoilevista vieläkään tajuavan että Itä-Eurooppalaiset äänestävät vain toisiaan, eikä Lännelle heru kuin murut. Ihan sama kuinka hyvä/huono Pakarinen oli ei meillä olisi ollut mitään mahdollisuuksia kuitenkaan. Pakarinen kuitenkin toiseksi paras Länsi-Euroopan maista, mikä nyt on jotain kuitenkin.

• Gusto

Suomen sijoitusta nyt ei voi hirveämmin kehua vaikka on sitä monesti huonomminkin menestytty.

Esitys oli ihan hyvä mutta viisu kai se on mikä ratkaisee pisteissä(jos ei oteta huomioon sitä tosi seikkaa että naapuruussuhteet jne, ratkaisee myös liiankin paljon)....kappale oli nyt kuitenkin sellainen minkälaisia kuulee radiosta vaikka kuinka paljon muutenkin...

Itse tapahtuma oli Suomelta hyvin järjestetty mutta eipähän tarvitse urakkaan ainakaan peräjälkeen toiste ryhtyä.

• rumagay

Mahtavaa, loistavaa, kerrassaan upeaa!! Ei nyt ihan voittoa tullut, mutta pääasia että ruotsi voitettiin! ;)

• ja myös käyttänyt niitä

Pitääkö Ruotsi voittaa hinnalla millä hyvänsä?
        - kun ei sitä saa vapaasti Suomessa opiskellakaan, kun tarjontaa ei ole riittävästi.

Islannin ja Ison-Britannian vaaleat pisteitä antaneet kaunottaret sentään hetkeksi ilahduttivat. Kukahan se islannitar on, oli todella komea ilmestys.

Ovatkohan pisteiden antajat kuvineen, nimineen ja yhteystietoineen ylen sivuilla.

• minäseolen
        ja myös käyttänyt niitä kirjoitti:

Pitääkö Ruotsi voittaa hinnalla millä hyvänsä?
        - kun ei sitä saa vapaasti Suomessa opiskellakaan, kun tarjontaa ei ole riittävästi.

Islannin ja Ison-Britannian vaaleat pisteitä antaneet kaunottaret sentään hetkeksi ilahduttivat. Kukahan se islannitar on, oli todella komea ilmestys.

Ovatkohan pisteiden antajat kuvineen, nimineen ja yhteystietoineen ylen sivuilla.

olin senaatintorilla ja pääsin himaan, meno oli kyllä niin pääätähuimaava ja ihmisiä oli1 oon vieläkin vähän rellutirei ja tää on kyl hieno juttu et suomes on tällässii vähän cäliä... hieno kun oli niin hyvä meno ja meininkin! oli hienoa. hei, ei mua haittannu yhtään että leave me alone hanna ei voittanu. se oli niin hieno kokemus että ei mitään väliä. siis huh ja hei! ulkomlaisiakin oli stadissa aika lailla. se oli aika outoa kun ihan kun new yorkissa olis ollu ees sen hetken. no mutta öitä kaikille jotka kannatti tätä. heipparalllaaa

• olenanteeksi
        minäseolen kirjoitti:

olin senaatintorilla ja pääsin himaan, meno oli kyllä niin pääätähuimaava ja ihmisiä oli1 oon vieläkin vähän rellutirei ja tää on kyl hieno juttu et suomes on tällässii vähän cäliä... hieno kun oli niin hyvä meno ja meininkin! oli hienoa. hei, ei mua haittannu yhtään että leave me alone hanna ei voittanu. se oli niin hieno kokemus että ei mitään väliä. siis huh ja hei! ulkomlaisiakin oli stadissa aika lailla. se oli aika outoa kun ihan kun new yorkissa olis ollu ees sen hetken. no mutta öitä kaikille jotka kannatti tätä. heipparalllaaa

niin siis ei mun tähän pitäny vastata. siis ei tolla äskesellä viestillä ole mitäåän tekemistä sun viestis kanssa, että silleen!

• Nimetön

Minusta Hanna pakara oli lavalla Buahahaa, sori, niin oli lavalla aika, Buahahaha, ei hitto, täytyy koittaa pitää pokka, nii oli lavalla aika loistava Buahahahahhhhhaaah, nyt ei enää pysty pokkaa pitämään Buahahahhhahahahahhahahhahahahhahahhhahahahahaahhahahahahahhah

• olla eri

maata...Hanna teki mitä voi.

• Paluu junttihumppaan

Suhteessa sama kuin aikoinaan Fredin "pylly vasten pyllyä pum pum". Suomi taantui pahemman kerran alunperinkin valitessaan kasari-juntti-humppaajan/humppakappaleen ehdokkaaksi. Häpeän olla suomalainen musiikki-ihminen!

• Heti ruotsin jälkeen

Aika tarkka veikkaus =)

• kävi

niin kuin Hannakin uikutti. Liiv mii alonee! ja näinhän äänestäjät tekivät. No, mutta ei silti Suomen historian kahdeksanneksi eniten pisteitä, joten ei mikään ihan sysipaska.

• rukous

IHANAA, ihanaa, rukous voitti hirviöiden maassa! YES!!

• fuck_the_eurovision

HANNA PÄRJÄS VAAN PERSEEN LEVEYDELSSÄ!!!!!!!!!!!!!

• Nimetön
        fuck_the_eurovision kirjoitti:

pakara muuten oliskaan

• saako tällä huutaakin

Eikös hän nyt ole todella kapea, kun minusta on täysin lantioton, mitä ihmettä ne pullukkajutut ovat - saako Suomessa ihmisen ulkonäköä edes kommentoida, Suomessa, julkisesti (ylläpito, poista, please, jos olisi tulossa syytöksiä).

Jos näin on, niin siinähän sitten se vikatikki olikin. Kutsua lantiollinen yksilö.

• riippumatta kumpaa sukupuol...

No, mutta sehän on jo saavutus sekin.

• hedelmää

Ainoo vaan, että kun ei tuonut kisoja uudelleen Suomeen, niin vei työpaikat monelta suomalaiselta, lipputulot lentoyhtiöiltä, jne.

Oliko nää kisat nyt sitten tappio vai voitto kansantaloudelle, maallikon on melkoisen vaikea osata arvioida.

Miksei viisuissa ollu yhtään asiahaastatteluja, kuten jonkin taloustietelijän arvio kisojen merkityksestä viihdeteollisuudelle.

Onko näille sijaa vielä tulevaisuudessakin, tällä formaatilla.

• kaikinpuolin

Ne ruotsalaiset idiootit jotka haukkuivat jarjestelyja - oh dear.

BBC:n ja muiden radioyhtioiden mielesta kaikkien aikojen parhaat kisat.

Ja parasta oli tetysti etta Ruotsi joutuu karsimaan ensi vuonna - jee!

• Toisinaan täällä

Hanna hoiti hommansa hyvin. Hänhän lauloi toisten säveltämää kappaletta. Hieno homma. Joku Ukraina oli nyt tätä pinnojen hakua. Serbia on kaunis ja vaikuttava . Tykkäsin ensi kuulemalta ja olen kuunnellut sitä monesti netissä. Vaikuttava!

• ..........................

Hanna oli hyvä, mutta kuka idiootti tunnustaa äänestäneensä ukrainaa? Eihän toi ollu ees musiikkia

• Paras!

Hanna oli kyl paras ja toiseks ois pitäny tulla moldova. v***u serbia voittaa KUKKUU..

• kapulixus

Oliko Israel joka aikanaan voitti jollaki hintillä vai oliko ransvestiitto...ja nyt serbian lesbo?....eli suomen pitänee ensi vuonna laittaa joku vähemmistöstä, esim joku vihreiden tilastoneekeri vaikka somali uikuttamaan rasismista nin ropisee pisteitä!

• ku lordi

uudemman kerran järkyttämään ihmisiä sinne.

• kotiin

Oudon negatiivista kommenttia tuntuu tulevan. Varsinkin nyt kun lopulliset tulokset ovat tiedossa.

Tulee mieleen perinteinen huonon häviäjän käyttäytyminen, kun aletaan purkamaan **tutusta omaan porukkaan. Olisi pitänyt tehdä niin ja niin...

Itse en katso kovin usein kyseisiä "kisoja", mutta tämä oli ihan pakko katsoa jo senkin takia että näen mihin ne ylen rahat menee.

Show oli vähintäänkin upea, ja Hannan esitys todella mahtava. Olin suorastaan häkeltynyt ettei kappale menestynyt paljon paremmin.

Itse en ole heikon taloudellisen tilanteen vuoksi maksanut ikinä televisio-maksua. Tämä kuitenkin oli niin vaikuttava esitys ylen henkilöstön ammattitaidosta, että aloitan näiden ihmisten palkan maksamisen välittömästi.

• Nimetön

Hannan biisiähän runkutettiin ylesucks radio kanavalla niin paljon, kuten myös muuta sontaa, että ehtii jo itsekki kyllästyä koko biisiin.

• IDD

näin ois pitännyt mennä!
        1. Venäjä
        2. Suomi
        2. Serbia
        3. Valko-Venäjä
        4.Moldova
        5. Ruotti
        6.???

• urbahsrs

Kuka... Helvetti... Meni... Äänestämään jotain helvetin Serbiaa? Hirveetä diibadaabaa koko hoilailu.

• vai?.....

Noh kaikki Suomen rekkakuskilesbot sitä äänesti, ja kikattava miesvähemmistö.

• hyvä että

ruotsi ei ole vastassa jääkiekossa. olis voinu suivaantuu tän päivän häviöstä pahemman kerran ja kurittanu suomi-pojuja olan takaa.
      jotenki tuntuu et tuo kiekko on rehellisempää urheilua kuin nää euroviisut.

• okip

Mutta miten IHMEESSÄ se Ukraina pääsi niin pitkälle! Ja Ruotsi.. hyhyy, KAUHEATA! Onneksi Suomi päihitti Ruotsin viisuissa (:

• hyvin
        okip kirjoitti:

Mutta miten IHMEESSÄ se Ukraina pääsi niin pitkälle! Ja Ruotsi.. hyhyy, KAUHEATA! Onneksi Suomi päihitti Ruotsin viisuissa (:

ja itse asiassa paljon paremmin kuin odotin, koska pidin itse biisiä paskana aina finaaliin asti ja viisut onnistui täydellisesti.Kyllä hanna olisi kymmenen parhaan joukkoon ansaimmut päästä.
        ...Lisäksi haluan mainita että brittien selosta Terry Wogan on täynnä itseään ja keskittyi vain haukkumaan kaikkia esityksiä eikä mitään kunnioitusta muille maille.Moni britti on samaa mieltä ja haluaa että terry lähteee eläkkeelle(koska britit piti suomen euroviisuja erinomaisesti järjestettyinä ja väliesitys apocalypticoineen oli paras tähän mennessä..)

• HFCDXHDS

...HINTTIVIISUT. Ens kerralla Suomella oltava joku PetShopBoys / Village People kopio puolialastomana ja diskohumpalla ryyditettynä, ni kolmen sakki on taattu.

• jaa jaaaaa

no olikos tämä voittaja nyt semmoinen. Vaan ihan lesbonoloinen ei niin pinnalta kaunis voitti ilman mitään manööverejä!

• sdffg

perustettava omat viisut, nehän tässä muutenkin on maksumiehiä. Kaikille entisen itäblokin maille kielto.

• Suomi aina huono

Ei Suomi pärjää ikinä. Lordi oli naamio-juttu siks pärjäs nk. fiktiota.

• fiaskoo

Hannan esitys oli täys fiasko! Kauhusta kankee esitys. Se lupaamansa yllätys kai oli se ettei ees osannu esittää sitä alkeelistakaa laulutaitoaan!
        Pärjääjillä on aina yks yhteinen ominaisuus. Artistit osaavat laulaa! Heillä on ääntä ja taitoa, suomalaiset kuvittelee että trukki-Hanna osais laulaa, toivottavasti nyt jo huomasivat ettei laulun taidot ainakaa kaljan juonnilla kasva. Joku aika sitten Hannahan joi kaljaa laikäisten faniensa kanssa.

• närkästynyt

Törkeetä ruveta viel loppuhetkil ruveta kuittaileen, et "ei ainakaan tarvi hävetä, niinku jtn. nuku pommiin biisiä"--- ois voinu tonki jättää sanomatta, mut pitää niin olla pakarisen bestistä että!

• jippi222

ei ois kyl tarvinnu!

• Zimonz
        jippi222 kirjoitti:

ei ois kyl tarvinnu!

Kojo on äideistä parhain! Tapasin miehen ennen lähetyksen alkua ja kehuin loistavaa osuutta Tim Mooren kirjassa Nul Points! Kojo on äideistä parhain!... Näin äitienpäivän kunniaksi!

• ei ketään kiinnosta

miten vois kuvitella että kukaan euroopassa kiinnostuis tollasesta negatiivisesta "Emmä taho, jätä mut vaan" laulun viestistä. Äärimmäisen surkee sanoitus

Viihdettä jos halutaan siinä pitäis olla jotain mukaansatempaavaa ja hauskaa tai edes jotain. Ei sitä samaa vanhaa #emmä ala mitään jos et leiki mun hiekkalaatikossa# - tässähän suomalaiset on yleensä kunnostautunu.

Tai sitten laulajalla pitäis olla kunnon ääni.

Lordi olis leikiten voittanut tämänkin vuoden kisat! Hyvä Lordi

• halloooooo

Niin että missäs oli se Hannan niin kovasti lupaama yllätys? Mä en kyllä huomannu mitään. Aika pyllystä!!!!!!!!!

• viisuihin kyllästynyt

Minkäs hanna sille voi jos hänet narrataan kisoihin
        ja uskotellaan hänen olevan hyvä laulaja. Kantsee
        vähän katella.Laulu oli huono,eikä esityskään
        ollut kummoinen.Elä Hanna masennu,ajele sinä vaan
        trukkia ja laulele siellä ei se ketään haittaa,mutta
        yritä pysyä pois tuolta laululavoilta.

• sinonyymi
        viisuihin kyllästynyt kirjoitti:

Minkäs hanna sille voi jos hänet narrataan kisoihin
        ja uskotellaan hänen olevan hyvä laulaja. Kantsee
        vähän katella.Laulu oli huono,eikä esityskään
        ollut kummoinen.Elä Hanna masennu,ajele sinä vaan
        trukkia ja laulele siellä ei se ketään haittaa,mutta
        yritä pysyä pois tuolta laululavoilta.

No mene sinä ite sinne paremmin laulamaan, Hanna ei kuulu omiin suosikeihin, mutta ei pidä väittää et Hanna lauloi huonosti ja esitys olisi ollut huono.

• viisuihin kyllästynyt
        sinonyymi kirjoitti:

No mene sinä ite sinne paremmin laulamaan, Hanna ei kuulu omiin suosikeihin, mutta ei pidä väittää et Hanna lauloi huonosti ja esitys olisi ollut huono.

Niin se vaan on ja kivat sulle

• .......
        sinonyymi kirjoitti:

Se esitys oli huono ja Hanna lauloi huonommin, kuin huonosti. Sellasta paskaa teinix musaa. Hanna vois hyvin vaan mennä ajelemaan sitä trukkiansa takaisin sinne, mistä on tullutkin. Kyllä nyt jokainen järkevä sen tajuaa, ettei tolla paska vaan yksinkertaisesti vedä puoleensa. Siis olin niin häipeissäni Hanna ja koko suomen puolesta, kun se oli siel lavalla. Hannan ääni ei vaan yksinkertaisesti ole edes ok:oon kuulosta. Jopa oma pikkuveljeni, jonka ääni kuulostaa ihan perseeltä, on paljon paremman kuulonen. Saipahan hannafanit taas opetuksen siitä, ettei tollasella yksinkertaisesti menestytä.

• MUMMELI-58

VOI ETTÄ NE JAKSAA PUHUA JA PUHUA, ETTÄ HANNA ON PARAS JA HANNA VOITTAA. KYLLÄ EI TARTTE VOITTAA TUOMMOSEN VOUHOTTAJAN JOLLA EI OLE MINKÄÄNLAISIA TAPOJA JA JOKA EI OSAA ESIINTYÄ OLLENKAAN SAATI ETTÄ OLISI SITTEN LAULUÄÄNTÄ JOLLA LAULAA. JOS EDES JOSKUS TÄMÄ HANNA HYMYILISI ESIINTYESSÄÄN JA YRITTÄISI OLLA VÄHÄN VÄHEMMÄN SYNKEÄ. NAAMA ON KUIN HAUDAN TAKAA JA OLEMUS AINA SELLAINEN ETTÄ NYRKIT PYSTYSSÄ. OMAT POIKANIKIN SOITTAVAT HEAVY-MUSIIKKIA JA SE ON ILOISTA TOUHUA JA POJILLA ON HAUSKAA. TAKAISIN VAAN SINNE VARASTOON SITÄ TRUKKIA AJAMAAN JA SASSIIN KOKO TYTTÖ.

• latte83

menes kattomaan yleltä hannan päiväkirja.. ja sano onko siinä naama norsun värkillä?!
        hanna on valitettavasti paras! jos hanna ei olisi ikinä voittanu idolseja tai edes osallistunu niihin.. nyt kuunneltais taukoomatta wiiiiiiikholmin nyyhkyttelybiisejä! ei kiitos. kyllä hannalle kuuluu kaikki se arvostus mitä on ansainnu!

• rekisteröidä
        latte83 kirjoitti:

menes kattomaan yleltä hannan päiväkirja.. ja sano onko siinä naama norsun värkillä?!
        hanna on valitettavasti paras! jos hanna ei olisi ikinä voittanu idolseja tai edes osallistunu niihin.. nyt kuunneltais taukoomatta wiiiiiiikholmin nyyhkyttelybiisejä! ei kiitos. kyllä hannalle kuuluu kaikki se arvostus mitä on ansainnu!

toi latte ennen kuin se viedään sulta, nimittäin kun se kuuluu ammattiyhdistykselle... numerot ja kaikki karvoineen päivineen

tää on niin poliittista, mutta niinhän sä kai tarkotitkin sen...

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      110
      3590
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      63
      3216
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2714
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      83
      2523
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2144
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2103
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1752
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1706
    Aihe