Adventisti väittää röyhkeästi seuraavaa adventtisanomaksi:
"Tiedätkö sinä, että mikä on adventtisanoma? Se on sanoma Jeesuksesta Kristuksesta, joka on kuollut sinunkin tähtesi.
Ottamalla vastaan Kristuksen elämääsi Herraksi, sinäkin saat syntisi anteeksi ja pelastut! Tämä, ja ainoastaan TÄMÄ on adventtisanoma."
Kyseessä ei ole kuitenkaan ns. "adventtisanoma", vaan kristillinen evankeliumi.
Todellisuudessa adventtisanoma näyttää ensisijaisesti olevan sapattisatuilua ym. legalistista skeidaa.
Adventisti on röyhkeä
5
144
Vastaukset
- sivistymätön
Miten voi itseään uskovaksi mainostavan suusta tulla tällaista tekstiä?
Senvuoksi, piäppä ämmä ihan ite se
Kirjoittanut: turpasi kiini! 15.5.2007 klo 00.14
Ei sinun saarnoistasi kukaan ole parannukseen tullut, eikä tule!! Joka kerran, kun suusi avaat, tulee sieltä samakoita ja sisiliskoja!
Myrkkyä vain kylvät!
Jätä saarnaukset ja nettiopetuksetkin miehille tehtäväksi, heillä sentään on älyä!
Miksi et voi pysyä omies parissa? - alunperin
kylläkin sana "adventtisanoma" tarkoitti yksinkertaisesti Adventtikirkon virallista tulkintaa Ilm. 14:6-13 jakeista. Tällä palstalla nimikettä nyt näytetään käyttävän milloin mihinkin. Mutta väitän, että te ei-adventistit käytätte sanaa "evankeliumi" ihan samalla tavalla milloin mihinkin. Yhdelle se on armon sanomaa, toiselle lakivihaa, kolmannelle henkihurmosta jne jne.
- tuotavana
pelastuksen sanoma Jumalan armosta Kristuksen kautta. Jos muuta väität, olet sinä itse valehtelija, ja toisien Kristukseen turvansa panevien syyttäjä. Mitäs raamattu sanoo toisten tuomitsemisesta?
- jos noin
adventismin opit eivät kuulu kristinuskoon. adventismin lukutapa poikkeaa kristittyjen Sanan lukemisesta kuin vesi ja oljy. adventismi on uususkonto, jossa uskotaan erään naisen opetuksiin sillä tavalla kuin pitäisi uskoa vapahtajan opetuksiin . adventismin opetukset kumoavat kristinuskon sydämestä.
- sinun väitteesi
jos noin kirjoitti:
adventismin opit eivät kuulu kristinuskoon. adventismin lukutapa poikkeaa kristittyjen Sanan lukemisesta kuin vesi ja oljy. adventismi on uususkonto, jossa uskotaan erään naisen opetuksiin sillä tavalla kuin pitäisi uskoa vapahtajan opetuksiin . adventismin opetukset kumoavat kristinuskon sydämestä.
jolla ei ole totuusarvoa ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564770Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231326- 871325
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271101Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671036Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252946Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945- 71932