Krisse Salmisen hieno huumori ihastuttaa mm. Saksassa.
"Saksalaismedia on kruunannut Krisse Salmisen euroviisujen hauskuuttajaksi ylitse muiden. Esimerkiksi Hannoversche Allgemeine Zeitung on sitä mieltä, että Salmisen briljantti blondius pelasti koko lauantai-illan show'n."
"Myös berliiniläinen Die Tageszeitung suitsuttaa Krisseä.
- Suomen televisio tuotti ihmeellisen ihanan illan. Kulissien takana ja 150000 ihmisen edessä kaupungin Senaatintorilla koomikko Krisse Salminen teki haastattelijatyttönä jäykästä äänestyksestä ja vakavasta tapahtumasta todellisen nautinnon, lehti perusteli"
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1368120
Hienoa Krisse!
4
872
Vastaukset
- mutta mutta
Miksi on tehtävä uusia ja uusia ketjuja puolesta ja vastaan???
Sivujen rakenne ei suosi viestiketjuja vaan uusia ja uusia aloituksia se saadaan mainostajille näyttämään hyvältä.
Eikö Enirolla ola varaa kunnon tekniikkaan, sivut tahmoilevat jatkuvasti, tai tulee huti...voi kiesus.- uutta aloitusta
Olin niin unenpöpperössä kirjoittaessani, että tein vahingossa uuden aloituksen aiheesta. Sorry!
- tuo
on otettu maailmalla vastaan,vähän pelkäsin että muualla ei ymmärretä.
hienoa krisse!
joulupukki oli tuhra,ei sitä tarvi jokapaikkaan tunkea.joulupukki oli turha Krisse hyvä ja hauska niin kun aina.Muutenkin onnistuneet kisat. Vaikka ei suomi niin hyvin pärjännyt kuin olin toivonut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614