Suomi antaa pisteitä näin
12 Ruotsi
10 Latvia
8 Ukraina
7 Serbia
Suomelta Ruotsille 12 pist
8
471
Vastaukset
- srftj,u
ja vitun paskat
- hannu hoo
Minkä helvetin tähen????
Slovenialle ne 12
Ukrainalle 8- koska..
kansa on tyhmää
- varmasti
kuin että Suomi antaa Arkille 12 pistettä. Myös Turkki ja Ukraina saanevat meiltä paljon pisteitä.
- <3 Lovers <3
No, pakko myöntää, et onhan se The Ark hyvä. Mut ei mikään paras tai ylivoimainen, ainakaan mun mielestä. Se on kyllä ollut ennakkosuosikki ja kaikki sanoo sen voittavan, mutta eii... En halua, että Ruotsi voittaa. Kunpa The Ark olisi jonkun muun maan edustaja. ;)
- vaan näin
Höpö höpö. Suomalaiset on kuitenkin sen verta fiksuja etteivät lahjota The Arkille 12 pistettä tollasella käytöksellä ja vieläpä niin paskalla biisillä. Kyllä pisteet menee näin
12 Ukraina
10 Venäjä
8 Ruotsi
Ja lopuista en osaa sanoa.- vvvvvvvvvvvvvvvvvvv
The Arkille ilman muuta Suomelta 12 pistettä. Minä lupaan henkilökohtaisesti kantaa korteni kekoon tässä asiassa! Sitäpaitsi Suomessa on paljon The Arkin ystäviä;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614