Adventisti väittää röyhkeästi seuraavaa adventtisanomaksi:
"Tiedätkö sinä, että mikä on adventtisanoma? Se on sanoma Jeesuksesta Kristuksesta, joka on kuollut sinunkin tähtesi.
Ottamalla vastaan Kristuksen elämääsi Herraksi, sinäkin saat syntisi anteeksi ja pelastut! Tämä, ja ainoastaan TÄMÄ on adventtisanoma."
Kyseessä ei ole kuitenkaan ns. "adventtisanoma", vaan kristillinen evankeliumi.
Todellisuudessa adventtisanoma näyttää ensisijaisesti olevan sapattisatuilua ym. legalistista skeidaa.
Adventisti on röyhkeä
5
145
Vastaukset
- sivistymätön
Miten voi itseään uskovaksi mainostavan suusta tulla tällaista tekstiä?
Senvuoksi, piäppä ämmä ihan ite se
Kirjoittanut: turpasi kiini! 15.5.2007 klo 00.14
Ei sinun saarnoistasi kukaan ole parannukseen tullut, eikä tule!! Joka kerran, kun suusi avaat, tulee sieltä samakoita ja sisiliskoja!
Myrkkyä vain kylvät!
Jätä saarnaukset ja nettiopetuksetkin miehille tehtäväksi, heillä sentään on älyä!
Miksi et voi pysyä omies parissa? - alunperin
kylläkin sana "adventtisanoma" tarkoitti yksinkertaisesti Adventtikirkon virallista tulkintaa Ilm. 14:6-13 jakeista. Tällä palstalla nimikettä nyt näytetään käyttävän milloin mihinkin. Mutta väitän, että te ei-adventistit käytätte sanaa "evankeliumi" ihan samalla tavalla milloin mihinkin. Yhdelle se on armon sanomaa, toiselle lakivihaa, kolmannelle henkihurmosta jne jne.
- tuotavana
pelastuksen sanoma Jumalan armosta Kristuksen kautta. Jos muuta väität, olet sinä itse valehtelija, ja toisien Kristukseen turvansa panevien syyttäjä. Mitäs raamattu sanoo toisten tuomitsemisesta?
- jos noin
adventismin opit eivät kuulu kristinuskoon. adventismin lukutapa poikkeaa kristittyjen Sanan lukemisesta kuin vesi ja oljy. adventismi on uususkonto, jossa uskotaan erään naisen opetuksiin sillä tavalla kuin pitäisi uskoa vapahtajan opetuksiin . adventismin opetukset kumoavat kristinuskon sydämestä.
- sinun väitteesi
jos noin kirjoitti:
adventismin opit eivät kuulu kristinuskoon. adventismin lukutapa poikkeaa kristittyjen Sanan lukemisesta kuin vesi ja oljy. adventismi on uususkonto, jossa uskotaan erään naisen opetuksiin sillä tavalla kuin pitäisi uskoa vapahtajan opetuksiin . adventismin opetukset kumoavat kristinuskon sydämestä.
jolla ei ole totuusarvoa ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308