Moikka,tietääkö kukaan miten pelataan,jotain Caranbola nimistä peliä?siina on joku punainen pallo ja kaksi valkeaa palloa...sääntöjä kaipaisin ja missäpäin pelätaan?
Uusi peli
1
672
Vastaukset
Kara suomeksi, on yksi VANHIMPIA biljardipelejä. Sitä pelataan keski-euroopassa, eniten kai Belgiassa. Sen suosio on vähenemässä koko ajan johtuen pelin vaikeudesta; pitää saada nopeasti näyttävää show'ta aikaiseksi....hehhh. Karasta on monta erilaista variaatiota, vaikein kai ns. Kolmen Vallin Kara. En tiedä, mistä sääntöjä löytyisi netistä...Kannattaisi varmaan katsoa Suomen Biljardiliiton sivuilta ensin ja sieltä mahdollisia linkkejä eteenpäin. Esim. Turussa Yliopistonkadun Biljardihallilla on lämmitettävä iso Karapöytä. Jokunen vuosi sitten vielä tuli esim. Eurosportilta näitä taitolyöntikara-kilpailuja, joissa pelaajat esittivät ihan käsittämättömiä jenkoja...eipä tule enää...mikseiköhän? Joka tapauksessa olet maailman parhaan biljardimuodon perään tässä kyselemässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706