Olen funtsaillut että anaaliseksin yleistyessä ja evoluution edetessä voisiko olla mandollista että nainen voisi mahdollisesti muutaman tuhannen vuoden päästä tulla raskaaksi ja synnyttää peräsuolen kautta.
evoluutio ja anaaliseksi
8
3090
Vastaukset
Yksinkertaisesti ei
- Heikki.Hellämieli
ja ilmeisesti laitontakin kun nimismiehen kanta on noin jyrkkä =)
Heikki.Hellämieli kirjoitti:
ja ilmeisesti laitontakin kun nimismiehen kanta on noin jyrkkä =)
Ihan sama miten laillisuuden kanssa menee..
Mutta kun puhutaan evoluutiosta ja muutamasta tuhannesta vuodesta niin ei onnistu. Niin nopea ruumiinrakenteen muutos ei voi kestää, joten siinä vain kuolee.
- Osmann
Ehkäpä anaaliseksi on niin yleistä ja suosittua jo 20 vuoden kuluttua, että se aiheutaa väestönkasvun pysähtymisen?
- kuin pimppa
Evoluutin on senkin takana, että peppu tuntuu paremmalta kuin pimppa. Jos pimppa tuntuisi yhtä hyvältä tai paremmalta, niin joku päivä maailmaan ei mahtuisi enää ihmisiä, koska syntyneisyys olisi aivan liian suuri.
- Kreationisti
Metamorfoosi barebakissa?
" Poikaystäväni oli ehdotellut "
" mutta mieheni laukesi ihanasti "
Poikaystävä muuttui persepanossa mieheksi!
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=119&conference=1500000000000076&posting=22000000026135550&view_mode=flat
hehee !!!!!!!!!!!! jeeeeeeee! - Skeptikkooooooo
Perseeseen panijoilta loppuu lisääntyminen vähitellen, ja näin luonto taas osoittaa voimansa karsia huonoja geenejä.
- Kristen
Evoluutio on ainakin sun kohdalla tehnyt jo tehtävänsä. Toivottavasti, et pysty lisääntymään.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706