Raivohullu bodari pahoinpiteli törkeästi 3 juopunutta miestä
(joista 1 reumasairas ja lähes liikuntakyvytön, loput erittäin juopuneita) lauantaina 12.5. Sepänkadulla Punavuoressa (H:ki).
Pahoinpitely tapahtui yöllä välittömästi Euroviisujen jälkeen.
Tekijän tuntomerkit:
Vaalea siilitukka, n. 182 cm, kehonrakentaja. Ajoi valkoisella BMW:llä vm. -92-94, mukana ns. schäfer/dobermanni tai niiden sekoitus, usutti myös koiraansa miesten kimppuun.
Rekisterinumeron alku todennäköisesti: BMA-
Jos tietoa, anna vinkki – hullut pois kaduilta!!!
Pahoinpitely Punavuoressa
Lex Luthor
1
1183
Vastaukset
- Bodari from finland
Tämä kuulostaa enemmänkin kilpakaratelaisten tekosilta. Olin itseasiassa toissapäivänä tuolla Jyväskylän Forumilla niin siellä oli kauhee rähinä siinä "kompassin" luona. Siellä oli eri jengit, oli kilpakaratekoita noin 20, somaleita 50, mannet heilu morien kanssa ja niitä oli noin 25, sit oli vaan 5 bodaria jos mut lasketaan messiin. No jokainen vastustaja vois ittensä teholta matsin jälkeen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911224Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49667- 33662
- 60659
- 52627
- 50605