http://www.seurapelimies.fi/
Ensimmäinen ongelma:
- Millä saan leimattua kellokorttini?
--- Korttikoneen vieressä on kortteja, siirrä joku niistä koneeseen.
Toinen ongelma:
- Töihin päästyäni punainen nappi painetaan kaikesta huolimatta pohjaan, vaikka ei saisi. Pyörittäjästä menee hihna. Millä ihmeellä saan hihnan paikoilleen? Se kun ei mene pyörittäjään millään. Vai onko kyseessä jokin muu ongelma, liittyykö trukki jotenkin asiaan?
Suomalainen seurapelimies II - Neuvoja?
Innotar80
3
1040
Vastaukset
- Innotar80
Pääsin nimittäin pelin loppuun juuri.
- Auttajaaa...!
Punaisen napin tarkoitus on painaa se nappi pohjaan. Kun on tullut räjähdys, sun pitää laittaa se hihna trukin renkaasee ja käynnistää se. Sitte, mee hakee 10mm avain ja mee pesettää ne. Siit tulee 9milline. Sitten, kun on kellokortti, sen alapuolella on kyltti. Korjaa se ja mene hissistä ylös. Loppu on päivänselvää.
Oijoi, muistoja. Tää oli kova <3
Voi kun Olvi vielä päästäisi pelaamaan näitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023539
- 623197
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342694- 812479
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 962096
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501742Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221720- 121706