mietyttää

vaan..

tällasta vaan mietiskelen kun oma hauva on ny 3,5kk vanha ja sittenkun tuttavalla on 5kk vanha koira niin onko yleistä, kun tää tuttavan koira on tosi kiinnostunu ku ulkona ollessa mulla sattuu olee namupaloja omalle koiralle mukana mut oma koira ei pahemmin niistä taas välitä.. siis kyllä se tykkää mut ei kerke haluta niitä ku on kiinnostavanpaa seuraa..
siis tarkotan tota että sen 5kk vanhan koiran huomion kyl saa samantien niillä nameilla.. niin kasvaako huomio vanhetessa niihi nameihi.. vai voiko niitä syöttää liikaa et koira "turtuu" ja sille on oikeestaa yks ja sama saako se niitä..
oon kuitenki pyrkiny antamaa melko usein ku harjottelen tänne tuloo ja ainaku ulos tekee tarpeensa ni annan namun.. ni annanko liikaa vai onko vaa pentu liian pieni vielä???

pliis vastailkaa omiii kokemuksii.. miten teijän pennut käyttäytyy herkkuihi kohtaa????

kiitos..

4

463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "herkut"

eri koirilla... Oma koirani ei välitä tippaakaan n. koiran makupaloista. Juusto on hänelle herkkua!

• alkuperänen

kaikkea on kokeiltu!! ei mikää niin paljo kiinnosta ku ulkomaailma...

• "herkut"
        alkuperänen kirjoitti:

kaikkea on kokeiltu!! ei mikää niin paljo kiinnosta ku ulkomaailma...

sitten koiralle pitää keksiä joku muu "palkinto".
        Oma koira on "nirso" makupaloille, eli piti oikein keksiä se "herkku".
        Joillekin koirille palkinto voi olla esim. joku tietty lelu...

• Jos ei makupalat niin kiinosta pentua niin lelulla palkkaa :) Omista koiristani ainakin oon huomannut että ennemmin lelulla höykytys kun makupala..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      6976
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      688
      3039
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1300
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1281
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1275
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1160
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1130
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      210
      999
    Aihe