Vaikka kuinka yritän karistaa sinut mielestäni,ajattelen sinua kaksinverroin enemmän.
Haluan olla kanssasi, mutta se on mahdotonta tässä tilanteessa. Olen kohta valmis varastettuihin yhteisiin hetkiimme, sillä tämä tilanne raastaa sydäntäni. Mutta oletko sinä ?
olet ajatuksissani
44
8914
Vastaukset
- Nimetön
en en en en en
- kaisimo
ite viddumaista.oon exällä pari päivää jA PAKKO KUUNNELLA kaikkee netin kauttas musaa mis lauletaan ikä'västä,ite mietin toista koko ajan,syntiäkö
- Sinua ajattelen
mahdotonta...
Minulle riittäisi se, että soittaisit. "Varastetut" hetket eivät innosta minua...enää. - että tunnistaa
Turha täällä on purkaa sydäntään, jos ei anna mitään vinkkiä tunnistamisesta...On taas varmaan joku kakara asialla...
- minkään kakaran
kokematon ei voi kirjoittaa noin syvältä.
Kaipaus on raastavaa, silloin kun siihen liittyy noin syviä tuntemuksia.
Totuus tekee ihmisen vapaaksi.
Yhteydenottaminen jo helpottaisi ja antaisi paljon, vaikka vain puhua voisi ja läsnäolo näin täyttäisi tyhjyyden ja tietämättömyyden tunnetta. - ,,,,,,,
minkään kakaran kirjoitti:
kokematon ei voi kirjoittaa noin syvältä.
Kaipaus on raastavaa, silloin kun siihen liittyy noin syviä tuntemuksia.
Totuus tekee ihmisen vapaaksi.
Yhteydenottaminen jo helpottaisi ja antaisi paljon, vaikka vain puhua voisi ja läsnäolo näin täyttäisi tyhjyyden ja tietämättömyyden tunnetta....voi ottaa yhteyttä...
näin se vain menee
- aatokset mulla
Unelmoin,että tapaamme viimeinkin.
Unelmoin sylistäsi,halauksista, suudelmista,kiihkeästä intohimoisesta rakastelusta kanssasi.Olkoonkin varastettuja hetkiä,mutta sitäkin tunnepitoisempia.Onhan tässä kaivattu puolin ja toisin jo niin kauan.
Helpottaisi tätä sisäistä tulta,saada kokea kaikki tuo läheisyys sun kanssasi.
Olen valmis- soittoasi
eihän nainen voi olla aloitteentekijänä
- Nallekarhusesi
Samoin minä ajattelen sinua paljon lämmöllä ja haluaisin ihanan suhteemme jatkuvan.Täällä olen käynyt useasti ja odottanut ilmoitustaululle juuri tuollaista viestiä sinulta Rakas.
Kerro oletko nainen ja paikkakunta,jos ne täsmää niin lupaan soittaa sinulle heti. - kuten
Sinäkin olet minun ajatuksissani!!!!!!
Oli päivä tai yö.
Minä kaipaan ja ikävöin sinua, odotan sitä jälleennäkemisen hetkeä. Uskon, että
tiedät ja tunnet sen sydämmessäsi! - elämistä varten
Elämme vain kerran täällä maanpinnalla ja joka hetkestä tulisi nauttia, niin myös meidän kahden. Voihan olla, että rakkaudellamme ei ole tulevaisuutta, mutta ei tarvitsisi kuiteskaan riutua kaipauksesta ja ikävästä toisen luo, mikäli vain uskallamme tarttua yhdessä tähän tunteeseen.Tiedän, että järki ja tunteet kamppailevat, mutta mikä lopulta on tärkeää, jos sydän on aina toisaalla. Jos tunnistat itsesi, tiedät millä lempparilla vastata......
- tunteet ;)
Aikuisten oikeesti... en tiedä kyllä kelle kirjoitan. Ehkä tää on taas tilapäisen mielenhäiriön tuotosta. Eniveit, toivoisin, että se olisit sinä, Lutunen.
Ehkä kestän, ehkä en :) - Raxu...
...kaipaa. Sydän riutuu... En jaksaisi enään odottaa! Mutta minä odotan!
- Osuma kymppi
tunteet ;) kirjoitti:
Aikuisten oikeesti... en tiedä kyllä kelle kirjoitan. Ehkä tää on taas tilapäisen mielenhäiriön tuotosta. Eniveit, toivoisin, että se olisit sinä, Lutunen.
Ehkä kestän, ehkä en :)Kestät toki Rakkauden Voiman!
- Kaivannut sinua
tunteet ;) kirjoitti:
Ehkä kestän, ehkä en :)..Tavattiin Oulussa eräänä vuonna just mun pojan syntymäpäivänä..sua en voi unohtaa,enkä aijokkaan..meillä oli niin ihania hetkiä yhdessä..sä veit mun sydämen enkä sitä enää voi saada takas ellet sinä sitä takaisin tuo mötkyni..
- alati Olet
Valmisko , kyllä olen !
- ajatuksessani
kokoajan,,,,,
- kaisimo
itellä samaa.en uskalla selvinpäin sanoo,tai sanoin et muutan ens viikolla.paha vaan ku mietin toista 25h.päiväs.kaiken kestän jopa nää päivät exällä.kauheeta...t.kissa puussa
- Mie*
Itselläni on samoja ajatuksia,mutta mikä estää pääsyn niihin hetkiin josta molemmille tulisi niin hyvä olo ;) Olen yhtä valmis kuin sinäkin :)
- *Mie*
Kerro sinä...Mikä estää? Minua ei estä mikään :)
- meitä
*Mie* kirjoitti:
Kerro sinä...Mikä estää? Minua ei estä mikään :)
mikään estä,,,,päinvastoin,,,,tavataan kun kohdataan:))kerro vaan missä ja milloin,,,
- minä vain
Elämään sopii paljon ikävää, kaipausta ja rakkautta. Haluisin vihdoinkin tuntea sen lämmön ja läheisyyden ihan oikeassakin elämässä.
Haluisin joskus jonkun kivan viestin, jotakin missä kertoisit välittäväsi.
Laitathan kultaseni vaikka mailia, että tiedän että välität.- ja kolkuttelevalle avataan
Että eiköhän olisi viisainta laittaa edes henkilön etunimen ensimmäinen kirjain, ja onko kysymyksessä nainen vai mies jota etsii ja paikkakunta, niin eiköhän kaipaamasi henkilö alkaisi helpommin löytymään.
- muutosta kaipaava
Toivottavasti kohtaamme jälleen!
- Nallekarhusesi
Laitahan nyt "päivin ja öin" tietoja itsestäsi,oletko n tai m ja etumimesi alkukirjain myös paikkakunta missä asut.
Näin nopeutat asian etenemistä paljonkin,sillä jos olet käynyt lukemassa näitä vastauksia niin minä olen ainoana osoittanut vastaukseni juuri sinun nimimerkillesi,eli kun ei kukaan tiedä ken olet.- päivin ja öin (n)
voi nallekarhuseni,lempparisi on kyllä väärän sorttinen, mutta kiitos kuitenkin yrityksestä, se piristi kummasti.......
- AurinkoSydänMies;D
päivin ja öin (n) kirjoitti:
voi nallekarhuseni,lempparisi on kyllä väärän sorttinen, mutta kiitos kuitenkin yrityksestä, se piristi kummasti.......
Heipsistä,oletko sä ;D jokohan nyt täyttyy sun toiveesi?olenkohan minä sun kaipuusi?Olisi se ihanaa jos viimekesän onnen saisimme taas elää uudelleen,uskoisin että rakkauden tunteemme ovat kasvaneet ja erohan vain kertoo totuuden välitimmeko todella toisistamme.
Ymmärrän kyllä sinua,että jouduit ottamaan tämän tauon ja kuuntelemaan sydänmesi ääntä tietääksesi mitä haluat elämältäsi.Okei,sun ei tarvitse pyydellä mitään anteeksi,tärkeintä olisi saada nauttia läheisyydestäsi,hymystäsi, äänestäsi,ja jatkaa keskenjäänyttä kaunista..hellää yhdessäoloamme ja saada taas sisältöä elämällemme,että on sittenkin yksi tärkeä ihminen joka minusta välittää aidosti,ilman että täytyisi esittää minkäänlaisia rooleja..kera valheiden.Onni voi rakentua suureksi niin pienistä asioista mikä toisessa sytyttää yhteisen rakkauden tulen polttaviin liekkeihin jota ei sammuta mikään asia kunhan muistaa olla rehellinen toiselle. - päivin ja öin
AurinkoSydänMies;D kirjoitti:
Heipsistä,oletko sä ;D jokohan nyt täyttyy sun toiveesi?olenkohan minä sun kaipuusi?Olisi se ihanaa jos viimekesän onnen saisimme taas elää uudelleen,uskoisin että rakkauden tunteemme ovat kasvaneet ja erohan vain kertoo totuuden välitimmeko todella toisistamme.
Ymmärrän kyllä sinua,että jouduit ottamaan tämän tauon ja kuuntelemaan sydänmesi ääntä tietääksesi mitä haluat elämältäsi.Okei,sun ei tarvitse pyydellä mitään anteeksi,tärkeintä olisi saada nauttia läheisyydestäsi,hymystäsi, äänestäsi,ja jatkaa keskenjäänyttä kaunista..hellää yhdessäoloamme ja saada taas sisältöä elämällemme,että on sittenkin yksi tärkeä ihminen joka minusta välittää aidosti,ilman että täytyisi esittää minkäänlaisia rooleja..kera valheiden.Onni voi rakentua suureksi niin pienistä asioista mikä toisessa sytyttää yhteisen rakkauden tulen polttaviin liekkeihin jota ei sammuta mikään asia kunhan muistaa olla rehellinen toiselle.Kirjoitat aivan ihanasti rakkaudenkaipuustasi, mutta valitettavasti kohde taitaa olla väärä, vaikka tilanne on verrattavissa omaani. Toivon, että löydät onnen ja rakkauden, jotka täyttävät elämäsi ja sydämesi kaipauksen.
- Aurinkosydanmies
päivin ja öin (n) kirjoitti:
Ei päästy eteenpäin kun sanoit olevasi varattu!asuvasi avoliitossa!tää palsta olisi paras lopettaa ja jos vaikka kerrot uudessa että haet/etsit vain muutosta suhteesi yksitoikkoisuutesi!olisit heti kertonut että olet varattu,niin en olisi heräteelllyt toiveitani exäni suhteen!Paskajuttu oli;(perkkeles!
- tanssiva hymysuu
moii.toki ,olet sinäkin ajatuxissain..
mutta tavataan niin paljon ,kun mahdollista..
ja nautitaan..hymy huulilla- Kerttu Kuusipuu
Olenhan minä sinun ajatuksissasi aina. Minäikn rakastan sinua jos olet see henkilö jata olen raksatnut vuodesta 2004 lähtien.Haluasin sinua olet rakas minulle. Näen unia sinusta.Olet minulle se enkilö jota olen aina raksatanut jos olet se ketä tarkoitan. T: Kerttu Kuusipuu
- juuri minä
Rakas, olen valmiimpi kuin koskaan ;)
Säkin oot mun mielessäni jatkuvasti ja haluaisin niin olla kanssasi mutta kerro minulle missä ja milloin??!- muka olet, valmis
PLÄÄH,
naurettavaa koko touhu.
Touhutipat kuivukoon itseesi!
- AurinkoSydänMies;D
Mietin tässä onko kaivattusi jo ilmottautunut kun oot niin ollut hiljaa?
Sain myös hassun ajatuksen päähäni:eli kun meillä molemmilla odotus päällä entisen suhteen,niin ja vielä kun ollaan mies ja nainenkin!ni oiskohan kohtalo järjästänyt meidän tapaavan toisemme niinkuin mutkan kautta?
Mitäs luulet?mä olisin kyl valmis tutustumaan sinuun mutta miten me luotaisiin yhteys toisiimme?niin etteivät feikit pääse meitä kiusaamaan?no en tästä tämän enempää.
Odotan sinun vastaustasi kiinnoistaisko sua alkaa tutustumaan muhun on eka ja tärkein kysymys;Dmietitäämpä sitten myöhemmin keinoja niiden yhteyksien kanssa,toivon että vastaat pian;D
Terv.AurinkoSydänMies;D- päivin ja öin
Mun kaivattuni ei taida lukea näitä ilmoituksia, kun ei ole vastannut.
Oiskohan kohtalolla kuiteskaan sormensa pelissä siten, että me kaksi tutustuttaisiin paremmin toisiinsa, epäilen, vaikka onhan maailma ihmeitä täynnä. Sinulla on kyllä lämminhenkinen nimimerkki, mutta en tiedä, millainen ihminen sen taakse kätkeytyy, vai pilailetko vain. - AurinkoSydänMies;D
päivin ja öin kirjoitti:
Oiskohan kohtalolla kuiteskaan sormensa pelissä siten, että me kaksi tutustuttaisiin paremmin toisiinsa, epäilen, vaikka onhan maailma ihmeitä täynnä. Sinulla on kyllä lämminhenkinen nimimerkki, mutta en tiedä, millainen ihminen sen taakse kätkeytyy, vai pilailetko vain.Kiitos sulle vastauksestasi,ja kyllä tuo tutustumisajatukseni tuli sydänmeni sanelemana;D
Eli en pilaile sulle.
Onko sulla mitään ehdoitusta miten jatkettais tutustumistamme kaksistaan?olisko joku chat-huone määrätyllä kellonaikana/päivämääränä hyvä idea?
Mietippä sinäkin jtn
terveisin AurinkoSydänMies;D - päivin ja öin
AurinkoSydänMies;D kirjoitti:
Kiitos sulle vastauksestasi,ja kyllä tuo tutustumisajatukseni tuli sydänmeni sanelemana;D
Eli en pilaile sulle.
Onko sulla mitään ehdoitusta miten jatkettais tutustumistamme kaksistaan?olisko joku chat-huone määrätyllä kellonaikana/päivämääränä hyvä idea?
Mietippä sinäkin jtn
terveisin AurinkoSydänMies;DToivottavasti et tykkää huonoa,kun lyhentelin nimimerkkiäsi, kuten tein omallenikin.
Aina on mielenkiintoista tutustua uusiin ihmisiin. Eihän sitä tiedä, kuinka hyvin tulemme juttuun.
Todellakaan en tiedä sinusta yhtään mitään, kuinka nuori tai vanha olet, joten chatti huoneen kautta voi jutustelu käynnistyä.
t. p&ö - ASM
päivin ja öin kirjoitti:
Toivottavasti et tykkää huonoa,kun lyhentelin nimimerkkiäsi, kuten tein omallenikin.
Aina on mielenkiintoista tutustua uusiin ihmisiin. Eihän sitä tiedä, kuinka hyvin tulemme juttuun.
Todellakaan en tiedä sinusta yhtään mitään, kuinka nuori tai vanha olet, joten chatti huoneen kautta voi jutustelu käynnistyä.
t. p&öno kiva jos oot sitä mieltä,mut missä ja koska nähtäis?Huomennako vai?Sopiiko sull jtn 20 aikaan jossain tääl,vai onko sul joku kivapaikka?vastaa pian;D
- p&ö
ASM kirjoitti:
no kiva jos oot sitä mieltä,mut missä ja koska nähtäis?Huomennako vai?Sopiiko sull jtn 20 aikaan jossain tääl,vai onko sul joku kivapaikka?vastaa pian;D
huominen aika sopii, kunhan paikka vain on tiedossa
- ASM
p&ö kirjoitti:
huominen aika sopii, kunhan paikka vain on tiedossa
Mä herrasmiehenä annan sulle etuoikeuden, valita sopiva huone tai kaupunki meille jutustelupaikaksi;D t:AMS
- p&ö
ASM kirjoitti:
Mä herrasmiehenä annan sulle etuoikeuden, valita sopiva huone tai kaupunki meille jutustelupaikaksi;D t:AMS
Sori, kun kesti tää. Nettiyhteys reistaili.Kävisiköhän sulle Oulu kaupunki, tai toisena vaihtoehtona 70 . Ladyna annan sulle päätöksenteon näiden kahden vaihtoehdon välillä.
t. p&ö - ninja*
päivin ja öin kirjoitti:
Oiskohan kohtalolla kuiteskaan sormensa pelissä siten, että me kaksi tutustuttaisiin paremmin toisiinsa, epäilen, vaikka onhan maailma ihmeitä täynnä. Sinulla on kyllä lämminhenkinen nimimerkki, mutta en tiedä, millainen ihminen sen taakse kätkeytyy, vai pilailetko vain.kukas nää oot??
- Nimetön
p&ö kirjoitti:
Sori, kun kesti tää. Nettiyhteys reistaili.Kävisiköhän sulle Oulu kaupunki, tai toisena vaihtoehtona 70 . Ladyna annan sulle päätöksenteon näiden kahden vaihtoehdon välillä.
t. p&öhuomenta Päivin&Öin;D
Joku nyt alko feikkaamaan mua!Mutta onneksi mä eilen älysin rekisteröidä nikkini,josta jouduin vaihtamaan kirjaimia vähäsen;Dnähdään siellä 70 illalla 20.00 aikaan.
terv.AurinkoSydanMies;D
joskus käy noin kerran olen kokenut mut toinen ei ollut valmis siihen....
t nallis
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164